-6 inmiddelsquote:
Mooi dat je vijf complimenten hebt binnengeharkt. Je zal wel een geschikte peer zijnquote:
en jij bent ook echt zo briljant......AAHUM! ooh god..... ik heb de laatste tijd toch zo'n last van mijn lieve keel. zal de hooienkoorts wel zijn he....quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een briljant getal heb je daar gepost
Ik ben echt superblij dat je niet meer zo mad bent. Je lijkt nu wel een echte manquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
en jij bent ook echt zo briljant......AAHUM! ooh god..... ik heb de laatste tijd toch zo'n last van mijn lieve keel. zal de hooienkoorts wel zijn he....![]()
maar goed iig vind ik jou ook echt een top USER! hoor HPLC....AAAAHUM!
nee hoor ik ben helemaal niet mad....AAHUM! waarom zou ik mad zijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben echt superblij dat je niet meer zo mad bent. Je lijkt nu wel een echte man
Keelpijn is wel vervelend hoor, hopelijk om je er van af. Ik ben blij voor je dat je nog steeds mannen weet te verwennen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:22 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee hoor ik ben helemaal niet mad....AAHUM! waarom zou ik mad zijn?
AAHUM!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |