weiger die shit, heb respect ablaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dankje
Mensen proberen mij over te halen om naar de kroeg te gaan help
telt 8 uur gamen ook als niks doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe kan je moe zijn als je niks doet?
Nee hoor, dit hoor ik dagelijks in het echte levenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Word je er al ongemakkelijk van?
Hoax gingers worden niet aanbedenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, dit hoor ik dagelijks in het echte leven
Jahquote:
maakt toch niet uit, als je nou wel of niet komt je krijgt gwn hetzelfde resultaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb toch tentamen morgenochtend skkl, natuurlijk ga ik niet a bezem
Heb sowieso een 2 want bonuspuntquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, als je nou wel of niet komt je krijgt gwn hetzelfde resultaat
Maar ik werk op een afdeling met alleen maar roodharigenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoax gingers worden niet aanbeden
Roodharigen stoten elkaar af door negatieve oppervlaktelading zoals bij erytrocytenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik werk op een afdeling met alleen maar roodharigen
beter haal je een keer een 8 of hogerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
krijg daar de hele tijd de neiging om lekker recalcitrant negatief te doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je nogal makkelijk kan trollen met zoiets
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit het nu nog steeds te spelen, wachten tot het potje begint
iedereen in deze SC is kinderachtig wat ga je nu opeens twijfelenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijg daar de hele tijd de neiging om lekker recalcitrant negatief te doen
maar das ook zo kinderachtig
Nou, er wordt wel heel wat gestoot op onze afdelingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Roodharigen stoten elkaar af door negatieve oppervlaktelading zoals bij erytrocyten
Oh spannend, onhandige mensen die gingers, stoten veel om hihi xdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, er wordt wel heel wat gestoot op onze afdeling
succesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb allemaal gemeende complimenten daar uitgedeeldquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
we weten allebei dat je beter kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb gvd een 8,1, 8,2 en 8,3 gehaald fekkit
En een 6,6.
Hahahquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb allemaal gemeende complimenten daar uitgedeeld
jij bent best wel streber hèquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb gvd een 8,1, 8,2 en 8,3 gehaald fekkit
En een 6,6.
Iedereen daar is negatiefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen in deze SC is kinderachtig wat ga je nu opeens twijfelen
hihihahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh spannend, onhandige mensen die gingers, stoten veel om hihi xd
nee grapje ben trots op je wallah, als je die medische taki zet, ik mag eigk nie zeggen maar is piecie s*xyquote:
Ja want vorige kwartaal was ik laks, moet het goedmakenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent best wel streber hè
Taki watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:15 schreef Drug het volgende:
[..]
nee grapje ben trots op je wallah, als je die medische taki zet, ik mag eigk nie zeggen maar is piecie s*xy
lukt je beter dan mijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want vorige kwartaal was ik laks, moet het goedmaken
Ja dit dus.quote:
Maar ze typen, hoe kan je dat horen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Please, deze grap kan echt niet meer hoor
hij zegt niks over horenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar ze typen, hoe kan je dat horen.
HPLC HOORT STEMMEN IN ZIJN HOOFD
ik kan niet, ik wilquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Please, deze grap kan echt niet meer hoor
Ik ben Niels en ik ben boosquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:15 schreef Kurovski het volgende:
Maar ff rondje lopen met de hond. Clears my mind. Gvd wat ben ik boos. Meh, eerst ff koffie.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd ik las "kan ik echt niet meer horen"
Boosheid blijheidquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja weet niet wat ik moet vinden van zijn nieuwe gimmick
BozeNielsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja weet niet wat ik moet vinden van zijn nieuwe gimmick
just as a reminder to myself i wear every single lab coat, even when i'm in the housequote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja goed dat je het zegt, ben mn labjas vergeten mee te nemen
ander woord voor sperma?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben Labjas en ik ben boos want er is over mij hematoxyline kleuring gemorst
vervelendquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
POS / Deel hier het meest positieve wat je vandaag hebt meegemaakt!
Kijk, wat een positiviteit
meid tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Daar was een ander topic voorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef HPLC het volgende:
POS / Hoeveel complimentjes heb je vandaag gegeven?
Hier ook al een aantal complimenten uitgedeeld
trustenquote:
en jij bent ook echt zo briljant......AAHUM! ooh god..... ik heb de laatste tijd toch zo'n last van mijn lieve keel. zal de hooienkoorts wel zijn he....quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef HPLC het volgende:
de reacties van je op die stripjes in de sc waren ook sarcastisch tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef HPLC het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en jij bent ook echt zo briljant......AAHUM! ooh god..... ik heb de laatste tijd toch zo'n last van mijn lieve keel. zal de hooienkoorts wel zijn he....![]()
maar goed iig vind ik jou ook echt een top USER! hoor HPLC....AAAAHUM!
een subfora?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat jullie weer zo denigrerend en vervelend moeten doen over een leuke nieuwe subfora ;s
Nee, vind beestjes echt geniaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
de reacties van je op die stripjes in de sc waren ook sarcastisch toch
toch?
Het kan nooit eens een keer positief zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat jullie weer zo denigrerend en vervelend moeten doen over een leuke nieuwe subfora ;s
Wij vermaken ons daar welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
rip danquote:
als dat geen neuken wordtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stimo en germano deden stoer tegen elkaar dus heb ze ff timeout gegeven
beetje kansloosquote:
Ja alleen heten ze nu anders ofzoquote:
Mooiquote:
heeft hij dit op z'n minst wel érgens echt gepost of?quote:
deze moet ik nog ff quoten vanwege de verbluffende metafysische kwaliteitenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |