nee viel echt reuze mee voor zover ik me kan herinnerenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:04 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Hij leek me wel echt leip.
Soms gaat het hier ook heet aan toe dus dat kan het ook verklaren.
nou zo heet is niet normaal vriendquote:Op maandag 27 juni 2016 03:04 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Hij leek me wel echt leip.
Soms gaat het hier ook heet aan toe dus dat kan het ook verklaren.
geen zinquote:Op maandag 27 juni 2016 03:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, kom maar met argumenten ik win dit toch
echt zo'n gangster uit waddinxveenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee viel echt reuze mee voor zover ik me kan herinneren
en hij is niet leip, gewoon een kneusje dat doet alsof ie gangster is in de bijlmer
niet haten op haanquote:Op maandag 27 juni 2016 03:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt zo'n gangster uit waddinxveen
watjequote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 03:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
watje
1) sukkel 2) deadprez (toon de herkomst via de etymologiebank)
Gevonden op http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/watje
quote:Op maandag 27 juni 2016 03:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil muziek luisteren maar heb het gevoel dat ik elk nummero p youtube al eens gehoord heb
"meneer ik spaar dinoplaatjes en heb dubbelen, waar kan ik die ruilen"quote:Op maandag 27 juni 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
zou dwc ook weleens kleuters in het echt bedreigen als ze actiedingen komen vragen bij de ah
"kkkind ik zet ruger p19 tegen je hoofd hier foto van je grafsteen kijk is roze omdat je bitch bent net als je pa"quote:Op maandag 27 juni 2016 03:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"meneer ik spaar dinoplaatjes en heb dubbelen, waar kan ik die ruilen"
"hjb ik skullfuck je ma"
zo?
zo?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"meneer ik spaar dinoplaatjes en heb dubbelen, waar kan ik die ruilen"
"hjb ik skullfuck je ma"
[quote]Op maandag 27 juni 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
zou dwc ook weleens kleuters in het echt bedreigen als ze actiedingen komen vragen bij de ah
quote:Op maandag 27 juni 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
"kkkind ik zet ruger p19 tegen je hoofd hier foto van je grafsteen kijk is roze omdat je bitch bent net als je pa"
ojaquote:Op maandag 27 juni 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
"kkkind ik zet ruger p19 tegen je hoofd hier foto van je grafsteen kijk is roze omdat je bitch bent net als je pa"
ohquote:Op maandag 27 juni 2016 03:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee moet ik nog zien, ging toch vooral over haar drugsprobleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |