lekker voor jequote:Op maandag 27 juni 2016 10:22 schreef Rozevla het volgende:
Nu al een kanki dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou nouquote:Op maandag 27 juni 2016 10:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ofnie gewoon opkankeren denk met je negatieve gezeik
Mag ik haar Skype adres?quote:Op maandag 27 juni 2016 09:48 schreef madeliefff het volgende:
mijn 7 jarige nichtje heeft skypenaast voiceberichtjes sturen op WA( (omdat ze nog niet goed kan lezen en schrijven) kunnen we nu ook skypen
hehehehquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 10:41 schreef Zosk het volgende:
Girl, you're my angel, you're my darling angel
Closer than my peeps you are to me, baby
Shorty, you're my angel, you're my darling angel
Girl, you're my friend when I'm in need, lady
Sowieso.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah, jij doet net als ik ook aan alfabet poepen.
ahaha dit soort filmpjes had ik nog nooit gezien ook niet met Playstations enzoquote:
HAHAHAHAHHAAHHA OF NIET HAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 27 juni 2016 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ahaha dit soort filmpjes had ik nog nooit gezien ook niet met Playstations enzohahahahaha
Zou haar wel hard geven.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat krijg je er nou van als je je haren zo kort laat knippen
Niet weer.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAAHHA OF NIET HAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maar ik zou dat niet durven.
Hij ook niet hoor maar is even leuk voor twitter en Facebook enzoquote:Op maandag 27 juni 2016 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAAHHA OF NIET HAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maar ik zou dat niet durven.
staat haar best goedquote:Op maandag 27 juni 2016 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat krijg je er nou van als je je haren zo kort laat knippen
Ja dat is zeker een uitdaging.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben zelf bij de letter W. Lastig.
Dat wel inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij ook niet hoor maar is even leuk voor twitter en Facebook enzo
quote:Op maandag 27 juni 2016 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doet niet ter zake. we moeten streng zijn in dit geval
Als bitches voor het oprapen liggen zou dat wel zo zijn ja, maar dat is bij mij niet hoor. :squote:Op maandag 27 juni 2016 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doet niet ter zake. we moeten streng zijn in dit geval
wat kun je dan, heel cs6, 3 videobewerkingsprogramma's en the witcher tegelijk draaien ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2016 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
¤ 1600 ongeveer ja. Zwaar overbodig overigens.
Wel meer denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat kun je dan, heel cs6, 3 videobewerkingsprogramma's en the witcher tegelijk draaien ofzo?
gianni heeft chimeid aan elke vinger heb ik gehoordquote:Op maandag 27 juni 2016 10:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als bitches voor het oprapen liggen zou dat wel zo zijn ja, maar dat is bij mij niet hoor. :s
Begrijpelijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja want ik kom eigenlijk niet verder dan v.
quote:Op maandag 27 juni 2016 10:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
gianni heeft chimeid aan elke vinger heb ik gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |