SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
met zulke grote oren heb je ook geen koptelefoon nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja hoor het geluid is dik in orde. Al moet ik wel bekennen dat ik mijn koptelefoon heb afgezet
quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
met zulke grote oren heb je ook geen koptelefoon nodig.
Gelukkigquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet echt mijn stijl, mar wel goed te pruimen
je ex-vriendin?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: een nummer dat geen single dreigt te worden, maar dat eigenlijk wél zou moeten zijn.
Niet helemaal. Wel de meest hit-potentiële track op het nieuwe Pet Shop Boys-album: Say It To Mequote:
allerbeste voute platenquote:
Asked and answeredquote:
dat is Voutquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je onderbreekt een dubbelzinnige opmerking.
60 minutes of silence heeft ie niet in zn collectie zitten en om een of andere manier kun je geen draaiorgels van de Arabier onderscheidenquote:
De Arabier IS een draaiorgelquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
60 minutes of silence heeft ie niet in zn collectie zitten en om een of andere manier kun je geen draaiorgels van de Arabier onderscheiden
Dit is mij niet bekend.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Dit was trouwens het nummer waar ik gisteren ineens op kwam, Piet, toen jij al je 80s-muziek draaide
Dit ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Dit was trouwens het nummer waar ik gisteren ineens op kwam, Piet, toen jij al je 80s-muziek draaide
quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
Niemand die voor de eeuwige roem gaat?
Tony Blair?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer komt uit 2015, al klinkt het erg 80s. Het duurt trouwens 07:36 minuten, dus dan weten jullie datquote:
Goh, weet je dat echt héél zeker?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
*zucht*... dat schuifje moest de andere kant op, 11...
Ik luister nog hoorquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
Muis, hierna komt het vergeten zomerhitje uit 2001.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
Beginnersfout hè.quote:
Een heel grote hit was het niet hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik luister nog hoor
Nederlandse zomerhit 2001 zou ik meegemaakt moeten hebben
I'm blue dabade dabadaquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
quote:
Begrijp ik meteen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een heel grote hit was het niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |