omdat je te langzaam bentquote:
wel karig en triest als je eten van anderen moet plunderenquote:Op maandag 27 juni 2016 02:32 schreef SadSatan het volgende:
Kut huisgenoten, alleen maar brood en humus in hun koelkast, saaie kutten eten blijkbaar alleen brood.
Kunnen wel goed en uitgebreid koken tho.
quote:Op maandag 27 juni 2016 02:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel karig en triest als je eten van anderen moet plunderen
en skip dan ;squote:
Btj payback en schijt, wou afgelopen week een feestje geven en toen gingen ze elkaar hielenlieken op de appgroep dat mijn feestjes altijd klachten geven.quote:Op maandag 27 juni 2016 02:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel karig en triest als je eten van anderen moet plunderen
t mag niet hè, eigenlijk is het ook plunderquote:Op maandag 27 juni 2016 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Skippen? Moet kunnen als het weg gegooid is.
ja dan zijn het bitchesquote:Op maandag 27 juni 2016 02:34 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Btj payback en schijt, wou afgelopen week een feestje geven en toen gingen ze elkaar hielenlieken op de appgroep dat mijn feestjes altijd klachten geven.
maar zijn het ook asociale kankermongolenquote:Op maandag 27 juni 2016 02:34 schreef SadSatan het volgende:
Mja het eigenlijke verhaal is dat zo'n autistisch grietje mijn vrienden weer asociale kankermongolen noemde etc, dus heb haar kastje met alles erin gisteren leeggehaald
Snap dat grapje was maar dacht zeg het toch even.quote:Op maandag 27 juni 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
t mag niet hè, eigenlijk is het ook plunder
maar was ook maar grapje, is sws niet te vergelijken
aighttquote:Op maandag 27 juni 2016 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap dat grapje was maar dacht zeg het toch even.
Maar hier kan het niet meer, alles staat achter slot en camera's nu.quote:
ja zo gaat dat toch altijdquote:Op maandag 27 juni 2016 02:36 schreef SadSatan het volgende:
Het grappige is zoals ik toen al duidelijk had aangegeven dat ik ze autisten vind die niet kunnen communiceren dat ze het persoonlijk moeten zeggen maar als je in de woonkamer staat zeggen ze niks en kijken ze naar benenden als je ze aankijkt maar over app zijn ze opeens tof
gezichtsbedekking en breekijzerquote:Op maandag 27 juni 2016 02:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar hier kan het niet meer, alles staat achter slot en camera's nu.
ik heb overal grote bek totdat er iets voor mekaar moet komen, dan ga ik naar huisquote:Op maandag 27 juni 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zo gaat dat toch altijd
ik doe ook alleen maar stoer op FOK! irl ga ik gwn huilen in een hoekje
In tegendeel, het was een chill en leuk feest en wat vrienden stonden op de gang te schreeuwen.quote:Op maandag 27 juni 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar zijn het ook asociale kankermongolen
oh nicequote:Op maandag 27 juni 2016 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Win(...)T7xs0CFUg8Gwod1-kDEg
hier dit is nutribullet dp
is studentenflat ofzo? dan is t sws bullshit om te gaan zeiken als er een feest isquote:Op maandag 27 juni 2016 02:37 schreef SadSatan het volgende:
[..]
In tegendeel, het was een chill en leuk feest en wat vrienden stonden op de gang te schreeuwen.
Naja goed toen appte ze mij meteen op een zaterdagnacht met dit en daten toen belde ze in de ochtend ook aan met zijn allen
neequote:Op maandag 27 juni 2016 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha je hebt niet eens geklikt joh pauperkind
Jij bent 1 van de weinige van FOK! waarvan ik denk dat is een baas, heb een shitload aan Fokkers gemeet, waar de stereotype doet vermoeden zijn de meeste ook best autisten die hun frustraties spuien op een online forumquote:Op maandag 27 juni 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zo gaat dat toch altijd
ik doe ook alleen maar stoer op FOK! irl ga ik gwn huilen in een hoekje
valt wel mee hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 02:38 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de weinige van FOK! waarvan ik denk dat is een baas, heb een shitload aan Fokkers gemeet, waar de stereotype doet vermoeden zijn de meeste ook best autisten die hun frustraties spuien op een online forum
vraag niet steeds als je toch niet wilquote:Op maandag 27 juni 2016 02:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Hzaw kom laten we naar de negende cirkel gaan
IBB in Utrecht, studentencomplex wat bekend staat om zijn harde feesten, etcquote:Op maandag 27 juni 2016 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
is studentenflat ofzo? dan is t sws bullshit om te gaan zeiken als er een feest is
:squote:Op maandag 27 juni 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vraag niet steeds als je toch niet wil
bah allemaal gezonde dingen ;squote:
nee, wtfquote:Op maandag 27 juni 2016 02:39 schreef SadSatan het volgende:
[..]
IBB in Utrecht, studentencomplex wat bekend staat om zijn harde feesten, etc
Maar idd, dan moet je helemaal niet gaan zeiken om een feestje
zoals blauwetijgerquote:Op maandag 27 juni 2016 02:38 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de weinige van FOK! waarvan ik denk dat is een baas, heb een shitload aan Fokkers gemeet, waar de stereotype doet vermoeden zijn de meeste ook best autisten die hun frustraties spuien op een online forum
hehehe ik weet nog dat bluejeans hem gemeet hadquote:
Iddquote:Op maandag 27 juni 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, wtfdan moet je daar niet gaan wonen
nee man bt was gwn echt, mortie heeft hem vaker gemeetquote:Op maandag 27 juni 2016 02:40 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Waar is die btw gebleven? Dat was ook een kloon ofzo
oja eerste vraag die hij stelde was; wat voor cijfer geef je mequote:Op maandag 27 juni 2016 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehe ik weet nog dat bluejeans hem gemeet had
arrogantste gast die ze ooit gezien had zei ze
quote:Op maandag 27 juni 2016 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oja eerste vraag die hij stelde was; wat voor cijfer geef je me
trollscience, x3ro en plums maar die laatste twee kennen jullie nietquote:
Jezus zoveelquote:Op maandag 27 juni 2016 02:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh teveel om zo op te noemen. Stuk of 50 mensen.
zeker drugssessies met trollsciencequote:Op maandag 27 juni 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
trollscience, x3ro en plums maar die laatste twee kennen jullie niet
maar dat is los van FOK! en ze hebben toevallig account
held is t ookquote:Op maandag 27 juni 2016 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oja eerste vraag die hij stelde was; wat voor cijfer geef je me
zekerrquote:Op maandag 27 juni 2016 02:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
zeker drugssessies met trollscience
hoe was durrr eigenlijk irl?quote:Op maandag 27 juni 2016 02:42 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Haan33
Piye
Chai
Flitskikker
Micson
Hugh_Myron
Rozzje
Durrr
Hezdunnah
Meloewa
Tetoubadr
Supergirl
ken helft nietquote:Op maandag 27 juni 2016 02:42 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Haan33
Piye
Chai
Flitskikker
Micson
Hugh_Myron
Rozzje
Durrr
Hezdunnah
Meloewa
Tetoubadr
Supergirl
plums heeft al jaren niet meer gepostquote:Op maandag 27 juni 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
trollscience, x3ro en plums maar die laatste twee kennen jullie niet
maar dat is los van FOK! en ze hebben toevallig account
noobquote:
jij was op de tweede klb meet?quote:Op maandag 27 juni 2016 02:42 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Haan33
Piye
Chai
Flitskikker
Micson
Hugh_Myron
Rozzje
Durrr
Hezdunnah
Meloewa
Tetoubadr
Supergirl
nee dat kloptquote:Op maandag 27 juni 2016 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
plums heeft al jaren niet meer gepost
wauw helemaal niet!quote:Op maandag 27 juni 2016 02:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n keukenmachine die je 2 keer gebruikt en daarna nooit meer naar om kijkt
oh lolquote:Op maandag 27 juni 2016 02:43 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Eindbaas
Spreek hem af en toe nog, baziger kom je ze bijna niet tegen
noemde je hem ook Johannesquote:Op maandag 27 juni 2016 02:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb johannes inmiddels ook gemeet. Zéér fijn kereltje.
ken d'r ook niet, googelde gwn de naamquote:Op maandag 27 juni 2016 02:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat klopt
maar ken haar ook niet echt goed verder, dat was toentertijd vriendin van x3ro
Zit deels een waarheid in, maar hij komt ze wel na, daarnaast heeft hij volledig schijt.quote:Op maandag 27 juni 2016 02:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh lol
had verwacht dat al z'n praatjes nep waren
ja daar ging ik ook van uitquote:Op maandag 27 juni 2016 02:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken d'r ook niet, googelde gwn de naam
lekker toevoegen aan de collectiequote:Op maandag 27 juni 2016 02:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb johannes inmiddels ook gemeet. Zéér fijn kereltje.
dat is sws een pluspuntquote:Op maandag 27 juni 2016 02:44 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Zit deels een waarheid in, maar hij komt ze wel na, daarnaast heeft hij volledig schijt.
Ja m'n top 3 ye.quote:Op maandag 27 juni 2016 02:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker toevoegen aan de collectie
destinie-shaneequeen kan ook wat lastig zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 02:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, maar hij mij wel opso want hij kon mn naam niet uitspreken gvd
quote:Op maandag 27 juni 2016 02:45 schreef Amarantha het volgende:
- Moira.
- Monopoly
- Murdera
- Onorgineel
- OllieWilliams
- Vaseline_
- Ugjerke
- Olment
- Klojo120
- Krullenbolletje
- Unscrewed
- FL_Freak
- Mano_
- Ro-ald
- Dientje12
- Unfckingtitled
- Intronic
- Sardu
- Klawie
- Bondage
- Spaghettivreter
- Rulerofdeath
- Rocknijntje
- Webhawk
- Kakdieusernameisalbezet
- Maringo
- Dactylus
- BlueJeans
- GibsonLesPaul88
- DeaDLocK2K
- Fokker89
- Dr_Flash
- Casaa
- AfrikaansAarsje
- Toto69
- Etsu
- Johannes_Vermeer
- Paxcon
- Puala
- DrNick
- iamredleader
- Silk
- DeZwabber
- LompeHork
- Bart
- KaBuf
- MPG
Oké 50 is wat overdreven. Heb mijn lijstje terug gevonden.
Heb je een mixer?quote:Op maandag 27 juni 2016 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wauw helemaal niet!
ik maak best vaak smoothies enzo hoor
Ja zekerquote:
Het is gvd Djemaydah-Sharqueesha bitchquote:Op maandag 27 juni 2016 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
destinie-shaneequeen kan ook wat lastig zijn
tittaquote:
olliewilliams hahaquote:Op maandag 27 juni 2016 02:45 schreef Amarantha het volgende:
- Moira.
- Monopoly
- Murdera
- Onorgineel
- OllieWilliams
- Vaseline_
- Ugjerke
- Olment
- Klojo120
- Krullenbolletje
- Unscrewed
- FL_Freak
- Mano_
- Ro-ald
- Dientje12
- Unfckingtitled
- Intronic
- Sardu
- Klawie
- Bondage
- Spaghettivreter
- Rulerofdeath
- Rocknijntje
- Webhawk
- Kakdieusernameisalbezet
- Maringo
- Dactylus
- BlueJeans
- GibsonLesPaul88
- DeaDLocK2K
- Fokker89
- Dr_Flash
- Casaa
- AfrikaansAarsje
- Toto69
- Etsu
- Johannes_Vermeer
- Paxcon
- Puala
- DrNick
- iamredleader
- Silk
- DeZwabber
- LompeHork
- Bart
- KaBuf
- MPG
Oké 50 is wat overdreven. Heb mijn lijstje terug gevonden.
coolquote:Op maandag 27 juni 2016 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zekerDie ging jointjes draaien voor mij op stoners meet.
dat was echt zo'n schaaknerdquote:Op maandag 27 juni 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
titta_!
en hosselaar_woensel die niet eens uit de buurt van woensel kwam
Whyquote:Op maandag 27 juni 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
titta_!
ja klopt iddquote:
Op app is hij kapot lachen, in rl wat stil en nerdy :$quote:Op maandag 27 juni 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
titta_!
wat whyquote:
hele coupé stonk naar die dreads zekerquote:
nee hij deed alsof hij daar vandaan kwam maar was gwn gastje uit een of ander dorp ergens in midden-Nederlandquote:Op maandag 27 juni 2016 02:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrm durfde die ene niet in buurt van woensel te komen fzo
ja ikquote:Op maandag 27 juni 2016 02:47 schreef SadSatan het volgende:
Wie kent IsaacCuenca nog?
[..]
Mur is die neger toch?
Oh lol dacht dat woensel user wasquote:Op maandag 27 juni 2016 02:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hij deed alsof hij daar vandaan kwam maar was gwn gastje uit een of ander dorp ergens in midden-Nederland
Beide mispoesquote:Op maandag 27 juni 2016 02:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eentje goed of beide mispoes?
woensel westquote:Op maandag 27 juni 2016 02:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh lol dacht dat woensel user was
dat mag hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 02:48 schreef Amarantha het volgende:
Boeit me allemaal niks. Ik vind wel leuk om mensen te meeten, weet ik tenminste echt met wie ik (bijna) elke dag praat.
Gibsquote:Op maandag 27 juni 2016 02:49 schreef Amarantha het volgende:
En eigenlijk hoort Gibson er niet tussen te staan want die ik ken al vanaf de middelbare school.
wie die nieuwe blauwe?quote:Op maandag 27 juni 2016 02:49 schreef Amarantha het volgende:
En eigenlijk hoort Gibson er niet tussen te staan want die ik ken al vanaf de middelbare school.
quote:
ja en daarna mijn hele dm met lachen gieren brullenquote:Op maandag 27 juni 2016 02:49 schreef deadprez het volgende:
isaaccuenca die de hele absurde quiz zat t e verpesten :s
Het zijn dan ook geen groningersquote:Op maandag 27 juni 2016 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken verder geen groningers die jij gemeet kan hebben dan
jonge woensel is waar kees kankerkachel vandaan komtquote:
rare jongen wel zo hier op FOK!quote:
Ik kijk toch amper tv hans, heb hele keeskankerkachel amper meegemaakt ;squote:Op maandag 27 juni 2016 02:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge woensel is waar kees kankerkachel vandaan komt
gvd opsoquote:Op maandag 27 juni 2016 02:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kijk toch amper tv hans, heb hele keeskankerkachel amper meegemaakt ;s
Hoogstens lullo. Sukkeltje gaat te ver vind je nie ;squote:Op maandag 27 juni 2016 02:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zou wel keertje in het echt sukkeltje tegen mortaxx willen zeggen
Durf je wel tegen kleine jongensquote:Op maandag 27 juni 2016 02:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zou wel keertje in het echt sukkeltje tegen mortaxx willen zeggen
dit is nogal een understatement hèquote:
nee ben recht voor z'n raapquote:Op maandag 27 juni 2016 02:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoogstens lullo. Sukkeltje gaat te ver vind je nie ;s
snap ik welquote:Op maandag 27 juni 2016 02:52 schreef SadSatan het volgende:
Supergirl heeft trouwens echt een lekkere dikke asser :$
Live mogen aanraken
Helaas haat ze mij ofzo, of wilt ze me niet spreken
nee joh sg is hartstikke chillquote:Op maandag 27 juni 2016 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ik wel
maar ze is zelf ook kut dus ja
ja grotendeels wel :$quote:
weenie ken d'r niet irl ofzo maar vind d'r op FOK! wel chill iigquote:Op maandag 27 juni 2016 02:54 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Praat veel
Heel veel
Over zichzelf
Mja erger dan Meloewa kan niet
Is wel stereotype Fokker :$quote:Op maandag 27 juni 2016 02:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie ken d'r niet irl ofzo maar vind d'r op FOK! wel chill iig
ja boeiequote:
Klopt, zou kopen als ik jou wasquote:Op maandag 27 juni 2016 02:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja blender ben je 10 minuten bezig en heb je nog kloeten dus drm is wel leuk dacht ik
ligt eraanquote:Op maandag 27 juni 2016 02:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kan me echt opwinden over mensen die alles en iedereen maar aardig vinden
gelukkig hebben wij daar geen last vanquote:Op maandag 27 juni 2016 02:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kan me echt opwinden over mensen die alles en iedereen maar aardig vinden
Gelukkig niet hequote:Op maandag 27 juni 2016 02:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gelukkig hebben wij daar geen last van
echt hè fuck opso bijvoorbeeldquote:Op maandag 27 juni 2016 02:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gelukkig hebben wij daar geen last van
Doet een opleiding op het hbo voor Nederlands docentequote:Op maandag 27 juni 2016 02:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ict opleiding, bril, autisme en 150 aanslagen per minuut?
Volgens mij sta ik ook in top 10quote:Op maandag 27 juni 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
i Top 100 van zondag 26 juni 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 675 deadprez
02. 513 haags_kwartiertje
03. 316 Urb
godkk
nee joh, 25 sta jequote:
o zo iemand die af en toe een d/t foutje eruit haalt en dan denkt dat ze slim isquote:Op maandag 27 juni 2016 02:57 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Doet een opleiding op het hbo voor Nederlands docente
gebruikt wel beetje weinig drugs voor iemand met zo'n username tho ;squote:Op maandag 27 juni 2016 02:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind die drug die nieuwe gast wel prima
ik doe dit gwn zonder opleidingquote:Op maandag 27 juni 2016 02:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o zo iemand die af en toe een d/t foutje eruit haalt en dan denkt dat ze slim is
quote:Op maandag 27 juni 2016 02:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o zo iemand die af en toe een d/t foutje eruit haalt en dan denkt dat ze slim is
high on lifequote:Op maandag 27 juni 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebruikt wel beetje weinig drugs voor iemand met zo'n username tho ;s
7quote:
ja maar als je zegt van wat betekent eloquent dan weten ze het niet want dat hebben ze niet geleertquote:
MMGYMquote:Op maandag 27 juni 2016 02:59 schreef SadSatan het volgende:
Er was ook een vette neger hier, die in de AH ofzo carriere maakte, maar die heeft perma ban ofzo?
ja dwcquote:Op maandag 27 juni 2016 02:59 schreef SadSatan het volgende:
Er was ook een vette neger hier, die in de AH ofzo carriere maakte, maar die heeft perma ban ofzo?
ja dwc_ruff/mgmycmquote:Op maandag 27 juni 2016 02:59 schreef SadSatan het volgende:
ik weet dat zonder opleiding ook nietquote:Op maandag 27 juni 2016 02:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar als je zegt van wat betekent eloquent dan weten ze het niet want dat hebben ze niet geleert
nadat hij een oma zo opgraven en ging skullfucken uiteraardquote:Op maandag 27 juni 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dwc
die liep het kleuterzoontje van WCH (slaap_zak/kritischemassa) met de dood te bedreigen kkmongooltje
Huh, waarom?quote:Op maandag 27 juni 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dwc
die liep het kleuterzoontje van WCH (slaap_zak/kritischemassa) met de dood te bedreigen kkmongooltje
dat je goed met woordjes bent joh sukkeltjequote:Op maandag 27 juni 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet dat zonder opleiding ook niet
heb zelden zo'n last van plaatsvervangende schaamte gehadquote:Op maandag 27 juni 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nadat hij een oma zo opgraven en ging skullfucken uiteraard
gehandicapt in zijn hoofdquote:
niet met woordjes, taal gwnquote:Op maandag 27 juni 2016 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat je goed met woordjes bent joh sukkeltje
Maar dacht hij echt dat het stoer was of was hij gwn boos?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb zelden zo'n last van plaatsvervangende schaamte gehad
vooral omdat hij ook echt oprecht leek te denken dat het stoer was
ik vrees het eerstequote:Op maandag 27 juni 2016 03:02 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Maar dacht hij echt dat het stoer was of was hij gwn boos?
oh?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
taal is niets meer dan woordjes
sukkeltje
Hij leek me wel echt leip.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
het leek niet alsof ie mad was ofzo iig
vgm vond ie het echt grappig en cool ofzo dat ie zo deed over een kindje van 4
nee viel echt reuze mee voor zover ik me kan herinnerenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:04 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Hij leek me wel echt leip.
Soms gaat het hier ook heet aan toe dus dat kan het ook verklaren.
nou zo heet is niet normaal vriendquote:Op maandag 27 juni 2016 03:04 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Hij leek me wel echt leip.
Soms gaat het hier ook heet aan toe dus dat kan het ook verklaren.
geen zinquote:Op maandag 27 juni 2016 03:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, kom maar met argumenten ik win dit toch
echt zo'n gangster uit waddinxveenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee viel echt reuze mee voor zover ik me kan herinneren
en hij is niet leip, gewoon een kneusje dat doet alsof ie gangster is in de bijlmer
niet haten op haanquote:Op maandag 27 juni 2016 03:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt zo'n gangster uit waddinxveen
watjequote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 03:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
watje
1) sukkel 2) deadprez (toon de herkomst via de etymologiebank)
Gevonden op http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/watje
quote:Op maandag 27 juni 2016 03:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil muziek luisteren maar heb het gevoel dat ik elk nummero p youtube al eens gehoord heb
"meneer ik spaar dinoplaatjes en heb dubbelen, waar kan ik die ruilen"quote:Op maandag 27 juni 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
zou dwc ook weleens kleuters in het echt bedreigen als ze actiedingen komen vragen bij de ah
"kkkind ik zet ruger p19 tegen je hoofd hier foto van je grafsteen kijk is roze omdat je bitch bent net als je pa"quote:Op maandag 27 juni 2016 03:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"meneer ik spaar dinoplaatjes en heb dubbelen, waar kan ik die ruilen"
"hjb ik skullfuck je ma"
zo?
zo?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"meneer ik spaar dinoplaatjes en heb dubbelen, waar kan ik die ruilen"
"hjb ik skullfuck je ma"
[quote]Op maandag 27 juni 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
zou dwc ook weleens kleuters in het echt bedreigen als ze actiedingen komen vragen bij de ah
quote:Op maandag 27 juni 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
"kkkind ik zet ruger p19 tegen je hoofd hier foto van je grafsteen kijk is roze omdat je bitch bent net als je pa"
ojaquote:Op maandag 27 juni 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
"kkkind ik zet ruger p19 tegen je hoofd hier foto van je grafsteen kijk is roze omdat je bitch bent net als je pa"
ohquote:Op maandag 27 juni 2016 03:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee moet ik nog zien, ging toch vooral over haar drugsprobleem?
Kan gwn :$quote:Op maandag 27 juni 2016 03:09 schreef deadprez het volgende:
maar echt, dat was toch wel even een new low op FOK! hoor, zoontjes van andere users met de dood bedreigen
Nee joh, gewoon gaan kijken. Ik heb een traantje gelaten op het eindequote:Op maandag 27 juni 2016 03:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gemist gelukkig.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:09 schreef deadprez het volgende:
maar echt, dat was toch wel even een new low op FOK! hoor, zoontjes van andere users met de dood bedreigen
Oke ik ga van de week wel even kijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon gaan kijken. Ik heb een traantje gelaten op het einde
mijn hele top 10 al gezien? die was je ook in rap tempo aan het afwerkenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee moet nog 3 zien volgens mij, even kijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn hele top 10 al gezien? die was je ook in rap tempo aan het afwerken
huh helemaal nietquote:
4 jaquote:Op maandag 27 juni 2016 03:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zo vliegt fok er toch ook weer even uit of is dat pas om 4 uur?
ja met kun je ook met wapens backuppen of iig met vuistenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
was het niet ook dwc die zei dat wij alleen maar stoer deden met dure woordjes omdat we irl pussy zijn en niet kunnen vechten
oh ja idd "kun je ook met vuisten of wapens backuppen ipv stoer doen met woordjes omdat je niet kan vechten"quote:Op maandag 27 juni 2016 03:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja met kun je ook met wapens backuppen of iig met vuisten
"kun je dit ook backuppen met wapens of vuisten?"quote:Op maandag 27 juni 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja idd "kun je ook met vuisten of wapens backuppen ipv stoer doen met woordjes omdat je niet kan vechten"
"wij'quote:Op maandag 27 juni 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
was het niet ook dwc die zei dat wij alleen maar stoer deden met dure woordjes omdat we irl pussy zijn en niet kunnen vechten
ja maar ook kansloos dat dwc dat gaat lopen lekkenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar nog altijd beter dan pussy noel die via dm stoer loopt te doen met z'n mes in oog
mijn gehele opleiding draait hier om,, gelieve geen grappen te maken omtrent boekhoudkundige aangelegenhedenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:16 schreef deadprez het volgende:
mja je moet wat als credit en debet te lastig is
ja weenie meer tegen wie hij het hadquote:
ik heb uit 450 gelekt wat vond je daarvan danquote:Op maandag 27 juni 2016 03:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar ook kansloos dat dwc dat gaat lopen lekken
zijn hele opleiding ookquote:Op maandag 27 juni 2016 03:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn gehele opleiding draait hier om,, gelieve geen grappen te maken omtrent boekhoudkundige aangelegenheden
ja drm heeft guus je gebanned tochquote:Op maandag 27 juni 2016 03:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb uit 450 gelekt wat vond je daarvan dan
Ik had niet anders verwacht :$$$$$quote:Op maandag 27 juni 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie meer tegen wie hij het had
volgens mij tegen TARDIS. specifiek
maar ik ben op zich ook wel beter met woorden dan met mijn vuisten :$
k kom er iig eerlijk voor uitquote:
Bek digt downiequote:Op maandag 27 juni 2016 03:18 schreef SideEffect het volgende:
Sws triest om ruzie te gaan zoeke op internet en er persoonlijke dingen bijhalen, dan ben je echt niet helemaal 100
zou jou persoonlijk wel dood willen knuffelen ;$quote:Op maandag 27 juni 2016 03:18 schreef SideEffect het volgende:
Sws triest om ruzie te gaan zoeke op internet en er persoonlijke dingen bijhalen, dan ben je echt niet helemaal 100
moest lachenquote:
nou momenteel al helemaal niequote:Op maandag 27 juni 2016 03:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en dan profileren als ecto maar dik ripped buffed dude zijn in het echt
Is dat niet de fantasie van de gemiddelde meid?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Stiekem is dp irl een vette ripped zakenman
die opmerking zou ik niet missenquote:
ik vroeg laatst aan iemand of ik lekker wijf zou zijn en toen zei ze van nee zo'n onterecht arrogante snolquote:
;$quote:Op maandag 27 juni 2016 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou jou persoonlijk wel dood willen knuffelen ;$
denk niet dat de gemiddelde meid over mij fantaseert :squote:Op maandag 27 juni 2016 03:21 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Is dat niet de fantasie van de gemiddelde meid?
Ik val toch meer op ripped betaboys.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:21 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Is dat niet de fantasie van de gemiddelde meid?
ja goed ideequote:Op maandag 27 juni 2016 03:21 schreef SadSatan het volgende:
Btj pep of keta zou nu geen kwaad kunnen
Ik heb geleerd dat chimi's fantaseren over allesquote:Op maandag 27 juni 2016 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat de gemiddelde meid over mij fantaseert :s
Omgquote:Op maandag 27 juni 2016 03:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vroeg laatst aan iemand of ik lekker wijf zou zijn en toen zei ze van nee zo'n onterecht arrogante snol
;s
denk niemand ooit over mijquote:Op maandag 27 juni 2016 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat de gemiddelde meid over mij fantaseert :s
mss ik welquote:
het werkt niet zo goed als je dit over jezelf doetquote:
wowquote:Op maandag 27 juni 2016 03:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou eerder drenken aan tristan van der V bij jou
nee eigenlijk nietquote:Op maandag 27 juni 2016 03:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee denk nooit
zou je willen weten wie ooit aan je gedacht heeft?
nee ja weenie denk 't niet maar stiekem ook wel misschien maar neequote:
Zegt me niets.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou eerder denken aan tristan van der V bij jou
dan word je gekquote:Op maandag 27 juni 2016 03:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ja weenie denk 't niet maar stiekem ook wel misschien maar nee
zou wel voor een dag iedereens gedachten willen kunnen horen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |