Ik voelde de pijn toen die kerel de bar op z'n nek kreeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Met overeind bedoel ik dus de bar van je wegduwen of er onderuit lopen/schieten. Met een low bar back squat heb ik wel eens moeten dumpen op dezelfde plek en het voelde geenzins lastig. Ik zat vooral met front squats te twijfelen of ik geen spotter nodig had maar zelfs daar kun je onderin nog gewoon dumpen terwijl een front squat qua positionering een hoger risico op blessures heeft.
Dit bijv.
Edit: kut is weer geblokkeerd, op de youtube zelf even doorspoelen naar 1:29
Wat kan je je niet voorstellen?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, ga ik eens wat meer over opzoeken.
'quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Onmogelijk met 300+ op je rug. Of misschien beter; onmogelijk met je max op je rug halverwege je squat.
Bah!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik voelde de pijn toen die kerel de bar op z'n nek kreeg.En armen die de verkeerde kant op buigen. Brrr.
Ligt aan wat je aan het doen bent. Benchpress is in principe tot aan de borst, anders is de lift niet geldig. Maar met een beperkte ROM raak je bepaalde spiergroepen harder dan bij een volledige BP.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:57 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Raken jullie bij het benchen je borst aan met de barbell? Ik zie namelijk nogal wat discrepantie hier tussen, de een doet het, de ander niet
Klein detail, denk niet dat het veel uitmaakt
Wijder squatten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:20 schreef Faeroer het volgende:
Weet iemand hier wat goede oefeningen om die 'traan' spier boven de knie wat meer nadruk te geven? Ligt het aan de manier van squatten/legpressen, of doen jullie iets specifieks ervoor?
Thanks. Zal dit proberen, begint echt uit verhouding te raken. Niet dat ik een pro ben, maar het is wel zonde als dit gemakkelijk op te lossen is door alleen iets wijder te squatten.quote:
Bedoel je je quads?quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Thanks. Zal dit proberen, begint echt uit verhouding te raken. Niet dat ik een pro ben, maar het is wel zonde als dit gemakkelijk op te lossen is door alleen iets wijder te squatten.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Bedoel je je quads?
Probeer ook eens een high bar positie als je nu low bar squats doet. Dat is meer quad dominant.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:20 schreef Faeroer het volgende:
Weet iemand hier wat goede oefeningen om die 'traan' spier boven de knie wat meer nadruk te geven?
Ehh. Ja.. dus? 'Die traan spier boven je knieën' zijn niet je quads? Dan weet ik het ook niet hoor.quote:
Ja, vastus medialis, dus het binnenste stuk van de quads recht boven m'n knie. Ik ga de tweede oefening na 9:20 (binnen) hier voor doen, meer naar buiten (10:12) toe zoals Eleiko al aangaf.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ehh. Ja.. dus? 'Die traan spier boven je knieën' zijn niet je quads? Dan weet ik het ook niet hoor.
Wat is Al eigenlijk?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dbol zonder AI is niet handig. Nolva voorkomt niet, maar 'geneest' (een beetje), een AI voorkomt wel. Dbol zorgt bij veel mensen water bloat zonder AI.
Alkylated , niet gemethyleerd. http://www.evolutionary.org/17-alpha-alkylationquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:52 schreef relativity het volgende:
[..]
Wat is Al eigenlijk?
En... Is dat voor on cycle or post cycle?
Dianabol is wel lekker lever-toxisch doordat het gemethyleerd is. Als je zoiets al überhaupt overweegt (ben je natural al uitgegroed?) pak dan gewoon injectables.
O ja bedoelde ik. Excusesquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alkylated , niet gemethyleerd. http://www.evolutionary.org/17-alpha-alkylation
Methyleren is een vorm van alkyleren..quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alkylated , niet gemethyleerd. http://www.evolutionary.org/17-alpha-alkylation
VintageGenetics bedoel je? Vette stem heeft ie ook jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:30 schreef cofox het volgende:
Volgt er iemand die Nederlandse boy Wesley op Youtube mooi fysiek en goeie filmpjes
Ja die killa van VintageGentics ja aparte stem als hij Engels praat. Leuk dat er nu Nederlander is met een fatsoenlijk kanaal op te proppen. Ik ben beetje klaar met die kneuzen kermis uit de US kali, Rich Piana, Hodge Twins, CTquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
Vi
[..]
VintageGenetics bedoel je? Vette stem heeft ie ook ja
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:04 schreef cofox het volgende:
[..]
Ja die killa van VintageGentics ja aparte stem als hij Engels praat. Leuk dat er nu Nederlander is met een fatsoenlijk kanaal op te proppen. Ik ben beetje klaar met die kneuzen kermis uit de US kali, Rich Piana, Hodge Twins, CT
Of je koopt gewoon normaal eten vriend.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:17 schreef ZetaOS het volgende:
Jullie mening over de volgende bestandsdelen van een nieuwe pre-workout.
(vooral de dik gedrukte)
45 Servings/1 Scoop per serving/Flavor: Candy Crush
We are not playing around with this formula! NO BS and no Proprietary Blends! This is hands down the strongest anabolic Pre-Workout on the market today! It is truly a game changer that can kill you.
350mg Caffeine Anhydrous
75mg DMAA (1,3 Dimethyl) <--Zal wel geen echte zijn
30mg Dymethazine (DMZ) <-- Is dat geen ovenreiniger
200mg Epicatechiin <--mijn opa had daar last van geloof ik
1000mg D-Aspartic Acid
3000mg Beta-Alanine
1000mg BCAA's
15mg Pikatropin <--WTF is dat
0.05mg Epinefrine
500mg Creatine Monohydrate
500mg Citrulline Malate
Gewoon koffietje idd, misschien wat creatine en vitargo. Waarom de rest nodig? Je gaat trainen of niet, tog?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:17 schreef ZetaOS het volgende:
Jullie mening over de volgende bestandsdelen van een nieuwe pre-workout.
dit zijn de enige kanalen die je nodig hebtquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:04 schreef cofox het volgende:
[..]
Ja die killa van VintageGentics ja aparte stem als hij Engels praat. Leuk dat er nu Nederlander is met een fatsoenlijk kanaal op te proppen. Ik ben beetje klaar met die kneuzen kermis uit de US kali, Rich Piana, Hodge Twins, CT
Gewoon een dubbele espresso inderdaad.quote:
dimethylamylamine? Werd dat niet vaker vermomd als geranium olie?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Was te verwachten dat mensen weer koffie gingen aanraden als pre-workout, misschien vind ie dat wel niet lekker? Hoe kom je trouwens bij neppe "DMAA"? Heb ff zitten googlen maar kan geen echte artikelen/posts vinden waarin over nep "DMAA" poeder wordt gepraat
In bostin loyd zijn pre workout zit ook neppe DMAA.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Was te verwachten dat mensen weer koffie gingen aanraden als pre-workout, misschien vind ie dat wel niet lekker? Hoe kom je trouwens bij neppe "DMAA"? Heb ff zitten googlen maar kan geen echte artikelen/posts vinden waarin over nep "DMAA" poeder wordt gepraat
Onzin, dmaa is gewoon ongevaarlijk. Uiteraard zijn er mensen geweest die 20 pillen in 1x gebruikte.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:34 schreef relativity het volgende:
[..]
dimethylamylamine? Werd dat niet vaker vermomd als geranium olie?
Daar zijn jaren geleden toch flink wat doden door gevallen? Ik dacht dat het tegenwoordig verboden was.
Zo is er wel meer ongevaarlijk. AAS vallen in de US onder dezelfde wet als amphetamines, methamphetamines, opium en morphine.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
In bostin loyd zijn pre workout zit ook neppe DMAA.
[..]
Onzin, dmaa is gewoon ongevaarlijk. Uiteraard zijn er mensen geweest die 20 pillen in 1x gebruikte.
Off-topic en je doet aannames, je suggereer dat ik het product nuttig.quote:Op donderdag 30 juni 2016 02:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon normaal eten vriend.
Ik gebruik die 11 sterkte espresso van de appie, werkt prima. Je hebt nog een sterkte van 12 maar die kan ik nergens vinden. Werkt idd veel beter dan pre workout alleen het rare is dat ik van pre work out niet zo snel honger krijg als een espressoquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Gewoon een dubbele espresso inderdaad.
Vroeger wel pre-work-out gebruikt, maar de meeste zijn zooo smerig... Bovendien kreeg ik vaak last van een droge mond tijdens het trainen en moest ik vaak naar de wc.
Moet hij zelf weten, de gasten die ik gezien heb die Pre-workouts nemen zijn 2 minuten de weg kwijt en daarna weer normaal. Dus ik geloof er niet in.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik ook niet, ook niet van Red Bull etc.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik voel geen significant effect van koffie/espresso. Drink het vooral als placebo en omdat het lekker is.
Ik vertel mezelf dat ik er wakker van word. Maar als ik een sterke bak espresso drink en dan naar bed ga slaap ik net zo lekker als zonder.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik voel geen significant effect van koffie/espresso. Drink het vooral als placebo en omdat het lekker is.
Speed lijkt me juist katabool werken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:34 schreef cofox het volgende:
Ik heb als pre workout wel eens lage dosering speed gebruikt een paar maanden werkte echt top.
Krachttraining is sowieso katoboolquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Speed lijkt me juist katabool werken.
Goede voeding en rust zit er met pep juist niet in.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:11 schreef cofox het volgende:
[..]
Krachttraining is sowieso katobool
Goede voeding en rust![]()
Thaise Red Bull proberen, zit ephedra in (beetje als speed). 30 cent per flesje en die shit merk je echt wel. Illegaal in Europa en Verenigde Staten tho'.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet van Red Bull etc.
Maar lekker is het wel.
Daarom moet je dosering goed afmeten en niet gaan over doseren speed in de juiste dosis is een killer pre workout supplementquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goede voeding en rust zit er met pep juist niet in.
MP, NoXplode, Gold, C4 geprobeerd. Moet zeggen dat alleen MP bij mij aanslaat soms, de rest wil niet echt vlotten eerlijk gezegd. Maar dat is meer persoon gebonden denk ik, maat van mij begint al te shaken na het nemen van noxplode, terwijl ik dat totaal niet heb.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
"werkt beter dan pre-workout" Zeker alleen rommel van B&F en XXL geprobeerd zeker
Kom je hier nu ook al de idioot uithangenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:47 schreef cofox het volgende:
[..]
Daarom moet je dosering goed afmeten en niet gaan over doseren speed in de juiste dosis is een killer pre workout supplement
De effectiviteit van een preworkout is erg persoonlijk. Uitproberen is de enige manier om erachter te komen of iets voor je werkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
MP, NoXplode, Gold, C4 geprobeerd. Moet zeggen dat alleen MP bij mij aanslaat soms, de rest wil niet echt vlotten eerlijk gezegd. Maar dat is meer persoon gebonden denk ik, maat van mij begint al te shaken na het nemen van noxplode, terwijl ik dat totaal niet heb.
Koffie 's avonds merk ik echt wel; is wellicht ook persoonlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vertel mezelf dat ik er wakker van word. Maar als ik een sterke bak espresso drink en dan naar bed ga slaap ik net zo lekker als zonder.![]()
Het heeft op mij dus ook weinig/geen effect. Het enige wat werkt is dat ik de mindset heb dat ik er 's morgens wakker van wordt.
Dat is persoonlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koffie 's avonds merk ik echt wel; is wellicht ook persoonlijk.
Op ZMA slaap ik echt een stuk beter.
Maar als je van iets niet direct iets merkt wil nog niet zeggen dat het geen effect heeft. Van vitamine D suppletie merk ik niets, maar het is toch echt wel aangetoond dat dat behoorlijke voordelen heeft op de lange termijn.
(om maar eens een paar dingen te noemen)
Ja 3x per dag McDonalds gaat wel erg ver idd, ik ga voornamelijk clean doen en dan af en toe gewoon wat cheat zoals fastfood (1 keer per week ofzo) of gewoon thuis lekker wat chips/koekjes. Als de macro's maar goed zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Combinatie. Je kunt je doelen wel bereiken met een dirty bulk zolang je macro's maar enigszins kloppen, maar we weten allemaal dat je ondanks dat toch ontzettend ongezond wordt van 3x per dag McDonalds (even overdreven gezegd). Zorg dat je elke dag een fatsoenlijke hoeveelheid groente en fruit binnen krijgt en niet al teveel fastfood, bijvoorbeeld 1 keer per week als cheatmeal als je dat zo graag wilt. Dan komt het vast goed.
Ik heb ook een dirty bulk gedaan (nog steeds eigenlijk) maar ben niet zo van fastfood. Laai dan gewoon lekker wat avocado's, griekse yoghurt en olijfolie e.d. naar binnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:09 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Wil volgende week beginnen met bulken, de hele zomervakantie ongeveer (8-12 weken, hangt er van af) Daarna cutten.
Ik heb even deze website gebruikt: https://www.caloriecalculator.nl/bmi-caloriebehoefte/ ben 1,80m 73kg 19 jaar en ga dan 6x trainen, als ik dit invul verbrand ik dagelijks 3044 kcal, aangezien ik wil bulken gooi er 500 kcal op. Ook alvast een weegschaal gekocht en myfitnessapp gedownload om zo te proberen alles bij te houden.
Waarschijnlijk gewoon clean bulken, met af en toe wat cheat erbij. Er is een YTer die bijna alleen maar cheat en zegt dat het niet uit maakt zolang je maar ongeveer het dubbele van je lichaamsgewicht aan eiwit hebt en bijv die 3500 kcal haalt. Andere macro's let hij niet op. Hoe ze die kcal halen maakt ze niet uit, ze gaan ook telkens naar mcdonalds enzoMaar ze hebben wel resultaat gemaakt, eerst bulken en daarna flink cutten met een VP van 8% ongeveer.
Wat deden jullie, clean of cheat, of een combinatie?
Prima plan. Sommige mensen doen ook dagelijks 80/20 gezond/ongezond ipv 1 keer per week een hele dag cheaten. Je moet maar kijken wat het beste bevalt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:11 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Ja 3x per dag McDonalds gaat wel erg ver idd, ik ga voornamelijk clean doen en dan af en toe gewoon wat cheat zoals fastfood (1 keer per week ofzo) of gewoon thuis lekker wat chips/koekjes. Als de macro's maar goed zijn.
Gaat erom dat ik aankom, in spiermassa en ongetwijfeld ook wat vet. Ben wat dun nu.
Gewoon GOMAD tochquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Prima plan. Sommige mensen doen ook dagelijks 80/20 gezond/ongezond ipv 1 keer per week een hele dag cheaten. Je moet maar kijken wat het beste bevalt.
Dat is toch niet echt dirty toch? Met dirty bedoel ik echt slechte vettenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:23 schreef relativity het volgende:
[..]
Ik heb ook een dirty bulk gedaan (nog steeds eigenlijk) maar ben niet zo van fastfood. Laai dan gewoon lekker wat avocado's, griekse yoghurt en olijfolie e.d. naar binnen.
Met KB swings verbrand je nog meer. En je traint je hip hinge wat je DL ten goede komt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat trouwens een prima vorm van cardio is als je snel redelijk wat calorieën wil verbranden (zonder al te veel inspanning) is bergop lopen op de loopband. Maybe i'm stating the obvious, maar gewoon dat ding op 15% helling zetting en dan met een snelheid van 5.5 km per uur lopen is echt ideaal eigenlijk. Had er zelf nog nooit aan gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |