Ahquote:Op maandag 20 juni 2016 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie je er bij staan
dus zeg maar wanneer
I knew itquote:
Niemand die je naam in het system ziet, alleen de roosteraars.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, uiteraardIk wil eigenlijk DJ11 gaan gebruiken als naam, maar goed. Dat maakt voor nu niet uit.
Ik wil een keer testen als er mensen aanwezig zijn om mee te luisteren. Zou mooi zijn als dat morgen lukt. Want in dat geval wil ik woensdagavond na Muis wel draaien.
Dat dus...quote:Op maandag 20 juni 2016 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
En test maar meteen nu om 23 uur joh, nu zijn er luisteraars
Correct, maar waar of hoe het heet dat weet ik niet.quote:
Nee, doe ik morgen laat in de middag. Als dat dan lukt, ga ik woensdag om 21:00 uur écht draaien.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan ze wel hebben hoor, maar heel boeiend vind ik ze niet en ik vind Lars zo'n droplul
Vuurdoop met wat bezoekers is een sprong in het diepe, maar de landing is zacht.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, doe ik morgen laat in de middag. Als dat dan lukt, ga ik woensdag om 21:00 uur écht draaien.
Die heeft een behoorlijk uitgemergelde kop gekregen...quote:Op maandag 20 juni 2016 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Over UDS gesproken, we hebben Tres Manos pas nog zien optreden
zie dmquote:
best welquote:Op maandag 20 juni 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft een behoorlijk uitgemergelde kop gekregen...
hij was altijd al bijzonder mager en is inmiddels op pensioenleeftijdquote:Op maandag 20 juni 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft een behoorlijk uitgemergelde kop gekregen...
La Musica Epica de MadMaestroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |