Ik dacht dat het wel meeviel eigenlijk.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schrok nog van het aantal vooral. Goedpraten, goedkeuren, of mensen die gelijk 'complot' roepen terwijl nog niemand even naar de feiten heeft kunnen kijken. Maar is ook allemaal tijdsgeest denk ik.
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 20 juni 2016 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel meeviel eigenlijk.
(bansheeboy©)
Hun profeet Jan Roos doet het ook.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schrok nog van het aantal vooral. Goedpraten, goedkeuren, of mensen die gelijk 'complot' roepen terwijl nog niemand even naar de feiten heeft kunnen kijken. Maar is ook allemaal tijdsgeest denk ik.
Oh, ik zag een filmpje van hem gepost worden, maar heb niet geklikt. Maar ik snap het wel, de boze burgertjes mogen ze niet kwijtraken, anders gaat in no-time de stekker er uit.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hun profeet Jan Roos doet het ook.
https://www.splcenter.org(...)racists-2000-meetingquote:Thomas Mair, accused of murdering British parliamentarian Jo Cox last week, attended a 2000 meeting of British white supremacists that was aimed at building a leading American neo-Nazi’s white power music empire, Hatewatch has learned.
Heeft-ie zijn woorden al ingeslikt?quote:
Het is inderdaad wel zuur als je afhankelijk bent een zeer specifieke doelgroep.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik zag een filmpje van hem gepost worden, maar heb niet geklikt. Maar ik snap het wel, de boze burgertjes mogen ze niet kwijtraken, anders gaat in no-time de stekker er uit.
Ook nog eens een doelgroep waarbij het steeds extremer moet om interessant te blijven.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel zuur als je afhankelijk bent een zeer specifieke doelgroep.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:24 schreef Peachbird het volgende:
Waarom wel juichen bij het platbombarderen van een IS leider maar iemand die de IS haar invasie van europa door zijn/haar beleid actief steunt wordt (hoe wrang dan ook begrijpelijk gezien deze omstandigheid) neergeknald en iedereen staat in rouwkleding.
What more to say...
Ik rouw er niet om, ik juich geen moord toe, liever zie ik die types gewoon gearresteerd worden en in de rechtzaal uitgehoord (of op zn minst een vuistslag tegen hun schedel) maar het is te verwachten.
Nope.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
Is die wel gewoon netjes permanent verbannen van het forum?
Uitspraken waren op de FP. Daar gelden andere normen en waarden.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is die wel gewoon netjes permanent verbannen van het forum?
Het was hopelijk geen uitspraak in de column zelf?quote:Op maandag 20 juni 2016 11:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uitspraken waren op de FP. Daar gelden andere normen en waarden.
Nee, gewoon een reactie.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het was hopelijk geen uitspraak in de column zelf?
quote:
Hier nog een van dezelfde, frontpage is echt verworden tot een open rioolquote:Op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:32 schreef Peachbird het volgende:
Of het nu wel of niet opzettelijk was, nothing of value was lost.
Sorry, dit is gewoon schandelijk. Zo iemand wenst mensen met volkomen normale opvattingen een lange gevangenisstraf toe. Wat zo'n persoon betreft kan een groot deel van het land vast zijn tas pakken om het heropvoedingskamp in te gaan omdat iemand niet kritisch genoeg is. Hoezo gedachtenpolitie?quote:
Is het nu in elk geval duidelijk dat user Peachbird genegeerd kan worden zolang die niet geband is. Lager dan dit komen ze niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:21 schreef J.B. het volgende:
[..]
[..]
Hier nog een van dezelfde, frontpage is echt verworden tot een open riool
Waarom? Dit zijn toch de die-hard Geert fanboys? Dit is een podium en ze zetten een tenenkrommende show neer. Daar wil niemand bij horen. Koesteren juist dit soort gastenquote:Op maandag 20 juni 2016 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het nu in elk geval duidelijk dat user Peachbird genegeerd kan worden zolang die niet geband is. Lager dan dit komen ze niet.
Het eerste wat moslims deden na Mohammeds dood was elkaar uitmoorden om vervolgens de halve bekende wereld met grof geweld te veroveren. Tijdens Mohammeds leven waren ze ook voor een groot gedeelte van hun leven bezig met anderen uit te moorden. In zo'n beetje ieder land waar moslims een groot deel van de bevolking vormen is politieke instabiliteit, of zijn de gemoederen pas recentelijk kalmer geworden na een burgeroorlog waar mensen geleerd hebben dat het beter is om de islam wat minder strikt te volgen. Zelfs de eerste kruistocht was alleen maar succesvol omdat moslims een grotere hekel aan elkaar hadden, dan aan de buitenlanders.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, dit is volledig subjectief en gevoed door niets meer dan je eigen haat.
Mij lijkt het contraproductief om te zeggen dat je verraders wil gaan ophangen terwijl je kiezers van die partijen probeert te lokken. Dan kunnen potentiële kiezers nog wel eens gaan denken dat je een gevaar voor hun leven bent.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:49 schreef kipknots het volgende:
Wel grappig dat mensen nu doen alsof 'Britain First' gedemoniseerd zou worden terwijl de leden van die partij dat sowieso wel doen. Is het zo erg als deze man (onterecht) met die groep in verband zou worden gebracht als vooraanstaande leden van die partij al hebben geschreeuwd dat als zij de macht krijgen ze andere politici op gaan hangen?
http://www.ibtimes.co.uk/(...)ng-opponents-1521415
Dat jij er alles aan doet om ook van dit topic een moslimdiscussie te maken verbaast me vanuit je zeer vaak gedemonstreerde frustratie en haat niet zo gek veel.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het eerste wat moslims deden na Mohammeds dood was elkaar uitmoorden om vervolgens de halve bekende wereld met grof geweld te veroveren. Tijdens Mohammeds leven waren ze ook voor een groot gedeelte van hun leven bezig met anderen uit te moorden. In zo'n beetje ieder land waar moslims een groot deel van de bevolking vormen is politieke instabiliteit, of zijn de gemoederen pas recentelijk kalmer geworden na een burgeroorlog waar mensen geleerd hebben dat het beter is om de islam wat minder strikt te volgen. Zelfs de eerste kruistocht was alleen maar succesvol omdat moslims een grotere hekel aan elkaar hadden, dan aan de buitenlanders.
Maar alle doden zullen vast wel subjectief zijn.
Technisch gezien is dit op het randje.quote:
Altijd leuk, zo'n lesje religieuze geschiedenis. Heel relevant ook voor dit topic.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het eerste wat moslims deden na Mohammeds dood was elkaar uitmoorden om vervolgens de halve bekende wereld met grof geweld te veroveren. Tijdens Mohammeds leven waren ze ook voor een groot gedeelte van hun leven bezig met anderen uit te moorden. In zo'n beetje ieder land waar moslims een groot deel van de bevolking vormen is politieke instabiliteit, of zijn de gemoederen pas recentelijk kalmer geworden na een burgeroorlog waar mensen geleerd hebben dat het beter is om de islam wat minder strikt te volgen. Zelfs de eerste kruistocht was alleen maar succesvol omdat moslims een grotere hekel aan elkaar hadden, dan aan de buitenlanders.
Maar alle doden zullen vast wel subjectief zijn.
Volgens mij snap je het niet helemaal. Wilders & aanhangers hadden waarschijnlijk van niemand afstand hoeven nemen van deze politieke moord, als ze zélf niet steeds mensen die niets met moordaanslagen te maken hebben daartoe oproepen. Dus het is niet een of andere hypocrisie van links om daartoe op te roepen, nee, het is extreem-rechts wijzen op haar hypocrisie.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
I know, maar nu vragen dezelfde mensen die dat echt niet vonden kunnen om hetzelfde nu het hun uitkomt.
[..]
Heeft Groenlinks ook al afstand genomen? Fijne regeringspartners zullen dat vast ooit nog wel worden.
[..]
Het verschil is dat moslims zeggen te geloven in heilige boekjes waarin staat dat je met vechten tegen ongelovigen in de hemel komt en Wilders vooralsnog nergens heeft gepubliceerd dat we moslims of politici moeten aanvallen.
Of zij dat ook denken weet ik niet, maar mij bekruipt dat gevoel nog wel eens bij het lezen van sommige commentaren. Dat je het idee hebt dat, doordat je niet mordicus tegen de EU of immigratie bent, je in de ogen van sommigen maar zou moeten brommen of een lijfstraf zou moeten krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mij lijkt het contraproductief om te zeggen dat je verraders wil gaan ophangen terwijl je kiezers van die partijen probeert te lokken. Dan kunnen potentiële kiezers nog wel eens gaan denken dat je een gevaar voor hun leven bent.
Niet rechts-radicaal zijn is hier tegenwoordig meer dan genoeg reden om doodgewenst of bedreigd te wordenquote:Op maandag 20 juni 2016 12:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of zij dat ook denken weet ik niet, maar mij bekruipt dat gevoel nog wel eens bij het lezen van sommige commentaren. Dat je het idee hebt dat, doordat je niet mordicus tegen de EU of immigratie bent, je in de ogen van sommigen maar zou moeten brommen of een lijfstraf zou moeten krijgen.
Kijk, als die ideeën over EU en immigratie nou superradicaal zouden zijn dan ik ergens nog dat verwrongen beeld begrijpen. Maar het gaat hier over mensen die de EU een goed idee vinden, of die in de veronderstelling leven dat immigranten onze samenleving gaan verrijken. Dat beeld is wellicht naïef, maar toch niet iets waarvoor je mensen aan de hoogste boom op moet knopen? Ik dacht dat we die tijd toch zo'n 70 jaar geleden achter ons hadden gelaten.
En dat begrijp ik niet. Ik heb ook geen behoefte om anderen dood te wensen. Ook als de PVV de scepter gaat zwaaien (en ik denk dat dat uitermate slecht voor ons land is) zie ik daar geen reden in om mensen met de dood te gaan bedreigen of te roepen dat ze uit de weg geruimd moeten worden. Als populisten het voor het zeggen krijgen dan is dat een democratisch besluit wat ik heb te accepteren. Volgende verkiezingen weer een kans.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet rechts-radicaal zijn is hier tegenwoordig meer dan genoeg reden om doodgewenst of bedreigd te worden.
Tja, als je overweegt om rechts-radicaal te stemmen of dat al doet, dan zal je ook wat minder moeite met gebruik van geweld hebben om je doel te realiseren. Hoort toch wel bij de ideologie.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat begrijp ik niet. Ik heb ook geen behoefte om anderen dood te wensen. Ook als de PVV de scepter gaat zwaaien (en ik denk dat dat uitermate slecht voor ons land is) zie ik daar geen reden in om mensen met de dood te gaan bedreigen of te roepen dat ze uit de weg geruimd moeten worden. Als populisten het voor het zeggen krijgen dan is dat een democratisch besluit wat ik heb te accepteren. Volgende verkiezingen weer een kans.
Waarom anderen dat respect niet op kunnen brengen gaat er bij mij echt niet in.
Heb je een voorbeeld waarbij jij doodgewenst bent ? Ben namelijk wel nieuwsgierig waar deze sentimenten van jou vandaan komen.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet rechts-radicaal zijn is hier tegenwoordig meer dan genoeg reden om doodgewenst of bedreigd te worden.
Daar heb ik meer dan zat voorbeelden van. Maar die berichten worden niet voor niets verwijderdquote:Op maandag 20 juni 2016 12:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld waarbij jij doodgewenst bent ? Ben namelijk wel nieuwsgierig waar deze sentimenten van jou vandaan komen.
Sommige mensen zijn teruggevallen op die mentaliteit van meer dan 70 jaar geleden die toen heerste over Europa. vreemdelingen --->> bedreigen onze cultuur---->>moeten weg --->> wie hen verdedigt zijn 'traitors' --->>quote:Op maandag 20 juni 2016 12:12 schreef Mystikvm het volgende:
. Maar het gaat hier over mensen die de EU een goed idee vinden, of die in de veronderstelling leven dat immigranten onze samenleving gaan verrijken. Dat beeld is wellicht naïef, maar toch niet iets waarvoor je mensen aan de hoogste boom op moet knopen? Ik dacht dat we die tijd toch zo'n 70 jaar geleden achter ons hadden gelaten.
Ik citeer van de linkquote:Op maandag 20 juni 2016 11:49 schreef kipknots het volgende:
Wel grappig dat mensen nu doen alsof 'Britain First' gedemoniseerd zou worden terwijl de leden van die partij dat sowieso wel doen. Is het zo erg als deze man (onterecht) met die groep in verband zou worden gebracht als vooraanstaande leden van die partij al hebben geschreeuwd dat als zij de macht krijgen ze andere politici op gaan hangen?
http://www.ibtimes.co.uk/(...)ng-opponents-1521415
Als dit geen fascisme is , dan is een dergelijke mentaliteit onvermijdelijk leidend naar fascisme.quote:make no mistake about it! We will not rest until every traitor is punished for their crimes against our country. And by punished, I mean good old-fashioned British justice at the end of a rope!"
Goede weerlegging. Gewoon iedereen haatdragend noemen en dan is de waarheid niet meer de waarheid. Je lijkt wel zo'n doorgedraaide Amerikaanse feminist.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat jij er alles aan doet om ook van dit topic een moslimdiscussie te maken verbaast me vanuit je zeer vaak gedemonstreerde frustratie en haat niet zo gek veel.
Ja best wel. Als je niet wil leren waar zo'n moordenaar vandaan kwam, dan heeft het ook weinig zin om een paar dagen na dato nog rond te hangen op dit topic.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo'n lesje religieuze geschiedenis. Heel relevant ook voor dit topic.
Laatst is mij nog toegeworpen dat ik nog wel aan de beurt kom. 99.999 trouwens ook. Altijd leuk. En dat was zeker niet de enige keer.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld waarbij jij doodgewenst bent ? Ben namelijk wel nieuwsgierig waar deze sentimenten van jou vandaan komen.
Meneer wil een vrij en onafhankelijk G-B. Hij zal ongetwijfeld een afkeer hebben van de islam, maar ik heb niet het idee dat het hem daar nou echt om te doen was. Het gaat die malloot vooral om de Brexit.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goede weerlegging. Gewoon iedereen haatdragend noemen en dan is de waarheid niet meer de waarheid. Je lijkt wel zo'n doorgedraaide Amerikaanse feminist.
[..]
Ja best wel. Als je niet wil leren waar zo'n moordenaar vandaan kwam, dan heeft het ook weinig zin om een paar dagen na dato nog rond te hangen op dit topic.
Aan de beurt komen in de zin dat jullie ISIS binnen halen en een van hun naast je gaat ontploffen of dat hij je komt ophalen bij de grote rechtspopulistische opstand?quote:Op maandag 20 juni 2016 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatst is mij nog toegeworpen dat ik nog wel aan de beurt kom. 99.999 trouwens ook. Altijd leuk. En dat was zeker niet de enige keer.
Het was onze grote vriend BarryOSeven die dat schreef.
Neuh, aan de beurt komen in die zin dat er een bijltjesdag komt op het moment dat Wilders de macht grijpt.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Aan de beurt komen in de zin dat jullie ISIS binnen halen en een van hun naast je gaat ontploffen of dat hij je komt ophalen bij de grote rechtspopulistische opstand?
Dat zal het zijn, inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Aan de beurt komen in de zin dat jullie ISIS binnen halen en een van hun naast je gaat ontploffen of dat hij je komt ophalen bij de grote rechtspopulistische opstand?
Volgens mij is de Brexit niet een doel op zich, maar een middel om andere dingen mee te bereiken. Voor de een is het alle buitenlanders buiten houden en voor de ander zijn het vermeende gouden bergen die wachten na uitreding.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meneer wil een vrij en onafhankelijk G-B. Hij zal ongetwijfeld een afkeer hebben van de islam, maar ik heb niet het idee dat het hem daar nou echt om te doen was. Het gaat die malloot vooral om de Brexit.
In dat geval zal je wel beven in angst en al dagenlang niet geslapen hebben.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, aan de beurt komen in die zin dat er een bijltjesdag komt op het moment dat Wilders de macht grijpt.
Neuh, maar ik vind dat vreemde teksten. Ik voel zelf die behoefte niet om anderen te bedreigen.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij is de Brexit niet een doel op zich, maar een middel om andere dingen mee te bereiken. Voor de een is het alle buitenlanders buiten houden en voor de ander zijn het vermeende gouden bergen die wachten na uitreding.
[..]
In dat geval zal je wel beven in angst en al dagenlang niet geslapen hebben.
Weet je wat pas echt triest is, dit; Doden en gewonden na explosie in Kabul . 6 reacties, er wordt geen eens een apart forum topic meer voor aangemaakt. Weer 14 onschuldige mensen door islam gerelateerd geweld afgeslacht. Diep triest.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap het. Punt is alleen dat wanneer de dader een moslim was geweest deze reeks al op deel 80 zat. De gebruikelijke doemroepers ontbreken.
Oke man.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt triest is, dit; Doden en gewonden na explosie in Kabul . 6 reacties, er wordt geen eens een apart forum topic meer voor aangemaakt. Weer 14 onschuldige mensen door islam gerelateerd geweld afgeslacht. Diep triest.
Guillotine, tegen de muur of aan de hoogste boom. We mogen op allerlei manieren doodquote:Op maandag 20 juni 2016 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja en de feestende topics daarover kan ik weer gaan modereren dus doe maar nietquote:Op maandag 20 juni 2016 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Guillotine, tegen de muur of aan de hoogste boom. We mogen op allerlei manieren dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |