gamenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doe jij dan eigenlijk de hele dag behalve beetje internetten
Dp heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doe jij dan eigenlijk de hele dag behalve beetje internetten
ja daarom is dat wel leukquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
series kijken is gamen maar dan zonder inspanning
verveel me de kk als ik de hele tijd maar beetje stil naar serie zit te kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeten wij nu geloven dat jij van inspanning houdt
dan eet je ondertussenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
verveel me de kk als ik de hele tijd maar beetje stil naar serie zit te kijken
Dat heb ik met filmsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs iedere kensermongol die jou een kutgevoel wil geven om jouw leef is gewoon jelly op jouw leef, wahaqallah el adim. 4rl ik ben jelly af. heb het tot bijna m'n 30e kunne volhouden, maar toen kwam materialisme me corrumperen en trapte ik in de consumentenvalquote:
liefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:57 schreef Drug het volgende:
[..]
srs iedere kensermongol die jou een kutgevoel wil geven om jouw leef is gewoon jelly op jouw leef, wahaqallah el adim. 4rl ik ben jelly af. heb het tot bijna m'n 30e kunne volhouden, maar toen kwam materialisme me corrumperen en trapte ik in de consumentenval
feli thoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik ga nooit meer aan weddenschapjes doen. Dacht dat turkije zou verliezen, gaan die fekkits winnen.
Dp heeft ook gelijk gewoon.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:57 schreef Drug het volgende:
[..]
srs iedere kensermongol die jou een kutgevoel wil geven om jouw leef is gewoon jelly op jouw leef, wahaqallah el adim. 4rl ik ben jelly af. heb het tot bijna m'n 30e kunne volhouden, maar toen kwam materialisme me corrumperen en trapte ik in de consumentenval
ik ook lol mijn brein gaat denken en dan wil ik dingen doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet echt iets waar je gelijk in kunt hebben of niet denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dp heeft ook gelijk gewoon.
Lekker veel studeren en werken, en uiteindelijk krijg je er niks voor terug.
gewoon luisteren naar willoowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet echt iets waar je gelijk in kunt hebben of niet denk ik
piece of shit? waar staat het voorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
is het raar dat ik een beetje cringegevoel krijg van dat POS-forum
positiviteitquote:
Ik heb het daar heel leukquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
is het raar dat ik een beetje cringegevoel krijg van dat POS-forum
hzaw voelt zich er helemaal thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |