oh nicequote:Op maandag 27 juni 2016 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Win(...)T7xs0CFUg8Gwod1-kDEg
hier dit is nutribullet dp
is studentenflat ofzo? dan is t sws bullshit om te gaan zeiken als er een feest isquote:Op maandag 27 juni 2016 02:37 schreef SadSatan het volgende:
[..]
In tegendeel, het was een chill en leuk feest en wat vrienden stonden op de gang te schreeuwen.
Naja goed toen appte ze mij meteen op een zaterdagnacht met dit en daten toen belde ze in de ochtend ook aan met zijn allen
neequote:Op maandag 27 juni 2016 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha je hebt niet eens geklikt joh pauperkind
Jij bent 1 van de weinige van FOK! waarvan ik denk dat is een baas, heb een shitload aan Fokkers gemeet, waar de stereotype doet vermoeden zijn de meeste ook best autisten die hun frustraties spuien op een online forumquote:Op maandag 27 juni 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zo gaat dat toch altijd
ik doe ook alleen maar stoer op FOK! irl ga ik gwn huilen in een hoekje
valt wel mee hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 02:38 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de weinige van FOK! waarvan ik denk dat is een baas, heb een shitload aan Fokkers gemeet, waar de stereotype doet vermoeden zijn de meeste ook best autisten die hun frustraties spuien op een online forum
vraag niet steeds als je toch niet wilquote:Op maandag 27 juni 2016 02:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Hzaw kom laten we naar de negende cirkel gaan
IBB in Utrecht, studentencomplex wat bekend staat om zijn harde feesten, etcquote:Op maandag 27 juni 2016 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
is studentenflat ofzo? dan is t sws bullshit om te gaan zeiken als er een feest is
:squote:Op maandag 27 juni 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vraag niet steeds als je toch niet wil
bah allemaal gezonde dingen ;squote:
nee, wtfquote:Op maandag 27 juni 2016 02:39 schreef SadSatan het volgende:
[..]
IBB in Utrecht, studentencomplex wat bekend staat om zijn harde feesten, etc
Maar idd, dan moet je helemaal niet gaan zeiken om een feestje
zoals blauwetijgerquote:Op maandag 27 juni 2016 02:38 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de weinige van FOK! waarvan ik denk dat is een baas, heb een shitload aan Fokkers gemeet, waar de stereotype doet vermoeden zijn de meeste ook best autisten die hun frustraties spuien op een online forum
hehehe ik weet nog dat bluejeans hem gemeet hadquote:
Iddquote:Op maandag 27 juni 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, wtfdan moet je daar niet gaan wonen
nee man bt was gwn echt, mortie heeft hem vaker gemeetquote:Op maandag 27 juni 2016 02:40 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Waar is die btw gebleven? Dat was ook een kloon ofzo
oja eerste vraag die hij stelde was; wat voor cijfer geef je mequote:Op maandag 27 juni 2016 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehe ik weet nog dat bluejeans hem gemeet had
arrogantste gast die ze ooit gezien had zei ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |