Jawel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Positieve notes worden toch niet gezet
Stevenmac26 is mod geweest, dus vrij vaak.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
hoe vaak zou het voorgekomen zijn dat een moderator de meeste usernotes van de users in een bepaald topic hebben? dit topic is er één in ieder geval.
Weet niet hoeveel notes iedereen heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
hoe vaak zou het voorgekomen zijn dat een moderator de meeste usernotes van de users in een bepaald topic heeft? dit topic is er één in ieder geval.
Ik heb je altijd gezien als Pantocratorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist eerder een patronus, zoveel gelukzaligheid straal ik uit
Ikke niet begrijpquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
hoe vaak zou het voorgekomen zijn dat een moderator de meeste usernotes van de users in een bepaald topic heeft? dit topic is er één in ieder geval.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Positieve notes worden toch niet gezet
Alles is negatiefquote:
behalve aidsquote:
I know bbyquote:
Niet altijdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Twee keer negatief is positief
Hahaquote:
Niet zo somber bbyquote:
Kan het niet helpenquote:
Doe normaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
Zullen we in volgend deel met UI's van users in de OP doen? Dat pakt altijd positief uit
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
Zullen we in volgend deel met UI's van users in de OP doen? Dat pakt altijd positief uit
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |