Smeagol houdt van spelletjes spelen, net als ik!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je beter Smeagol hebben dan Gollum, Smiegol is nog een beetje positief
pas als topic 2 open is is het een reeks te maken.quote:
dan nog snap ik het niet.quote:
We Kunnen niet allemaal zo slim zijnquote:
Dat is ook weer waar, zeker met het IQ van een olifant niet.quote:
Doe normaal! dit is een heel gevoelig onderwerp momenteel ;squote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
Als ik nou hier stout ben, krijg ik dan een positieve of een negatieve note?
Heb je de boeken gelezen? Hoeveel huiselven dragen nou alle gebreide mutsen van Hermelien op hun hoofd? Om maar eens wat te noemenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan nog snap ik het niet.
waarom malloot?
Nee hoor, een soort van dementorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hebt Voldemort als UI...
Hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, zeker met het IQ van een olifant niet.
Ow nee het heet geen IQ maar een UI
Ik heb de boeken gelezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je de boeken gelezen? Hoeveel huiselven dragen nou alle gebreide mutsen van Hermelien op hun hoofd? Om maar eens wat te noemen
maar das juist cute. Toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je de boeken gelezen? Hoeveel huiselven dragen nou alle gebreide mutsen van Hermelien op hun hoofd? Om maar eens wat te noemen
Toch wel allemaal he?quote:
Positieve notes worden toch niet gezetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
Als ik nou hier stout ben, krijg ik dan een positieve of een negatieve note?
jij wilt heel wat anders met de muts van Hermelienquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wou dat ik een muts mocht dragen van Hermelien
owww cute malloot dusquote:
Ohquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Positieve notes worden toch niet gezet
Ik doe niet aan dat soort vulgaire obscene praktijken ..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij wilt heel wat anders met de muts van Hermelien
[..]
owww cute malloot dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |