die had ik ook niet willen opzoeken als ik hem was...quote:
Heb nu alweer spijt van die postquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had ik ook niet willen opzoeken als ik hem was...
is juist FANTASTISCH!quote:
Alleen jammer dat er geen saffraan genoemd word, maar ach.quote:
Dat hoop ik dan maar, wil niet de positiviteit bederven!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar geeft toch niet. Is iedereens bedtijd denk ik.
ow ja bedtijd. Een bank is niet om op te slapen zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar geeft toch niet. Is iedereens bedtijd denk ik.
Ligt er aan of er een lege fles rode wijn binnen handbereik staat. Indien dat geval is het namelijk geoorloofd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja bedtijd. Een bank is niet om op te slapen zeker?
euh nee ik drink geen wijn. Ben heel saai aan de ranja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ligt er aan of er een lege fles rode wijn binnen handbereik staat. Indien dat geval is het namelijk geoorloofd.
Dan tanden poetsen en naar bed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee ik drink geen wijn. Ben heel saai aan de ranja.
hmz, ja is wel verstandig. er gaan morgen weer op tijd een wekkerachtigiets.quote:
Ik voel mij te positief ja nu.quote:
waarom laat je je niet omhelzen door de slaap?quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:05 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik voel mij te positief ja nu.
Geen idee waarom, maar het houd mij wakker
Omdat die er niet isquote:Op woensdag 22 juni 2016 01:06 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom laat je je niet omhelzen door de slaap?
HWWHAHAHAHAAHAHAHAH LITHIUMTABLETJESquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je met Opsonisatie gepraat ofzo? ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |