Goede kans ook dat de bevolking van Gibraltar het ermee eens is aangezien zijn overduidelijk voor de EU hebben gestemdquote:
Is toch triest. Toch!?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een beetje on-par met die "JULLIE WILLEN WEG?? WIJ WILLEN JULLIE ER NIET MEER BIJ HEBBEN" artikeltjes die zo lekker geshared werden de afgelopen dagen.
En Schotland en Noord-Ierland zullen ook het VK verlaten om zich weer bij de EU aan te kunnen sluiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:22 schreef DestroyerPiet het volgende:
Spanje gaat Gibraltar claimen
https://www.thespainrepor(...)-after-brexit-result
Ze zijn de komende jaren nog gewoon onderdeel van de EU. Dus voorlopig gaan je centen nog gewoon die kant op.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat is geen houding, ze zúllen het feitelijk gaan voelen, kan niet anders. Tenzij we dus als EU welwillend blijven en er in gaan investeren terwijl ons dat kost. En daar ben ik fél tegenstander van.
Ja, dat doen ze al sinds 1713. Wat dat betreft is er geen verschil.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:22 schreef DestroyerPiet het volgende:
Spanje gaat Gibraltar claimen
https://www.thespainrepor(...)-after-brexit-result
Ben benieuwd of the Queen dat pikt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En Schotland en Noord-Ierland zullen ook het VK verlaten om zich weer bij de EU aan te kunnen sluiten.
Heel het Verenigd Koninkrijk naar de kloten, dat hebben die nationaalpopulisten mooi voor elkaar.
De Queen heeft geen enkele politieke macht.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben benieuwd of the Queen dat pikt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:27 schreef Infection het volgende:
Jaaa, de Brexit is er.
En Cameron stapt op.
Nee hoor, het is iets dat vanzelf gaat en waar de EU landen niets voor hoeven te doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, ik zeg nergens dat we het met bakken over het kanaal moeten tillen.
Moet gewoon lachen om de houding, "ze willen eruit, dan zullen ze het voelen ook". Weet niet of dat je gedachte was, maar dat las ik eruit. Net als de reactie van Pechtold, zo heerlijk kinderlijk.
Onderschat haar invloed niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De Queen heeft geen enkele politieke macht.
Geloof dat Pechtold vanochtend zei dat ze dan maar direct moesten vertrekken en niet pas over twee jaar. Geloof dat dat niet vanzelf gaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, het is iets dat vanzelf gaat en waar de EU landen niets voor hoeven te doen.
Het verbaast mij echt dat dat varken-neuk debacle hem niet eens de nek heeft omgedraaid. Ik wat voor land kan je na zoiets nog gewoon... Eh ik zal wel ouderwets zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:30 schreef Hexagon het volgende:
Cameron gaat de geschiedenis in als de grootste kneus die VK ooit leidde
precies, wat een geweldige dagquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Nogal ja. Had niet verwacht dat we dit nog mee mochten maken.
Juist niet, hij heeft dit historische moment mogelijk gemaakt. Dus Cameronquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:30 schreef Hexagon het volgende:
Cameron gaat de geschiedenis in als de grootste kneus die VK ooit leidde
Krijgen we daar ook een referendum over?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:33 schreef tofastTG het volgende:
Nederlanders die hierom juichen zijn volgens mij een beetje de weg kwijt. Of je moet serieus denken dat een vrijhandelsverdrag binnen 2 jaar gemaakt kan worden?
Boeiend wat hij in zijn studententijd voor grollen uithaaldequote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het verbaast mij echt dat dat varken-neuk debacle hem niet eens de nek heeft omgedraaid. Ik wat voor land kan je na zoiets nog gewoon... Eh ik zal wel ouderwets zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |