Best nicequote:
Dat zeggen zequote:
Ik wil niet stoken hoor, maarequote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:12 schreef deadprez het volgende:
toch wel apart dat juist hzaw nu in een positiviteitsforum post
Mehquote:
Neequote:
Ja, stoken doe je maar ergens anders. Verder ben je welkom om over Gesink te pratenquote:
Gezond hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik neem bijna altijd bak havermout en twee stukken fruit
alsof ie niet gwn meeleest in klbquote:
ik heb ook hele periode gehad dat ik 's ochtends geen ontbijt weg kreeg, allemaal te droogquote:
Nou, ik zie het positief in. Ik denk dat hij top 3 gaat rijden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, stoken doe je maar ergens anders. Verder ben je welkom om over Gesink te praten
Al is daar weinig positiefs aan momenteel
Ik lees daar de hele dag :squote:
Neequote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
Vorige keer ging het kut, even opletten:
degene die de lapo post heeft 60 (zegge: zestig) seconden om een nieuw deel te maken.
Na die minuut is het vrij spel voor andere users en blijft het topic met de leukste TT open.
Ik niet. Hard hoofd in.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, ik zie het positief in. Ik denk dat hij top 3 gaat rijden.
Er zijn altijd kapers op de kustquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
Vorige keer ging het kut, even opletten:
degene die de lapo post heeft 60 (zegge: zestig) seconden om een nieuw deel te maken.
Na die minuut is het vrij spel voor andere users en blijft het topic met de leukste TT open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |