SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik ben nog met die van jou bezigquote:
wie is knetter dan?quote:Op maandag 20 juni 2016 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dr nooit horen praten, maar Amsterdams is ze zeker niet
ah.... nee dat ben ik vast niet, want ik kwam hier nooitquote:Op maandag 20 juni 2016 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iemand van Fok! en radio een lange tijd geleden
http://forum.fok.nl/user/profile/knetterkrankjorumquote:Op maandag 20 juni 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... nee dat ben ik vast niet, want ik kwam hier nooit
Klink ik in het écht ook erg Amsterdams Chuf?quote:Op maandag 20 juni 2016 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dr nooit horen praten, maar Amsterdams is ze zeker niet
die post ook wel een naaktfoto's toch?quote:Op maandag 20 juni 2016 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/knetterkrankjorum
Niet plat of zo hoor.. Maar het is wel te horenquote:Op maandag 20 juni 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Klink ik in het écht ook erg Amsterdams Chuf?
quote:Op maandag 20 juni 2016 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met veel foto's van een poes maar geen kattenluik....
Ja dat zegt mijn familie ook altijdquote:Op maandag 20 juni 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet plat of zo hoor.. Maar het is wel te horen
Ging om de stemquote:Op maandag 20 juni 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat weet iknah die is een stuk forser ook
dus jij weet dat ik het niet ben
Daarom zei ik het ookquote:
Wanneer gaan wij elkaar eens ontmoeten?quote:
Hoe dat zo?quote:
Uhhhhh. Ik ben waarschijnlijk vrijdag even bij het kleine cafe aan de haven. Da's toch dichtbij?quote:Op maandag 20 juni 2016 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij elkaar eens ontmoeten?![]()
Gewoon op De Kooy vliegen, kom ik je daar wel tegen
Ik let nooit zo op wat mensen zeggenquote:Op maandag 20 juni 2016 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veel.... heb je mijn ''jingel'' niet gehoord, daar zei ik dat ook...![]()
vandaar
Meestal weinig boeiendsquote:
Die heb ik hier ook wel gedraaid, was men het niet echt mee eens...quote:Op maandag 20 juni 2016 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
Moby. De b-kant van deze track, Thousand, is misschien nog wel bekender. Het is het snelste nummer aller tijden en klinkt als een op hol geslagen klopboor.
mag G&R - Lief Kind ook ?quote:Op maandag 20 juni 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Wegens toch weer tijdgebrek:
Wie Metallica wil horen dat nu hier melden svp.
Meerderheid krijgt z'n zin...
no tnxquote:Op maandag 20 juni 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Kom maarquote:Op maandag 20 juni 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2016 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook wel gedraaid, was men het niet echt mee eens...
foutje in de programmeringquote:Op maandag 20 juni 2016 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit op Pinkpop geweest, die gasten...
Dat regelt alleen Rob...quote:Op maandag 20 juni 2016 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Is hier, behalve Rob, nog iemand die iets weet over inlognamen van DJ's en inroosteren?
Ik heb een account, maar mijn naam staat nog niet in het systeem om te worden ingeroosterd voor een testuitzending.
BRB, even een kloon maken.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
De stand vwb Metallica is 1-1.
De eerstvolgende stem bepaald...
ik zie je er bij staanquote:Op maandag 20 juni 2016 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Is hier, behalve Rob, nog iemand die iets weet over inlognamen van DJ's en inroosteren?
Ik heb een account, maar mijn naam staat nog niet in het systeem om te worden ingeroosterd voor een testuitzending.
In de OP staan de personen die kunnen inroosteren overigens, als je usernaam in het systeem staat tenminste...quote:Op maandag 20 juni 2016 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Wél?!quote:Op maandag 20 juni 2016 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie je er bij staan
dus zeg maar wanneer
Elfletterigquote:Op maandag 20 juni 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wél?!Onder welke naam eigenlijk?
ik kan ze wel hebben hoor, maar heel boeiend vind ik ze niet en ik vind Lars zo'n droplulquote:Op maandag 20 juni 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan met je Metallica ook maar even doorstaan zo...
de ehh.. hoe heet dat. Zeemeeuw?quote:Op maandag 20 juni 2016 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhhhhh. Ik ben waarschijnlijk vrijdag even bij het kleine cafe aan de haven. Da's toch dichtbij?
(ja, serieus).
Ach, toch een paar keer headliner geweest en ik wil wel even wat herrie zo op het bijna einde...quote:Op maandag 20 juni 2016 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan ze wel hebben hoor, maar heel boeiend vind ik ze niet en ik vind Lars zo'n droplul
Geen idee, vader Abraham zong erover.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
de ehh.. hoe heet dat. Zeemeeuw?
Maar dan sta ik op de weg verkeer te regelen bij een stoet oude auto's
Dat was te verwachten, uiteraardquote:
Ahquote:Op maandag 20 juni 2016 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie je er bij staan
dus zeg maar wanneer
I knew itquote:
Niemand die je naam in het system ziet, alleen de roosteraars.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, uiteraardIk wil eigenlijk DJ11 gaan gebruiken als naam, maar goed. Dat maakt voor nu niet uit.
Ik wil een keer testen als er mensen aanwezig zijn om mee te luisteren. Zou mooi zijn als dat morgen lukt. Want in dat geval wil ik woensdagavond na Muis wel draaien.
Dat dus...quote:Op maandag 20 juni 2016 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
En test maar meteen nu om 23 uur joh, nu zijn er luisteraars
Correct, maar waar of hoe het heet dat weet ik niet.quote:
Nee, doe ik morgen laat in de middag. Als dat dan lukt, ga ik woensdag om 21:00 uur écht draaien.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan ze wel hebben hoor, maar heel boeiend vind ik ze niet en ik vind Lars zo'n droplul
Vuurdoop met wat bezoekers is een sprong in het diepe, maar de landing is zacht.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, doe ik morgen laat in de middag. Als dat dan lukt, ga ik woensdag om 21:00 uur écht draaien.
Die heeft een behoorlijk uitgemergelde kop gekregen...quote:Op maandag 20 juni 2016 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Over UDS gesproken, we hebben Tres Manos pas nog zien optreden
zie dmquote:
best welquote:Op maandag 20 juni 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft een behoorlijk uitgemergelde kop gekregen...
hij was altijd al bijzonder mager en is inmiddels op pensioenleeftijdquote:Op maandag 20 juni 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft een behoorlijk uitgemergelde kop gekregen...
La Musica Epica de MadMaestroquote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 23:00 schreef knokkels het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2&id=225251577526395
Verkeersbord racistisch, want zwarte man
Wat den vliegende, neutraalgekleurde noik?
Ik blijf er wel lekker wakker vanquote:
Heeft Sylvana al op TV gereageerd?quote:Op maandag 20 juni 2016 23:00 schreef knokkels het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2&id=225251577526395
Verkeersbord racistisch, want zwarte man
Wat den vliegende, neutraalgekleurde noik?
Nog 25 minuten en dan is mijn koffiekoekje wel op...quote:Op maandag 20 juni 2016 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik blijf er wel lekker wakker vanen ik heb net koffie gepakt ook, dus dat wordt geen vroegertje
vanavond
quote:
Ik heb dadels bij de koffiequote:Op maandag 20 juni 2016 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 25 minuten en dan is mijn koffiekoekje wel op...
quote:
whehehequote:
slaap lekker DDMquote:Op maandag 20 juni 2016 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik val om, ik ga slapen. Tnx, Mad, dit was een toffe show
Truste!quote:Op maandag 20 juni 2016 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik val om, ik ga slapen. Tnx, Mad, dit was een toffe show
Ik ben ras Amsterdammer, geboren in de Gerard Brandtstraat, bij de Overtoom.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:08 schreef FANN het volgende:
Een héél klein beetje Amsterdams klink jij ook wel MM, ben jij hier geboren?![]()
Geen plat Amsterdams hoor... dat niet...
nah... dan ben je netjes opgedoogtquote:Op maandag 20 juni 2016 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ras Amsterdammer, geboren in de Gerard Brandtstraat, bij de Overtoom.
En ik heb heel plat gesproken. Mijn moeder dreigde met een logopodiste...
overmorgen, de laatste 2 nachtjes samen hier, laatste dingen inpakken en demonteren en dan nog paar nachtjes bij schoonmoeder en dan echt in ons eigen huis.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste!
Morgen liggen jullie met zijn tweetjes als ik het goed heb![]()
stuk gezellig hoor
Nee, uit 2007...quote:Op maandag 20 juni 2016 23:10 schreef Fogel het volgende:
Dit is een heel andere stijl dan ik van CB gewend ben. Is het een relatief nieuw album?
ah... oké, nou 2 nachtjes overleef je nog wel....quote:Op maandag 20 juni 2016 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
overmorgen, de laatste 2 nachtjes samen hier, laatste dingen inpakken en demonteren en dan nog paar nachtjes bij schoonmoeder en dan echt in ons eigen huis.
Dat valt voor mij onder relatief nieuwquote:
dus dan kunnen we geen plaatjes voeren?quote:Op maandag 20 juni 2016 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
Kreeg zojuist bericht dat Gup. tot onbekend wanneer, met een ongevraagde Windows 10 upgrade moet worstelen.
tot een volgend keer!quote:Op maandag 20 juni 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een live opname vanuit het Gelredome, Arnhem, 2006.
Helaas past 'ie net niet binnen de vbeschikbare resterende tijd, dus ik moet 'm uitfaden...
Dank voor het luisteren en tot een volgend keer!
En is de stream stil zodra MadMaster zijn show is afgelopen (tenzij een andere DJ gaat draaien)quote:
zo zou ik ook reageren als je 63 slagen nodig hebt voor een hole in onequote:
Ik had graag naar Mad willen luisteren en dat lukte dus niet, vandaarquote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En is de stream stil zodra MadMaster zijn show is afgelopen (tenzij een andere DJ gaat draaien)
Nog 5 minuten...quote:Op maandag 20 juni 2016 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had graag naar Mad willen luisteren en dat lukte dus niet, vandaar
ah............ ja da's balen....quote:Op maandag 20 juni 2016 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had graag naar Mad willen luisteren en dat lukte dus niet, vandaar
mijn studio ligt in 300 delen uiteenquote:Op maandag 20 juni 2016 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En is de stream stil zodra MadMaster zijn show is afgelopen (tenzij een andere DJ gaat draaien)
Ik kan mijn testuitzending eerder doen...quote:Op maandag 20 juni 2016 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij kan toch ook draaien?quote:Op maandag 20 juni 2016 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben Symph niet maar done.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Symp, doe nog eens n kwartiertje er bij...
quote:Op maandag 20 juni 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Symp, doe nog eens n kwartiertje er bij...
Ik hou me graag op de achtergrond. En ik kan het alleen als ik achter mijn laptop zit, iets wat de laatste tijd niet vaak het geval is geweest.quote:
owquote:Op maandag 20 juni 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 23.45 uur is het echt klaar...
Stille krachten zijn vaak hard nodig...quote:Op maandag 20 juni 2016 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hou me graag op de achtergrond. En ik kan het alleen als ik achter mijn laptop zit, iets wat de laatste tijd niet vaak het geval is geweest.
Hoi, onvoorbereide DJ hierquote:Op maandag 20 juni 2016 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik gooi mijzelf wel even als gupvervanger op het roosterquote:
Over een uur of 5 is het weer vroeg!quote:Op maandag 20 juni 2016 23:30 schreef knokkels het volgende:
En dan zat ik nog te denken: Vandaag ga ik vroeg naar bed
ow... komt wel goed zo te horenquote:Op maandag 20 juni 2016 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik gooi mijzelf wel even als gupvervanger op het rooster
quote:
goed bezigquote:Op maandag 20 juni 2016 23:30 schreef Fogel het volgende:
Hee, viel het op dat ik niet om klusmuziek vroeg? Vandaag gewoon helemaal niks gedaan op de onderverdieping
Wel twee timmerlui en twee electriciens binnen gehad die de boel een beetje de boel hebben gemaakt
quote:Op maandag 20 juni 2016 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik gooi mijzelf wel even als gupvervanger op het rooster
'quote:Op maandag 20 juni 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pers er nog even een laatste druppel uit...
hup daar is Willemquote:Op maandag 20 juni 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig werkt ondertussen aan de playlist voor de testuitzending.
Want het mag dan wel een testuitzending zijn, het moet wel leuk zijn om naar te luisteren.
Gewoon alles bij elkaar harken en dan maar zien.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Want het mag dan wel een testuitzending zijn, het moet wel leuk zijn om naar te luisteren.
Nee toch?quote:Op maandag 20 juni 2016 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hup daar is Willem
Alle koeien
Hou toch die kop
De playlist voor de eerste échte uitzending heb ik al ongeveer klaar.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon alles bij elkaar harken en dan maar zien.
Ik heb nu nog 4 uur over voor deze show...
Gaat goedkomenquote:Op maandag 20 juni 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
het gaat vooralsnog bestquote:Op maandag 20 juni 2016 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
het heeft ook zijn leuke kanten zeggen ze, ik zoek nog
Ik werk niet met playlists, ik verzamel vooraf een hoop binnen het thema c.q. de stijl die ik dan draai en that's it.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De playlist voor de eerste échte uitzending heb ik al ongeveer klaar.
Voor de testuitzending ben ik nu bezig
Beterschap!quote:Op maandag 20 juni 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Als het goed is connect ik automatisch om 00:00 uur.
Ik kruip mijn ziekbed weer in
weer ziek?quote:Op maandag 20 juni 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Sterkte Muisquote:Op maandag 20 juni 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
klinkt heeeel bekendquote:Op maandag 20 juni 2016 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk niet met playlists, ik verzamel vooraf een hoop binnen het thema c.q. de stijl die ik dan draai en that's it.
ik bepaal ter plekke wat ik daadwerkelijk gebruik...
quote:Op maandag 20 juni 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
nogal...quote:
johquote:
Ben vast alweer te laat, maar welterusten!quote:Op maandag 20 juni 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Ja.... ik weet het nog...quote:Op maandag 20 juni 2016 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nogal...
en Muis heeft net even teveel jasjes uitgedaan afgelopen jaar....
Dat.quote:
Jouw waarschuwing is luid en duidelijk overgekomenquote:Op maandag 20 juni 2016 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog niet wezen baggeren dus.
Ik raad het ook niemand aan...
en weer terug....quote:Op maandag 20 juni 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Het was heel even terug en daarna weer weg.
Is het de bedoeling dat we je volledige naam zien?quote:Op maandag 20 juni 2016 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
de nieuwsbrief van de Aldi zat in mijn mail![]()
http://www.aldi.nl/aldi_r(...)ml?et_cid=1&et_lid=2
nou ja zeg
o jee... ik haal het weg, jij ook?quote:Op maandag 20 juni 2016 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat we je volledige naam zien?
Whehehe, je trapte erinquote:
Je hoort het, wat jou wordt opgedragenquote:
Ik gebruikte nog wel een PIquote:Op maandag 20 juni 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
godverik denk al.... waar staat mijn naam?
MM nog één bakkie koffie![]()
Swiebertje
Ik zat serieus hardop te lachen.quote:
quote:
Nogmaals bedanktquote:
mafze Madquote:
Ik kan hier heel vrolijk om wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hou wel van Billy Joel![]()
misschien niet zo hip, maar wel waar
Ik ook. Leningrad is mijn op één na favoriete nummer aller tijden, zelfs.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:03 schreef FANN het volgende:
oh....... deze is mooi......
ik ben wel een beetje Fan van hem
is een private jokequote:
Lenigrad is zooooooooooo mooiquote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Leningrad is mijn op één na favoriete nummer aller tijden, zelfs.
daarom tijd voor mij om af te sluiten om morgen weer gezond op te staan!quote:
honesty vind ik mooi....quote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Leningrad is mijn op één na favoriete nummer aller tijden, zelfs.
Trusten.. Ik ben ook op tijd weg... Morgen stok halenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
daarom tijd voor mij om af te sluiten om morgen weer gezond op te staan!trustuh allen
slaap lekker just mequote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
daarom tijd voor mij om af te sluiten om morgen weer gezond op te staan!trustuh allen
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
Truste just me én Chuf!
Gaan jullie samen de stok zoeken ofzo?
Welke versie heb je nu? Ik ken Mixxx verder niet zo in depth, sorry.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
Net werkte alles prima, maar als ik Mixxx nu opstart, geeft -ie de tracks niet weer die ik in een mapje heb klaargezet. In geen enkel mapje waar mp3's staan, trouwens. Het programma lijkt te crashen, want afsluiten lukt ook niet en dat moet ik met ctrl+alt+delete doen.
Ha just mequote:
Lastige keuze Knokkels, ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha just me![]()
Zo, telefoon loopt weer als een zonnetje![]()
Vandaag toch maar eens goed aan de opruim hier.
Maar ook willen draaien. Mmmmmmmmmm
Nope, ik moet gewoon tot 17.00 uur werken vandaag, maar Sjoef succesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
Truste just me én Chuf!
Gaan jullie samen de stok zoeken ofzo?
Ja maar het is zo ver vanuit Delft naar hier hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:16 schreef just me het volgende:
[..]
Lastige keuze Knokkels, ik zou het wel weten
LOL dan moet je zelf maar schoonmaken, ik ga het vanmiddag om 15.00 uur doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar het is zo ver vanuit Delft naar hier he
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:21 schreef just me het volgende:
[..]
LOL dan moet je zelf maar schoonmaken, ik ga het vanmiddag om 15.00 uur doen
neem een sterke bak, dat helptquote:
Na een tijdje kan Mixxx wel eens vastlopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
Net werkte alles prima, maar als ik Mixxx nu opstart, geeft -ie de tracks niet weer die ik in een mapje heb klaargezet. In geen enkel mapje waar mp3's staan, trouwens. Het programma lijkt te crashen, want afsluiten lukt ook niet en dat moet ik met ctrl+alt+delete doen.
Wat zit je toch steeds met je telefoon te rommelen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha just me![]()
Zo, telefoon loopt weer als een zonnetje![]()
Vandaag toch maar eens goed aan de opruim hier.
Maar ook willen draaien. Mmmmmmmmmm
Ik werd om 5:55 wakker en dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:26 schreef just me het volgende:
[..]
neem een sterke bak, dat helpt
ik schrok me vanmorgen rot, werd om 06.45 uur wakker en dacht dat ik me verslapen had
Die rom bleek toch niet helemaal geweldig te zijn. Deze dan wel weerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zit je toch steeds met je telefoon te rommelen?
Goedemorgen allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |