weiger die shit, heb respect ablaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dankje
Mensen proberen mij over te halen om naar de kroeg te gaan help
telt 8 uur gamen ook als niks doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe kan je moe zijn als je niks doet?
Nee hoor, dit hoor ik dagelijks in het echte levenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Word je er al ongemakkelijk van?
Hoax gingers worden niet aanbedenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, dit hoor ik dagelijks in het echte leven
Jahquote:
maakt toch niet uit, als je nou wel of niet komt je krijgt gwn hetzelfde resultaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb toch tentamen morgenochtend skkl, natuurlijk ga ik niet a bezem
Heb sowieso een 2 want bonuspuntquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, als je nou wel of niet komt je krijgt gwn hetzelfde resultaat
Maar ik werk op een afdeling met alleen maar roodharigenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoax gingers worden niet aanbeden
Roodharigen stoten elkaar af door negatieve oppervlaktelading zoals bij erytrocytenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik werk op een afdeling met alleen maar roodharigen
beter haal je een keer een 8 of hogerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
krijg daar de hele tijd de neiging om lekker recalcitrant negatief te doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je nogal makkelijk kan trollen met zoiets
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit het nu nog steeds te spelen, wachten tot het potje begint
iedereen in deze SC is kinderachtig wat ga je nu opeens twijfelenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijg daar de hele tijd de neiging om lekker recalcitrant negatief te doen
maar das ook zo kinderachtig
Nou, er wordt wel heel wat gestoot op onze afdelingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Roodharigen stoten elkaar af door negatieve oppervlaktelading zoals bij erytrocyten
Oh spannend, onhandige mensen die gingers, stoten veel om hihi xdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, er wordt wel heel wat gestoot op onze afdeling
succesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb allemaal gemeende complimenten daar uitgedeeldquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijg daar de hele tijd de neiging om lekker recalcitrant negatief te doen
maar das ook zo kinderachtig
we weten allebei dat je beter kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb gvd een 8,1, 8,2 en 8,3 gehaald fekkit
En een 6,6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |