abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 24 juni 2016 @ 09:09:46 #51
446930 crew  ESF1Gamer
pi_163260056
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat getuigt van durf, hoeft niet persé iets slechts te zijn. Toekomst zal moeten uitwijzen of het ook een verstandige keus is geweest.

Wel weet ik dat meer landen zullen gaan volgen op den duur. De EU is een wassen neus. Teveel landelijke belangen spelen mee.
EU moet terug naar toen met de EEG omdriaade. Veiligheid en vrije handel.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:10:32 #52
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163260067
Sportieve reactie van die vrouw van De Groenen in Engeland net op het NOS journaal.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163260070
De Brexit schept duidelijkheid voor de vele migranten die proberen o.a. vanuit Frankrijk in de UK te komen. Deze weg loopt dood en ze zullen naar alternatieven gaan zoeken.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_163260072
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat getuigt van durf, hoeft niet persé iets slechts te zijn. Toekomst zal moeten uitwijzen of het ook een verstandige keus is geweest.

Wel weet ik dat meer landen zullen gaan volgen op den duur. De EU is een wassen neus. Teveel landelijke belangen spelen mee.
Het getuigt niet van durf, het getuigt van onwetendheid naar mijn mening. Hoeveel van de ja stemmers zullen alle scenario's die zijn opgesteld door economen en politiek wetenschappers hebben bestudeerd denk je?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:11:02 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163260076
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 07:54 schreef Mystikvm het volgende:
Wat dit in elk geval bewijst is dat er gewoon democratie is, ook al wordt er gedaan alsof men onderdrukt wordt door een nietsontziende dictator. Dat is in elk geval winst.
Ik moet eerlijk zeggen dat het resultaat me inderdaad verrast en verwart precies om deze reden _O-. Geen idee wat ik van een Brexit moet vinden overigens maar het is hoe dan ook een 'wake up call' voor de leiderschap in de EU dat ze verkeerd bezig zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163260092
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het getuigd niet van durf, het getuigd van onwetendheid naar mijn mening. Hoeveel van de ja stemmers zullen alle scenario's die zijn opgesteld door economen en politiek wetenschappers hebben bestudeerd denk je?
Ah, de "Ja" stemmers zijn weer dom.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:12:36 #57
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163260099
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:10 schreef Digi2 het volgende:
De Brexit schept duidelijkheid voor de vele migranten die proberen o.a. vanuit Frankrijk in de UK te komen. Deze weg loopt dood en ze zullen naar alternatieven gaan zoeken.
Nope. Dat zijn veelal Afrikanen die nergens asiel kunnen krijgen, die willen naar Engeland omdat het daar veel makkelijker is om (zwart) aan werk te komen. Enige verandering is nu dat Frankrijk waarschijnlijk een stuk minder moeite gaat doen om ze tegen te houden.

Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de honderdduizenden Polen die gewoon legaal in het VK werken. Daar draaien hele bedrijven op.
pi_163260101
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het getuigt niet van durf, het getuigt van onwetendheid naar mijn mening. Hoeveel van de ja stemmers zullen alle scenario's die zijn opgesteld door economen en politiek wetenschappers hebben bestudeerd denk je?
Net zoveel als de nee-stemmers waarschijnlijk. Of denk je oprecht dat alle nee -stemmers intellectuelen zijn die van de hoed en de rand weten en de ja-stemmers kwijlen als ze niet waterpas staan!?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:12:58 #59
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_163260102
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:10 schreef Digi2 het volgende:
De Brexit schept duidelijkheid voor de vele migranten die proberen o.a. vanuit Frankrijk in de UK te komen. Deze weg loopt dood en ze zullen naar alternatieven gaan zoeken.
Nu juist niet meer. Welke motivatie heeft Frankrijk nu nog om die mensen tegen te houden?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:13:27 #60
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_163260108
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah, de "Ja" stemmers zijn weer dom.
Vermoeiend argument is het inderdaad. Ze stemmen tegen/voor, dus moeten ze wel dom zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_163260110
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:09 schreef Disana het volgende:

[..]

'Hoe nu verder' schijnt momenteel de meest gestelde vraag te zijn op Google Great Britain.
Nou, euh.... Britons be like "JESUS TAKE THE WHEEL". Dat nu een beetje.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_163260118
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit hele referendum was al een grote grap. "Het volk" een keuze geven terwijl ervaren economen en politiek wetenschappers al aangaven geen idee te hebben wat de gevolgen van een brexit zou kunnen hebben is gewoon idioot.
Aha, dus de (arrogante) "kenners" weten de gevolgen al niet, en daar zou je dus als burger alle vertrouwen aan moeten geven?
Het is juist die arrogantie waar de Engelsen tegen zijn, en ze hebben nog gelijk ook. Diezelfde "kenners" hadden geen benul dat Griekenland de boel bedonderd had. Ondertussen worden onze pensioenen uitgehold, hypotheekaftrek afgeroomd, is de BTW verhoogd en is er straks van ons sociale stelsel en spaargeld niets meer over door de rente op 0 te zetten..
Racist
pi_163260119
TOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_163260120
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah, de "Ja" stemmers zijn weer dom.
Nee. Dat zeg ik niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2016 @ 09:14:06 #65
137949 Disana
pi_163260122
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou, euh.... Britons be like "JESUS TAKE THE WHEEL". Dat nu een beetje.
En dat noemt men dan 'met het hart stemmen'.
pi_163260123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:08 schreef bianconeri het volgende:
Dit soort dingen zijn toch een toonbeeld dat je het volk niet moet laten stemmen?
Het gemiddelde volk heeft een IQ onder de 50 en denkt alleen maar aan nationalisme
en daar spelen de tegen-kampen dan natuurlijk ook slim op in.
Gek is dat, we zijn in het westen trots op onze democratie maar als de uitslagen niet bevallen dan krijgen we opeens dit soort antidemocratisch gehuil.
pi_163260125
Ik hoop dat de EU dit niet aangrijpt om andersdenkenden te straffen, maar om te laten zien dat het project wel zin heeft. D66 is alvast verkeerd begonnen.
pi_163260128
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:06 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ze doen maar. De buit is binnen *O* en bijna niemand neemt die eurofiele wensdenkers meer serieus.
Alsof jouw kansloze mening mij wat interesseert, je bent een tokkie. Het gaat de UK alleen maar schade aanbrengen. Yes we zijn uit de EU! Hogere import taxes en extreem veel gedoe, fuck yeah!!!
pi_163260143
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:14 schreef Donnis het volgende:

[..]

Alsof jouw kansloze mening mij wat interesseert, je bent een tokkie. Het gaat de UK alleen maar schade aanbrengen. Yes we zijn uit de EU! Hogere import taxes en extreem veel gedoe, fuck yeah!!!
Grappig! Inhoudelijk ook sterk!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:15:36 #70
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163260146
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:14 schreef Donnis het volgende:

[..]

Alsof jouw kansloze mening mij wat interesseert, je bent een tokkie. Het gaat de UK alleen maar schade aanbrengen. Yes we zijn uit de EU! Hogere import taxes en extreem veel gedoe, fuck yeah!!!
:')
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_163260147
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:13 schreef Toga het volgende:

[..]

Aha, dus de (arrogante) "kenners" weten de gevolgen al niet, en daar zou je dus als burger alle vertrouwen aan moeten geven?
Het is juist die arrogantie waar de Engelsen tegen zijn, en ze hebben nog gelijk ook. Diezelfde "kenners" hadden geen benul dat Griekenland de boel bedonderd had. Ondertussen worden onze pensioenen uitgehold, hypotheekaftrek afgeroomd, is de BTW verhoogd en is er straks van ons sociale stelsel en spaargeld niets meer over door de rente op 0 te zetten..
Dit is de redenatie van "Een volwassen man veroorzaakt een auto ongeluk, dus we geven het stuur maar aan een peuter". :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_163260163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:10 schreef Digi2 het volgende:
De Brexit schept duidelijkheid voor de vele migranten die proberen o.a. vanuit Frankrijk in de UK te komen. Deze weg loopt dood en ze zullen naar alternatieven gaan zoeken.
Onzin. Dit waren sowieso al mensen van buiten de EU (Afrika) en daar had GB al volledige zeggenschap over haar grenzen. Die mensen trekken zich echt niets aan van dit referendum. Sterker nog, de Fransen zullen nu waarschijnlijk geen poot meer uitsteken om GB te helpen op dit vlak.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_163260168
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:12 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de honderdduizenden Polen die gewoon legaal in het VK werken. Daar draaien hele bedrijven op.
Ik denk dat er van die bedrijven erg weinig terugvloeit in de Engelse economie. Die bedrijven kunnen opdoeken en Britse bedrijven kunnen het stokje weer overnemen.
Racist
pi_163260185
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:12 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nope. Dat zijn veelal Afrikanen die nergens asiel kunnen krijgen, die willen naar Engeland omdat het daar veel makkelijker is om (zwart) aan werk te komen. Enige verandering is nu dat Frankrijk waarschijnlijk een stuk minder moeite gaat doen om ze tegen te houden.

Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de honderdduizenden Polen die gewoon legaal in het VK werken. Daar draaien hele bedrijven op.
Ik vermoed dat de boetes op illegale arbeid torenhoog gaan worden en dat vele polen die er legaal werken een vergunning krijgen. Van ongeremde migratie zal geen sprake meer zijn. Dat idee gaat ook binnen de EU zwz op de helling is mijn inschatting.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_163260189
Ik vind het jammer dat het uiteindelijk zo is gelopen. De EU faalt en is niet in staat gebleken om zich te kunnen hervormen. Hierdoor kan ik de Brexit wel begrijpen, maar het is een riskante onderneming. Erg benieuwd waar dit op gaat uitlopen,
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')