abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163301878
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:04 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Je kunt toch zien dat de economie van de EU flatlines en in Azië en Zuid Amerika niet?

[..]

Dan zou je volgens mij het enorme verschil tussen de VS en de EU wel moeten kennen.
OMG, werkelijk? :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_163301881
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:05 schreef Ruif het volgende:

[..]

HOE KUN JE NOU NA 3 MINUTEN REAGEREN OP MINIMAAL 400 PAGINA'S AAN LEESVOER. :+

Klaar met deze kerel. Was een leuke discussie totdat dit brok onzin erbij kwam. Trusten
Omdat ik dit soort bangmakerij, zeker net voor een stemming, met een enorme korrel zout neem.
pi_163301896
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:06 schreef Ruif het volgende:

[..]

OMG, werkelijk? :') :') :') :') :') :') :') :')
Een :') posten is geen argument, grapjas.
pi_163301951
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:05 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dan zal er dus een handelsverdrag moeten komen dat dit niet heeft.
Dan komt er van vrijhandel ook niks terecht. Je hebt op z'n minst wederzijdse erkenning van conformiteit nodig. Maar zie je de ironie dan niet in?

"Wat willen we?"
"Take back control!"
"En hoe willen we dat bereiken?"
"Laten we onszelf uitleveren aan US-Amerikaanse regels en certificeringen!"
:D :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2016 00:08:38 ]
pi_163302030
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:04 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Je kunt toch zien dat de economie van de EU flatlines en in Azië en Zuid Amerika niet?

Ik weet niet wat jij in Europa en Zuid-Amerika ziet, maar duidelijk iets anders dan ik i.i.g.
pi_163302089
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:11 schreef Igen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik weet niet wat jij in Europa en Zuid-Amerika ziet, maar duidelijk iets anders dan ik i.i.g.
Heb je ook van Nederland in de EU eentje, kan je zien dat die achterblijven dacht eerder eens een mooie ervan gezien te hebben, en dan maakt Duitsland veel goed of niet?
pi_163302156
Jullie ook met jullie "feiten" enzo, is allemaal bangmakerij van de elite.
pi_163302177
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jullie ook met jullie "feiten" enzo, is allemaal bangmakerij van de elite.
Dat is wat ik zei niemand weet hoe het balletje kan gaan rollen, wil die met de glazen bol opstaan!
  zondag 26 juni 2016 @ 00:17:06 #249
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_163302179
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Als er geïnvesteerd wordt in corruptiebestrijding en onderwijs en dat soort dingen dan kan er vanalles. In alle landen op de wereld, niet alleen in Brazilië. Maar in de meeste landen en ook in Brazilië gebeurt dat nauwelijks omdat het pas op de hele lange termijn een effect heeft. Vandaar dat al die hypes over opkomende landen, over 'tijgers' en BRICS en wat weet ik, steeds als een nachtkaars weer uit gaan.

Als het VK alle boten achter zich wil verbranden en op zo'n hype wil gokken, mij best, maar het lijkt mij gewoon niet slim.
Dat van die opkomende landen zijn altijd angstverhalen die de elite gebruiken om lonen te matigen, arbeidsvoorwaarden te flexibiliseren, topinkomens en gouden parachutes, en voorzieningen te slopen. Balkenende noemde China elke week.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_163302202
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat van die opkomende landen zijn altijd angstverhalen die de elite gebruiken om lonen te matigen, arbeidsvoorwaarden te flexibiliseren, topinkomens en gouden parachutes, en voorzieningen te slopen. Balkenende noemde China elke week.
Merk van mezelf dat ik ook wel eens met dezelfde verhalen kom, zou ik dement aan het worden zijn?
pi_163303391
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:13 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb je ook van Nederland in de EU eentje, kan je zien dat die achterblijven dacht eerder eens een mooie ervan gezien te hebben, en dan maakt Duitsland veel goed of niet?
Verwachting is 1.7%.

Bronnen: 1 , 2
NEE!
pi_163304709
Inmiddels pleit ook de ECB voor een snel vertrek van GB:
http://www.nu.nl/economie(...)-brits-vertrek-.html

Eerder pleitten de ministers uit de staten die de EU hebben opgericht daar ook voor:
http://www.nu.nl/politiek(...)nigd-koninkrijk.html

Ook Juncker wil snel onderhandelen:
http://www.nu.nl/brexit/4(...)rits-vertrek-eu.html

Dit terwijl een brits parlemenstlid de Brexit in het Lagerhuis wil tegenhouden:
http://www.nu.nl/brexit/4(...)gerhuis-stoppen.html

Schotland bereidt een tweede referendum voor de onafhankelijkheid voor:
http://www.nu.nl/brexit/4(...)heidsreferendum.html

Mochten die laatste twee er toe leiden dat in het Lagerhuis wordt besloten dat de Brexit toch niet doorgaat, dan is dat niet aan de EU te wijten, want die hebben tot nog toe van alle kanten aangegeven vaart te willen maken. De EU heeft al iemand aangewezen om de onderhandelingen te leiden, terwijl de britten nog niet eens artikel 50 in werking hebben gesteld.
  zondag 26 juni 2016 @ 08:41:28 #253
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163304888
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 07:51 schreef Wombcat het volgende:

Dit terwijl een brits parlemenstlid de Brexit in het Lagerhuis wil tegenhouden:
http://www.nu.nl/brexit/4(...)gerhuis-stoppen.html

Schotland bereidt een tweede referendum voor de onafhankelijkheid voor:
http://www.nu.nl/brexit/4(...)heidsreferendum.html

Mochten die laatste twee er toe leiden dat in het Lagerhuis wordt besloten dat de Brexit toch niet doorgaat,
Het lijkt me onhaalbaar. Iedereen heeft vooraf aangegeven de uitslag te zullen respecteren. Ze moeten nu wel.

Tweede referendum is ook niet geloofwaardig.

De enige mogelijkheid zou wellicht zijn om verkiezingen uit te schrijven met kandidaten die heel duidelijk voor of tegen zijn. Probleem is wel dat er altijd een nieuwe regering kan komen die art. 50 wel in werking zet. Dus uitstel tot... Niemand die het dan weet en ontstaat er een soort limbo over de status van de UK.

Ben bang dat de teerling is geworpen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_163305035
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 08:41 schreef Rica het volgende:

[..]

Het lijkt me onhaalbaar. Iedereen heeft vooraf aangegeven de uitslag te zullen respecteren. Ze moeten nu wel.

Tweede referendum is ook niet geloofwaardig.

De enige mogelijkheid zou wellicht zijn om verkiezingen uit te schrijven met kandidaten die heel duidelijk voor of tegen zijn. Probleem is wel dat er altijd een nieuwe regering kan komen die art. 50 wel in werking zet. Dus uitstel tot... Niemand die het dan weet en ontstaat er een soort limbo over de status van de UK.

Ben bang dat de teerling is geworpen.
Ik vind ook dat nu artikel 50 in werking moet worden gezet en ze nu moeten gaan onderhandelen.
Volgens mij zijn er volgend jaar weer verkiezingen in GB. Dan kunnen ze de inzet daarvan maken dat ze willen blijven. Wint de partij die wil blijven, dan kunnen ze alsnog besluiten om te blijven, maar moeten ze gewoon de consequentie van het referendum accepteren. Anders had je het niet moeten organiseren.

Maar ik verwacht dat er nog een discussie in het Lagerhuis gevoerd gaat worden, en met wat er nu allemaal gebeurt, zou het me niet verbazen als GB toch blijft. Maar dat is dan niet te wijten aan de EU, maar aan het britse parlement!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2016 09:07:34 ]
pi_163305226
De bal moet inderdaad bij de Britten komen te liggen. De EU kan niet anders dan een spoedig vertrek faciliteren. Dat pakken ze nu wel slim op.
pi_163305284
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 09:27 schreef 99.999 het volgende:
De bal moet inderdaad bij de Britten komen te liggen. De EU kan niet anders dan een spoedig vertrek faciliteren. Dat pakken ze nu wel slim op.
Ik denk dat ze er flink mee in hun maag zitten, het beste zou zijn als de Britten die uitslag naast zich neer zouden leggen. Daar komen die leavers ook wel weer overheen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_163305354
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 09:33 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er flink mee in hun maag zitten, het beste zou zijn als de Britten die uitslag naast zich neer zouden leggen. Daar komen die leavers ook wel weer overheen.
Dat zou voor VK en EU inderdaad het beste zijn. Maar dat moet een Britse keuze zijn. De bal ligt bij hen.
pi_163305525
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 09:33 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wat fijn democratie waarbij een grote groep van de kiesgerechtigden dan weer genegeerd worden en de politiek zich daarna maar afvragen waarom een steeds grote groep in de maatschappij steeds radicaler gaat stemmen. :')
  zondag 26 juni 2016 @ 10:33:33 #259
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_163305942
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 09:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat fijn democratie waarbij een grote groep van de kiesgerechtigden dan weer genegeerd worden en de politiek zich daarna maar afvragen waarom een steeds grote groep in de maatschappij steeds radicaler gaat stemmen. :')
De democratie is niet bedoeld om referenda te houden. De "elite" waar men het altijd over heeft zit er niet voor niets, die weten tenminste waar ze het over hebben.
Flesje bier
pi_163305997
quote:

[..]

Dat kan je over beide groepen zeggen, 48 en 52 is wat dat betreft een beetje lood om oud ijzer.
pi_163306025
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:33 schreef Gezicht het volgende:

[..]

De democratie is niet bedoeld om referenda te houden. De "elite" waar men het altijd over heeft zit er niet voor niets, die weten tenminste waar ze het over hebben.
Wanneer de bestuurdersklasse dan consistente verhalen zou vertellen en dus zou bewijzen wel over steeds dezelfde logica te beschikken en communiceerde men maar een duidelijke boodschap ipv one liners en bangmakerij dan zou ik nog vertrouwen hebben in deze zogenaamde "elite". Helaas zien we dit bij de meeste van deze bestuurders niet terug. ;)
pi_163306055
quote:

[..]

Cameron koos gewoon de makkelijke weg en nu het fout gaat zit iedereen met de handen in het haar. Er zijn betere manieren om de EU onvrede weg te nemen.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 26 juni 2016 @ 10:45:48 #263
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_163306101
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wanneer de bestuurdersklasse dan consistente verhalen zou vertellen en dus zou bewijzen wel over steeds dezelfde logica te beschikken en communiceerde men maar een duidelijke boodschap ipv one liners en bangmakerij dan zou ik nog vertrouwen hebben in deze zogenaamde "elite". Helaas zien we dit bij de meeste van deze bestuurders niet terug. ;)
Er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering maar de one-liners en bangmakerij waar je het over hebt zijn toevallig meestal afkomstig van lui zoals kameraad Wilders, Le Pen, Farage en andere Euro-sceptici die hun pijlen enkel richten op immigratiebeleid.
Flesje bier
pi_163306143
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:39 schreef J.B. het volgende:

[..]

Dat kan je over beide groepen zeggen, 48 en 52 is wat dat betreft een beetje lood om oud ijzer.
Dat klopt bij nadere beschouwing had men ook zo'n belangrijk referendum pas bindend bij 65/35 oid moeten laten zijn.

Net zoals in sommige landen belangrijke wetswijzigingen ook met een ruime meerderheid gesteund moeten worden. Maar dat is achteraf gelul en geeft eigenlijk ook meteen weer heel goed aan dat dit brexit referendum gewoon zonder enige visie door de bestuurselite opgezet is en nu in hun gezicht uit elkaar klapt.
  zondag 26 juni 2016 @ 10:50:05 #265
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163306159
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wanneer de bestuurdersklasse dan consistente verhalen zou vertellen en dus zou bewijzen wel over steeds dezelfde logica te beschikken en communiceerde men maar een duidelijke boodschap ipv one liners en bangmakerij dan zou ik nog vertrouwen hebben in deze zogenaamde "elite".
Leuke hoor, maar niemand stemt daar op.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_163306198
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:45 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering maar de one-liners en bangmakerij waar je het over hebt zijn toevallig meestal afkomstig van lui zoals kameraad Wilders, Le Pen, Farage en andere Euro-sceptici die hun pijlen enkel richten op immigratiebeleid.
Nou horen we uit het Pro EU kamp ook bij dit referendum weer, verhalen dat de wereld in elkaar zal storten bij wat minder EU. :D
pi_163306207
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:33 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Jawel denk dat de Briten nu wel geleerd hebben om niet zo achteloos met referenda om te gaan
  zondag 26 juni 2016 @ 10:55:22 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163306226
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou horen we uit het Pro EU kamp ook bij dit referendum weer, verhalen dat de wereld in elkaar zal storten bij wat minder EU. :D
Omdat dat het enige is waar de gemiddelde domme stemmer naar luistert, oetlul. Heb je dat nou nog niet door :').
pi_163306253
quote:

[..]

Eens, Engeland moet nu gewoon doorpakken en de economische gevolgen gaan dragen.
pi_163306416
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Omdat dat het enige is waar de gemiddelde domme stemmer naar luistert, oetlul. Heb je dat nou nog niet door :').
Is dit echt zo of is dit de perceptie van de bestuurders wat men zo vaak herhaald heeft dat wij als bevolking dit nu als feit aannemen? ;)
  zondag 26 juni 2016 @ 11:12:38 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163306489
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Is dit echt zo of is dit de perceptie van de bestuurders wat men zo vaak herhaald heeft dat wij als bevolking dit nu als feit aannemen? ;)
Nee, dat is echt zo.
pi_163306634
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, dat is echt zo.
Dit.

Je kunt het natuurlijk ook met veel woorden uitleggen. Het probleem is echter dat 'het volk' al na twee zinnen afhaakt.

Dan maar strooien met korte, hapklare overdrijvingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163306792
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit.

Je kunt het natuurlijk ook met veel woorden uitleggen. Het probleem is echter dat 'het volk' al na twee zinnen afhaakt.

Dan maar strooien met korte, hapklare overdrijvingen.
Was vroeger (minstens 30 jaar geleden) "het volk" dan meer betrokken bij politiek dat er hogere opkomsten waren, politieke partijen meer leden hadden en er wel inhoudelijke discussies gevoerd werden. Het IQ van "het volk" zal toch niet afgenomen zijn, dat zou niet moeten kunnen met de huidige kenniseconomie waar 60% van de jeugdige bevolking HBO en hogere studies doet.
pi_163306874
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Was vroeger (minstens 30 jaar geleden) "het volk" dan meer betrokken bij politiek dat er hogere opkomsten waren, politieke partijen meer leden hadden en er wel inhoudelijke discussies gevoerd werden. Het IQ van "het volk" zal toch niet afgenomen zijn, dat zou niet moeten kunnen met de huidige kenniseconomie waar 60% van de jeugdige bevolking HBO en hogere studies doet.
'Het volk' was vroeger niet slimmer of dommer, maar het hield zich meer gedeisd en liet het regeren over aan hun partij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 26 juni 2016 @ 11:34:55 #275
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_163306923
ik vind het nog altijd ongelooflijk dat kiesdistrict van Jo Cox voor Leave hebben gestemd.
De moord heeft dus totaal geen invloed gehad op de stemming daar.
pi_163308006
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:34 schreef KingRadler het volgende:
ik vind het nog altijd ongelooflijk dat kiesdistrict van Jo Cox voor Leave hebben gestemd.
De moord heeft dus totaal geen invloed gehad op de stemming daar.
Zou ook vreemd zijn als dat wel zou zijn, gezien het leave kamp de moord duidelijk had veroordeeld....
pi_163314193
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

'Het volk' was vroeger niet slimmer of dommer, maar het hield zich meer gedeisd en liet het regeren over aan hun partij.
http://www.isgeschiedenis.nl/nieuws/stakingen-nederland/

Of is dit niet vroeger voor jouw, gaat dat maar zover terug als dat het je uitkomt?
  zondag 26 juni 2016 @ 16:50:26 #278
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163314365
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Was vroeger (minstens 30 jaar geleden) "het volk" dan meer betrokken bij politiek dat er hogere opkomsten waren
Nee, juist minder betrokken. Je stemde wat je pa stemde. En die stemde PvdA omdat ie arbeider was. Of confessioneel als ie in de Here was. Enzovoort.

Zuil tegen zuil.
pi_163314638
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, juist minder betrokken. Je stemde wat je pa stemde. En die stemde PvdA omdat ie arbeider was. Of confessioneel als ie in de Here was. Enzovoort.

Zuil tegen zuil.
Zo was het inderdaad, en als ik dat niet deed werd ik nog niet meer met de nek aangekeken, dat is gebleken nadat Kok eraan was, toen ik niet meer erop stemde, helaas heeft pa het nooit toegegeven toen ik zei zie je nou wel !
Maar dat is een tijd zonder internet kwam er zelden tot nooit iets in het licht wat het licht niet verdragen kon, en of het toen voorkwam is maar zeer de vraag of niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2016 17:04:41 ]
pi_163314917
zou schotland de brexit kunnen blokkeren?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163314958
quote:
99s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:17 schreef Slayage het volgende:
zou schotland de brexit kunnen blokkeren?
Wat denk je zouden ze daar niet de gelegenheid hebben gekregen om te stemmen?
pi_163315047
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163315426
racistische en anti migratie sentimenten van de brexit stemmers

NataliaAntonova twitterde op zondag 26-06-2016 om 16:58:16 Wow, the stories that are being passed around on social media right now are heartbreaking. #Brexit https://t.co/6URUZPbxYb reageer retweet
-Rabia Al-Basri
  zondag 26 juni 2016 @ 17:43:39 #285
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163315482
quote:
99s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef Slayage het volgende:
racistische en anti migratie sentimenten van de brexit stemmers

NataliaAntonova twitterde op zondag 26-06-2016 om 16:58:16 Wow, the stories that are being passed around on social media right now are heartbreaking. #Brexit https://t.co/6URUZPbxYb reageer retweet
Op The Guardian ook een vrij uitgebreide bloemlezing van incidenten: http://www.theguardian.co(...)in-england-and-wales

Het VK wordt bevolkt door een grote groep retards
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163315879
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:43 schreef Falco het volgende:

[..]

Op The Guardian ook een vrij uitgebreide bloemlezing van incidenten: http://www.theguardian.co(...)in-england-and-wales

Het VK wordt bevolkt door een grote groep retards
zieke berichten :{

een van die retards

-Rabia Al-Basri
  zondag 26 juni 2016 @ 17:59:25 #288
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
  zondag 26 juni 2016 @ 17:59:45 #289
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_163315985
Het lastig is alleen dat altijd lastig te controleren is of een tweet ook echt de waarheid of een verzinsel bevat. Een gedeelte van die tweets zal ongetwijfeld waar zijn, maar ik heb ook zo mijn twijfels bij een aantal die wel verdacht veel lijken op eerdere tweets van andere personen.

Hoe dan ook, ook al is maar één van al die honderden tweets waar, dan nog is het te bespottelijk voor woorden.
pi_163316103
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:59 schreef Falco het volgende:

[..]

Op zich niet verkeerd. Alles blijft bij het oude behalve dan dat de politieke carrière van Farage en Boris Johnson exit is.
dat is idd de politieke dimensie.

vraag me af wat die johnson wil nu. het ziet er echt naar uit dat ze geen idee hadden wat ze zouden doen als de brwxit uitslag een feit zou zijn. en dat dat de stilte nu verklaard.
-Rabia Al-Basri
pi_163316149
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:59 schreef Belabor het volgende:
Het lastig is alleen dat altijd lastig te controleren is of een tweet ook echt de waarheid of een verzinsel bevat. Een gedeelte van die tweets zal ongetwijfeld waar zijn, maar ik heb ook zo mijn twijfels bij een aantal die wel verdacht veel lijken op eerdere tweets van andere personen.

Hoe dan ook, ook al is maar één van al die honderden tweets waar, dan nog is het te bespottelijk voor woorden.
Tja. Het zegt wel wat over de onderbuik van het volk. Ben niet verbaasd. Heel erg triest.
Make my day!
  zondag 26 juni 2016 @ 18:05:01 #292
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163316170
quote:
99s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

vraag me af wat die johnson wil nu. het ziet er echt naar uit dat ze geen idee hadden wat ze zouden doen als de brwxit uitslag een feit zou zijn. en dat dat de stilte nu verklaard.
Wat denk je zelf. Dat is gewoon spel.

De EU wil zo snel mogelijk een beslissing. Zij hebben het zogenaamd niet.

Wat gaat de beurs maandag doen? En is dat alleen slecht voor het VK?

Denk dat dit onderdeel van het spel is. Rekken en de EU dwarsbomen.
pi_163316197
quote:
99s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat een mogelijke Brexit niet voorgesproken is met Schotland, zegt mij genoeg.
Er is gewoon geen rekening mee gehouden.
Geeft de UK burger weinig vertrouwen in hun leiders.
Make my day!
pi_163316237
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:05 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat zou heel dom zijn. Rekken en de EU dwarsbomen.
Want uiteindelijk moeten ze elkaar ook wat gunnen bij het afscheid.
Of gaan de Engelsen nu al voor een vechtscheiding?
Make my day!
  zondag 26 juni 2016 @ 18:08:11 #295
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163316252
quote:

[..]

De beurs gaat waarschijnlijk maandag omhoog, omdat artikel 50 niet in werking gesteld wordt. Hoe langer dat duurt, hoe langer het VK bij de EU blijft en er feitelijk dus niks verandert. De kans op Leave wordt dan ook steeds kleiner natuurlijk.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163316253
quote:

[..]

onzekerheid baat niemand ook de britten niet.
-Rabia Al-Basri
  zondag 26 juni 2016 @ 18:10:37 #297
440653 BarryOSeven
pi_163316358
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:07 schreef agter het volgende:

[..]

Dat zou heel dom zijn. Rekken en de EU dwarsbomen.
Want uiteindelijk moeten ze elkaar ook wat gunnen bij het afscheid.
Of gaan de Engelsen nu al voor een vechtscheiding?
Dat ligt eraan of de EU de Britten gaat straffen. Als ze dat gaan doen kun je net zo goed de EU mee trekken je ellende in. En het ziet er nu wel naar uit, alleen kunnen ze dat niet zolang de VK nog bij de EU zit. Dan gaan we allemaal. :D

Als er geen oplossing was geweest, dan had je niets gehoord. Radiostilte. Hij tweet notabene zelf: He, we hebben geen flauw idee.

Denk je nou echt dat daar niet over na gedacht is?
pi_163316417
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:10 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat ligt eraan of de EU de Britten gaat straffen. Als ze dat gaan doen kun je net zo goed de EU mee trekken je ellende in. En het ziet er nu wel naar uit, alleen kunnen ze dat niet zolang de VK nog bij de EU zit. Dan gaan we allemaal. :D
Waarom zou er gestraft moeten worden?
De Britten moeten gewoon daad bij woord voegen nu .. Daar is het wachten op.

Of hebben ze misschien koud water vrees?
Make my day!
  zondag 26 juni 2016 @ 18:13:55 #299
440653 BarryOSeven
pi_163316458
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:12 schreef agter het volgende:

[..]

Waarom zou er gestraft moeten worden?
De Britten moeten gewoon daad bij woord voegen nu .. Daar is het wachten op.

Of hebben ze misschien koud water vrees?
Om landen die aan een [a-Z+]xit denken te laten zien wat er gebeurt als je die keuze maakt? Als het de Britten goed gaat, dan willen wij ook.
pi_163316526
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:13 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Om landen die aan een [a-Z+]xit denken te laten zien wat er gebeurt als je die keuze maakt? Als het de Britten goed gaat, dan willen wij ook.
QFT.

daarom wordt de druk opgevoerd.
-Rabia Al-Basri
pi_163316535
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:13 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Spreek voor je zelf. 'Wij ook'. :')
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')