Ze hebben tegen de EU gestemd, mijns inziens stem je dan ook tegen de interne markt en zo denkt Schäuble er ook over. Dat voortdurende cherry-picken van de Britten moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar hoe ziet zo'n leave er dan uit? Want echt weggaan willen ze ook weer niet en de Single European Market komt niet zonder regeldruk uit Brussel.
Nou, dat wordt rellen dus!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:43 schreef Slayage het volgende:
twitter:jimsciutto twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 07:33:36Scotland calling for new independence vote, N. Ireland for unification. Cameron may have broken EU & UK in one blow #Brexit reageer retweet
Up to a stronger UKquote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:21 schreef KingRadler het volgende:
Je kan als Brit op vakantie al geen geld meer exchangen.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me vooral het problem van de Brittenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:27 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe democratisch is dat, als de meerderheid uit de EU wil?
Het draaien is begonnen..
Vraag me af wat de Brexit met Trump te maken heeft.twitter:AFP twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 13:23:10#BREAKING Trump sees 'parallel' between Brexit vote and his campaign reageer retweet
"Het volk" heeft gesproken!!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:30 schreef Infection het volgende:
Vraag me af wat de Brexit met Trump te maken heeft.twitter:AFP twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 13:23:10#BREAKING Trump sees 'parallel' between Brexit vote and his campaign reageer retweet
asielzoekersquote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:30 schreef Infection het volgende:
En in plaats van in te zetten op hervormingen, blaas je de boel gelijk maar helemaal op.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:27 schreef Achterhoker het volgende:
Dat die hele EU maar in elkaar moge donderen. Verschillen waren binnen de hele EU zijn nou eenmaal te groot. Samenwerking is goed maar niet op de huidige manier.
Een schreeuwend figuur met een maf kapselquote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:32 schreef Infection het volgende:
[..]
In het geval van het VK wel ja. Maar in dit geval slaat het nergens op eigenlijk...
Wie bedoel je nou Juncker of wie?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een schreeuwend figuur met een maf kapsel
Trump mag van mij de verkiezingen winnen, maar soms vraag ik mij af waar hij bepaalde vergelijkingen vandaan haalt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een schreeuwend figuur met een maf kapsel
Dus het volk mag niet meer zeggen wat het wil? Nee, een paar multinationals en banken zullen wel even vertellen wat het beste is voor hun volk portefeuille.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:32 schreef Infection het volgende:
[..]
In het geval van het VK wel ja. Maar in dit geval slaat het nergens op eigenlijk...
Terwijl deze vergelijking juist voor de hand ligt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Trump mag van mij de verkiezingen winnen, maar soms vraag ik mij af waar hij bepaalde vergelijkingen vandaan haalt.
Probleem is dat inzetten op hervormingen niet werkt. Als de Britten Remain hadden gestemd dan was de EU gewoon doorgedenderd alsof er niks aan de hand is. Ik ben blij dat ze aan de noodrem hebben getrokken. Helaas moet het maar zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En in plaats van in te zetten op hervormingen, blaas je de boel gelijk maar helemaal op.
Juist ja.
Je begrijpt me verkeerd denk ik. Het volk mag wel degelijk zeggen wat het wil, en dat is ook gebeurt in Groot Brittannië. Maar ik snap de vergelijking van Trump niet helemaal. Hij zegt dat de Brexit parallel aan zijn campagne loopt. Alsof hij wilt zeggen dat dezelfde mensen die voor een Brexit stemmen, ook voor hem stemmen. Is een compleet ander volk namelijk...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:35 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dus het volk mag niet meer zeggen wat het wil? Nee, een paar multinationals en banken zullen wel even vertellen wat het beste is voor hun volk portefeuille.
Zou het de juiste weg zijn geweest, denk trouwens dat er geen kortere weg zou zijn hoor, daarom vraag ik me af welk land is het volgende?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:36 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Probleem is dat inzetten op hervormingen niet werkt. Als de Britten Remain hadden gestemd dan was de EU gewoon doorgedenderd alsof er niks aan de hand is. Ik ben blij dat ze aan de noodrem hebben getrokken. Helaas moet het maar zo.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dat was de laatste.
Deze dus:
[ afbeelding ]
En als je de boel laat klappen, dan is een hernieuwde samenwerking de eerstkomende tien jaar uitgesloten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:36 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Probleem is dat inzetten op hervormingen niet werkt. Als de Britten Remain hadden gestemd dan was de EU gewoon doorgedenderd alsof er niks aan de hand is. Ik ben blij dat ze aan de noodrem hebben getrokken. Helaas moet het maar zo.
Dat is het dilemma waarmee we zitten. Ze hadden veel eerder referenda moeten houden, bijvoorbeeld over de euro.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als je de boel laat klappen, dan is een hernieuwde samenwerking de eerstkomende tien jaar uitgesloten.
Zonde zou dat zijn.
Ben je wel eens een auto wezen kopen, en hebt er een bod op gedaan, waarop de verkoper zei helaas dat gaat niet, loop weg en zie wat er gebeurd!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als je de boel laat klappen, dan is een hernieuwde samenwerking de eerstkomende tien jaar uitgesloten.
Zonde zou dat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |