abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163301559
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Als er geïnvesteerd wordt in corruptiebestrijding en onderwijs en dat soort dingen dan kan er vanalles. In alle landen op de wereld, niet alleen in Brazilië. Maar in de meeste landen en ook in Brazilië gebeurt dat nauwelijks omdat het pas op de hele lange termijn een effect heeft. Vandaar dat al die hypes over opkomende landen, over 'tijgers' en BRICS en wat weet ik, steeds als een nachtkaars weer uit gaan.

Als het VK alle boten achter zich wil verbranden en op zo'n hype wil gokken, mij best, maar het lijkt mij gewoon niet slim.
Hoe lang is Bulgarije al bij de EU?

Teminste als het daar is waar Sofia ligt?
pi_163301573
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:52 schreef Ruif het volgende:

[..]

Bron? Graag van wereldinstanties en wat Amerikaanse speculanten
https://books.google.nl/b(...)%20the%2090s&f=false

Van het IMF, met interessante horroranalyses over de Y2K bullshit
pi_163301597
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:54 schreef Ruif het volgende:

[..]

Is inderdaad erg slecht voor de VS geweest...
Wat een vergelijking :')
pi_163301617
quote:

[..]

Als er geïnvesteerd wordt in corruptiebestrijding en onderwijs en dat soort dingen dan kan er vanalles. In alle landen op de wereld, niet alleen in Brazilië. Maar in de meeste landen en ook in Brazilië gebeurt dat nauwelijks omdat het pas op de hele lange termijn een effect heeft. Vandaar dat al die hypes over opkomende landen, over 'tijgers' en BRICS en wat weet ik, steeds als een nachtkaars weer uit gaan.

Als het VK alle boten achter zich wil verbranden en op zo'n hype wil gokken, mij best, maar het lijkt mij gewoon niet slim.
EU is een krimpmarkt, de groeimarkten zijn buiten Europa, al dan niet Brazilië.
pi_163301664
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:56 schreef agter het volgende:

[..]

Dan nog snap jij ook wel dat 1 verdrag met een grote EU de voorkeur heeft tov 28 losse verdragen met al hun uitzonderingen.
Toch?
De EU is een van de grootste markten ter wereld. wellicht zelfs de grootste.
Dat zal best ja, maar een verdrag met alleen het VK is veel makkelijker te regelen.
pi_163301690
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:58 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

EU is een krimpmarkt, de groeimarkten zijn buiten Europa, al dan niet Brazilië.
Ah ja, jouw onderbuik-prognoses zijn natuurlijk per definitie wel waar. :D

En als ze niet waar zijn dan moet je gewoon even een variabele veranderen en dan wordt het vanzelf wel alsnog waar.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2016 00:00:46 ]
pi_163301732
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:57 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Wat een vergelijking :')
Na 6 jaar American Studies mag ik dat zeggen Jimmy.
pi_163301738
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:59 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dat zal best ja, maar een verdrag met alleen het VK is veel makkelijker te regelen.
Dat lijkt me niet, want het VK is het land wat het moeilijkste doet over de aantasting van nationale soevereiniteit door vrijhandelsverdragen. Dat is immers waarom ze nu uit zo'n verdrag (nl. de EU) willen stappen.
pi_163301744
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:59 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Zal best.
Maar wel met veel minder inwoners en consumenten dus. Kennelijk een B optie.
Een C optie zelfs tegenover de hele EU markt. :D
Make my day!
pi_163301768
quote:
Vooral drie dingen: effect op de markten, dus niet de echte economie - effect op de eurozone - tariffs die er niet gaan komen en het effect daarvan.
pi_163301794
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, want het VK is het land wat het moeilijkste doet over de aantasting van nationale soevereiniteit door vrijhandelsverdragen. Dat is immers waarom ze nu uit zo'n verdrag (nl. de EU) willen stappen.
Vermoeiend hè.. Mijn god, ik wist niet dat mensen zo onvoorstelbaar star en dom gemaakt werden. Ik ben er klaar mee. Sterkte
pi_163301827
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Ah ja, jouw onderbuik-prognoses zijn natuurlijk per definitie wel waar. :D

En als ze niet waar zijn dan moet je gewoon even een variabele veranderen en dan wordt het vanzelf wel alsnog waar.
Je kunt toch zien dat de economie van de EU flatlines en in Azië en Zuid Amerika niet?
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:01 schreef Ruif het volgende:

[..]

Na 6 jaar American Studies mag ik dat zeggen Jimmy.
Dan zou je volgens mij het enorme verschil tussen de VS en de EU wel moeten kennen.
pi_163301849
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan zal er dus een handelsverdrag moeten komen dat dit niet heeft.
pi_163301850
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:02 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Vooral drie dingen: effect op de markten, dus niet de echte economie - effect op de eurozone - tariffs die er niet gaan komen en het effect daarvan.
HOE KUN JE NOU NA 3 MINUTEN REAGEREN OP MINIMAAL 400 PAGINA'S AAN LEESVOER. :+

Klaar met deze kerel. Was een leuke discussie totdat dit brok onzin erbij kwam. Trusten
pi_163301878
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:04 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Je kunt toch zien dat de economie van de EU flatlines en in Azië en Zuid Amerika niet?

[..]

Dan zou je volgens mij het enorme verschil tussen de VS en de EU wel moeten kennen.
OMG, werkelijk? :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_163301881
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:05 schreef Ruif het volgende:

[..]

HOE KUN JE NOU NA 3 MINUTEN REAGEREN OP MINIMAAL 400 PAGINA'S AAN LEESVOER. :+

Klaar met deze kerel. Was een leuke discussie totdat dit brok onzin erbij kwam. Trusten
Omdat ik dit soort bangmakerij, zeker net voor een stemming, met een enorme korrel zout neem.
pi_163301896
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:06 schreef Ruif het volgende:

[..]

OMG, werkelijk? :') :') :') :') :') :') :') :')
Een :') posten is geen argument, grapjas.
pi_163301951
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:05 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dan zal er dus een handelsverdrag moeten komen dat dit niet heeft.
Dan komt er van vrijhandel ook niks terecht. Je hebt op z'n minst wederzijdse erkenning van conformiteit nodig. Maar zie je de ironie dan niet in?

"Wat willen we?"
"Take back control!"
"En hoe willen we dat bereiken?"
"Laten we onszelf uitleveren aan US-Amerikaanse regels en certificeringen!"
:D :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2016 00:08:38 ]
pi_163302030
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:04 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij in Europa en Zuid-Amerika ziet, maar duidelijk iets anders dan ik i.i.g.
pi_163302089
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:11 schreef Igen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik weet niet wat jij in Europa en Zuid-Amerika ziet, maar duidelijk iets anders dan ik i.i.g.
Heb je ook van Nederland in de EU eentje, kan je zien dat die achterblijven dacht eerder eens een mooie ervan gezien te hebben, en dan maakt Duitsland veel goed of niet?
pi_163302156
Jullie ook met jullie "feiten" enzo, is allemaal bangmakerij van de elite.
pi_163302177
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jullie ook met jullie "feiten" enzo, is allemaal bangmakerij van de elite.
Dat is wat ik zei niemand weet hoe het balletje kan gaan rollen, wil die met de glazen bol opstaan!
  zondag 26 juni 2016 @ 00:17:06 #249
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_163302179
quote:

[..]

Dat van die opkomende landen zijn altijd angstverhalen die de elite gebruiken om lonen te matigen, arbeidsvoorwaarden te flexibiliseren, topinkomens en gouden parachutes, en voorzieningen te slopen. Balkenende noemde China elke week.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_163302202
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat van die opkomende landen zijn altijd angstverhalen die de elite gebruiken om lonen te matigen, arbeidsvoorwaarden te flexibiliseren, topinkomens en gouden parachutes, en voorzieningen te slopen. Balkenende noemde China elke week.
Merk van mezelf dat ik ook wel eens met dezelfde verhalen kom, zou ik dement aan het worden zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')