Nu ben ik helemaal gerust gesteldquote:Op maandag 20 juni 2016 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
Er gaan denk ik best veel meer mensen dood aan indirecte gevolgen van de liefde dan aan ballonvaarten. :$
Het kan letterlijk je hartje brekenquote:Op maandag 20 juni 2016 08:54 schreef Allures het volgende:
Nou tot nu toe heb ik de liefde altijd overleefd
Klinkt alsof je wat verkeerd doet als je denkt dat het gevaarlijk is
daar kom je toch wel weer uit?quote:Op maandag 20 juni 2016 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan letterlijk je hartje breken
Sachertaart of devils food cakequote:Op maandag 20 juni 2016 08:56 schreef Allures het volgende:
Ik zoek nog een lekker bak recept met chocolade voor deze week. Liever geen brownies want die heb ik net al gemaakt. Iemand iets leuks?
Ik was uiteraard niet serieusquote:Op maandag 20 juni 2016 08:54 schreef Allures het volgende:
Nou tot nu toe heb ik de liefde altijd overleefd
Klinkt alsof je wat verkeerd doet als je denkt dat het gevaarlijk is
Rocky roadquote:Op maandag 20 juni 2016 08:56 schreef Allures het volgende:
Ik zoek nog een lekker bak recept met chocolade voor deze week. Liever geen brownies want die heb ik net al gemaakt. Iemand iets leuks?
het moet ook makkelijk vervoerbaar zijn, dat was ik even vergeten dus die eerste is dan minder ideaal. Tweede is wel een optie, 3e ken ik niet en moet ik even Googlen!quote:Op maandag 20 juni 2016 08:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sachertaart of devils food cake
Of die queen Sheba van Elisabeth David
owja of fudge... altijd lekkerquote:
Hoef je toch niet te vervoeren, ik kom het wel gewoon bij jou opeten hoorquote:Op maandag 20 juni 2016 09:00 schreef Allures het volgende:
[..]
het moet ook makkelijk vervoerbaar zijn, dat was ik even vergeten dus die eerste is dan minder ideaal. Tweede is wel een optie, 3e ken ik niet en moet ik even Googlen!
Een sacher wordt zelfs per post naar het buitenland verzonden, dus best portable.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:00 schreef Allures het volgende:
[..]
het moet ook makkelijk vervoerbaar zijn, dat was ik even vergeten dus die eerste is dan minder ideaal. Tweede is wel een optie, 3e ken ik niet en moet ik even Googlen!
Nee dit vind ik helemaal jouquote:Op maandag 20 juni 2016 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Vreemd genoeg zou ik zo nog een stuk nemen.
Ik snap dat wel, blijft zo aan je gehemelte plakken enzo.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:07 schreef Allures het volgende:
Wow ik krijg nu door 'geen caramel'. Hij zakt er maar in. Wie is er nou niet gek op caramel. Voor zo iemand bak ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |