Ik dacht dat het wel meeviel eigenlijk.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schrok nog van het aantal vooral. Goedpraten, goedkeuren, of mensen die gelijk 'complot' roepen terwijl nog niemand even naar de feiten heeft kunnen kijken. Maar is ook allemaal tijdsgeest denk ik.
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 20 juni 2016 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel meeviel eigenlijk.
(bansheeboy©)
Hun profeet Jan Roos doet het ook.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schrok nog van het aantal vooral. Goedpraten, goedkeuren, of mensen die gelijk 'complot' roepen terwijl nog niemand even naar de feiten heeft kunnen kijken. Maar is ook allemaal tijdsgeest denk ik.
Oh, ik zag een filmpje van hem gepost worden, maar heb niet geklikt. Maar ik snap het wel, de boze burgertjes mogen ze niet kwijtraken, anders gaat in no-time de stekker er uit.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hun profeet Jan Roos doet het ook.
https://www.splcenter.org(...)racists-2000-meetingquote:Thomas Mair, accused of murdering British parliamentarian Jo Cox last week, attended a 2000 meeting of British white supremacists that was aimed at building a leading American neo-Nazi’s white power music empire, Hatewatch has learned.
Heeft-ie zijn woorden al ingeslikt?quote:
Het is inderdaad wel zuur als je afhankelijk bent een zeer specifieke doelgroep.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik zag een filmpje van hem gepost worden, maar heb niet geklikt. Maar ik snap het wel, de boze burgertjes mogen ze niet kwijtraken, anders gaat in no-time de stekker er uit.
Ook nog eens een doelgroep waarbij het steeds extremer moet om interessant te blijven.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel zuur als je afhankelijk bent een zeer specifieke doelgroep.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:24 schreef Peachbird het volgende:
Waarom wel juichen bij het platbombarderen van een IS leider maar iemand die de IS haar invasie van europa door zijn/haar beleid actief steunt wordt (hoe wrang dan ook begrijpelijk gezien deze omstandigheid) neergeknald en iedereen staat in rouwkleding.
What more to say...
Ik rouw er niet om, ik juich geen moord toe, liever zie ik die types gewoon gearresteerd worden en in de rechtzaal uitgehoord (of op zn minst een vuistslag tegen hun schedel) maar het is te verwachten.
Nope.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
Is die wel gewoon netjes permanent verbannen van het forum?
Uitspraken waren op de FP. Daar gelden andere normen en waarden.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is die wel gewoon netjes permanent verbannen van het forum?
Het was hopelijk geen uitspraak in de column zelf?quote:Op maandag 20 juni 2016 11:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uitspraken waren op de FP. Daar gelden andere normen en waarden.
Nee, gewoon een reactie.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het was hopelijk geen uitspraak in de column zelf?
quote:
Hier nog een van dezelfde, frontpage is echt verworden tot een open rioolquote:Op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:32 schreef Peachbird het volgende:
Of het nu wel of niet opzettelijk was, nothing of value was lost.
Sorry, dit is gewoon schandelijk. Zo iemand wenst mensen met volkomen normale opvattingen een lange gevangenisstraf toe. Wat zo'n persoon betreft kan een groot deel van het land vast zijn tas pakken om het heropvoedingskamp in te gaan omdat iemand niet kritisch genoeg is. Hoezo gedachtenpolitie?quote:
Is het nu in elk geval duidelijk dat user Peachbird genegeerd kan worden zolang die niet geband is. Lager dan dit komen ze niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:21 schreef J.B. het volgende:
[..]
[..]
Hier nog een van dezelfde, frontpage is echt verworden tot een open riool
Waarom? Dit zijn toch de die-hard Geert fanboys? Dit is een podium en ze zetten een tenenkrommende show neer. Daar wil niemand bij horen. Koesteren juist dit soort gastenquote:Op maandag 20 juni 2016 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het nu in elk geval duidelijk dat user Peachbird genegeerd kan worden zolang die niet geband is. Lager dan dit komen ze niet.
Het eerste wat moslims deden na Mohammeds dood was elkaar uitmoorden om vervolgens de halve bekende wereld met grof geweld te veroveren. Tijdens Mohammeds leven waren ze ook voor een groot gedeelte van hun leven bezig met anderen uit te moorden. In zo'n beetje ieder land waar moslims een groot deel van de bevolking vormen is politieke instabiliteit, of zijn de gemoederen pas recentelijk kalmer geworden na een burgeroorlog waar mensen geleerd hebben dat het beter is om de islam wat minder strikt te volgen. Zelfs de eerste kruistocht was alleen maar succesvol omdat moslims een grotere hekel aan elkaar hadden, dan aan de buitenlanders.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, dit is volledig subjectief en gevoed door niets meer dan je eigen haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |