Ik kan mijn testuitzending eerder doen...quote:Op maandag 20 juni 2016 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En is de stream stil zodra MadMaster zijn show is afgelopen (tenzij een andere DJ gaat draaien)
Maar jij kan toch ook draaien?quote:Op maandag 20 juni 2016 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En is de stream stil zodra MadMaster zijn show is afgelopen (tenzij een andere DJ gaat draaien)
Ik ben Symph niet maar done.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Symp, doe nog eens n kwartiertje er bij...
quote:Op maandag 20 juni 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Symp, doe nog eens n kwartiertje er bij...
Ik hou me graag op de achtergrond. En ik kan het alleen als ik achter mijn laptop zit, iets wat de laatste tijd niet vaak het geval is geweest.quote:
owquote:Op maandag 20 juni 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 23.45 uur is het echt klaar...
Stille krachten zijn vaak hard nodig...quote:Op maandag 20 juni 2016 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hou me graag op de achtergrond. En ik kan het alleen als ik achter mijn laptop zit, iets wat de laatste tijd niet vaak het geval is geweest.
Hoi, onvoorbereide DJ hierquote:Op maandag 20 juni 2016 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik gooi mijzelf wel even als gupvervanger op het roosterquote:
Over een uur of 5 is het weer vroeg!quote:Op maandag 20 juni 2016 23:30 schreef knokkels het volgende:
En dan zat ik nog te denken: Vandaag ga ik vroeg naar bed
ow... komt wel goed zo te horenquote:Op maandag 20 juni 2016 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik gooi mijzelf wel even als gupvervanger op het rooster
quote:
goed bezigquote:Op maandag 20 juni 2016 23:30 schreef Fogel het volgende:
Hee, viel het op dat ik niet om klusmuziek vroeg? Vandaag gewoon helemaal niks gedaan op de onderverdieping
Wel twee timmerlui en twee electriciens binnen gehad die de boel een beetje de boel hebben gemaakt
quote:Op maandag 20 juni 2016 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik gooi mijzelf wel even als gupvervanger op het rooster
'quote:Op maandag 20 juni 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pers er nog even een laatste druppel uit...
hup daar is Willemquote:Op maandag 20 juni 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig werkt ondertussen aan de playlist voor de testuitzending.
Want het mag dan wel een testuitzending zijn, het moet wel leuk zijn om naar te luisteren.
Gewoon alles bij elkaar harken en dan maar zien.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Want het mag dan wel een testuitzending zijn, het moet wel leuk zijn om naar te luisteren.
Nee toch?quote:Op maandag 20 juni 2016 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hup daar is Willem
Alle koeien
Hou toch die kop
De playlist voor de eerste échte uitzending heb ik al ongeveer klaar.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon alles bij elkaar harken en dan maar zien.
Ik heb nu nog 4 uur over voor deze show...
Gaat goedkomenquote:Op maandag 20 juni 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
het gaat vooralsnog bestquote:Op maandag 20 juni 2016 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
het heeft ook zijn leuke kanten zeggen ze, ik zoek nog
Ik werk niet met playlists, ik verzamel vooraf een hoop binnen het thema c.q. de stijl die ik dan draai en that's it.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De playlist voor de eerste échte uitzending heb ik al ongeveer klaar.
Voor de testuitzending ben ik nu bezig
Beterschap!quote:Op maandag 20 juni 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Als het goed is connect ik automatisch om 00:00 uur.
Ik kruip mijn ziekbed weer in
weer ziek?quote:Op maandag 20 juni 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Sterkte Muisquote:Op maandag 20 juni 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |