Zometeen stap ik in de auto en dan zullen ook hier de tenen krommen..de bingokaart mag er weer bij: populisme, geen oplosing voor onbehagen, vluchtelingen, de islam is een gegeven, xenofobie, het moet beter uitgelegd worden, het is een stap terug, we kunnen niet zonder open grenzen, bla bla blaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:55 schreef Braindead2000 het volgende:
De uitzending van de NOS is weer tenenkrommend.
Je kunt ook een andere zender op zetten? Of een cd/spotify?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zometeen stap ik in de auto en dan zullen ook hier de tenen krommen..de bingokaart mag er weer bij: populisme, geen oplosing voor onbehagen, vluchtelingen, de islam is een gegeven, xenofobie, het moet beter uitgelegd worden, bla bla bla![]()
De Nigel Farage tunnel lijkt mij gepast. Maar dat zal over een jaartje of 10 pas mogelijk zijn als de eurofielen zijn bedaard.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:58 schreef Onnoman het volgende:
eurotunnel zou nu de brexittunnel moetne heten
althans.. wanneer je vanuit engeland naar frankrijk gaat
En dat hadden ze nooit mogen doen. Net zoals die Oekraine grap.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
tja.. het zijn wel de hoge piefen die het referendum op touwtjes hebben gezet
Probeer eens zonder ad hominem!!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zometeen stap ik in de auto en dan zullen ook hier de tenen krommen..de bingokaart mag er weer bij: populisme, geen oplosing voor onbehagen, vluchtelingen, de islam is een gegeven, xenofobie, het moet beter uitgelegd worden, het is een stap terug, we kunnen niet zonder open grenzen, bla bla bla![]()
Waarom hadden ze dat nooit moeten doen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat hadden ze nooit mogen doen. Net zoals die Oekraine grap.
Zelfs opkomstdrempel maatregel hielp niet. Een keer echte democratie in actie.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat hadden ze nooit mogen doen. Net zoals die Oekraine grap.
twitter:BBCReferendum twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 08:38:34Final result: Leave 51.9% - Remain 48.1%. Explore the full results: https://t.co/4hLZog4LtF #EURef https://t.co/MKRPe9WJe1 reageer retweet
Schotland gaat dan ook uit het VKquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:01 schreef Twiitch het volgende:
Heel Schotland (dus elk district) en N. Ierland hebben Remain gekozen. VK gaat desintegreren.
Als zelfs ervaren economen en politiek wetenschappers geen exact scenario kunnen schetsen van een uitkomst, laat jij dan een stel leken stemmen voor die uitkomst? C'mon.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom hadden ze dat nooit moeten doen dan?
Alsof andere landen geen energievoorraden hebben of andere natuurlijke omstandigheden die geld opleveren. Zwitserland heeft dan weer verdomd weinig olie en doet het ook goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hou toch eens op met Noorwegen hierbij te betrekken, het Qatar van Europa is met geen enkel EU land te vergelijken. Zonder die gas- en oliereserves zaten zij waarschijnlijk ook gewoon bij de EU.
Dat zou dan voor het eerst in hoeveel eeuwen grenscontroles betekenen tussen Engeland en Schotland?quote:
zit je in de valuta?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:02 schreef xminator het volgende:
Ka-ching! Dat wordt lekker cashen voor mij vandaag.
Ervaren economen en politiek wetenschappers hebben altijd gelijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als zelfs ervaren economen en politiek wetenschappers geen exact scenario kunnen schetsen van een uitkomst, laat jij dan een stel leken stemmen voor die uitkomst? C'mon.
Kun je nagaan hoe overweldigend de overwinning voor Brexit is in de rest van het VK.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:01 schreef Twiitch het volgende:
Heel Schotland en N. Ierland hebben Remain gekozen. VK gaat desintegreren.
http://www.telegraph.co.u(...)n-the-eu-referendum/
Directe democratie met betrekking tot internationale politiek is dan ook een slechte grap. Alsof je mij als ambassadeur voor Nederland naar Moskou zou sturen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:00 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Zelfs opkomstdrempel maatregel hielp niet. Een keer echte democratie in actie.
Omdat de EU qua systeem een exacte kopie van de Sovjet Unie is. Uittreden past daar niet bij. Denk aan de Praagse Lente. Verschil is dat de EU niet met militaire maar met economische macht werkt, en daardoor zien mensen het niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:03 schreef LXIV het volgende:
Pechtold was vanochtend op BNR en zeer verbolgen. Die wil nu het VK kapot maken, koste wat het kost. "De klappen moeten in het UK vallen".
Waarom niet gewoon vrienden blijven, handelsverdragen opstellen. Dat is beter voor NL en voor de UK.
tja, de UK is eigenlijk wel het probleem, die doen vanaf het prille begin mee en nu kappen ze er maar mee omdat het wat slechter gaat..quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:03 schreef LXIV het volgende:
Pechtold was vanochtend op BNR en zeer verbolgen. Die wil nu het VK kapot maken, koste wat het kost. "De klappen moeten in het UK vallen".
Waarom niet gewoon vrienden blijven, handelsverdragen opstellen. Dat is beter voor NL en voor de UK.
Dat de UK weg wil is niet het probleem. Dat de eurofielen wraak boven alles willen voor het mislukken van hun project, dat is het gevaar.
nog een reden om niet op de D66 te stemmenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:03 schreef LXIV het volgende:
Dat de UK weg wil is niet het probleem. Dat de eurofielen wraak boven alles willen voor het mislukken van hun project, dat is het gevaar.
Hij heeft ergens een punt, maar dit is tevens een typische regenten-uitspraak over minachting van je electoraat. Diezelfde mensen hebben een politicus immers ook in het zadel geholpen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:55 schreef Ryan3 het volgende:
Lol, dit plaatje wordt veel gepost.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:05 schreef Paul het volgende:
Zijn ze nou echt een twitteraccount van een kat aan het voorlezen bij de NOS?
Nee dat helaas niet, had wat aandelen verkocht gisteren en vervolgens short gegaan plus goud gekocht.quote:
Hij was ook op Radio 1 en ik vond hem mild. Het enige wat hij wel vond was dat de afscheiding zo snel mogelijk plaats moet vinden i.p.v. in twee jaar zoals er nu wordt geopperd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:03 schreef LXIV het volgende:
D66 haat referenda omdat ze het volk hatenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
nog een reden om niet op de D66 te stemmen
Ze doen maar. De buit is binnenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zometeen stap ik in de auto en dan zullen ook hier de tenen krommen..de bingokaart mag er weer bij: populisme, geen oplosing voor onbehagen, vluchtelingen, de islam is een gegeven, xenofobie, het moet beter uitgelegd worden, het is een stap terug, we kunnen niet zonder open grenzen, bla bla bla![]()
Er is geen gelijk of ongelijk in de stelling die ik geef. Waar het om gaat is dat men voor iets heeft gestemd terwijl men geen idee heeft wat de uitkomst ervan zal zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ervaren economen en politiek wetenschappers hebben altijd gelijk?
Pechtold is een beetje zuur hè.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:03 schreef LXIV het volgende:
Om criminaliteit en illegaliteit effectief tegen te gaan zul je toch alles wat de grens over wil 100% moeten controleren. Dat kost heel veel geld.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat economie verhaal toont gaan dat je totaal geen idee hebt van procedures aan landsgrenzen, , de verschillen tussen persoonscontroles en douanecontroles en het feit dat Schengen en de douane-unie los van elkaar staan.
Dat getuigt van durf, hoeft niet persé iets slechts te zijn. Toekomst zal moeten uitwijzen of het ook een verstandige keus is geweest.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is geen gelijk of ongelijk in de stelling die ik geef. Waar het om gaat is dat men voor iets heeft gestemd terwijl men geen idee heeft wat de uitkomst ervan zal zijn.
Jezuschristustehobbelpaard, kun je echt niet even opzouten met deze debiele hyperbolen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Omdat de EU qua systeem een exacte kopie van de Sovjet Unie is. Uittreden past daar niet bij. Denk aan de Praagse Lente. Verschil is dat de EU niet met militaire maar met economische macht werkt, en daardoor zien mensen het niet.
Schijnbaar denken de meeste Britten daar anders over, dat blijkt wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is geen gelijk of ongelijk in de stelling die ik geef. Waar het om gaat is dat men voor iets heeft gestemd terwijl men geen idee heeft wat de uitkomst ervan zal zijn.
'Hoe nu verder' schijnt momenteel de meest gestelde vraag te zijn op Google Great Britain.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Briljante uitspraak, waar je jezelf gelijk mee buitenspel zet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:08 schreef bianconeri het volgende:
Dit soort dingen zijn toch een toonbeeld dat je het volk niet moet laten stemmen?
Het gemiddelde volk heeft een IQ onder de 50 en denkt alleen maar aan nationalisme
en daar spelen de tegen-kampen dan natuurlijk ook slim op in.
Het is sowieso verstandig even te kijken hoe het gaat uitwerken voor wij volgen. Als wij iets kunnen wat zij niet kunnen, is het afkijken bij de buren hoe het daar gaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar denken de meeste Britten daar anders over, dat blijkt wel.
Men heeft met het hart gestemt.
Wat zou Pechthold nou gezegd hebben als het 'Remain' kamp nou net aan had gewonnen? De uitslag is nagenoeg 50/50. Er is dus een gigantische tweedeling. Een 'Remain' vote had alleen maar nog meer slaap in de ogen gezaaid. De UK heeft duidelijk laten weten wat er aan schort, de EU moet eens bij zichzelf te rade gaan waarom het ze niet lukt om het Porject EU over het voetlicht te brengen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:03 schreef LXIV het volgende:
EU moet terug naar toen met de EEG omdriaade. Veiligheid en vrije handel.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat getuigt van durf, hoeft niet persé iets slechts te zijn. Toekomst zal moeten uitwijzen of het ook een verstandige keus is geweest.
Wel weet ik dat meer landen zullen gaan volgen op den duur. De EU is een wassen neus. Teveel landelijke belangen spelen mee.
Het getuigt niet van durf, het getuigt van onwetendheid naar mijn mening. Hoeveel van de ja stemmers zullen alle scenario's die zijn opgesteld door economen en politiek wetenschappers hebben bestudeerd denk je?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat getuigt van durf, hoeft niet persé iets slechts te zijn. Toekomst zal moeten uitwijzen of het ook een verstandige keus is geweest.
Wel weet ik dat meer landen zullen gaan volgen op den duur. De EU is een wassen neus. Teveel landelijke belangen spelen mee.
Ik moet eerlijk zeggen dat het resultaat me inderdaad verrast en verwart precies om deze redenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:54 schreef Mystikvm het volgende:
Wat dit in elk geval bewijst is dat er gewoon democratie is, ook al wordt er gedaan alsof men onderdrukt wordt door een nietsontziende dictator. Dat is in elk geval winst.
Ah, de "Ja" stemmers zijn weer dom.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het getuigd niet van durf, het getuigd van onwetendheid naar mijn mening. Hoeveel van de ja stemmers zullen alle scenario's die zijn opgesteld door economen en politiek wetenschappers hebben bestudeerd denk je?
Nope. Dat zijn veelal Afrikanen die nergens asiel kunnen krijgen, die willen naar Engeland omdat het daar veel makkelijker is om (zwart) aan werk te komen. Enige verandering is nu dat Frankrijk waarschijnlijk een stuk minder moeite gaat doen om ze tegen te houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:10 schreef Digi2 het volgende:
De Brexit schept duidelijkheid voor de vele migranten die proberen o.a. vanuit Frankrijk in de UK te komen. Deze weg loopt dood en ze zullen naar alternatieven gaan zoeken.
Net zoveel als de nee-stemmers waarschijnlijk. Of denk je oprecht dat alle nee -stemmers intellectuelen zijn die van de hoed en de rand weten en de ja-stemmers kwijlen als ze niet waterpas staan!?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het getuigt niet van durf, het getuigt van onwetendheid naar mijn mening. Hoeveel van de ja stemmers zullen alle scenario's die zijn opgesteld door economen en politiek wetenschappers hebben bestudeerd denk je?
Nu juist niet meer. Welke motivatie heeft Frankrijk nu nog om die mensen tegen te houden?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:10 schreef Digi2 het volgende:
De Brexit schept duidelijkheid voor de vele migranten die proberen o.a. vanuit Frankrijk in de UK te komen. Deze weg loopt dood en ze zullen naar alternatieven gaan zoeken.
Nou, euh.... Britons be like "JESUS TAKE THE WHEEL". Dat nu een beetje.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:09 schreef Disana het volgende:
[..]
'Hoe nu verder' schijnt momenteel de meest gestelde vraag te zijn op Google Great Britain.
Aha, dus de (arrogante) "kenners" weten de gevolgen al niet, en daar zou je dus als burger alle vertrouwen aan moeten geven?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit hele referendum was al een grote grap. "Het volk" een keuze geven terwijl ervaren economen en politiek wetenschappers al aangaven geen idee te hebben wat de gevolgen van een brexit zou kunnen hebben is gewoon idioot.
Nee. Dat zeg ik niet.quote:
En dat noemt men dan 'met het hart stemmen'.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, euh.... Britons be like "JESUS TAKE THE WHEEL". Dat nu een beetje.
Gek is dat, we zijn in het westen trots op onze democratie maar als de uitslagen niet bevallen dan krijgen we opeens dit soort antidemocratisch gehuil.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:08 schreef bianconeri het volgende:
Dit soort dingen zijn toch een toonbeeld dat je het volk niet moet laten stemmen?
Het gemiddelde volk heeft een IQ onder de 50 en denkt alleen maar aan nationalisme
en daar spelen de tegen-kampen dan natuurlijk ook slim op in.
Alsof jouw kansloze mening mij wat interesseert, je bent een tokkie. Het gaat de UK alleen maar schade aanbrengen. Yes we zijn uit de EU! Hogere import taxes en extreem veel gedoe, fuck yeah!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze doen maar. De buit is binnenen bijna niemand neemt die eurofiele wensdenkers meer serieus.
Grappig! Inhoudelijk ook sterk!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:14 schreef Donnis het volgende:
[..]
Alsof jouw kansloze mening mij wat interesseert, je bent een tokkie. Het gaat de UK alleen maar schade aanbrengen. Yes we zijn uit de EU! Hogere import taxes en extreem veel gedoe, fuck yeah!!!
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:14 schreef Donnis het volgende:
[..]
Alsof jouw kansloze mening mij wat interesseert, je bent een tokkie. Het gaat de UK alleen maar schade aanbrengen. Yes we zijn uit de EU! Hogere import taxes en extreem veel gedoe, fuck yeah!!!
Dit is de redenatie van "Een volwassen man veroorzaakt een auto ongeluk, dus we geven het stuur maar aan een peuter".quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:13 schreef Toga het volgende:
[..]
Aha, dus de (arrogante) "kenners" weten de gevolgen al niet, en daar zou je dus als burger alle vertrouwen aan moeten geven?
Het is juist die arrogantie waar de Engelsen tegen zijn, en ze hebben nog gelijk ook. Diezelfde "kenners" hadden geen benul dat Griekenland de boel bedonderd had. Ondertussen worden onze pensioenen uitgehold, hypotheekaftrek afgeroomd, is de BTW verhoogd en is er straks van ons sociale stelsel en spaargeld niets meer over door de rente op 0 te zetten..
Onzin. Dit waren sowieso al mensen van buiten de EU (Afrika) en daar had GB al volledige zeggenschap over haar grenzen. Die mensen trekken zich echt niets aan van dit referendum. Sterker nog, de Fransen zullen nu waarschijnlijk geen poot meer uitsteken om GB te helpen op dit vlak.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:10 schreef Digi2 het volgende:
Ik denk dat er van die bedrijven erg weinig terugvloeit in de Engelse economie. Die bedrijven kunnen opdoeken en Britse bedrijven kunnen het stokje weer overnemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de honderdduizenden Polen die gewoon legaal in het VK werken. Daar draaien hele bedrijven op.
Ik vermoed dat de boetes op illegale arbeid torenhoog gaan worden en dat vele polen die er legaal werken een vergunning krijgen. Van ongeremde migratie zal geen sprake meer zijn. Dat idee gaat ook binnen de EU zwz op de helling is mijn inschatting.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nope. Dat zijn veelal Afrikanen die nergens asiel kunnen krijgen, die willen naar Engeland omdat het daar veel makkelijker is om (zwart) aan werk te komen. Enige verandering is nu dat Frankrijk waarschijnlijk een stuk minder moeite gaat doen om ze tegen te houden.
Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de honderdduizenden Polen die gewoon legaal in het VK werken. Daar draaien hele bedrijven op.
Triest is het. Over dit soort onderwerpen een referendum houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat noemt men dan 'met het hart stemmen'.
Het is de wanhoop bij partijen zoals de D66. Ze zien ook wel dat meer en meer mensen in Europa klaar zijn met de EU. In plaats van alle zeilen bij te zetten en het hoe dan ook proberen recht te trekken gaan ze fel van leer tegen de tegenstanders van de unie. Werkt natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik hoop dat de EU dit niet aangrijpt om andersdenkenden te straffen, maar om te laten zien dat het project wel zin heeft. D66 is alvast verkeerd begonnen.
LOL, Great Britain is een heel stuk ouder dan de EU.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is de redenatie van "Een volwassen man veroorzaakt een auto ongeluk, dus we geven het stuur maar aan een peuter".
De arrogantie van een verliezerquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:14 schreef Donnis het volgende:
[..]
Aan dit soort intellectuele analyses kan ik natuurlijk niet tippen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:14 schreef Donnis het volgende:
[..]
Uh nee. Dat zijn bedrijven waar tegen heel laag loon 24 uur per dag vissen worden schoongemaakt enzo. Zonder die Polen geen fish & chips. Maar goed, die banen kunnen nu allemaal worden overgenomen door die vele werkloze Britten die jarenlang riepen te schreeuwen dat de Polen hun banen overnamen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:17 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik denk dat er van die bedrijven erg weinig terugvloeit in de Engelse economie. Die bedrijven kunnen opdoeken en Britse bedrijven kunnen het stokje weer overnemen.
Misschien zou de EU eens bij zichzelf ten rade moeten gaan. Dan zouden dit soort referenda ook niet voorkoemn. Het lijkt mij duidelijk dat ze iets fouts doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Triest is het. Over dit soort onderwerpen een referendum houden.
Dat klopt, maar de gemiddelde stemmer niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:19 schreef Toga het volgende:
[..]
LOL, Great Britain is een heel stuk ouder dan de EU.
Tendens, ouderen hebben Leave gestemd, jongeren Remain. Vooral de grote groep babyboomers hebben de doorslag gegeven.quote:Age
Leavers tend to be older, Remainers younger. The crossover age is 43. Under 43, a majority are for Remain; above 43, most are for Leave. Forty-three-year-olds themselves split exactly 50-50, according to YouGov. Forty three years is, incidentally, the exact length of time that the UK has been a member of the EU.
The over-65s are the broad age group most likely to support Brexit, although there is some evidence that the very oldest, the over-75s, who would have some memory of the Second World War, are less hostile than their immediate juniors.
David Cameron must be bitterly regretting his resistance to giving the vote to 16- and 17-year-olds, who had the vote in Scotland two years ago.
http://www.independent.co(...)-polls-a7096671.html
Ik heb respect dat hij dit aangedurfd heeft, bolhoedje af voor deze man.quote:
Dat is niet zo bizar. In de VS zie je ook een enorme generatiekloof tussen conservatieve ouderen en vooral heel progressieve jongeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:20 schreef byah het volgende:
Bizar ook dat de jongeren massaal voor remain hebben gekozen.
Heb je een glazenbol? Hoe kom je aan al deze wijsheid? ze kunnen gewoon billaterale verdragen afsluiten met Europa, even goede vrienden. Maar iets zegt me dat de eurofielen dat niet kunnen verkroppen en zeer wraakzuchtig zullen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:14 schreef Donnis het volgende:
ze mening mij wat interesseert, je bent een tokkie. Het gaat de UK alleen maar schade aanbrengen. Yes we zijn uit de EU! Hogere import taxe
Hoe ouder hoe wijzer, blijkt maar weerquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tendens, ouderen hebben Leave gestemd, jongeren Remain.
Eigenlijk is het Noord Koreaanse systeem superieur ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is de redenatie van "Een volwassen man veroorzaakt een auto ongeluk, dus we geven het stuur maar aan een peuter".
Slechte verliezer is gespot.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:14 schreef Donnis het volgende:
[..]
GB zal inzetten op handelsverdragen. We gaan de komende maanden zien hoe de EU omgaat met bevriende naties die niet luisteren naar de ideologie van de elite.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:17 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik denk dat er van die bedrijven erg weinig terugvloeit in de Engelse economie. Die bedrijven kunnen opdoeken en Britse bedrijven kunnen het stokje weer overnemen.
Oh, dat er veel mis is met de EU zal ik niet ontkennen. Maar referenda over dit soort onderwerpen zijn gewoon stompzinnig. Ik weet niet wat de gevolgen zijn van een exit, dus geef mij ook die keuze niet want je weet dat ik die keuze zal maken gebaseerd op onjuiste, onvolledige en verkeerde sentimenten/informatie. En dit geldt voor 99,9% van de stemmers.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien zou de EU eens bij zichzelf ten rade moeten gaan. Dan zouden dit soort referenda ook niet voorkoemn. Het lijkt mij duidelijk dat ze iets fouts doen.
Als de grenzen dichtgaan voor producten uit GB en de economie daar en hier krimpt kunnen ze mooi wijzen. Ik denk serieus dat veel mensen in de EU dat er wel voor over hebben. Dat is ook precies de reden dat partijen zoals UKIP zoveel succes hebben de laatste tijd. Iedereen kan zien dat het belangrijkste niet de bevolking is, maar de ideologie.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is de wanhoop bij partijen zoals de D66. Ze zien ook wel dat meer en meer mensen in Europa klaar zijn met de EU. In plaats van alle zeilen bij te zetten en het hoe dan ook proberen recht te trekken gaan ze fel van leer tegen de tegenstanders van de unie. Werkt natuurlijk niet...
tsjaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe wijzer, blijkt maar weer.
D66 is bij uitstek de partij voor de premium girls en boys, evenals GroenLinksquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
D66 haat referenda omdat ze het volk haten
Nee. Het komt zo op jou over.quote:
Hier staat wel een aardige (sombere) opsomming:quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat er veel mis is met de EU zal ik niet ontkennen. Maar referenda over dit soort onderwerpen zijn gewoon stompzinnig. Ik weet niet wat de gevolgen zijn van een exit, dus geef mij ook die keuze niet want je weet dat ik die keuze zal maken gebaseerd op onjuiste, onvolledige en verkeerde sentimenten/informatie. En dit geldt voor 99,9% van de stemmers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |