Maar het is een reeks, dan kan er maar één nieuw deel geopend wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
Vorige keer ging het kut, even opletten:
degene die de lapo post heeft 60 (zegge: zestig) seconden om een nieuw deel te maken.
Na die minuut is het vrij spel voor andere users en blijft het topic met de leukste TT open.
hij is nieuwquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het is een reeks, dan kan er maar één nieuw deel geopend worden
DOBBY!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ga heus geen Smeagol kussen hoor!
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat zagen we netquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het is een reeks, dan kan er maar één nieuw deel geopend worden
Zeg jij dat of zegt de lithium dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik pas mij moeiteloos aan en ga zo op in de massa.
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh nee, ik heet hetzalallemaalwel, hzaw mag ook
euh?quote:
Toen was het nog geen reeks.quote:
Kan je beter Smeagol hebben dan Gollum, Smiegol is nog een beetje positiefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tenminste 1 die het snapt.quote:
Jawel toch?quote:
quote:
Nee.quote:
Smeagol houdt van spelletjes spelen, net als ik!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je beter Smeagol hebben dan Gollum, Smiegol is nog een beetje positief
pas als topic 2 open is is het een reeks te maken.quote:
dan nog snap ik het niet.quote:
We Kunnen niet allemaal zo slim zijnquote:
Dat is ook weer waar, zeker met het IQ van een olifant niet.quote:
Doe normaal! dit is een heel gevoelig onderwerp momenteel ;squote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
Als ik nou hier stout ben, krijg ik dan een positieve of een negatieve note?
Heb je de boeken gelezen? Hoeveel huiselven dragen nou alle gebreide mutsen van Hermelien op hun hoofd? Om maar eens wat te noemenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan nog snap ik het niet.
waarom malloot?
Nee hoor, een soort van dementorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hebt Voldemort als UI...
Hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, zeker met het IQ van een olifant niet.
Ow nee het heet geen IQ maar een UI
Ik heb de boeken gelezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je de boeken gelezen? Hoeveel huiselven dragen nou alle gebreide mutsen van Hermelien op hun hoofd? Om maar eens wat te noemen
maar das juist cute. Toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je de boeken gelezen? Hoeveel huiselven dragen nou alle gebreide mutsen van Hermelien op hun hoofd? Om maar eens wat te noemen
Toch wel allemaal he?quote:
Positieve notes worden toch niet gezetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
Als ik nou hier stout ben, krijg ik dan een positieve of een negatieve note?
jij wilt heel wat anders met de muts van Hermelienquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wou dat ik een muts mocht dragen van Hermelien
owww cute malloot dusquote:
Ohquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Positieve notes worden toch niet gezet
Ik doe niet aan dat soort vulgaire obscene praktijken ..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij wilt heel wat anders met de muts van Hermelien
[..]
owww cute malloot dus
Jawel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Stevenmac26 is mod geweest, dus vrij vaak.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
hoe vaak zou het voorgekomen zijn dat een moderator de meeste usernotes van de users in een bepaald topic hebben? dit topic is er één in ieder geval.
Weet niet hoeveel notes iedereen heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
hoe vaak zou het voorgekomen zijn dat een moderator de meeste usernotes van de users in een bepaald topic heeft? dit topic is er één in ieder geval.
Ik heb je altijd gezien als Pantocratorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist eerder een patronus, zoveel gelukzaligheid straal ik uit
Ikke niet begrijpquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
hoe vaak zou het voorgekomen zijn dat een moderator de meeste usernotes van de users in een bepaald topic heeft? dit topic is er één in ieder geval.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alles is negatiefquote:
behalve aidsquote:
I know bbyquote:
Niet altijdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Twee keer negatief is positief
Hahaquote:
Niet zo somber bbyquote:
Kan het niet helpenquote:
Doe normaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
Zullen we in volgend deel met UI's van users in de OP doen? Dat pakt altijd positief uit
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
Zullen we in volgend deel met UI's van users in de OP doen? Dat pakt altijd positief uit
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
Vandaag niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet je niet glimlachen om ons
Ja, dat kanquote:
Omdat het er hier positief aan toe gaatquote:
Omdat POSquote:
Gewoonquote:
in klb hebben ze het over seriesquote:
Is iemand erbij lappen positief of negatief?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat het er hier positief aan toe gaat
Misschienquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
En als ik nu mededeel dat ik al 3 dagen mijn benen niet heb geschoren?
Laat al die positiviteit om je heen een beetje opvrolijkenquote:
Ligt aan de context waarin gelapt word!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is iemand erbij lappen positief of negatief?
foei. Hier doen we happy smilies!quote:
het verband dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt aan de context waarin gelapt word!
Nou niet de ramen in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt aan de context waarin gelapt word!
Zie niemand hier positief doen :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laat al die positiviteit om je heen een beetje opvrolijken
zie je de PI van Remco niet? Een positief hartjequote:
Als die nu eens door iemand anders gelapt worden heb je al het eerste stukje positiviteit te pakken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |