Ik in de toekomst vast ook. Maar nu nog even niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga altijd pas rekenen 3 nummers voor het einde.
mooi nummer elf!!quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ben echt veel te vroeg klaar, zelfs. Hierna al het laatste nummer.
Alle jingles erna om tijd vol te maken dan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ben echt veel te vroeg klaar, zelfs. Hierna al het laatste nummer.
Dat is toch Hozier - Take me to Church?quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is dan ook mijn onbetwiste nummer 1 van 2015.
Nicequote:
Graag gedaan. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk hebben gevonden, die blik in mijn verknipte, muzikale zielquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk hebben gevonden, die blik in mijn verknipte, muzikale ziel
Sterker nog: die stond in 2013 al in mijn jaarlijst. En wel op #10.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is toch Hozier - Take me to Church?
Of was die alweer uit 2014?
Volgende keer beterquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
Damn net gemist, was rond 8 uur al onderweg naar huis, maar een jarige buurman hield me tegen
Dank voor de deuntjes Elfquote:
Voor je het weet draai je hele nacht.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het echt erg leuk om te doen en ga het zeker vaker doen
Meer dan genoeg ideeën en nummers waar ik vandaag niet aan toe kwam.
Dan moet ik eerst meer muziek in hoge kwaliteit mp3 hebben. Ik heb me nu suf lopen grabben voor deze show. Ik heb best een ruime fysieke muziekcollectie, maar relatief weinig mp3's in hoge kwaliteit op de computer.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor je het weet draai je hele nacht.
heb je er ook van genotenquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sorry, was even ehle poos weg ivm huisgenoten
Die is vast iets aan het zoekenquote:
Dat is wel de bekendste uit het genre samen met Sabrina.quote:Op donderdag 23 juni 2016 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Maar net draaide je "You Spin Me Round" (Like A Record)...
Klinkt prettig, ja. En deels ook erg herkenbaar, qua soundquote:Op donderdag 23 juni 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar wel heerlijke muziek om te draaien.
Blik op oneindig, verstand op nul en gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt prettig, ja. En deels ook erg herkenbaar, qua sound
Goedemorgen, dank u!quote:
Hier is geen wolkje aan de lucht.quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen, dank u!
De regen is in geen verhouding tot de onweersknallen en die zijn weer niet in verhouding tot de temperatuur...
Hier onweert het al sinds 2 uur.quote:
Het is ráááááár weerquote:Op donderdag 23 juni 2016 06:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen, dank u!
De regen is in geen verhouding tot de onweersknallen en die zijn weer niet in verhouding tot de temperatuur...
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is ráááááár weer![]()
en ik moet ook zo de deur uitik giet er nog wel een paar koffie in
Oordopjes MM.... oordopjes...quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier onweert het al sinds 2 uur.
Ik ging rond 1.30 uur slapen en dat duurde niet zo lang dus.
Sinds de eerste klap rond 2 uur heb ik nauwelijks meer geslapen.
Het is raar weer zo...
quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is ráááááár weer![]()
en ik moet ook zo de deur uitik giet er nog wel een paar koffie in
Stelletje koffieleuten!quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Jij woont ook niet zo ver hier vandaan.
Koffie doe ik ook nog even...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |