abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163265462
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:58 schreef J.B. het volgende:

[..]

Eens, maar Johnson zelf begint inmiddels al te draaien :')

Brussel hamert op snel vertrek Britten, maar Boris Johnson heeft geen haast

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)son-heeft-geen-haast

[..]

Opsodemieteren, en wel zo snel mogelijk. Hij was zelf voor een Brexit maar nu het referendum er is geweest moet het ineens allemaal rustig aan gebeuren, wat een onzin :')
zo ziet een verdeeld europa er dus uit. _O- _O- _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163265478
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:03 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Niemand weet het inderdaad. Het lijkt mij dat er nu nieuwe verkiezingen gaan komen waar verschillende partijen hun visie wat betreft dit onderwerp uiteen gaan zetten.
Ja, dat zou een logische stap zijn om de wens van het Britse volk in kaart te brengen. Vervolgprobleem is echter dat het een meerzijdige operatie gaat worden. Ik moet namelijk ook nog even zien hoe de EU zich op gaat stellen. Die zullen ook niet al te coulant omspringen met de uittreders om eventuele opvolgers even een voorbeeld te stellen.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:06:15 #153
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_163265488
quote:

[..]

[..]

Opsodemieteren, en wel zo snel mogelijk. Hij was zelf voor een Brexit maar nu het referendum er is geweest moet het ineens allemaal rustig aan gebeuren, wat een onzin :')
Hij wil er pas uit als ze nog wel alle voordelen die ze nu hebben overhouden, maar alle nadelen weg zijn uiteraard :')
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:06:45 #154
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163265497
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:03 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Niemand weet het inderdaad. Het lijkt mij dat er nu nieuwe verkiezingen gaan komen waar verschillende partijen hun visie wat betreft dit onderwerp uiteen gaan zetten.
Hoe kom je daar nou weer bij? Verkiezingen zijn net geweest.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_163265510
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:01 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

:') [ afbeelding ]
Zo moeilijk is het niet toch? Dan hadden ze er maar een heel verhaal bij moeten zetten, of überhaupt geen referendum moeten houden.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:07:49 #156
39333 Zelva
pi_163265519
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:55 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ja, de uitkomst van het referendum is leave. Maar niemand weet hoe dat in de praktijk vormgegeven moet worden. Niemand weet hoe een art. 50 procedure in zijn werk moet gaan. En niemand weet wat er allemaal aan secundaire verdragen werkzaam moet blijven, wat er vervangen moet worden, en onder welke voorwaarden.

En met al die variabelen kun je ook niet zeggen dat er één "leavestem" is geweest. De een zal hebben gevonden dat uit de EU treden prima is, zolang er maar een gunstig handelsakkoord wordt gesloten met de EU, terwijl een ander in ieder geval géén deel van de Europees Economische Ruimte hoeft te hebben.

Als je denkt dat alles zo makkelijk is als in-out heb je de complexiteit van de zaak niet goed begrepen.
Zo moeilijk is het allemaal niet. Alles wat vanuit de EU is geïmplementeerd vervalt gewoon, punt. Klaar. Simpel.

En als ze nog wel wat met Europa willen doen, zullen ze daar wat tegenover moeten stellen. En niet een klein beetje.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:08:24 #157
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_163265530
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:18 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Oh, waren die gegevensloze plaatjes van dat eigenfapperij-projectje stijlfiguren? Niets gezegd dan!
Dat jij niet kunt lezen is mijn probleem niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:08:38 #158
39333 Zelva
pi_163265540
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:01 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Hoezo mensen die het niet eens zijn met de uitslag? Zoals gezegd: niemand weet hoe je nu verder moet. Je treedt uit uit de EU, dat is duidelijk. Maar welke overgangsbepalingen heb je voor Europese regelgeving? Voor de subsidies? Welke moeten vervangen worden en op welke manier? Van welke secundaire verdragen wil je wél partij worden? Onder welke voorwaarden?
Subsidies? Waar heb je het over? Die vervallen gewoon natuurlijk, wat denk je nou :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 juni 2016 @ 13:10:20 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_163265573
quote:
Two Labour MPs have submitted a motion of no confidence in Labour leader Jeremy Corbyn.
Margaret Hodge and Ann Coffey confirmed the move in a letter to the chairman of the Parliamentary Labour Party.
The motion has no formal constitutional force but calls for a discussion at their next PLP meeting on Monday.
It will be up to the PLP chairman to decide whether it is debated. If accepted it would be followed by a secret ballot of Labour MPs on Tuesday.
http://www.bbc.com/news/u(...)inkname=news_central
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_163265578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:06 schreef Zelva het volgende:

[..]

Hij wil er pas uit als ze nog wel alle voordelen die ze nu hebben overhouden, maar alle nadelen weg zijn uiteraard :')
Uiteraard, zo zijn die Britse paupers wel. Net daarom ben ik een voorstander van de Brexit, met die figuren is niks aan te vangen wat samenwerking betreft.
pi_163265586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:07 schreef Zelva het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het allemaal niet. Alles wat vanuit de EU is geïmplementeerd vervalt gewoon, punt. Klaar. Simpel.

En als ze nog wel wat met Europa willen doen, zullen ze daar wat tegenover moeten stellen. En niet een klein beetje.
Per direct?
pi_163265598
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:07 schreef Infection het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet toch? Dan hadden ze er maar een heel verhaal bij moeten zetten, of überhaupt geen referendum moeten houden.
Nouja wat ik in mijn laatste posts heb proberen duidelijk te maken is dat het dus wat gecompliceerder is dan het aan- of uitzetten van een televisietoestel.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:11:53 #163
39333 Zelva
pi_163265604
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:11 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Per direct?
Uiterlijk over twee jaar. Dat is de afspraak. En we gaan niet langer wachten omdat meneer Johnson dat wel fijn vindt.
pi_163265610
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat jij niet kunt lezen is mijn probleem niet.
Ik heb werkelijk geen idee wat hier staat.
pi_163265612
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:02 schreef J.B. het volgende:

[..]

Hoezo aasgieren? Dankzij Wales en vooral Engeland worden Noord-Ierland en Schotland gedwongen de EU te verlaten, en dat terwijl dat bij het Schotse referendum net een van de doorslaggevende redenen was om binnen het VK te blijven.
iedereen probeert er zo een slaatje te slaan uit de situatie dus
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:12:39 #166
108913 Godshand
guide4you
pi_163265615
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:08 schreef Zelva het volgende:

[..]

Subsidies? Waar heb je het over? Die vervallen gewoon natuurlijk, wat denk je nou :')
Valt wel mee hoor. Een EU kan nog steeds geld geven als steun aan een ander land.

Er moeten dan alleen nieuwe akkoorden gesloten worden.

Uiteindelijk zal niet veel veranderen, afhankelijk wat de Britten wensen. Maar grote kans dat de Britten, net als Zwitserland en Ijsland, onderdeel gaan worden van de EER (Europese Economische Ruimte).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_163265620
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:11 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Nouja wat ik in mijn laatste posts heb proberen duidelijk te maken is dat het dus wat gecompliceerder is dan het aan- of uitzetten van een televisietoestel.
Nee, dat is het niet. De vragen waren simpel.
pi_163265630
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:11 schreef Zelva het volgende:

[..]

Uiterlijk over twee jaar. Dat is de afspraak. En we gaan niet langer wachten omdat meneer Johnson dat wel fijn vindt.
Aha, dus er is wél ruimte voor overgangsbepalingen?

En die subsidieafspraken die tot 2020 zijn gemaakt? Moeten we die dan ook maar niet na meer gaan komen? Of gewoon onder dezelfde voorwaarden af laten lopen? Af kopen?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:13:39 #169
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_163265632
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:43 schreef Slayage het volgende:
jimsciutto twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 07:33:36 Scotland calling for new independence vote, N. Ireland for unification. Cameron may have broken EU & UK in one blow #Brexit reageer retweet
En dat allemaal om opnieuw PM te worden :') :')
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:14:34 #170
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_163265646
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:45 schreef Infection het volgende:

[..]

De meerderheid stemt 'leave' dus het is gewoon leave. Dan kunnen ze er wel omheen gaan lopen draaien, maar zo werkt dat niet...
Maar hoe ziet zo'n leave er dan uit? Want echt weggaan willen ze ook weer niet en de Single European Market komt niet zonder regeldruk uit Brussel.
pi_163265666
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:12 schreef Infection het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. De vragen waren simpel.
Nou, gefeliciteerd, dan heb je volgens mij een fantastisch mooi baantje gevonden. Bij zowel de EU als de Britse regering kunnen ze nog wel een expert in art. 50 VEU en Brits constitutioneel recht gebruiken.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:15:47 #172
39333 Zelva
pi_163265670
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:13 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Aha, dus er is wél ruimte voor overgangsbepalingen?
Nee, ze hebben twee jaar om de EU uit hun samenleving te knippen. Daarna is het klaar, ook al zijn ze nog niet klaar.

quote:
En die subsidieafspraken die tot 2020 zijn gemaakt? Moeten we die dan ook maar niet na meer gaan komen? Of gewoon onder dezelfde voorwaarden af laten lopen? Af kopen?
Uiteraard, dat vervalt ook. Dat is nou eenmaal de consequentie van er niet meer bij willen horen. Wel de lusten, niet de lasten doen we niet aan.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:16:35 #173
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_163265690
quote:

[..]

[..]

Ja nu moet hij zijn eigen zooi gaan opruimen, dat wordt hem dus niet :') .
pi_163265695
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_163265696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:07 schreef Infection het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Gewoon in een klap alle schepen achter je verbranden en van de ene op de andere dag alle banden met de EU verbreken.

En dan je economie in een vrije val zien raken. Ik hou ervan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')