quote:
formulering of inhoud?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:48 schreef deadprez het volgende:
maar ash heb je zelf srs niet door dat je postgedrag gewoon precies hetzelfde is
Ik ookquote:
beidequote:
Ripquote:
10 minuutjes met de treinquote:
Dacht dat t afnam, toch nietquote:
nee maar omdat mensen je vaak chinees noemen vroeg ik me af hoe ik dat gedrag van hen moet interpreteren. komt namelijk een beetje racist over, en dan spreek ik me daarover graag uitquote:
ehehe vieze policor gutmenschquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:52 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar omdat mensen je vaak chinees noemen vroeg ik me af hoe ik dat gedrag van hen moet interpreteren. komt namelijk een beetje racist over, en dan spreek ik me daarover graag uit
quote:
Ik ben het gewend hier.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:52 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar omdat mensen je vaak chinees noemen vroeg ik me af hoe ik dat gedrag van hen moet interpreteren. komt namelijk een beetje racist over, en dan spreek ik me daarover graag uit
quote:
hans plsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou joepie, je hele leven alles goedpraten en wegkijken
godverdomme wat een sukkelsquote:
ahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou joepie, je hele leven alles goedpraten en wegkijken
dat is je innerlijke geertquote:
mbo indohitler jaquote:
quote:
maar ga je ons nou verlaten voor die sc in POS of watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb met mezelf gewed en gewonnen.
Ja, ik zal hier nog maar sporadisch posten en slechts op enkelen reageren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ga je ons nou verlaten voor die sc in POS of wat
Doei was gezelligquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik zal hier nog maar sporadisch posten en slechts op enkelen reageren.
skklquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kuttopic dat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
is toch niks, een sc waar je niet negatief mag zijn
Daarom negeer je ons allemaal. Leuk hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh men.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ben je nu weer FOK!single and ready to mingle? Ik vraag dit voor een vriend, HPLC heet hij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom negeer je ons allemaal. Leuk hoor
niks persoonlijks verder hoorquote:
Mag heus wel en Racer is een leuke mod.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
is toch niks, een sc waar je niet negatief mag zijn
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh men.Die TedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bal dan gewoon met je zwager
Haha, hahaahaha, hahaahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag heus wel en Racer is een leuke mod.
Ik vind het daar wel knusjes met hzawquote:
Nee hoor, als je wil dat ik op je reageer moet je wat anders zeggen danquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom negeer je ons allemaal. Leuk hoor
Moest gewoon lachen om zijn UIquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is dit nou crewbash. Ben al weg hier.
Niks mis met mineralen.quote:
nope.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja
Denk alleen niet dat zij daar al is
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt al wel gehad met die schildpad en hoofd toch?
Hank referentie?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die scene dat ie dan weer terugkomt, heel stoer gaat doen en dan huilen op kantoor
Ja Ashquote:
Helemaal nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:12 schreef deadprez het volgende:
toch wel apart dat juist hzaw nu in een positiviteitsforum post
Wie is wolkje?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:13 schreef -supergirl- het volgende:
Jongens ik ben depri. Wolkje is terug.
Ben zelfs depri met zonquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:13 schreef -supergirl- het volgende:
Jongens ik ben depri. Wolkje is terug.
tis beetje als wilders die in een moskee gaat chillen ;squote:
spaar je liever stennen of minneralenquote:
Het is steenen en mineraalenquote:
quote:
Nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis beetje als wilders die in een moskee gaat chillen ;s
Je bent een betere Ash dan ikquote:
Ik bedank voor de eerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
typ je nou expres zo?
In dat geval mag je mijn cactus wel eens likken
Heey supergirlquote:
Het is de tijd van de maandquote:
mja, weet niet of ik ga kijken. Zo bijzonder was het nou ook weer nietquote:
hiphopgirl?quote:
Beetje combinatie van Dexter, Fight Club, The Matrix, leuk tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
mja, weet niet of ik ga kijken. Zo bijzonder was het nou ook weer niet
Tegenwoordig iets minder. Ben een beliebertype gewordenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
hiphopgirl?
[..]
Beetje combinatie van Dexter, Fight Club, The Matrix, leuk toch
je bent nu dood voor mequote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
mja, weet niet of ik ga kijken. Zo bijzonder was het nou ook weer niet
Hoe oud was je ook alweerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tegenwoordig iets minder. Ben een beliebertype geworden
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tegenwoordig iets minder. Ben een beliebertype geworden
o klink wel oke, staat op netflix?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
hiphopgirl?
[..]
Beetje combinatie van Dexter, Fight Club, The Matrix, leuk toch
als het even sterk doorgaat als seizoen 1 kan het even goed als Breaking Bad wordenquote:
Nou nou, laten we niet overdrijvenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het even sterk doorgaat als seizoen 1 kan het even goed als Breaking Bad worden
#durftezeggen
arrow is tyfus en flash bij aflevering 9 ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kijk nu eindelijk Arrow en The Flash af
Einde mededeling
Niet te hoge verwachtingen kweken he, kan het alleen maar tegenvallenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het even sterk doorgaat als seizoen 1 kan het even goed als Breaking Bad worden
#durftezeggen
Mja, Arrow gaat, Flash is wel duidelijk beterquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
arrow is tyfus en flash bij aflevering 9 ofzo
arrow gaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mja, Arrow gaat, Flash is wel duidelijk beter
Ik kijk alleen maar voorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
arrow gaat
het is de felicity en vrienden show
Misschien maar eens beginnen danquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Daar is ze met d'r blote ass & tits te bewonderen
Speaking of ass & tits, waar is SG gebleven
neequote:
neequote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liever dan politiek en drugs met je politiekdrugskop
gamenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doe jij dan eigenlijk de hele dag behalve beetje internetten
Dp heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doe jij dan eigenlijk de hele dag behalve beetje internetten
ja daarom is dat wel leukquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
series kijken is gamen maar dan zonder inspanning
verveel me de kk als ik de hele tijd maar beetje stil naar serie zit te kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeten wij nu geloven dat jij van inspanning houdt
dan eet je ondertussenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
verveel me de kk als ik de hele tijd maar beetje stil naar serie zit te kijken
Dat heb ik met filmsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs iedere kensermongol die jou een kutgevoel wil geven om jouw leef is gewoon jelly op jouw leef, wahaqallah el adim. 4rl ik ben jelly af. heb het tot bijna m'n 30e kunne volhouden, maar toen kwam materialisme me corrumperen en trapte ik in de consumentenvalquote:
liefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:57 schreef Drug het volgende:
[..]
srs iedere kensermongol die jou een kutgevoel wil geven om jouw leef is gewoon jelly op jouw leef, wahaqallah el adim. 4rl ik ben jelly af. heb het tot bijna m'n 30e kunne volhouden, maar toen kwam materialisme me corrumperen en trapte ik in de consumentenval
feli thoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik ga nooit meer aan weddenschapjes doen. Dacht dat turkije zou verliezen, gaan die fekkits winnen.
Dp heeft ook gelijk gewoon.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:57 schreef Drug het volgende:
[..]
srs iedere kensermongol die jou een kutgevoel wil geven om jouw leef is gewoon jelly op jouw leef, wahaqallah el adim. 4rl ik ben jelly af. heb het tot bijna m'n 30e kunne volhouden, maar toen kwam materialisme me corrumperen en trapte ik in de consumentenval
ik ook lol mijn brein gaat denken en dan wil ik dingen doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet echt iets waar je gelijk in kunt hebben of niet denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dp heeft ook gelijk gewoon.
Lekker veel studeren en werken, en uiteindelijk krijg je er niks voor terug.
gewoon luisteren naar willoowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet echt iets waar je gelijk in kunt hebben of niet denk ik
piece of shit? waar staat het voorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
is het raar dat ik een beetje cringegevoel krijg van dat POS-forum
positiviteitquote:
Ik heb het daar heel leukquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
hzaw voelt zich er helemaal thuisquote:
Niemand luistert naar mijquote:
wel als mensen constant denken dat ze iets moeten benadrukkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
Niet waarquote:
wel iets actiever dan dat vgmquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is vast even succesvol ls dat engelse gedoe
Ja beetje hard to getquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan Felicity gekregen
Ik had een Yoda-topicquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:08 schreef HPLC het volgende:
dat engels was wel echt mooiAlleen maar topics met Louis-van-Gaalachtige grappen
Hoe kan je moe zijn als je niks doet?quote:
weiger die shit, heb respect ablaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dankje
Mensen proberen mij over te halen om naar de kroeg te gaan help
telt 8 uur gamen ook als niks doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe kan je moe zijn als je niks doet?
Nee hoor, dit hoor ik dagelijks in het echte levenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Word je er al ongemakkelijk van?
Hoax gingers worden niet aanbedenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, dit hoor ik dagelijks in het echte leven
Jahquote:
maakt toch niet uit, als je nou wel of niet komt je krijgt gwn hetzelfde resultaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb toch tentamen morgenochtend skkl, natuurlijk ga ik niet a bezem
Heb sowieso een 2 want bonuspuntquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, als je nou wel of niet komt je krijgt gwn hetzelfde resultaat
Maar ik werk op een afdeling met alleen maar roodharigenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoax gingers worden niet aanbeden
Roodharigen stoten elkaar af door negatieve oppervlaktelading zoals bij erytrocytenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik werk op een afdeling met alleen maar roodharigen
beter haal je een keer een 8 of hogerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
krijg daar de hele tijd de neiging om lekker recalcitrant negatief te doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je nogal makkelijk kan trollen met zoiets
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit het nu nog steeds te spelen, wachten tot het potje begint
iedereen in deze SC is kinderachtig wat ga je nu opeens twijfelenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijg daar de hele tijd de neiging om lekker recalcitrant negatief te doen
maar das ook zo kinderachtig
Nou, er wordt wel heel wat gestoot op onze afdelingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Roodharigen stoten elkaar af door negatieve oppervlaktelading zoals bij erytrocyten
Oh spannend, onhandige mensen die gingers, stoten veel om hihi xdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, er wordt wel heel wat gestoot op onze afdeling
succesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb allemaal gemeende complimenten daar uitgedeeldquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
we weten allebei dat je beter kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb gvd een 8,1, 8,2 en 8,3 gehaald fekkit
En een 6,6.
Hahahquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb allemaal gemeende complimenten daar uitgedeeld
jij bent best wel streber hèquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb gvd een 8,1, 8,2 en 8,3 gehaald fekkit
En een 6,6.
Iedereen daar is negatiefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen in deze SC is kinderachtig wat ga je nu opeens twijfelen
hihihahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh spannend, onhandige mensen die gingers, stoten veel om hihi xd
nee grapje ben trots op je wallah, als je die medische taki zet, ik mag eigk nie zeggen maar is piecie s*xyquote:
Ja want vorige kwartaal was ik laks, moet het goedmakenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent best wel streber hè
Taki watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:15 schreef Drug het volgende:
[..]
nee grapje ben trots op je wallah, als je die medische taki zet, ik mag eigk nie zeggen maar is piecie s*xy
lukt je beter dan mijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want vorige kwartaal was ik laks, moet het goedmaken
Ja dit dus.quote:
Maar ze typen, hoe kan je dat horen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Please, deze grap kan echt niet meer hoor
hij zegt niks over horenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar ze typen, hoe kan je dat horen.
HPLC HOORT STEMMEN IN ZIJN HOOFD
ik kan niet, ik wilquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Please, deze grap kan echt niet meer hoor
Ik ben Niels en ik ben boosquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:15 schreef Kurovski het volgende:
Maar ff rondje lopen met de hond. Clears my mind. Gvd wat ben ik boos. Meh, eerst ff koffie.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd ik las "kan ik echt niet meer horen"
Boosheid blijheidquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja weet niet wat ik moet vinden van zijn nieuwe gimmick
BozeNielsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja weet niet wat ik moet vinden van zijn nieuwe gimmick
just as a reminder to myself i wear every single lab coat, even when i'm in the housequote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja goed dat je het zegt, ben mn labjas vergeten mee te nemen
ander woord voor sperma?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben Labjas en ik ben boos want er is over mij hematoxyline kleuring gemorst
vervelendquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
POS / Deel hier het meest positieve wat je vandaag hebt meegemaakt!
Kijk, wat een positiviteit
meid tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Daar was een ander topic voorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef HPLC het volgende:
POS / Hoeveel complimentjes heb je vandaag gegeven?
Hier ook al een aantal complimenten uitgedeeld
trustenquote:
en jij bent ook echt zo briljant......AAHUM! ooh god..... ik heb de laatste tijd toch zo'n last van mijn lieve keel. zal de hooienkoorts wel zijn he....quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef HPLC het volgende:
de reacties van je op die stripjes in de sc waren ook sarcastisch tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef HPLC het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en jij bent ook echt zo briljant......AAHUM! ooh god..... ik heb de laatste tijd toch zo'n last van mijn lieve keel. zal de hooienkoorts wel zijn he....![]()
maar goed iig vind ik jou ook echt een top USER! hoor HPLC....AAAAHUM!
een subfora?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat jullie weer zo denigrerend en vervelend moeten doen over een leuke nieuwe subfora ;s
Nee, vind beestjes echt geniaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
de reacties van je op die stripjes in de sc waren ook sarcastisch toch
toch?
Het kan nooit eens een keer positief zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat jullie weer zo denigrerend en vervelend moeten doen over een leuke nieuwe subfora ;s
Wij vermaken ons daar welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
rip danquote:
als dat geen neuken wordtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stimo en germano deden stoer tegen elkaar dus heb ze ff timeout gegeven
beetje kansloosquote:
Ja alleen heten ze nu anders ofzoquote:
Mooiquote:
heeft hij dit op z'n minst wel érgens echt gepost of?quote:
deze moet ik nog ff quoten vanwege de verbluffende metafysische kwaliteitenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |