zijn hele opleiding ookquote:Op maandag 27 juni 2016 03:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn gehele opleiding draait hier om,, gelieve geen grappen te maken omtrent boekhoudkundige aangelegenheden
ja drm heeft guus je gebanned tochquote:Op maandag 27 juni 2016 03:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb uit 450 gelekt wat vond je daarvan dan
Ik had niet anders verwacht :$$$$$quote:Op maandag 27 juni 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie meer tegen wie hij het had
volgens mij tegen TARDIS. specifiek
maar ik ben op zich ook wel beter met woorden dan met mijn vuisten :$
k kom er iig eerlijk voor uitquote:
Bek digt downiequote:Op maandag 27 juni 2016 03:18 schreef SideEffect het volgende:
Sws triest om ruzie te gaan zoeke op internet en er persoonlijke dingen bijhalen, dan ben je echt niet helemaal 100
zou jou persoonlijk wel dood willen knuffelen ;$quote:Op maandag 27 juni 2016 03:18 schreef SideEffect het volgende:
Sws triest om ruzie te gaan zoeke op internet en er persoonlijke dingen bijhalen, dan ben je echt niet helemaal 100
moest lachenquote:
nou momenteel al helemaal niequote:Op maandag 27 juni 2016 03:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en dan profileren als ecto maar dik ripped buffed dude zijn in het echt
Is dat niet de fantasie van de gemiddelde meid?quote:Op maandag 27 juni 2016 03:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Stiekem is dp irl een vette ripped zakenman
die opmerking zou ik niet missenquote:
ik vroeg laatst aan iemand of ik lekker wijf zou zijn en toen zei ze van nee zo'n onterecht arrogante snolquote:
;$quote:Op maandag 27 juni 2016 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou jou persoonlijk wel dood willen knuffelen ;$
denk niet dat de gemiddelde meid over mij fantaseert :squote:Op maandag 27 juni 2016 03:21 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Is dat niet de fantasie van de gemiddelde meid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |