quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Onderbuikjes moesten weer een stinkende ruft laten..
De onderbuikjes in Engeland die voor Brexit hebben gestemd,zonder enige kennis van zaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks onderbuikjes. Het lijkt me evident dat de landen in het zuiden dit echt niet kunnen waarderen. Ik zeg daarmee niet direct dat we met z'n allen tankjes op elkaar gaan gooien, dat is volslagen bullshit, maar als er gezeik van buitenaf komt is dit echt geen goed ding
Je hebt gelijk. Als ik jou was zou ik ouderen in werkkampen opsluiten. Dan heb je tenminste nog wat aan ze voordat je ze dood werkt en kunnen ze op politiek vlak geen schade meer toebrengen. Win-win-win.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja het is vrij duidelijk welke groep het nu verpest. Eigenlijk zoals gewoonlijk.
Dat is ook ongeveer het enige direct positieve voor je land. Maar de EU zou in eerste instantie ook een handelsverdrag moeten zijn (en dan eventueel nog milieuregels)quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Al die tokkies nu feesten want geen asielzoekers meer.
Idd. Niet omdat de regels veranderen ofzo, want het VK doet toch al niet aan Schengen mee en kon dus toch al zelf z'n asielbeleid bepalen, maar met zo'n klap voor de economie willen asielzoekers misschien wel helemaal niet meer naar het VK toe.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Al die tokkies nu feesten want geen asielzoekers meer.
De onderbuikjes in Engeland die tegen Brexit hebben gestemd,zonder enige kennis van zaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De onderbuikjes in Engeland die voor Brexit hebben gestemd,zonder enige kennis van zaken.
Goed voor de Brexit-arbeiders ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:29 schreef Klopkoek het volgende:
Haha, de bank of england gaat even 250 miljard in de markt pompen. Kunnen ze weer mooie bonussen van uitdelen terwijl de rest ligt te creperen.
Ah op die manier. Ja, jammer. Maar ja, er leven nu eenmaal veel mensen die de implicaties niet begrijpen en die alleen denken aan NEE ASIELZOEKERS DITDAT.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De onderbuikjes in Engeland die voor Brexit hebben gestemd,zonder enige kennis van zaken.
Ja, zie je hier ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ja, jammer. Maar ja, er leven nu eenmaal veel mensen die de implicaties niet begrijpen en die alleen denken aan NEE ASIELZOEKERS DITDAT.
Idd, die betalen het gelag door middel van inflatie en waardeloos geworden pensioenen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Goed voor de Brexit-arbeiders ook.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:32 schreef Mani89 het volgende:
Hahahaha al die haters voor het huis van Boris Johnson.
Maar van Murdoch hebben ze gehoord dat er geen geld meer gaat naar asielzoekers en Brussel!!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Idd, die betalen het gelag door middel van inflatie en waardeloos geworden pensioenen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Als ik jou was zou ik ouderen in werkkampen opsluiten. Dan heb je tenminste nog wat aan ze voordat je ze dood werkt en kunnen ze op politiek vlak geen schade meer toebrengen. Win-win-win.
Laten we hopen dat dit genoeg motivatie is voor de EU om de weeffouten te herstellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het jammer, want voor m'n gevoel staan we samen nog altijd sterker dan alleen. Vooral in deze roerige tijden moet je verdeeldheid zoveel mogelijk proberen te voorkomen. Ik beschouw deze Brexit dan ook als een stap in de verkeerde richting.
Ja, er valt veel aan te merken op de EU en op sommige vlakken is de Unie zelfs ronduit kut. Maar konden we dan niet beter proberen om er met z'n allen wat mooiers van te maken? Verdeeldheid is een recept waarvan we de smaak maar al te goed kennen. We hebben er eeuwenlang van mogen genieten, met twijfelachtige gevolgen. En nee, ik beweer niet dat een nieuwe Europese oorlog ophanden is, maar ik geloof ook niet dat we er beter van worden door van elkaar te scheiden.
Zonde. Ik hoop dat onze Britse vrienden zich over een paar jaar alsnog bedenken en op hun mening terugkomen.
Anders praat je even normaal over een deel van het electoraat. Vooral mensen die hard hebben gewerkt om snotneuzen zoals jij een dak boven het hoofd te geven.quote:
Oh verrek ja, de Dublin-verordening is een EU-verordening en geen Schengen-regeling.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:34 schreef Hexagon het volgende:
NU gaan alle asielzoekers het bij afwijzing van de EU het ook nog apart bij de UK proberen
Waarom je zo aangevallen voelen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Anders praat je even normaal over een deel van het electoraat. Vooral mensen die hard hebben gewerkt om snotneuzen zoals jij een dak boven het hoofd te geven.
Ik ben geen Brit.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Anders praat je even normaal over een deel van het electoraat. Vooral mensen die hard hebben gewerkt om snotneuzen zoals jij een dak boven het hoofd te geven.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:34 schreef Hexagon het volgende:
NU gaan alle asielzoekers het bij afwijzing van de EU het ook nog apart bij de UK proberen
Net zoals wij in Europa onze vrijheid te danken hebben aan diezelfde bejaarden die het "nu allemaal zo verpesten voor ons leuke mensen".quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom je zo aangevallen voelen?
Firefly stelt terecht vast dat onze vrienden aan de andere kant van de plomp de Brexit vooral te danken hebben aan bejaarden.
ZOALS jij.quote:
Alleen zal dat geen vrijhandel meer zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
De Britten wonen nog steeds waar ze wonen. Ze willen nog steeds handelen alleen niet onder het juk van de EU.
Dat deden/doen ze al. Ze gaan alleen niet langs start.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:34 schreef Hexagon het volgende:
Links? Ikquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Net zoals wij in Europa onze vrijheid te danken hebben aan diezelfde bejaarden die het "nu allemaal zo verpesten voor ons leuke mensen".
Misschien hebben deze mensen wel toegang tot een besef wat bij linkse idioten als jullie ontbreekt?
Dus omdat een deel van de oudjes in de oorlog heeft gevochten, mag je niet meer kritisch zijn richting die groep?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Net zoals wij in Europa onze vrijheid te danken hebben aan diezelfde bejaarden die het "nu allemaal zo verpesten voor ons leuke mensen".
Misschien hebben deze mensen wel toegang tot een besef wat bij linkse idioten als jullie ontbreekt?
Die generatie is al zo'n beetje helemaal weg hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat een oerdomme vergelijking. Ze breken af wat ze zelf opgebouwd hebben in dat geval. Slim hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ze prijzen zichzelf alleen uit de markt om in jouw jargon te blijvenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
De Britten wonen nog steeds waar ze wonen. Ze willen nog steeds handelen alleen niet onder het juk van de EU. Ik denk dat de paniek van nu een storm in een glas water is. De EU elite zal zich wel achter de oren moeten krabben over hun functioneren want waar eens schaap over de dam is.
Volgens bepaalde lieden ben je links als je er een andere mening op nahoudt dan zij.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Links? Ik?
Tjonge, wat schijt jij over dit topic zeg, ga eens gauw wat diarreepillen nemen.
Mensen bekritiseren op basis van hun leeftijd omdat ze niet tot dezelfde schijtconclusies komen als jij?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat een deel van de oudjes in de oorlog heeft gevochten, mag je niet meer kritisch zijn richting die groep?
Volgens mij heb ik in dit helder onder woorden gebracht waarom mijn voorkeur uitging naar Bremain. Een onterecht verwijt dus van jouw kant.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mensen bekritiseren op basis van hun leeftijd omdat ze niet tot dezelfde schijtconclusies komen als jij?
Kom liever eens met argumenten. Geen wonder dat Leave heeft gewonnen als dit de kwaliteit was waar Stay naar moest luisteren.
Die jongens van 16, 17 en 18 die de stranden moesten bestormen terwijl die nazi's vanuit hun bunkers hun vrienden en broers aan het kapotknallen waren zitten in die laatste groep van de tabel.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die generatie is al zo'n beetje helemaal weg hoor.
Mensen verdedigen op basis van hun leeftijd omdat ze 'het land hebben opgebouwd'quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mensen bekritiseren op basis van hun leeftijd omdat ze niet tot dezelfde schijtconclusies komen als jij?
De woningen en (fysieke) productiemiddelen in het VK zijn nog dezelfde ja. Alleen stelt dat niet zo veel voor. Het VK draait voor een flink deel op de bancaire sector en als de wederzijdse erkenning van conformiteit van bancaire producten/diensten tussen het VK en de rest van de EU verdwijnt dan kan dat een flinke klap veroorzaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
De Britten wonen nog steeds waar ze wonen. Ze willen nog steeds handelen alleen niet onder het juk van de EU. Ik denk dat de paniek van nu een storm in een glas water is. De EU elite zal zich wel achter de oren moeten krabben over hun functioneren want waar eens schaap over de dam is.
Dus als je in de oorlog hebt gevochten kun je de rest van je leven niets meer verkeerd doen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die jongens van 16, 17 en 18 die de stranden moesten bestormen terwijl die nazi's vanuit hun bunkers hun vrienden en broers aan het kapotknallen waren zitten in die laatste groep van de tabel.
Wat hebben ze opgebouwd dan? De UK is in 1974 pas bij de unie gekomen.. onder de voorwenselen dat het slechts een economische unie zou zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een oerdomme vergelijking. Ze breken af wat ze zelf opgebouwd hebben in dat geval. Slim hoor.
Lekker romantiseren.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die jongens van 16, 17 en 18 die de stranden moesten bestormen terwijl die nazi's vanuit hun bunkers hun vrienden en broers aan het kapotknallen waren zitten in die laatste groep van de tabel.
Helemaal niks. Dus wat is je zogenaamde argument danquote:
Ik schiet slechts jouw "afdoenerij" af. Dit zijn burgers. Jongere mensen zijn burgers. Ze zijn allemaal onderdeel van het electoraat en ieders stem geldt er voor 1. Pogingen om mensen af te schrijven op basis van demografie mag je lekker in je reet steken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mensen verdedigen op basis van hun leeftijd omdat ze 'het land hebben opgebouwd'.
Zal wel nog meer de neoliberale richting op gaan. Zie VNO vandaag.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:44 schreef Igen het volgende:
[..]
De woningen en (fysieke) productiemiddelen in het VK zijn nog dezelfde ja. Alleen stelt dat niet zo veel voor. Het VK draait voor een flink deel op de bancaire sector en als de wederzijdse erkenning van conformiteit van bancaire producten/diensten tussen het VK en de rest van de EU verdwijnt dan kan dat een flinke klap veroorzaken.
De rest van de landen in de EU moet het signaal verder idd wél heel serieus nemen en eens heel goed over een grondige hervorming gaan nadenken.
Zeg ik niet. Maar oud zijn betekent niet dat jouw meningen niet meer geldig zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als je in de oorlog hebt gevochten kun je de rest van je leven niets meer verkeerd doen?
Afschrijven? Waar heb je het in hemelsnaam overquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik schiet slechts jouw "afdoenerij" af. Dit zijn burgers. Jongere mensen zijn burgers. Ze zijn allemaal onderdeel van het electoraat en ieders stem geldt er voor 1. Pogingen om mensen af te schrijven op basis van demografie mag je lekker in je reet steken.
Dat wordt ook nergens beweerd. Er wordt alleen geconstateerd dat we de Brexit vooral te danken hebben aan de oudjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zeg ik niet. Maar oud zijn betekent niet dat jouw meningen niet meer geldig zijn.
Eigen schuld, moeten ze maar niet in die Murdoch sprookjes trappen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zal wel nog meer de neoliberale richting op gaan. Zie VNO vandaag.
"Het zijn die zure oudjes die het verpesten" is het tendens.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Afschrijven? Waar heb je het in hemelsnaam over.
Dit onderwerp doet rare dingen met mensen zeg.
Die zijn dus minimaal 88, terwijl het gemiddelde van die groep op 73 ligt. Nogmaals, het overgrote gedeelte van die helden zijn niet meer in leven.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"Het zijn die zure oudjes die het verpesten" is het tendens.
Sorry maar je hebt gewoon verloren en je probeert nu door in het gezicht te spugen van mensen die VEEL MEER hebben opgeofferd voor hun land dan de starbucksgeneratie.
Daar zou men niet naar moeten luisteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zal wel nog meer de neoliberale richting op gaan. Zie VNO vandaag.
Oh?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wordt ook nergens beweerd. Er wordt alleen geconstateerd dat we de Brexit vooral te danken hebben aan de oudjes.
Daar reageerde ik op.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja het is vrij duidelijk welke groep het nu verpest. Eigenlijk zoals gewoonlijk.
Ach gossie, Marokkanen..quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh?
[..]
Daar reageerde ik op.
Als het over Marokkanen ging dan stond je voor in de rij om onfatsoen aan te kaarten. Nu schuif je het weg want.. oudjes.. whatever.
Hun groep heeft de verkeerde keuzes gemaakt. Nergens heb ik gezegd dat dat dankzij hun leeftijd is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"Het zijn die zure oudjes die het verpesten" is het tendens.
quote:Sorry maar je hebt gewoon verloren en je probeert nu door in het gezicht te spugen van mensen die VEEL MEER hebben opgeofferd voor hun land dan de starbucksgeneratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |