Gloednieuw; net een paar weken uitquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zal wel dit decennium zijn dit
Kinderen voor kinderen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna gaan we even op een heel andere toer.
Een onbekende zangeres die een (in mijn ogen) prachtig nummer zingt over de wens om zangeres te worden.
Nah, maar ik ga wel op het gegeven moment. Ik moet mijn 'goede' ritme niet verneukenquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar je mag nog lang niet slapen
Ai, beetje erg heiligschennis...quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: een wereldberoemde zangeres die zich waagt aan een cover van een zeeeer bekend nummer uit 1991. En wat doet ze dat geweldig...
Wist ik niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track staat op haar album Wildest Dreams, uit 1996, waarop ook Goldeneye staat.
Lastig te vergelijken, heb het origineel al zo vaak gehoord.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind persoonlijk dat ze die Shara Nelson er helemaal uit zingt.
Bedankt voor het luisteren. Het is laat voor jouw doenquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:49 schreef Melting het volgende:
Elf... bedankt voor de muziek, tot nu toe, maar ik ga mijn bed in.
Fijne avond nog allemaal.
Daarom.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het luisteren. Het is laat voor jouw doenTot ziens.
Dolores O'Riordan...quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Geen L2B te bekennen, maar hier is toch echt... Jam & Spoon.
Met een heel ander nummer dan je van ze zou verwachten. Samen met de zangeres van The Cranberries.
Ik heb uit de eerste hand mogen vernemen dat Jam el Mar erg trots is op dit nummer. Het staat op het laatste Jam & Spoon-album, uit 2004.quote:
Echte zolderkamermuziek wel.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
Na deze Röyksopp-achtige track van Atella komt zo een rustig nummer van een jonge Schot, die op zijn zolderkamer een compleet album in elkaar heeft geknutseld. Alle instrumenten speelt hij zelf.
Hij maakt ook meer uptempo nummers hoor, maar ik ben een beetje verliefd op deze plaat. De serene, rustige sound.... echt fraai.quote:
op het randje?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Geloof het of niet, maar Oscar Zia deed met dit nummer mee aan de nationale voorronde van het Songfestival. Hij won net niet.
De nummer 1, 2 en 3 zaten erg dicht bij elkaar. Hij kreeg van de jury ongeveer even veel punten als Frans (de uiteindelijke winnaar). Maakt ook niet uit verder.... ik vind "Human" gewoon een uitstekend nummer.quote:
Ok, geen hit, leuk voor in de club.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
Zo meteen, na deze Ocelot remix van "Human" (The Killers), krijgen we weer een fonkelnieuwe plaat; net een weekje uit....
We gaan het zien. Voor mij is het allang geen criterium meer. Ik vind een plaat gewoon vet of niet. En deze - ik draai er niet omheen - vind ik supervet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, geen hit, leuk voor in de club.
Vind het soort moderne Italo Disco en dat draai ik regelmatig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We gaan het zien. Voor mij is het allang geen criterium meer. Ik vind een plaat gewoon vet of niet. En deze - ik draai er niet omheen - vind ik supervet.
Lekker toch? Nu op Radio 49: Klyne. Een Nederlands duo. Van dit nummer (Closer) bestaat ook een prachtige uitvoering met alleen piano en zang.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vind het soort moderne Italo Disco en dat draai ik regelmatig.
Prima muziek, niks mis mee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekker toch? Nu op Radio 49: Klyne. Een Nederlands duo. Van dit nummer (Closer) bestaat ook een prachtige uitvoering met alleen piano en zang.
Die zijn mij al gewend.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna worden jullie als luisteraars even flink op de proef gesteld:
Dat is waar ja. Even twee nummertjes bijkomen met rustige synthpop. Hierna een remix die ZO beukt dat ik alle knoppen moet bijdraaienquote:
De track klinkt gewoon zo. Beukt enorm.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze zit net over het randje, kan ook mp3 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |