high on lifequote:Op maandag 27 juni 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebruikt wel beetje weinig drugs voor iemand met zo'n username tho ;s
7quote:
ja maar als je zegt van wat betekent eloquent dan weten ze het niet want dat hebben ze niet geleertquote:
MMGYMquote:Op maandag 27 juni 2016 02:59 schreef SadSatan het volgende:
Er was ook een vette neger hier, die in de AH ofzo carriere maakte, maar die heeft perma ban ofzo?
ja dwcquote:Op maandag 27 juni 2016 02:59 schreef SadSatan het volgende:
Er was ook een vette neger hier, die in de AH ofzo carriere maakte, maar die heeft perma ban ofzo?
ja dwc_ruff/mgmycmquote:Op maandag 27 juni 2016 02:59 schreef SadSatan het volgende:
ik weet dat zonder opleiding ook nietquote:Op maandag 27 juni 2016 02:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar als je zegt van wat betekent eloquent dan weten ze het niet want dat hebben ze niet geleert
nadat hij een oma zo opgraven en ging skullfucken uiteraardquote:Op maandag 27 juni 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dwc
die liep het kleuterzoontje van WCH (slaap_zak/kritischemassa) met de dood te bedreigen kkmongooltje
Huh, waarom?quote:Op maandag 27 juni 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dwc
die liep het kleuterzoontje van WCH (slaap_zak/kritischemassa) met de dood te bedreigen kkmongooltje
dat je goed met woordjes bent joh sukkeltjequote:Op maandag 27 juni 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet dat zonder opleiding ook niet
heb zelden zo'n last van plaatsvervangende schaamte gehadquote:Op maandag 27 juni 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nadat hij een oma zo opgraven en ging skullfucken uiteraard
gehandicapt in zijn hoofdquote:
niet met woordjes, taal gwnquote:Op maandag 27 juni 2016 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat je goed met woordjes bent joh sukkeltje
Maar dacht hij echt dat het stoer was of was hij gwn boos?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb zelden zo'n last van plaatsvervangende schaamte gehad
vooral omdat hij ook echt oprecht leek te denken dat het stoer was
ik vrees het eerstequote:Op maandag 27 juni 2016 03:02 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Maar dacht hij echt dat het stoer was of was hij gwn boos?
oh?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
taal is niets meer dan woordjes
sukkeltje
Hij leek me wel echt leip.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
het leek niet alsof ie mad was ofzo iig
vgm vond ie het echt grappig en cool ofzo dat ie zo deed over een kindje van 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |