Klinkt meer als overstuurde mp3, met gain omlaag kun je zoiets nog beetje redden.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De track klinkt gewoon zo. Beukt enorm.
Heb ik geprobeerd te doen. De track klinkt in Spotify ook zo. De beats zijn enorm hard; het nekt inderdaad bijna.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klinkt meer als overstuurde mp3, met gain omlaag kun je zoiets nog beetje redden.
Dan is er pruts producer aan het werk geweest.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd te doen. De track klinkt in Spotify ook zo. De beats zijn enorm hard; het nekt inderdaad bijna.
Tof dat je bent blijven luisterenquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga pitten, klonk leuk, heb er mn bedtijd een uurtje voor uit willen stellen.
Knokkels vindt 'm vast goed.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
En deze track is weer gloednieuw: vorige week verschenen. Ik vind 'm super-catchy.
Tsja. het trucje werkte maar 1x.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: een typisch One Hit Wonder, maar dan met een ander nummer dan de bekende hit...
Het is een nogal ander nummer dan Spaceman.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja. het trucje werkte maar 1x.
Dit is meer 13 in dozijn idd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een nogal ander nummer dan Spaceman.
Ah, die heb ik op CD...quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is overigens de enige 7-inch (cq. single) versie van Pet Shop Boys-nummer die NIET op cd verkrijgbaar is. Ook bij compilaties wordt deze track steeds over het hoofd gezien. Het stond als dubbele A-kant op een single met "Where The Streets Have No Name (I Can't Take My Eyes Off You)", in 1991.
Ik uiteraard ook.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:58 schreef just me het volgende:
1.21 minuten Muis
sorry Elf, even vrouwenzaken tussendoor
Ik raak per uur playlist gemiddeld 1 minuut aan fade in's en out's kwijtquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga op tijd klaar zijn. Ik heb genoeg tijd ingelopen
Had de radio wel zachtjes aan hoorquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begrijp het hoor
Geschreven door Roisin Murphy, dit nummer
Ik begon 2 minuten te laat, maar met de nummers die nog klaarstaan, kom ik op tijd over.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik raak per uur playlist gemiddeld 1 minuut aan fade in's en out's kwijt
Volgens mij had je het perfect voorbereid, mijn complimentenquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begon 2 minuten te laat, maar met de nummers die nog klaarstaan, kom ik op tijd over.![]()
(Alles was zorgvuldig uitgerekend)
Mooi. Hopelijk heb je je een beetje vermaakt?quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had de radio wel zachtjes aan hoor
Welk een show!quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij had je het perfect voorbereid, mijn complimenten
![]()
Mijn bruto playlist vanavond was 61 min, 48 sec lang. Ik kwam geloof ik net een paar seconden te kort op het einde.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begon 2 minuten te laat, maar met de nummers die nog klaarstaan, kom ik op tijd over.![]()
(Alles was zorgvuldig uitgerekend)
knokkels wat zeg je nuquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi. Hopelijk heb je je een beetje vermaakt?
Wat draait die Elf lekker!quote:
Klopt. Heb er uuuuuren werk mee gehad (echt niets aan overdreven), maar dan loopt het wel lekker soepel.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij had je het perfect voorbereid, mijn complimenten
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:02 schreef knokkels het volgende:
* knokkels pakt zijn zaakje in
[..]
Welk een show!
* knokkels pakt zijn zaakje inquote:
Die van mij 2:14:59. Dat het ZO zorgvuldig uitkomt, is toeval hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn bruto playlist vanavond was 61 min, 48 sec lang. Ik kwam geloof ik net een paar seconden te kort op het einde.
En je hoort het echt wel terug hoorquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Heb er uuuuuren werk mee gehad (echt niets aan overdreven), maar dan loopt het wel lekker soepel.
Als ik een beetje vertrouwd ben met alles wil ik ook verzoekjes gaan doen en zo. Eerst even een beetje wennen.
Moet ik eens aan kwaliteitscontrole doen, thanks for the headsup Elfquote:
Nee hoor, dat betekend dus dat als je wél op tijd was begonnen en precies om 23:15 had willen eindigen je een nummer van ongeveer 2min50 te kort was gekomen. (Tenzij je niet aan in en out faden doet)quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die van mij 2:14:59. Dat het ZO zorgvuldig uitkomt, is toeval hoor.
Als jullie dat willen, kan ik nog 3 kwartier doordraaien. Maar als iemand anders het wil overnemen, snap ik dat ook.quote:
Ik heb wel zo'n vermoeden, qua beeldspraak...quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
wat bedoel je nu precies
Qua jingles, die van Elf! Klinken lekkerquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
wat bedoel je nu precies
Ik ga altijd pas rekenen 3 nummers voor het einde.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die van mij 2:14:59. Dat het ZO zorgvuldig uitkomt, is toeval hoor.
In Reason gemaakt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Qua jingles, die van Elf! Klinken lekker![]()
* knokkels ziet een samenwerking in het verschiet.
Ik in de toekomst vast ook. Maar nu nog even niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga altijd pas rekenen 3 nummers voor het einde.
mooi nummer elf!!quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ben echt veel te vroeg klaar, zelfs. Hierna al het laatste nummer.
Alle jingles erna om tijd vol te maken dan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ben echt veel te vroeg klaar, zelfs. Hierna al het laatste nummer.
Dat is toch Hozier - Take me to Church?quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is dan ook mijn onbetwiste nummer 1 van 2015.
Nicequote:
Graag gedaan. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk hebben gevonden, die blik in mijn verknipte, muzikale zielquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk hebben gevonden, die blik in mijn verknipte, muzikale ziel
Sterker nog: die stond in 2013 al in mijn jaarlijst. En wel op #10.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is toch Hozier - Take me to Church?
Of was die alweer uit 2014?
Volgende keer beterquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
Damn net gemist, was rond 8 uur al onderweg naar huis, maar een jarige buurman hield me tegen
Dank voor de deuntjes Elfquote:
Voor je het weet draai je hele nacht.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het echt erg leuk om te doen en ga het zeker vaker doen
Meer dan genoeg ideeën en nummers waar ik vandaag niet aan toe kwam.
Dan moet ik eerst meer muziek in hoge kwaliteit mp3 hebben. Ik heb me nu suf lopen grabben voor deze show. Ik heb best een ruime fysieke muziekcollectie, maar relatief weinig mp3's in hoge kwaliteit op de computer.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor je het weet draai je hele nacht.
heb je er ook van genotenquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sorry, was even ehle poos weg ivm huisgenoten
Die is vast iets aan het zoekenquote:
Dat is wel de bekendste uit het genre samen met Sabrina.quote:Op donderdag 23 juni 2016 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Maar net draaide je "You Spin Me Round" (Like A Record)...
Klinkt prettig, ja. En deels ook erg herkenbaar, qua soundquote:Op donderdag 23 juni 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar wel heerlijke muziek om te draaien.
Blik op oneindig, verstand op nul en gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt prettig, ja. En deels ook erg herkenbaar, qua sound
Goedemorgen, dank u!quote:
Hier is geen wolkje aan de lucht.quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen, dank u!
De regen is in geen verhouding tot de onweersknallen en die zijn weer niet in verhouding tot de temperatuur...
Hier onweert het al sinds 2 uur.quote:
Het is ráááááár weerquote:Op donderdag 23 juni 2016 06:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen, dank u!
De regen is in geen verhouding tot de onweersknallen en die zijn weer niet in verhouding tot de temperatuur...
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is ráááááár weer![]()
en ik moet ook zo de deur uitik giet er nog wel een paar koffie in
Oordopjes MM.... oordopjes...quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier onweert het al sinds 2 uur.
Ik ging rond 1.30 uur slapen en dat duurde niet zo lang dus.
Sinds de eerste klap rond 2 uur heb ik nauwelijks meer geslapen.
Het is raar weer zo...
quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is ráááááár weer![]()
en ik moet ook zo de deur uitik giet er nog wel een paar koffie in
Stelletje koffieleuten!quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Jij woont ook niet zo ver hier vandaan.
Koffie doe ik ook nog even...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |