quote:
formulering of inhoud?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:48 schreef deadprez het volgende:
maar ash heb je zelf srs niet door dat je postgedrag gewoon precies hetzelfde is
Ik ookquote:
beidequote:
Ripquote:
10 minuutjes met de treinquote:
Dacht dat t afnam, toch nietquote:
nee maar omdat mensen je vaak chinees noemen vroeg ik me af hoe ik dat gedrag van hen moet interpreteren. komt namelijk een beetje racist over, en dan spreek ik me daarover graag uitquote:
ehehe vieze policor gutmenschquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:52 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar omdat mensen je vaak chinees noemen vroeg ik me af hoe ik dat gedrag van hen moet interpreteren. komt namelijk een beetje racist over, en dan spreek ik me daarover graag uit
quote:
Ik ben het gewend hier.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:52 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar omdat mensen je vaak chinees noemen vroeg ik me af hoe ik dat gedrag van hen moet interpreteren. komt namelijk een beetje racist over, en dan spreek ik me daarover graag uit
quote:
hans plsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou joepie, je hele leven alles goedpraten en wegkijken
godverdomme wat een sukkelsquote:
ahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou joepie, je hele leven alles goedpraten en wegkijken
dat is je innerlijke geertquote:
mbo indohitler jaquote:
quote:
maar ga je ons nou verlaten voor die sc in POS of watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb met mezelf gewed en gewonnen.
Ja, ik zal hier nog maar sporadisch posten en slechts op enkelen reageren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ga je ons nou verlaten voor die sc in POS of wat
Doei was gezelligquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik zal hier nog maar sporadisch posten en slechts op enkelen reageren.
skklquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kuttopic dat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
is toch niks, een sc waar je niet negatief mag zijn
Daarom negeer je ons allemaal. Leuk hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh men.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ben je nu weer FOK!single and ready to mingle? Ik vraag dit voor een vriend, HPLC heet hij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom negeer je ons allemaal. Leuk hoor
niks persoonlijks verder hoorquote:
Mag heus wel en Racer is een leuke mod.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
is toch niks, een sc waar je niet negatief mag zijn
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh men.Die TedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bal dan gewoon met je zwager
Haha, hahaahaha, hahaahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag heus wel en Racer is een leuke mod.
Ik vind het daar wel knusjes met hzawquote:
Nee hoor, als je wil dat ik op je reageer moet je wat anders zeggen danquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom negeer je ons allemaal. Leuk hoor
Moest gewoon lachen om zijn UIquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is dit nou crewbash. Ben al weg hier.
Niks mis met mineralen.quote:
nope.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja
Denk alleen niet dat zij daar al is
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt al wel gehad met die schildpad en hoofd toch?
Hank referentie?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die scene dat ie dan weer terugkomt, heel stoer gaat doen en dan huilen op kantoor
Ja Ashquote:
Helemaal nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:12 schreef deadprez het volgende:
toch wel apart dat juist hzaw nu in een positiviteitsforum post
Wie is wolkje?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:13 schreef -supergirl- het volgende:
Jongens ik ben depri. Wolkje is terug.
Ben zelfs depri met zonquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:13 schreef -supergirl- het volgende:
Jongens ik ben depri. Wolkje is terug.
tis beetje als wilders die in een moskee gaat chillen ;squote:
spaar je liever stennen of minneralenquote:
Het is steenen en mineraalenquote:
quote:
Nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis beetje als wilders die in een moskee gaat chillen ;s
Je bent een betere Ash dan ikquote:
Ik bedank voor de eerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
typ je nou expres zo?
In dat geval mag je mijn cactus wel eens likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |