Nu ben ik helemaal gerust gesteldquote:Op maandag 20 juni 2016 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
Er gaan denk ik best veel meer mensen dood aan indirecte gevolgen van de liefde dan aan ballonvaarten. :$
Het kan letterlijk je hartje brekenquote:Op maandag 20 juni 2016 08:54 schreef Allures het volgende:
Nou tot nu toe heb ik de liefde altijd overleefd
Klinkt alsof je wat verkeerd doet als je denkt dat het gevaarlijk is
daar kom je toch wel weer uit?quote:Op maandag 20 juni 2016 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan letterlijk je hartje breken
Sachertaart of devils food cakequote:Op maandag 20 juni 2016 08:56 schreef Allures het volgende:
Ik zoek nog een lekker bak recept met chocolade voor deze week. Liever geen brownies want die heb ik net al gemaakt. Iemand iets leuks?
Ik was uiteraard niet serieusquote:Op maandag 20 juni 2016 08:54 schreef Allures het volgende:
Nou tot nu toe heb ik de liefde altijd overleefd
Klinkt alsof je wat verkeerd doet als je denkt dat het gevaarlijk is
Rocky roadquote:Op maandag 20 juni 2016 08:56 schreef Allures het volgende:
Ik zoek nog een lekker bak recept met chocolade voor deze week. Liever geen brownies want die heb ik net al gemaakt. Iemand iets leuks?
het moet ook makkelijk vervoerbaar zijn, dat was ik even vergeten dus die eerste is dan minder ideaal. Tweede is wel een optie, 3e ken ik niet en moet ik even Googlen!quote:Op maandag 20 juni 2016 08:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sachertaart of devils food cake
Of die queen Sheba van Elisabeth David
owja of fudge... altijd lekkerquote:
Hoef je toch niet te vervoeren, ik kom het wel gewoon bij jou opeten hoorquote:Op maandag 20 juni 2016 09:00 schreef Allures het volgende:
[..]
het moet ook makkelijk vervoerbaar zijn, dat was ik even vergeten dus die eerste is dan minder ideaal. Tweede is wel een optie, 3e ken ik niet en moet ik even Googlen!
Een sacher wordt zelfs per post naar het buitenland verzonden, dus best portable.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:00 schreef Allures het volgende:
[..]
het moet ook makkelijk vervoerbaar zijn, dat was ik even vergeten dus die eerste is dan minder ideaal. Tweede is wel een optie, 3e ken ik niet en moet ik even Googlen!
Nee dit vind ik helemaal jouquote:Op maandag 20 juni 2016 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Vreemd genoeg zou ik zo nog een stuk nemen.
Ik snap dat wel, blijft zo aan je gehemelte plakken enzo.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:07 schreef Allures het volgende:
Wow ik krijg nu door 'geen caramel'. Hij zakt er maar in. Wie is er nou niet gek op caramel. Voor zo iemand bak ik niet
Precies. Kaneelzandkoekje binnen 10 minuten klaar en lekker bij warme chocolademelk en dit weerquote:
Wat zei je? Koop een reep in de winkelquote:Op maandag 20 juni 2016 09:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Dit ja
Maar de opdracht is 'iets met chocolade'
Nee ik ben liefquote:Op maandag 20 juni 2016 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zei je? Koop een reep in de winkel
quote:Op maandag 20 juni 2016 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat? Ben jij gek in je hoofd ofzo?
Gast je moet eens stoppen met haten op mijquote:Op maandag 20 juni 2016 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat? Ben jij gek in je hoofd ofzo?
Lieverd, ik zou niet eens kunnen haten op jou al zou ik het willen.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gast je moet eens stoppen met haten op mij![]()
Kan er toch ook niets aan doen
En dan niet zeggen 'lief dat je iets voor mij wilt bakken maar we kunnen wel iets beters doen met onze tijd'quote:Op maandag 20 juni 2016 09:14 schreef Allures het volgende:
Voor de goede orde ik vroeg 'wat heb je graag'
Gekkie!quote:Op maandag 20 juni 2016 09:18 schreef Lokasenna het volgende:
Nogal veel dingen zijn wel beter dan chocola
Eetbare dingen en niet dingen die je ergens anders in stoptquote:Op maandag 20 juni 2016 09:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan echt minstens 30 dingen noemen.
Ik maar 3: wereld vrede, thee en lekker weerquote:Op maandag 20 juni 2016 09:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan echt minstens 30 dingen noemen.
De meeste soorten fruit, de meeste soorten nootjes, honingquote:Op maandag 20 juni 2016 09:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eetbare dingen en niet dingen die je ergens anders in stopt
wow ik niet lief? Wat is dezequote:Op maandag 20 juni 2016 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Merk ik niks van... Of was jij de dame met wie ik seks had vannacht.......
In mijn droom![]()
![]()
Niet eens goede seks? Valt me van je tegen.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik maar 3: wereld vrede, thee en lekker weer
daarom moet het vervoerd worden. Ik bak in mijn eigen tijdquote:Op maandag 20 juni 2016 09:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan niet zeggen 'lief dat je iets voor mij wilt bakken maar we kunnen wel iets beters doen met onze tijd'
Ah. Lucky him/herquote:Op maandag 20 juni 2016 09:24 schreef Allures het volgende:
[..]
daarom moet het vervoerd worden. Ik bak in mijn eigen tijd
Ja he, ik altijd maar met mijn seks seks seks seks seksquote:Op maandag 20 juni 2016 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet eens goede seks? Valt me van je tegen.
Inderdaad ja.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah. Lucky him/her
[..]
Ja he, ik altijd maar met mijn seks seks seks seks seks... maar nee, ik hou het bij deze 3 dingen
Iets anders laten ze niet toe in het kloosterquote:Op maandag 20 juni 2016 09:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja he, ik altijd maar met mijn seks seks seks seks seks... maar nee, ik hou het bij deze 3 dingen
Ik kocht ook altijd mijn kleding bij de V&D, zie nu dat ik dat ook al jaren verkeerd doe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2016 09:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kocht ook altijd mijn kleding bij de V&D, zie nu dat ik dat ook al jaren verkeerd doe.
Had naar de NewYorker die er tegenover zit moeten gaan
Was je al lang een rijke weduwe geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op maandag 20 juni 2016 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
blijkbaar
Zou ook voor jou bakken hoor
Precies.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was je al lang een rijke weduwe geweest
En dan zou je een varkentje wordenquote:Op maandag 20 juni 2016 09:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies.
Zoveel soorten chocolade en thee ter mijn beschikking gehad dan
quote:Op maandag 20 juni 2016 09:36 schreef Allures het volgende:
[..]
dan mag jij ook doorgeven wat je graag wil
varkentjesquote:
Van die mensen die niks lustenquote:Op maandag 20 juni 2016 09:07 schreef Allures het volgende:
Wow ik krijg nu door 'geen caramel'. Hij zakt er maar in. Wie is er nou niet gek op caramel. Voor zo iemand bak ik niet
Sommige mensen hebben gewoon minder met caramelquote:
Maar zijn jullie inmiddels een stelletje of is het alleen voor de seks?quote:Op maandag 20 juni 2016 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon minder met caramel
Ik hoor t welquote:Op maandag 20 juni 2016 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
varkentjes![]()
Ga miss over n maand naar m'n vader samzz! Met 1 kind ^^
Krijg m alleen niet te pakken
WOG'enquote:Op maandag 20 juni 2016 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Waarom open ik altijd Pinterest als ik iets gedaan wil krijgen?
Hoe druk is het bij jou eigenlijk nu het hoogseizoen dat je aan het WOG'gen bent.quote:
Ik ben niet aan het WOG'en, ik heb pauze nuquote:Op maandag 20 juni 2016 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe druk is het bij jou eigenlijk nu het hoogseizoen dat je aan het WOG'gen bent.
Ah, maar, gekkenhuis, beetje hersteld? Of niet?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het WOG'en, ik heb pauze nu.
Juli wordt t gekkenhuis. Nu valt t meequote:Op maandag 20 juni 2016 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, maar, gekkenhuis, beetje hersteld? Of niet?
Of niks? Hosti lult veelquote:Op maandag 20 juni 2016 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
Maar zijn jullie inmiddels een stelletje of is het alleen voor de seks?
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 57quote:Op maandag 20 juni 2016 10:41 schreef DjRex89 het volgende:
Wie gaat er 30 november mee naar Kaleo?
Geweldige band, alleen ken ik verder niemand die er ook naar luistertZe komen blijkbaar optreden in NL, dat wil ik natuurlijk niet missen
Oh kende dat topic niet eensquote:Op maandag 20 juni 2016 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 57
Dan gaat het pas beginnenquote:Op maandag 20 juni 2016 10:56 schreef Allures het volgende:
[..]
en al jullie bemoeizucht missen? Zou zonde zijn
tegen die tijd... een optie....quote:Op maandag 20 juni 2016 10:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh kende dat topic niet eensMocht ik tegen die tijd nog niemand zo ver hebben gekregen dan is dat zeker een optie
Ja maar het is pas 30 november dus nog tijd zatquote:Op maandag 20 juni 2016 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
tegen die tijd... een optie....
HET topic om te doen wat je net deed....
quote:Op maandag 20 juni 2016 11:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar het is pas 30 november dus nog tijd zat
Krijg ik hier mijn ballon??quote:Op maandag 20 juni 2016 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zingt
This will be an everlasting love
This will be the one I've waited for
This will be the first time anyone has loved me.
I'm so glad you found me in time
And I'm so glad that you recrefied my mind
This will be an everlasting love for me
Loving you is some kind of wonderful
![]()
![]()
Natalie Cole
Echt he? Oma dacht ooit dat het wel een gepaste film was voor mij en mijn zusje (8 en 6 respectievelijk) want clown. Ik heb haar nog nooit zo snel naar een tv zien rennen.quote:
Mijn ouders wisten dat ik die niet moest kijken, en dat mocht ik ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he? Oma dacht ooit dat het wel een gepaste film was voor mij en mijn zusje (8 en 6 respectievelijk) want clown. Ik heb haar nog nooit zo snel naar een tv zien rennen.
Tijdenlang nachtmerries van gehad en tot op de dag van vandaag nog steeds de neiging om elke clown die ik tegenkom enerzijds te ontvluchten en/of anderzijds neer te steken :$quote:Op maandag 20 juni 2016 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he? Oma dacht ooit dat het wel een gepaste film was voor mij en mijn zusje (8 en 6 respectievelijk) want clown. Ik heb haar nog nooit zo snel naar een tv zien rennen.
Ja hoor, maar meestal kunnen ze wel wat handelen hoorquote:Op maandag 20 juni 2016 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ivm de vele regen zou het verstandig zijn als ik mijn aardbeienplantjes even onderdak bied in de schuur?
Heb ze toch maar even in de schuur gezet....quote:Op maandag 20 juni 2016 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoor, maar meestal kunnen ze wel wat handelen hoor
Gaat. Met jou?quote:Op maandag 20 juni 2016 11:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]Sup samz
[..]
Bedankt, nu kan ik weer rustig slapen.
Ja lekkermenquote:
Ben je cupcakes aan het bakken?quote:Op maandag 20 juni 2016 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ze toch maar even in de schuur gezet....
Mijn huisje ruikt naar cupcakes
Dat ze daar eerst luisteraars hosselden ofzoquote:
Die gast van 3fm zat altijd in mijn pm box of ze me mochten bellen.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Dacht, kan wel appen dat het nog bestaat en zo maar dan bellen ze me zo terug en dat wil ik niet.
Ja daar ging het dus overquote:Op maandag 20 juni 2016 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die gast van 3fm zat altijd in mijn pm box of ze me mochten bellen.![]()
Als eckte auti nooit gereageerd
Zie DMquote:Op maandag 20 juni 2016 12:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja lekkermenhet weer had beter gemogen, verder niet echt rede tot klagen.
sup dan?
Echt een goede reden om iets te gaan bakkenquote:Op maandag 20 juni 2016 12:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn huis ruikt niet naar cupcakes.
#ZwaarLeven
Mijn huis ruikt naar stof. Ruilenquote:Op maandag 20 juni 2016 12:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn huis ruikt niet naar cupcakes.
#ZwaarLeven
Houtstofquote:Op maandag 20 juni 2016 12:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhmm.... nee.
Hoewel dat houtstof soms nog wel lekker kan ruiken
Totdat je je neus een keer snuit en dan alles zwart blijkt te zijnquote:
Mensen zijn ignorantquote:Op maandag 20 juni 2016 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dat nou toch weer, op FB vraagt iemand of iemand nog een hamsterkooi te koop heeft. Ik zeg ja, plaats een foto. Oké, het is niet moeders mooiste meer maar hij is groot en er zit een verdieping in en als je een dwerghamster hebt, heb ik nog accessoires voor dwergjes.
Geen reactie.
Biedt iemand een of ander klein rothokje aan van 7,50 waar alles te klein is voor zelfs een dwerghamster, en nee, die willen ze
Ik hoop dat je hamster je tien keer keihard bijt en je vingers eraf vallen van de gangreen.
Is toch ook fucking sneuquote:Anton overleed zondagnacht op 27-jarige leeftijd nadat hij beklemd was geraakt tussen zijn auto, een tuinhek en een bakstenen brievenbus.
Final Destinationquote:Op maandag 20 juni 2016 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_om_Yelchin__.html
[..]
Is toch ook fucking sneu
zo doodgaan.... Dat zal vast niet snel gegaan zijnquote:Op maandag 20 juni 2016 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_om_Yelchin__.html
[..]
Is toch ook fucking sneu
quote:
Die Lenor dingen? Die zijn zo godse lekkerquote:Op maandag 20 juni 2016 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had van die wasparels oid gekocht, hartstikke duur, maar gebruik ze voor van alles behalve de washeb een schaaltje ervan bij de voordeur staan zodat het wat frisser ruikt in huis want stinkbeesten enzo, en ik heb er wat van opgezogen zodat de stofzuigerzak niet zo meurt
stop ze in een pannetje water op het vuur.,.. gaat je hele huis zo ruikenquote:Op maandag 20 juni 2016 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had van die wasparels oid gekocht, hartstikke duur, maar gebruik ze voor van alles behalve de washeb een schaaltje ervan bij de voordeur staan zodat het wat frisser ruikt in huis want stinkbeesten enzo, en ik heb er wat van opgezogen zodat de stofzuigerzak niet zo meurt
ja diequote:Op maandag 20 juni 2016 13:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die Lenor dingen? Die zijn zo godse lekker
Ja, I know. Vind de prijs echt ridiculousquote:Op maandag 20 juni 2016 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja dieM'n moeder had m'n vakantiewas ermee gedaan, heb de hele tijd in een vestje zitten snuffelen. Heb toen zelf zo'n fles gekocht maar vind het te duur om daadwerkelijk te gebruiken
quote:Op maandag 20 juni 2016 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dat nou toch weer, op FB vraagt iemand of iemand nog een hamsterkooi te koop heeft. Ik zeg ja, plaats een foto. Oké, het is niet moeders mooiste meer maar hij is groot en er zit een verdieping in en als je een dwerghamster hebt, heb ik nog accessoires voor dwergjes.
Geen reactie.
Biedt iemand een of ander klein rothokje aan van 7,50 waar alles te klein is voor zelfs een dwerghamster, en nee, die willen ze
Ik hoop dat je hamster je tien keer keihard bijt en je vingers eraf vallen van de gangreen.
Heerlijk zomersquote:Op maandag 20 juni 2016 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
We spoelen straks nog weg![]()
Niet als je ze in de schuur zetquote:Op maandag 20 juni 2016 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Achjoh die ene dag, scheelt plantjes water geven
And the weather-hate keeps on growingquote:Op maandag 20 juni 2016 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ze waren laatst in de aanbieding bij de Blokker maar ik gebruik ze dus als luchtverfrisserquote:Op maandag 20 juni 2016 13:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, I know. Vind de prijs echt ridiculous
Maar in de winkel pak ik met enige regelmaat zo'n fles en snuffel er even aan
En af en toe steel ik een snoepje bij de drogist
I am hatingquote:
Is die goeie leefquote:Op maandag 20 juni 2016 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren laatst in de aanbieding bij de Blokker maar ik gebruik ze dus als luchtverfrisserSta er steeds aan te snuffelen en de gang ruikt er nu naar.
Van die mensen die vanaf vandaag vakantie hebbenquote:Op maandag 20 juni 2016 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar kinderen hebben die je dan binnenshuis moet entertainen.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Van die mensen die vanaf vandaag vakantie hebben![]()
Serieusquote:Op maandag 20 juni 2016 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
stop ze in een pannetje water op het vuur.,.. gaat je hele huis zo ruiken
Vrijdag pas!quote:Op maandag 20 juni 2016 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Jij toch?quote:Op maandag 20 juni 2016 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Juni, July en Augustus In alle 3 de maanden heb ik vakanties gepland.quote:
Luxequote:Op maandag 20 juni 2016 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juni, July en Augustus In alle 3 de maanden heb ik vakanties gepland.
Ik heb nog van 2 a 3 jaar aan vakantieagen over omdat t altijd te druk is geweest.quote:
Goede verdeling/variatiequote:Op maandag 20 juni 2016 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog van 2 a 3 jaar aan vakantieagen over omdat t altijd te druk is geweest.
Nu is t nog steeds super druk, maar hey, t wordt tijd!
Dus Juni = Lissabon
Juli = Pieterpad lopen (ja echt)
Augustus = Barcelona
En ik maar duur doen met m'n Rituals geurstokjesquote:
Eigen gelegenheid. Maar is volgens mij in de zomer toch wel redelijk druk. Dus B&B's zijn al geboekt.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede verdeling/variatie![]()
Is dat Pieterspad lopen op eigen gelegenheid of tijdens een evenement? Is 1 keer per jaar toch georganiseerd?
Hoe lang verwacht je erover te gaan doen?quote:Op maandag 20 juni 2016 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigen gelegenheid. Maar is volgens mij in de zomer toch wel redelijk druk. Dus B&B's zijn al geboekt.
Gaafquote:Op maandag 20 juni 2016 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigen gelegenheid. Maar is volgens mij in de zomer toch wel redelijk druk. Dus B&B's zijn al geboekt.
We lopen een week, dus we komen maar op een derde of zoquote:Op maandag 20 juni 2016 14:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe lang verwacht je erover te gaan doen?
Kan je daarbij nog een schandknaapje gebruiken?quote:Op maandag 20 juni 2016 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juni, July en Augustus In alle 3 de maanden heb ik vakanties gepland.
Leuk hoor. Hopelijk dan een beetje fijn wandelweerquote:Op maandag 20 juni 2016 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We lopen een week, dus we komen maar op een derde of zo(hardenberg, da's t/m etappe 8 meen ik). De rest een andere keer/jaar.
Vanwaar per dinsdag je vakantie beginnen?quote:
Surequote:Op maandag 20 juni 2016 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je daarbij nog een schandknaapje gebruiken?
Zou eigenlijk vanaf donderdag zijn maar om mensen te helpen kwam het beter uit als ik dinsdag en woensdag ook vrij zou nemen....quote:Op maandag 20 juni 2016 14:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Vanwaar per dinsdag je vakantie beginnen?
quote:Op maandag 20 juni 2016 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Er is geen universum waarin de plaatje niet voor een kleine glimlach bij me zorgt.
Ik denk niet dat onze gesprekken kerkwaardig zullen zijn, tijdens die tocht.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:16 schreef Lokasenna het volgende:
Pieterpad heb ik ook nog eens een stuk van gelopen met de kerk.
Deze in de zelfde categoriequote:Op maandag 20 juni 2016 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Er is geen universum waarin de plaatje niet voor een kleine glimlach bij me zorgt.
/care!quote:Op maandag 20 juni 2016 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahjoh vandaag is het ergst. En wie weet wat de rest van je vakantie nog brengt qua weer
Nueken, kan ook gewoon binnen toch? En sleutelen ook.quote:
In drie weken ook genoeg tijd de zon op te zoeken.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nueken, kan ook gewoon binnen toch? En sleutelen ook.
Nou jeetje sorry hoor maar je zei dat je in de tuin wilde werken.quote:
Logischquote:
Niet langquote:
Vandaag ook niet. Is meer alvast optimisme voor morgen.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vandaag ook niet. Is meer alvast optimisme voor morgen.
Want morgen gratis B&J in Utrecht![]()
![]()
http://www.benjerry.nl/on-tour
excuses aanvaardquote:Op maandag 20 juni 2016 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou jeetje sorry hoor maar je zei dat je in de tuin wilde werken.
Misschien een midweekje Barcelona maar ik heb niet echt gepland ofzo... komt goedquote:Op maandag 20 juni 2016 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch. Leuke plannen nog, behalve de vlonder en het sleutelen?
Wow, nice.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
![]()
Als je het koopt dan koop je de smaken die je al kent/lekker vindt. Dit is juist leuk om te experimenterenquote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
![]()
Oh nee ik koop ook wel nieuwe. Er is altijd wel een deel momentje voor als je hem niet zo lekker vind. Na een etentje als toetje of zoquote:Op maandag 20 juni 2016 14:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het koopt dan koop je de smaken die je al kent/lekker vindt. Dit is juist leuk om te experimenteren
B&J delenquote:Op maandag 20 juni 2016 15:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh nee ik koop ook wel nieuwe. Er is altijd wel een deel momentje voor als je hem niet zo lekker vind. Na een etentje als toetje of zo
Precies wat ik dachtquote:
Eigenlijk is het ook gewoon te duur. Het is het wel waard, maar toch...quote:Op maandag 20 juni 2016 15:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh nee ik koop ook wel nieuwe. Er is altijd wel een deel momentje voor als je hem niet zo lekker vind. Na een etentje als toetje of zo
De mijne was die baked alaska.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
[..]
Eigenlijk is het ook gewoon te duur. Het is het wel waard, maar toch...
Nja ook gen B&J meer gekocht sinds ze mijn favo-smaak uit de handel hebben gehaald (in NL).
quote:Op maandag 20 juni 2016 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk je tussen de smaken zie je enkel choco dit cacao dat
Ach, jullie hebben BJ'squote:Op maandag 20 juni 2016 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik raar als ik nog noot B&J's heb gehad?
O jaquote:
Phish food is mijn favoquote:Op maandag 20 juni 2016 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jaZe hadden nu half baked met koekjes en eentje met heul veel chocola.
Ik vond fish food ook altijd wel lekker.
Maar goed dat ik geen Lidl in de buurt heb danquote:Op maandag 20 juni 2016 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Het eigen merk van de Lidl is ook prima te doen en scheelt de helft in prijs
Ik ook niet, maar ik rij er soms voor omquote:Op maandag 20 juni 2016 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen Lidl in de buurt heb dan
Gewoon last minutequote:Op maandag 20 juni 2016 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien een midweekje Barcelona maar ik heb niet echt gepland ofzo... komt goed
Ze hebben daar nu die noten-chocolade cruesli. Die neemt mijn moeder soms mee voor mij, of als ik de auto heb ga ik zelf. Ook erg lekkerquote:Op maandag 20 juni 2016 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik rij er soms voor omNou ja, voor het diepvriesfruit dan, als ik dan in de buurt ben maak ik wel even een omweg.
Ja die is ook lekker, maar mag ik niet meer want ik vis gewoon die chocola eruit.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze hebben daar nu die noten-chocolade cruesli. Die neemt mijn moeder soms mee voor mij, of als ik de auto heb ga ik zelf. Ook erg lekkerEn al slecht genoeg, dus aan dat ijs ga ik mij maar niet eens wagen denk ik.
Zijn ook inderdaad wel grote stukken ja. Maar ik vind juist die combinatie met noten erg lekkerquote:Op maandag 20 juni 2016 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die is ook lekker, maar mag ik niet meer want ik vis gewoon die chocola eruit.
Ik eet het dan ook ipv snoep/chocolade.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten te stoppen met het eten van cruesli, mijn god wat een suiker zit daarin.
En ik maar denken dat het gezond wasquote:Op maandag 20 juni 2016 15:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten te stoppen met het eten van cruesli, mijn god wat een suiker zit daarin.
Gaat dit over de versie met of zonder de &?quote:Op maandag 20 juni 2016 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Zo goed gevuld ook altijd dat het een ideale vervanging is als avondeten![]()
quote:
Iets minder, maar nog steeds super slecht.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:15 schreef Allures het volgende:
Musli is geloof ik minder erg dan crusli toch? Of is het juist andersom?
Snoepen doe ik nauwelijks en chocolade eigenlijk ook maar sporadisch.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik eet het dan ook ipv snoep/chocolade.
Is inderdaad treurig.
klopt en daar staat een kamer voor me beschikbaarquote:Op maandag 20 juni 2016 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon last minute.
Barcelona is wel tof.
quote:Op maandag 20 juni 2016 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat dit over de versie met of zonder de &?
Muesli is wel gezonder, maar vind ik niet lekker. Alles wat bestaat uit van die samengeklonterde granen = veeeel suiker.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:15 schreef Allures het volgende:
Musli is geloof ik minder erg dan crusli toch? Of is het juist andersom?
Voorheen at ik altijd 2 beschuitjes met kaas, nu 1 bakje yoghurt + cruesli.. Miss toch maar weer terug naar de beschuitjesquote:
Ik ookquote:
Yoghurt met fruit? Ofzo? Rijstkoeken?quote:Op maandag 20 juni 2016 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
Eens bedenken wat ik nu voor ontbijt moet gaan eten.
Ach als je sommige onderzoeken mag geloven zal het vast ook wel van toepassing zijn voor dat zonder &.quote:
Ik eet al zoveel fruit... en ik wil wel iets dat echt vult.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yoghurt met fruit? Ofzo? Rijstkoeken?
Ik denk niet dat Yoghurt met fruit nou echt vult?quote:Op maandag 20 juni 2016 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yoghurt met fruit? Ofzo? Rijstkoeken?
Oh dat vind ik juist welquote:Op maandag 20 juni 2016 15:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Yoghurt met fruit nou echt vult?
Ik vreet meestal een banaan of een krentebol met kaas, maar dat ik ook hardly gezondquote:Op maandag 20 juni 2016 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet al zoveel fruit... en ik wil wel iets dat echt vult.
Misschien roerei of zo... of gekookt eitje op een beschuit.
Dit ja.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:19 schreef Samzz het volgende:
Als ik 's ochtends niks eet ben ik 's middags dood.
Ik krijg pas honger als ik iets eet/het voor me zetquote:Op maandag 20 juni 2016 15:19 schreef Samzz het volgende:
Jawel, best goed ook.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Yoghurt met fruit nou echt vult?
Aan alleen een banaan heb ik niet genoeg. En krentebollen lust ik nietquote:Op maandag 20 juni 2016 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vreet meestal een banaan of een krentebol met kaas, maar dat ik ook hardly gezond
Binnenkort maar een bak aardbeien scoren danquote:
Dit iddquote:Op maandag 20 juni 2016 15:19 schreef Samzz het volgende:
Neem een 's ochtends een full breakfast. Dan heb je pas 's avonds weer trek.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:19 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2016 15:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Binnenkort maar een bak aardbeien scoren danBen voor de rest niet zo'n fruit type...
[..]
Dit idd
Ik had het vanmorgen gekocht, maar vind sojayoghurt echt te zoet voor mijn smaak eigenlijk.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:22 schreef Samzz het volgende:
Denk dat ik soja yoghurt en fruit dan eens ga proberen als ontbijt.
Dit klinkt dan wel weer experiment-waardigquote:Op maandag 20 juni 2016 15:22 schreef Allures het volgende:
Soja smaakt naar sperma
Als je me dat in de ochtend geeft heb ik tegen avondeten tijd vast nog geen honger
Geen tijd voor om te maken 's ochtendsquote:Op maandag 20 juni 2016 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem een 's ochtends een full breakfast. Dan heb je pas 's avonds weer trek.
Gedoe?quote:Op maandag 20 juni 2016 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
Zou denk ik een heel eind komen met griekse yoghurt en havermout met fruit ofzo, maar gedoe.
Op jezelf jaquote:Op maandag 20 juni 2016 15:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt dan wel weer experiment-waardig
Ik heb er alleen naar staan kijken, die dag was ik te lui en brak om naar boven te gaan.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:20 schreef FrauMilena het volgende:
Helemaal vergeten om de trap te lopen in Rotterdam.![]()
Ik eet eigenlijk alleen maar appels, mandarijnen, druiven en appels.. Aarbeien vind ik ook wel lekker maar dan houdt het wel op..quote:
Het is toch juist gezond om 6x per dag iets te eten?quote:Op maandag 20 juni 2016 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem een 's ochtends een full breakfast. Dan heb je pas 's avonds weer trek.
Dat is toch uitstekend? Appels en mandarijntjes zijn perfect door yoghurt.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen maar appels, mandarijnen, druiven en appels.. Aarbeien vind ik ook wel lekker maar dan houdt het wel op..
ohquote:
Welk merk heb je gekocht?quote:Op maandag 20 juni 2016 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen gekocht, maar vind sojayoghurt echt te zoet voor mijn smaak eigenlijk.
Wat is een shakshouka?quote:Op maandag 20 juni 2016 15:24 schreef Scary_Mary het volgende:
Gebakken eitje 's ochtends! Of in het weekend en andere speciale gelegenheden shakshouka of oeufs en cocote
Nee. Zou willen dat ik een keer geen trek zou hebben. Vandaar dat het klonk als een ideequote:Op maandag 20 juni 2016 15:25 schreef Allures het volgende:
[..]
oh![]()
ik dacht al dat ik een maand lang sperma moest nemen als ontbijt en dan een maand soja of zo
Aah zonde inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik heb er alleen naar staan kijken, die dag was ik te lui en brak om naar boven te gaan.
Best jammer eigenlijk
Rood fruit? Appel? Idk.quote:
Dat valt dan nog best mee.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen maar appels, mandarijnen, druiven en appels.. Aarbeien vind ik ook wel lekker maar dan houdt het wel op..
Klinkt kaklekkerquote:Op maandag 20 juni 2016 15:24 schreef Scary_Mary het volgende:
Gebakken eitje 's ochtends! Of in het weekend en andere speciale gelegenheden shakshouka of oeufs en cocote
Eitje is hier alleen voor het weekendquote:Op maandag 20 juni 2016 15:24 schreef Scary_Mary het volgende:
Nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 20 juni 2016 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch uitstekend? Appels en mandarijntjes zijn perfect door yoghurt.
Is dat zo?quote:Op maandag 20 juni 2016 15:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is toch juist gezond om 6x per dag iets te eten?
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:26 schreef Samzz het volgende:
Gebakken eitje 's ochtends? Ook wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |