Iemand wat mij te min is pak ik niet meer in mijn mond, begrijp niet dat iedere zender waar ik nou naar zap het over het Brexit heeft?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Degenen die een beetje opleiding hebben wel.
Griekenland zou heel blij moeten zijn dat de anglosaksische invloed van het VK op de EU tot 0 is gereduceerd.
Ik geloof meteen dat het gedoe is. Ik ben dan ook geen voorstander van belastingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:56 schreef Igen het volgende:
Heb je enig idee wat dat voor een gedoe is? Kun je je voorstellen wat voor een effect het heeft als je als fabrikanten met 392 verschillende zulke verdragen geconfronteerd worden als ze goedkeuring willen krijgen dat het product uit het ene land ook in het andere land aan de eisen voldoet en daar verkocht mag worden? En als je als fabrikant bij het ontwerpen van je product rekening moet houden met tientallen verschillende nationale producteisen die allemaal net even anders zijn?
Dat is wat niet opgelost kan worden en nooit zal veranderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:47 schreef Claudia_x het volgende:
En wat Brexit wel weer laat zien (net als het Oekraïne-referendum), is dat het een reëel probleem is dat een groot deel van de bevolking zich niet vertegenwoordigd voelt in het parlement.
Over je belasting geld heb ik het ook niet dat is al weg, is er nog meer te halen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Meer dan mijzelf? Ja, wel in de zin dat zij beter kunnen beslissen dan ik wat er wordt gedaan met mijn belastinggeld.
Ehh, okquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Iemand wat mij te min is pak ik niet meer in mijn mond, begrijp niet dat iedere zender waar ik nou naar zap het over het Brexit heeft?
Nou ja, ik bracht Van Reybrouck net al ter sprake. Die heeft wel een alternatief voor onze huidige vorm van representatieve democratie.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat is wat niet opgelost kan worden en nooit zal veranderen.
Niets, de rest mag ik zelf besteden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Over je belasting geld heb ik het ook niet dat is al weg, is er nog meer te halen?
Anarchisme is geen alternatief natuurlijk, daarin geldt het recht van de sterkste.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, ik bracht Van Reybrouck net al ter sprake. Die heeft wel een alternatief voor onze huidige vorm van representatieve democratie.
Ik geloof dat je in de war bent met sociaal-darwinisme.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Anarchisme is geen alternatief natuurlijk, daarin geldt het recht van de sterkste.
Ik vind 13 ballen net iets te veel om erachter te komen wat de beste man nu precies wil zeggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, ik bracht Van Reybrouck net al ter sprake. Die heeft wel een alternatief voor onze huidige vorm van representatieve democratie.
Ik geloof dat dit wel voldoet: Het kan: een totaal andere inrichting van onze democratie. (Mooi is ook dat hij hier dat evenwicht tussen efficiëntie en legitimiteit aanstipt, waar Igen het over had.)quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik vind 13 ballen net iets te veel om erachter te komen wat de beste man nu precies wil zeggen.
Rustaaahgggg, moet jij geen biertje drinken in Neustadt? Het is 30+ bij jou.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Het belastingrecht werkt nu ongeveer zoals jij het nu voorstelt. Dat gaat allemaal met bilaterale verdragen.
Ik heb een paar aandelen van een bedrijf in Portugal. Er is een speciaal verdrag tussen Nederland en Portugal over wie waarover hoeveel belasting mag heffen.
Ik woon in Duitsland. Er is een speciaal verdrag tussen Duitsland en Portugal over wie waarover hoeveel belasting moet heffen. Uiteraard is dat verdrag niet helemaal hetzelfde als het verdrag tussen Nederland en Portugal. Want belasting heffen is nationale soevereiniteit hè.
Heb je enig idee wat dat voor een gedoe is? Kun je je voorstellen wat voor een effect het heeft als je als fabrikanten met 392 verschillende zulke verdragen geconfronteerd worden als ze goedkeuring willen krijgen dat het product uit het ene land ook in het andere land aan de eisen voldoet en daar verkocht mag worden? En als je als fabrikant bij het ontwerpen van je product rekening moet houden met tientallen verschillende nationale producteisen die allemaal net even anders zijn?
Op die manier kan je natuurlijk nóóit concurreren met bijv. de Amerikaanse economie, met een thuismarkt van 300 miljoen mensen die niet alleen onder dezelfde producteisen vallen maar ook nog eens dezelfde taal spreken enzo.
Nah mijn vrienden zijn op vakantie dus ik verveel me een beetje.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Rustaaahgggg, moet jij geen biertje drinken in Neustadt? Het is 30+ bij jou.
Want 4 tweets zeggen allesquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit is precies waarom je geen referenda moet houden.
Ik zie in die afbeeldingen geen foto van hun stembiljet, twijfel dus of ze niet van stay af komen?quote:
Precies.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zie in die afbeeldingen geen foto van hun stembiljet, twijfel dus of ze niet van stay af komen?
de populisten dringen met oplossingen aan bij links. Als zij niks ermee willen doen. Dan worden de populisten groter. EU heeft er een zooitje van gemaakt. En nu pas willen ze gaan luisteren naar het volk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 06:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Heerlijk.Het venijn druipt van zijn gezicht. Wat een slechte verliezer. Wat een Tokkie is het ook hè: "Cameron is een pyromaan"
"De populisten hebben het gedaan"
Pechtold is in deze zaak nogal weinig relevantquote:Op zaterdag 25 juni 2016 06:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Heerlijk.Het venijn druipt van zijn gezicht. Wat een slechte verliezer. Wat een Tokkie is het ook hè: "Cameron is een pyromaan"
"De populisten hebben het gedaan"
Heerlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2016 08:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Pechtold is in deze zaak nogal weinig relevant
Meer relevant is een van jouw helden Nigel Farage die gisteren al moest toegeven dat zijn campagne op pure leugens is gebaseerd
http://www.demorgen.be/ni(...)n-was-fout-b71d5720/
Allemaal lekker achter leugenaars aanlopen en daarna gaan janken. Hoe ongelofelijk tokkie kan je zijn.
Je loon wordt een stuk minder waard en je pensioen ook. En alles wordt duurderquote:Op zaterdag 25 juni 2016 08:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Heerlijkde ene na de andere leugen komt boven water, wat een slechte winnaar.
Je gelooft zelf in de leugens van demorgen, Farage had dat zelf nooit geclaimt. Dat had Vote Leave gedaan terwijl Farage Leave.EU steunt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 08:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Pechtold is in deze zaak nogal weinig relevant
Meer relevant is een van jouw helden Nigel Farage die gisteren al moest toegeven dat zijn campagne op pure leugens is gebaseerd
http://www.demorgen.be/ni(...)n-was-fout-b71d5720/
Allemaal lekker achter leugenaars aanlopen en daarna gaan janken. Hoe ongelofelijk tokkie kan je zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |