Boosheid blijheidquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja weet niet wat ik moet vinden van zijn nieuwe gimmick
BozeNielsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja weet niet wat ik moet vinden van zijn nieuwe gimmick
just as a reminder to myself i wear every single lab coat, even when i'm in the housequote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja goed dat je het zegt, ben mn labjas vergeten mee te nemen
ander woord voor sperma?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben Labjas en ik ben boos want er is over mij hematoxyline kleuring gemorst
vervelendquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
POS / Deel hier het meest positieve wat je vandaag hebt meegemaakt!
Kijk, wat een positiviteit
meid tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben Labjas en ik ben boos want er is over mij hematoxyline kleuring gemorst
Daar was een ander topic voorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef HPLC het volgende:
POS / Hoeveel complimentjes heb je vandaag gegeven?
Hier ook al een aantal complimenten uitgedeeld
trustenquote:
en jij bent ook echt zo briljant......AAHUM! ooh god..... ik heb de laatste tijd toch zo'n last van mijn lieve keel. zal de hooienkoorts wel zijn he....quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef HPLC het volgende:
de reacties van je op die stripjes in de sc waren ook sarcastisch tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef HPLC het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en jij bent ook echt zo briljant......AAHUM! ooh god..... ik heb de laatste tijd toch zo'n last van mijn lieve keel. zal de hooienkoorts wel zijn he....![]()
maar goed iig vind ik jou ook echt een top USER! hoor HPLC....AAAAHUM!
een subfora?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat jullie weer zo denigrerend en vervelend moeten doen over een leuke nieuwe subfora ;s
Nee, vind beestjes echt geniaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
de reacties van je op die stripjes in de sc waren ook sarcastisch toch
toch?
Het kan nooit eens een keer positief zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat jullie weer zo denigrerend en vervelend moeten doen over een leuke nieuwe subfora ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |