Maar het is een reeks, dan kan er maar één nieuw deel geopend wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
Vorige keer ging het kut, even opletten:
degene die de lapo post heeft 60 (zegge: zestig) seconden om een nieuw deel te maken.
Na die minuut is het vrij spel voor andere users en blijft het topic met de leukste TT open.
hij is nieuwquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het is een reeks, dan kan er maar één nieuw deel geopend worden
DOBBY!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ga heus geen Smeagol kussen hoor!
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat zagen we netquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het is een reeks, dan kan er maar één nieuw deel geopend worden
Zeg jij dat of zegt de lithium dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik pas mij moeiteloos aan en ga zo op in de massa.
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh nee, ik heet hetzalallemaalwel, hzaw mag ook
euh?quote:
Toen was het nog geen reeks.quote:
Kan je beter Smeagol hebben dan Gollum, Smiegol is nog een beetje positiefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tenminste 1 die het snapt.quote:
Jawel toch?quote:
quote:
Nee.quote:
Smeagol houdt van spelletjes spelen, net als ik!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je beter Smeagol hebben dan Gollum, Smiegol is nog een beetje positief
pas als topic 2 open is is het een reeks te maken.quote:
dan nog snap ik het niet.quote:
We Kunnen niet allemaal zo slim zijnquote:
Dat is ook weer waar, zeker met het IQ van een olifant niet.quote:
Doe normaal! dit is een heel gevoelig onderwerp momenteel ;squote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
Als ik nou hier stout ben, krijg ik dan een positieve of een negatieve note?
Heb je de boeken gelezen? Hoeveel huiselven dragen nou alle gebreide mutsen van Hermelien op hun hoofd? Om maar eens wat te noemenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan nog snap ik het niet.
waarom malloot?
Nee hoor, een soort van dementorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hebt Voldemort als UI...
Hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, zeker met het IQ van een olifant niet.
Ow nee het heet geen IQ maar een UI
Ik heb de boeken gelezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je de boeken gelezen? Hoeveel huiselven dragen nou alle gebreide mutsen van Hermelien op hun hoofd? Om maar eens wat te noemen
maar das juist cute. Toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je de boeken gelezen? Hoeveel huiselven dragen nou alle gebreide mutsen van Hermelien op hun hoofd? Om maar eens wat te noemen
Toch wel allemaal he?quote:
Positieve notes worden toch niet gezetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
Als ik nou hier stout ben, krijg ik dan een positieve of een negatieve note?
jij wilt heel wat anders met de muts van Hermelienquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wou dat ik een muts mocht dragen van Hermelien
owww cute malloot dusquote:
Ohquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Positieve notes worden toch niet gezet
Ik doe niet aan dat soort vulgaire obscene praktijken ..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij wilt heel wat anders met de muts van Hermelien
[..]
owww cute malloot dus
Jawel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Stevenmac26 is mod geweest, dus vrij vaak.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
hoe vaak zou het voorgekomen zijn dat een moderator de meeste usernotes van de users in een bepaald topic hebben? dit topic is er één in ieder geval.
Weet niet hoeveel notes iedereen heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
hoe vaak zou het voorgekomen zijn dat een moderator de meeste usernotes van de users in een bepaald topic heeft? dit topic is er één in ieder geval.
Ik heb je altijd gezien als Pantocratorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist eerder een patronus, zoveel gelukzaligheid straal ik uit
Ikke niet begrijpquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
hoe vaak zou het voorgekomen zijn dat een moderator de meeste usernotes van de users in een bepaald topic heeft? dit topic is er één in ieder geval.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alles is negatiefquote:
behalve aidsquote:
I know bbyquote:
Niet altijdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Twee keer negatief is positief
Hahaquote:
Niet zo somber bbyquote:
Kan het niet helpenquote:
Doe normaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
Zullen we in volgend deel met UI's van users in de OP doen? Dat pakt altijd positief uit
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
Zullen we in volgend deel met UI's van users in de OP doen? Dat pakt altijd positief uit
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
Vandaag niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet je niet glimlachen om ons
Ja, dat kanquote:
Omdat het er hier positief aan toe gaatquote:
Omdat POSquote:
Gewoonquote:
in klb hebben ze het over seriesquote:
Is iemand erbij lappen positief of negatief?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat het er hier positief aan toe gaat
Misschienquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
En als ik nu mededeel dat ik al 3 dagen mijn benen niet heb geschoren?
Laat al die positiviteit om je heen een beetje opvrolijkenquote:
Ligt aan de context waarin gelapt word!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is iemand erbij lappen positief of negatief?
foei. Hier doen we happy smilies!quote:
het verband dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt aan de context waarin gelapt word!
Nou niet de ramen in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt aan de context waarin gelapt word!
Zie niemand hier positief doen :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laat al die positiviteit om je heen een beetje opvrolijken
zie je de PI van Remco niet? Een positief hartjequote:
Als die nu eens door iemand anders gelapt worden heb je al het eerste stukje positiviteit te pakken!quote:
Hahaquote:
moest stiekem lachenquote:
Dirk Jan en Bommel?quote:
Heb het al een aantal keer aan mijn moeder gevraagd, maar ze wil het niet doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als die nu eens door iemand anders gelapt worden heb je al het eerste stukje positiviteit te pakken!
de regen lapt mijn ramenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het al een aantal keer aan mijn moeder gevraagd, maar ze wil het niet doen
Dat is wel erg negatief van je moederquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het al een aantal keer aan mijn moeder gevraagd, maar ze wil het niet doen
Heb hem alleen nog maar op een psychopathische manier gebruikt zien worden :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie je de PI van Remco niet? Een positief hartje
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb hem alleen nog maar op een psychopathische manier gebruikt zien worden :s
quote:
Awhquote:
dit draagt niet bij aan de POS...quote:
Sorry, zal ermee stoppen!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit draagt niet bij aan de POS...
Happy thoughts!
Er kwam een kleine glimlach op mijn gezichtquote:
Is voor mij eerst voldoendequote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er kwam een kleine glimlach op mijn gezicht
DJs zijn altijd liev en happy.....quote:
kijk dat is positief. Ik zie de zon in plaatje 3quote:
Las je vroeger ook Joop Klepzeiker?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo cool. Vooral die poep- en plashumor
gewoon proberen joh, begin is ff wennen maar daarna wil je nie andersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens horizontaal liggen
Oh.quote:
Jawelquote:
Misschien lach ik wel echtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom alleen sarcasme lachjes?
Positief van jequote:
Lach eigenlijk bijna nooit om iets op fokquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd lastig te beoordelen zonder bijpassende PI
Ben een en al positiviteitquote:
Ik ook maar bij heeeel weinig mensen op fok eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lach eigenlijk bijna nooit om iets op fok
Ja, heel soms.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ook maar bij heeeel weinig mensen eigenlijk
maar niet zo'n harde lach ofzo maar een glimlach af en toe toch wel?
Is dat dan mogelijk bij Remqoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:00 schreef Remqo het volgende:
Af en toe betrap ik mezelf wel eens op grinniken
Alleen als ik gekieteld wordquote:
Word je dan af en toe gekieteld?quote:
Ik kietel mezelf wel eensquote:
Kan toch niet?quote:
aan je huig?quote:
Hoezo niet?quote:
Ik doe dat nooitquote:
Werkt toch niequote:
Jawel, maar je hebt er zelf controle over, dat welquote:
Owhquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jawel, maar je hebt er zelf controle over, dat wel
Die fantaseer ik er meestal bijquote:
Anders bel je er toch gewoon een paar op, makkelijk zat!quote:
Heb iedereen vermoordquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
Had ff half uurtje pauze opgenomen. Niks geëscaleerd hier lijkt me?
Kom knuffelenquote:
Mooi he, een lantarenpaalquote:
quote:
Goedzoquote:
Vermoord door Willoowquote:
Mocht je willenquote:
Daar leef ik voorquote:
ow hier is het al vanaf 5 uur bewolkt, dus ja die wolken zorgen voor regen en donkerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja okee stikt van de lichtvervuiling maar de lucht is ook nog lang niet donker hier.
Dat wil niemandquote:
Ik heb liever dat je me met een mes bewerktquote:
Is dit nu een doodsverwensing op jezelf gerichtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me met een mes bewerkt
Zou gelijk een TR zetten!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit nu een doodsverwensing op jezelf gericht![]()
waarom staat de 1e niet in je sig?quote:
Te lui om die op te zoeken toen ik op het idee kwamquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Te lui om die op te zoeken toen ik op het idee kwam
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar het is wel duur om met 450kB/s te downloaden!
die had ik ook niet willen opzoeken als ik hem was...quote:
Heb nu alweer spijt van die postquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had ik ook niet willen opzoeken als ik hem was...
is juist FANTASTISCH!quote:
Alleen jammer dat er geen saffraan genoemd word, maar ach.quote:
Dat hoop ik dan maar, wil niet de positiviteit bederven!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar geeft toch niet. Is iedereens bedtijd denk ik.
ow ja bedtijd. Een bank is niet om op te slapen zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar geeft toch niet. Is iedereens bedtijd denk ik.
Ligt er aan of er een lege fles rode wijn binnen handbereik staat. Indien dat geval is het namelijk geoorloofd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja bedtijd. Een bank is niet om op te slapen zeker?
euh nee ik drink geen wijn. Ben heel saai aan de ranja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ligt er aan of er een lege fles rode wijn binnen handbereik staat. Indien dat geval is het namelijk geoorloofd.
Dan tanden poetsen en naar bed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee ik drink geen wijn. Ben heel saai aan de ranja.
hmz, ja is wel verstandig. er gaan morgen weer op tijd een wekkerachtigiets.quote:
Ik voel mij te positief ja nu.quote:
waarom laat je je niet omhelzen door de slaap?quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:05 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik voel mij te positief ja nu.
Geen idee waarom, maar het houd mij wakker
Omdat die er niet isquote:Op woensdag 22 juni 2016 01:06 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom laat je je niet omhelzen door de slaap?
HWWHAHAHAHAAHAHAHAH LITHIUMTABLETJESquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je met Opsonisatie gepraat ofzo? ;s
beter lieg jij niet Gquote:Op woensdag 22 juni 2016 08:58 schreef HPLC het volgende:
Goedemorgen, wat een positieve dag gaat dit worden
van jou?quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Want liefde overwint alles
[ afbeelding ]
Mag hopen dat je mij niet zo dom inschat...quote:
why?quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word altijd zo verdrietig van dit soort dingen.
"met veel gedachtes"quote:
Daar kun je alleen maar om lachen toch?quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
"met veel gedachtes"
"tog laten zetten"
"schatjee i lover youu"
"for ever wij"
Om nog maar te zwijgen over de datum
Ergens wel maar als tattoo liefhebber vind ik het sneuquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar kun je alleen maar om lachen toch?
tja, die tattoo.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ergens wel maar als tattoo liefhebber vind ik het sneu
Na 2 maanden ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Want liefde overwint alles
[ afbeelding ]
Heyquote:Op woensdag 22 juni 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Goedendag mensen van het goede leven en ander gespuis dat meelurkt
Wij houden hier de boel gaandequote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind het niet erg om alleen met jou in een chat te zetten
Verveel me wel beetje
Ga je doen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik niet, moet zo toch weg.
Gebeurt hier echt niksquote:
lol had niet goed gezien hahaquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag hopen dat je mij niet zo dom inschat...
Ik word altijd zo verdrietig van dit soort dingen.
Gelukkig is het keimooi weer![]()
Nog steeds in een 9.gif-bui?quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Goedendag mensen van het goede leven en ander gespuis dat meelurkt
Wil ik weten welke PI hij gebruikt als hij chagrijnig is?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als hij dat heeft dan is hij juist goedgemutst
De normale en dan gaat hij ragen om niks. Dan kan jij wel snel oefenen met notes schrijven.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wil ik weten welke PI hij gebruikt als hij chagrijnig is?
Maakte je nog maar meer overuren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
Heb vandaag langer dan 8 uur gewerkt. De baas kan positief zijn.
Niks bijzonders. Naar le hospital.quote:
Da's leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
Dat geldt voor meerderenquote:
Ik nietquote:
Moest je nablijven vandaag of was je lekker bezig?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
Was vrijwillig, was zo lekker bezigquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Moest je nablijven vandaag of was je lekker bezig?
Naar gynaecoloogquote:
Hoi haasquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:13 schreef BozeHaas het volgende:
Hoi ik zoek nieuwe vrienden, dit lijkt me wel een leuke SC
Ben je ziekjes?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Naar gynaecoloog
Inb4 schunnige grappen
Ik had alleen jou, dp en noel gevraagd :squote:Op woensdag 22 juni 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ga niet allemaal hier zitten wil weg bij jullie ;s
Dat is er al één teveel.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had alleen jou, dp en noel gevraagd :s
Zoietsquote:
Ik weet wie je weg wil.quote:
Neh, doe maar niet hier.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ahw, wil je vertellen of niet?
Ik ben arrogant maar gun jou de credits welquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik weet wie je weg wil.
Maar toen wij er waren, kwam opeens iedereen hier :s
Awh echtquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben arrogant maar gun jou de credits wel
Komt omdat je een schatje bentquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iedereen wil me pesten dan
quote:
Wel rust hebben we hier zonder anderenquote:
Wat voor een soep?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb soep gemaakt, wil je ook beetje omdat je ziek bent?
Wat zit er in dan?quote:
O, dat klinkt wel goedquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Groente bouillon, groente, paprika, kikkererwten, vegetarische balletjes en pasta gemaakt van quinoa
Ja, weet je ook eens hoe dat isquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat zit er in dan?
Je doet nou net als mij met vragen beantwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |