Kan gwn :$quote:Op maandag 27 juni 2016 03:09 schreef deadprez het volgende:
maar echt, dat was toch wel even een new low op FOK! hoor, zoontjes van andere users met de dood bedreigen
Nee joh, gewoon gaan kijken. Ik heb een traantje gelaten op het eindequote:Op maandag 27 juni 2016 03:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee moet ik nog zien, ging toch vooral over haar drugsprobleem?
Gemist gelukkig.quote:Op maandag 27 juni 2016 03:09 schreef deadprez het volgende:
maar echt, dat was toch wel even een new low op FOK! hoor, zoontjes van andere users met de dood bedreigen
Oke ik ga van de week wel even kijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon gaan kijken. Ik heb een traantje gelaten op het einde
mijn hele top 10 al gezien? die was je ook in rap tempo aan het afwerkenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee moet ik nog zien, ging toch vooral over haar drugsprobleem?
Nee moet nog 3 zien volgens mij, even kijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn hele top 10 al gezien? die was je ook in rap tempo aan het afwerken
huh helemaal nietquote:
4 jaquote:Op maandag 27 juni 2016 03:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zo vliegt fok er toch ook weer even uit of is dat pas om 4 uur?
ja met kun je ook met wapens backuppen of iig met vuistenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
was het niet ook dwc die zei dat wij alleen maar stoer deden met dure woordjes omdat we irl pussy zijn en niet kunnen vechten
oh ja idd "kun je ook met vuisten of wapens backuppen ipv stoer doen met woordjes omdat je niet kan vechten"quote:Op maandag 27 juni 2016 03:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja met kun je ook met wapens backuppen of iig met vuisten
"kun je dit ook backuppen met wapens of vuisten?"quote:Op maandag 27 juni 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja idd "kun je ook met vuisten of wapens backuppen ipv stoer doen met woordjes omdat je niet kan vechten"
"wij'quote:Op maandag 27 juni 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
was het niet ook dwc die zei dat wij alleen maar stoer deden met dure woordjes omdat we irl pussy zijn en niet kunnen vechten
ja maar ook kansloos dat dwc dat gaat lopen lekkenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar nog altijd beter dan pussy noel die via dm stoer loopt te doen met z'n mes in oog
mijn gehele opleiding draait hier om,, gelieve geen grappen te maken omtrent boekhoudkundige aangelegenhedenquote:Op maandag 27 juni 2016 03:16 schreef deadprez het volgende:
mja je moet wat als credit en debet te lastig is
ja weenie meer tegen wie hij het hadquote:
ik heb uit 450 gelekt wat vond je daarvan danquote:Op maandag 27 juni 2016 03:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar ook kansloos dat dwc dat gaat lopen lekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |