Ik denk dat het totale gebrek aan inspraak wat betreft immigratie de UK de das heeft omgedaan, niet "bangmakerij".quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:02 schreef Tingo het volgende:
Ik denk dat de bangmakerij over immigratie heeft teveel invloed gehad....
City of London had al een heel gunstige status aparte binnen de EU, deze hebben ze nu straks niet meer. Ik verwacht een exodus van het financiële centrum, met een beetje geluk naar Nederlandquote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:21 schreef Manke het volgende:
City of London staat nu ook losgekoppeld van de EU.
Het welzijn van mijn familie heeft het meeste baat bij verandering. Niet een wereld waarin de rijken steeds rijker worden en de armen armer. Dat jij alleen een korte termijn blik hebt [..] moet je zelf weten. Ik zal altijd voor principes en idealen kiezen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:22 schreef Chewie het volgende:
[..]ben je ook een ster in begrijpend lezen
Dus jij zet het welzijn van je familie op het spel vanwege je principes? Of kies jij zoals ieder normaal denkend mens die afhankelijk is van een inkomen er eerst voor om wat anders te vinden en dan pas weg te gaan?
[..]
eh nee dit laat weer eens zien dat jij niet in staat bent tot begrijpend lezen maar dat is wel vaker opgevallen.
[..]
Griekenland ging failliet en je kunt de EU van veel de schuld geven (o.a. het toelaten van Gr tot de euro) maar de economische malaise hebben de grieken toch echt aan hunzelf te danken.
[..]
Als je de vergelijking niet snapt kun je dat ook gewoon aangeven dat lijkt namelijk minder dom dan je huidige uitspraak
Absoluut niet de bedoeling dit. Het doel van de elite is een wereldregering en dat doel is nu compleet weg.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:21 schreef Manke het volgende:
Ik denk dat brexit juist de bedoeling was. City of London staat nu ook losgekoppeld van de EU.
Zeggen dat Cox een onbekende wasquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Farage is een kopstuk, uit de discussie blijkt dat Cox een onbekende was. Verder staat de pro EU niet met 60% voor.
Dat was ze zeker, relatief dan. Haar enige echte claim to fame kwam na haar overlijden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zeggen dat Cox een onbekende was
Nou nou.quote:Helen Joanne "Jo" Cox[2] (née Leadbeater;[3] 22 June 1974 - 16 June 2016) was a British Labour Party politician. She was the Member of Parliament (MP) for the Batley and Spen constituency from her election in May 2015 until her death 13 months later in June 2016, having won the seat with an increased majority for Labour in the 2015 general election.[4]
Working first as a political assistant, she then joined the international humanitarian charity Oxfam, where she rose to become head of policy and advocacy at Oxfam GB. She was selected to contest the Batley and Spen parliamentary seat after the previous incumbent decided not to stand in 2015. Having held the seat for Labour, she became a campaigner on issues relating to the Syrian Civil War, and founded and chaired the all-party parliamentary group Friends of Syria; an obituary appearing in The Independent on the day of her death described her as having "campaigned tirelessly for refugees".[5]
de elite waar je op doelt zijn meesters in the art of deception. Give a little, take a little morequote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Absoluut niet de bedoeling dit. Het doel van de elite is een wereldregering en dat doel is nu compleet weg.
Tja ik hecht niet meer zoveel waarde aan zulk soort "voorspellingen" Niemand kan de toekomst voorspellen. En puur kijkend naar hoeveel invloed er is beoefend om de britten voor een bremain te laten stemmen lijkt mij niet dat dit is wat de elite wilde.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:55 schreef Manke het volgende:
[..]
de elite waar je op doelt zijn meesters in the art of deception. Give a little, take a little more
Nog wat religieuze speculatie: De bijbel spreekt over dat 1 van de koppen van het beest (EU ws) vermorzeld wordt (brexit en gevolgen), maar sterker terugkomt door een wonder, de wereld zal hierom verwonderd zijn. 3 leiders zullen plaats maken voor 1: de 'antichrist', wiens naam 666 maakt. laat dat nou net op prins Harry van toepassing zijn, al zijn 3 namen komen volgens het Hebreeuws alfabet uit op 666.
Maar goed.
Blijkbaar was er net wat meer invloed op de mensen voor brexit te laten stemmen. Kunnen we nu concluderen dat "de elite" dat voor ogen had?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja ik hecht niet meer zoveel waarde aan zulk soort "voorspellingen" Niemand kan de toekomst voorspellen. En puur kijkend naar hoeveel invloed er is beoefend om de britten voor een bremain te laten stemmen lijkt mij niet dat dit is wat de elite wilde.
Welke invloed dan? De moord op Cox bedoel je zodat mensen door hun sympathie juist voor een Bremain zouden stemmen? Of zo ongeveer alle EU politici met hun dreigementen en het schetsen van de angst scenarios bij een Brexit?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Blijkbaar was er net wat meer invloed op de mensen voor brexit te laten stemmen. Kunnen we nu concluderen dat "de elite" dat voor ogen had?
Degene die ervoor heeft gezorgd dat Brexit een feit is geworden.quote:
Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat dat nauwelijks van invloed zou zijn en blijkbaar is dat realiteit geworden.quote:De moord op Cox bedoel je zodat mensen door hun sympathie juist voor een Bremain zouden stemmen?
EU politici vragen wat zij van een Brexit vinden is dan ook vragen aan een slager wat hij vindt van vlees eten. Daarnaast zijn de brexit-mensen nou ook niet bepaald vrij geweest van angstige scenario's schetsen.quote:Of zo ongeveer alle EU politici met hun dreigementen en het schetsen van de angst scenarios bij een Brexit?
Neuh, alles wat opvallend was, was ten voordele voor de Bremain groep. Dus dan is een Brexit er doorheen gekomen ondanks die acties. Dit laat mogelijk zien die 'elite' dus totaal niet almachtig zijn, ook tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Blijkbaar was er net wat meer invloed op de mensen voor brexit te laten stemmen. Kunnen we nu concluderen dat "de elite" dat voor ogen had?
Die mening deel ik niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Neuh, alles wat opvallend was, was ten voordele voor de Bremain groep.
Ik geloof sowieso niet in een almachtige elite.quote:Dus dan is een Brexit er doorheen gekomen ondanks die acties. Dit laat mogelijk zien die 'elite' dus totaal niet almachtig zijn, ook tof.
Die Jo Cox moord had in ieder geval best een heftig effect op de peilingen. Niet heftig genoeg achteraf, maar toch.quote:
Ik ook niet helemaal, in ieder geval niet als een eensgezinde groep psychopaten. Er zal wel een 'elite' zijn die achter de schermen rotzooi kan trappen maar zullen dat dan ook wel onderling doen, neemt niet weg dat ik nog steeds overtuigd ben dat de moord op Jo Cox een dubbele bodem had.quote:[..]
Ik geloof sowieso niet in een almachtige elite.
Eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Neuh, alles wat opvallend was, was ten voordele voor de Bremain groep. Dus dan is een Brexit er doorheen gekomen ondanks die acties. Dit laat mogelijk zien die 'elite' dus totaal niet almachtig zijn, ook tof.
Klopt er bestaat inderdaad geen elite in deze wereld.....quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
De elite is dan natuurlijk ook een echte Don Quichot.
Een onzichtbare vijand waar je wel tegen moet zijn, die handig gebruikt wordt om het volk te verenigen maar die eigenlijk niet bestaat.
Blijf bij het onderwerp graag: de EU en hun praktijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Klopt er bestaat inderdaad geen elite in deze wereld.....
Jij hebt net zoveel geld en macht als een familie als de Rotschilds......Of het Vaticaan.....![]()
En jij gaat mij hier even over corrigeren? Begin dan bij degene waar ik op reageerde. Lijkt me wat toepasselijker......quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Blijf bij het onderwerp graag: de EU en hun praktijken.
Zou jammer zijn als het verzand in een algemene domme discussie waar je niet uit gaat komen over het Vaticaan of de Rothschilds. Bovendien zijn daar genoeg andere topics voor.
Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:49 schreef Japie77 het volgende:
Klopt er bestaat inderdaad geen elite in deze wereld.....
Ja. Dat zie je toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En jij gaat mij hier even over corrigeren?
Lijkt mij niet.quote:Begin dan bij degene waar ik op reageerde. Lijkt me wat toepasselijker......
Een onzichtbare vijand waar je wel tegen moet zijn, die handig gebruikt wordt om het volk te verenigen maar die eigenlijk niet bestaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
De elite bestaat niet. Je hebt verder overal bevoorrechte mensen.
Om het even bij Europa te houden. Wie zijn 'de elite' van Europa? En waarom zijn die meer elitair dan een Farage die al zijn halve leven in het EP zit? Of waarom zou een Euro kritische Cameron wél tot die elite behoren?
Zoals ik het verder lees roep je veel, maar zeg je weinig. De elite is voor globalisatie? Nou, dan behoor ik ook tot de elite.Ik geloof er niet in dat iedereen z'n eigen boontjes moet doppen. Ik geloof dat we dat beter samen kunnen doen! Ben ik nou onderdeel van de elite? En in welke zin ben ik dan machtig? Daar zou ik dan graag eens gebruik van maken
![]()
Maar jij denkt dat the powers that be in Remain een jonge moeder uit hun gelederen wel zou willen opofferen voor een zeer twijfelachtige uitkomst? Nee heb je, ja kun je krijgen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:12 schreef jogy het volgende:
Die Jo Cox moord had in ieder geval best een heftig effect op de peilingen. Niet heftig genoeg achteraf, maar toch.
Ik ook niet helemaal, in ieder geval niet als een eensgezinde groep psychopaten. Er zal wel een 'elite' zijn die achter de schermen rotzooi kan trappen maar zullen dat dan ook wel onderling doen, neemt niet weg dat ik nog steeds overtuigd ben dat de moord op Jo Cox een dubbele bodem had.
Ik ben serieus benieuwd wat jij nou als de elite beschouwd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:18 schreef Japie77 het volgende:
Verder geen zin om hier op in te gaan aangezien je hier niet bent om serieus te discussieren.
Ik denk dat eventuele 'powers that be' (of bepaalde fracties van de verzameling 'elite' groepen die zich her en der er tegenaan bemoeien) zich niet echt emotioneel gaan voelen of enige loyaliteit voelen bij een parlementair niemendalletje die dood meer 'goed' kan doen dan levend. En heel goed zijn (of denken dat ze heel goed zijn) in het bespelen van de publieke opinie. En dat waarschijnlijk goed gepraat bij henzelf (als ze er behoefte aan hebben) dat het voor het groter goed is. Of zo. Ik vermoed hoe dan ook niet echt dat er heel veel empathische mensen zijn in de groepen die zich op schimmige wijze bemoeien met de (wereld) politiek.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat the powers that be in Remain een jonge moeder uit hun gelederen wel zou willen opofferen voor een zeer twijfelachtige uitkomst? Nee heb je, ja kun je krijgen?
Ik hoop toch wel op wat meer realiteitszin daar. Waar en of daar ook is.
Haar dood heeft de race weer spannend gemaakt blijkbaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:01 schreef Copycat het volgende:
En welk goed heeft ze dood precies gedaan?
Het heeft niets met 'dom' te maken. Er is (imo) gegokt en verloren. Meer doen zou alleen maar nog erger opvallen, nu begonnen al relatief veel mensen zich achter de oren te krabben over de timing.quote:Juist. En dat risico was er altijd al. Levensgroot. Zo dom schat ik een eventuele elite niet in.
Gegokt? Hoe dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Haar dood heeft de race weer spannend gemaakt blijkbaar.
[..]
Het heeft niets met 'dom' te maken. Er is (imo) gegokt en verloren. Meer doen zou alleen maar nog erger opvallen, nu begonnen al relatief veel mensen zich achter de oren te krabben over de timing.
imo is er gegokt dat de racistische inslag van de moord van een fervente Brexit hooligan op een pro-EU parlementariër de zwevende kiezer zou doen omslaan naar een bremain stem ipv Brexit. En dat er een positief effect was op de peilingen richting Bremain kan je op zich wel ontkennen maar dan zou je fout zitten, de gok was dat het genoeg zou zijn en die bleek achteraf verkeerd te zijn.quote:
Hoezo gegokt? Dat impliceert een actie.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:26 schreef jogy het volgende:
[..]
imo is er gegokt dat de racistische inslag van de moord van een fervente Brexit hooligan op een pro-EU parlementariër de zwevende kiezer zou doen omslaan naar een bremain stem ipv Brexit.
Klopt. Daar gaat het hele topic over.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo gegokt? Dat impliceert een actie.
Sorry, ik blijf het moeilijk vinden om te geloven dat iemand kan denken dat die allemaal georkestreerd was door 'de elite'.quote:
Gebeurtenissen hebben effect op mensen, ja. Zo werkt politiekquote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Die Jo Cox moord had in ieder geval best een heftig effect op de peilingen. Niet heftig genoeg achteraf, maar toch.
Waardoor ben je overtuigd? Met de aanwezige informatie kan ik niet veel meer concluderen dat het een mafketel betrof. Dat bepaalde politieke stromingen daar al dan niet gemeend voordeel van hebben lijkt me niet meer dan een logisch gevolg.quote:Ik ook niet helemaal, in ieder geval niet als een eensgezinde groep psychopaten. Er zal wel een 'elite' zijn die achter de schermen rotzooi kan trappen maar zullen dat dan ook wel onderling doen, neemt niet weg dat ik nog steeds overtuigd ben dat de moord op Jo Cox een dubbele bodem had.
Eens, het betrof een mafketel. Maar is deze dus wel of niet bewust getriggert? Dat is een beetje mijn vraag en mijn antwoord neigt naar 'ja'. En dan wel op zo'n manier dat het dus niet bewijsbaar terug te herleiden is naar een derde partij. Misschien had die mafklapper wel relatief nieuwe 'vrienden' die hem dus hebben overtuigd tot zijn actie. daar heb ik geen idee van, ik heb niet het idee dat de dader zelf één of andere 'deep operative super sleeper agent' was oid. Eerder een ongeleid projectiel die even de gewenste kant op is gericht en losgelaten. Zoiets.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Gebeurtenissen hebben effect op mensen, ja. Zo werkt politiekDat ontken ik ook niet.
[..]
Waardoor ben je overtuigd? Met de aanwezige informatie kan ik niet veel meer concluderen dat het een mafketel betrof.
Een eerdere post van mij hier van dezelfde krant. peiling pre Coxmoord en post Coxmoordquote:Dat bepaalde politieke stromingen daar al dan niet gemeend voordeel van hebben lijkt me niet meer dan een logisch gevolg.
Ik ben trouwens nog steeds niet overtuigd dat de moord op Cox van positieve invloed geweest is op de anti-brexitters. De uitslag onderstreept dit.
Van tien punten achterstand in de peiling op Brexit naar nek aan nek. Het heeft een positief Bremain effect gehad maar niet positief genoeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:31 schreef jogy het volgende:
Ah, nee. Sinds dat artikel klimt 'stay' gestaag.
Beide dezelfde nieuws site.
4 dagen geleden
EU referendum: Poll reveals 10-point swing towards Brexit as campaigns enter final stages
Gister
EU referendum: Polls suggest Remain pulling back lead after late surge for Leave
Er zijn vele peilingen geweest en allen lieten een ander beeld zien.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens, het betrof een mafketel. Maar is deze dus wel of niet bewust getriggert? Dat is een beetje mijn vraag en mijn antwoord neigt naar 'ja'. En dan wel op zo'n manier dat het dus niet bewijsbaar terug te herleiden is naar een derde partij. Misschien had die mafklapper wel relatief nieuwe 'vrienden' die hem dus hebben overtuigd tot zijn actie. daar heb ik geen idee van, ik heb niet het idee dat de dader zelf één of andere 'deep operative super sleeper agent' was oid. Eerder een ongeleid projectiel die even de gewenste kant op is gericht en losgelaten. Zoiets.
[..]
Een eerdere post van mij hier van dezelfde krant. peiling pre Coxmoord en post Coxmoord
[..]
Van tien punten achterstand in de peiling op Brexit naar nek aan nek. Het heeft een positief Bremain effect gehad maar niet positief genoeg.
Klopt en zeker geen elite die denkt dat door een gek te manipuleren tot het plegen van een moord de verkiezing te beinvloeden is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf het moeilijk vinden om te geloven dat iemand kan denken dat die allemaal georkestreerd was door 'de elite'.
Or disappearance?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Als dat klopt, dan is de elite dus niet een entiteit die alles dicteert wat er gebeurt, maar een tandeloze tijger die enkel probeert bepaalde sturing te geven, maar daar niet altijd in slaagt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Het heeft niets met 'dom' te maken. Er is (imo) gegokt en verloren. Meer doen zou alleen maar nog erger opvallen, nu begonnen al relatief veel mensen zich achter de oren te krabben over de timing.
Nee hoor daar word al dagen over gespeculeerd op internet , alleen niet in dit topic en ben het nog niet tegengekomen op bnw . Typische struisvogelcultuur in nederland ofzo .quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat ik dit zelfs voor Tingo bizar vind.
Huh? Dat ze verdwenen is? Waar slaat dat nou op. Wie verzint dit soort schandalige onzin? . En dat noem je struisvogelcultuur? Denk je dat zelf ook dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee hoor daar word al dagen over gespeculeerd op internet , alleen niet in dit topic en ben het nog niet tegengekomen op bnw . Typische struisvogelcultuur in nederland ofzo .
Tandeloos zeker niet want in dit geval zouden ze er mee weg komen. Ze zijn dan niet almachtig. Dat is ook leuk om te beseffen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als dat klopt, dan is de elite dus niet een entiteit die alles dicteert wat er gebeurt, maar een tandeloze tijger die enkel probeert bepaalde sturing te geven, maar daar niet altijd in slaagt.
Dat ja. Je bent toch ook niet verbaast wanneer een baby in zijn luier schijt?quote:
Als jij na 1 zin al weet dat iets onzin is heb ik daar niks meer aan toe te voegenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh? Dat ze verdwenen is? Waar slaat dat nou op. Wie verzint dit soort schandalige onzin? . En dat noem je struisvogelcultuur? Denk je dat zelf ook dan?
Af en toe staat mijn verstand stil hier
De vrouw is doodgeschoten. Hoe iemand er dan bij komt om te beweren dat ze verdwenen is is me een groot raadsel. Maar blijkbaar denk jij dat er waarheid in die bewering kan zitten omdat je het struisvogelcultuur noemt?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Als jij na 1 zin al weet dat iets onzin is heb ik daar niks meer aan toe te voegen
Allemaal aannames overgenomen van de msm die jij als feit brengt , ik zei alleen dat op internet meerdere kanten worden besproken dan in bnw waar men een beetje achterblijft en te smal denkt en steeds smaller gaat denken . Niet met de tijd mee gaan .quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De vrouw is doodgeschoten. Hoe iemand er dan bij komt om te beweren dat ze verdwenen is is me een groot raadsel. Maar blijkbaar denk jij dat er waarheid in die bewering kan zitten omdat je het struisvogelcultuur noemt?
Volgens mij heeft ze nooit bestaan. Ik kwam deze theorie op twitter tegen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je weet toch, dat je deze zaken beter niet kunt aankaarten op BNW better go with the flow
Ik ben een paar keer per vliegtuig in het Verenigd Koninkrijk geweest maar heb niet de hele tijd naar buiten gekeken dus misschien bestaat het hele land niet. Ik heb niet goed opgelet maar het zou net zo goed een hele grote studio kunnen zijn geweest misschien.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nooit bestaan. Ik kwam deze theorie op twitter tegen.
Deze kwestie lijkt me hierbij wel opgelost eigenlijk
Was het wel leuk? Want dat is ook belangrijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer per vliegtuig in het Verenigd Koninkrijk geweest maar heb niet de hele tijd naar buiten gekeken dus misschien bestaat het hele land niet. Ik heb niet goed opgelet maar het zou net zo goed een hele grote studio kunnen zijn geweest misschien.
Net een pretpark. Vond het wel gek dat er een looping zat in de metro.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was het wel leuk? Want dat is ook belangrijk!
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Allemaal aannames overgenomen van de msm die jij als feit brengt , ik zei alleen dat op internet meerdere kanten worden besproken dan in bnw waar men een beetje achterblijft en te smal denkt en steeds smaller gaat denken . Niet met de tijd mee gaan .
Ik weet niet wat er echt is gebeurd dus ik kan niet alvast zeggen dat iets onzin is , buiten bnw maar wat meer erin verdiepen met ruimdenkende mensen .
Op zich fair enough, als een algemene stelling op wat de media brengt en wat er waar van is. Het puntje is echter dat op het moment en al een paar jaar een soort trend is ontstaan waar de meest onwaarschijnlijke optie te veel aandacht krijgt, die onwaarschijnlijke optie is laag hangend fruit van de conspiracy boom, mensen houden er van om laag hangend fruit te pakken want daar hoeven ze geen moeite voor te doen dus krijgen die onwaarschijnlijke opties onevenredig veel aandacht (zie de laatste posts van dit topic) en, naar mijn mening, werkt dat een gerichtere discussie alleen maar tegen. Ik heb het al een x aantal keer gezegd en ik heb niets meegekregen wat het tegenspreekt; De hoaxologie is een psy-op red herring ding wat enkel bestaat om zand in de radars van de complot theorie gemeenschap te werpen. En het werkt perfect, je hoeft alleen maar een paar knuppels met een youtube account, een paar nono's met een twitter en halve garen met een blogspot te hebben die suggesties de wereld in werpen die zo open en door hun vragende karakter niet te ontkrachten zijn dat je links, rechts en in het midden zo vaak aan het facepalmen bent dat je geen tijd meer hebt om zelf verder te zoeken want je knippert twee keer met je ogen en je hele familie is een hoax.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Allemaal aannames overgenomen van de msm die jij als feit brengt, ik zei alleen dat op internet meerdere kanten worden besproken dan in bnw waar men een beetje achterblijft en te smal denkt en steeds smaller gaat denken . Niet met de tijd mee gaan.
Ik weet niet wat er echt is gebeurd dus ik kan niet alvast zeggen dat iets onzin is, buiten bnw maar wat meer erin verdiepen met ruimdenkende mensen.
Tandeloos in de zin dat ze dus geen rechtstreekse sturing kunnen gevenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Tandeloos zeker niet want in dit geval zouden ze er mee weg komen. Ze zijn dan niet almachtig. Dat is ook leuk om te beseffen.
Van principes kun je niet eten japie, dat moet toch zelfs jij wel kunnen snappen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het welzijn van mijn familie heeft het meeste baat bij verandering. Niet een wereld waarin de rijken steeds rijker worden en de armen armer. Dat jij alleen een korte termijn blik hebt [..] moet je zelf weten. Ik zal altijd voor principes en idealen kiezen.
.
Grappig dat juist jij een simplist van de korte termijn mij beschuldigt van het hebben van geen visie als ik idealen en principes boven geld stel.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Van principes kun je niet eten japie, dat moet toch zelfs jij wel kunnen snappen.
En hoe word jouw familie er beter van als jij stopt met werken omdat de principes van je werkgever je niet aanstaan en er zodoende geen eten meer op tafel komt?
Kun je mij als een simplist wel van het hebben van een korte termijn visie beschuldigen maar dat betekend wel dat ik een visie heb in tegenstelling tot jou.
Of je staat zover van de realiteit af dat je domweg niet snapt dat er mensen zijn die moeten werken om rond te komen maar dan hoor je gewoon bij de 1%.
Die economie boeit geen kut. Kijk naar de andere landen die wij hebben uitgenodigd. Dus dat zou het argument al niet kunnen zijn. Een buffer creëeren, dat zou een valide argument kunnen zijn imo en dat wordt hiermee absoluut niet bereikt, integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef Manke het volgende:
Zal de laatste aanslag een false flag zijn van de EU, omdat ze Turkije mee willen laten doen met de strijd tegen terrorisme, zodat de EU Turkije sneller kan inlijven, wat ze zo graag willen omdat het economisch uitstekend gaat met Turkije, en voor de EU telt alleen dat.
Als we naar de feiten kijken zou het gewoon een politiek middel zijn die bewezen effectief is en vaker word ingezet , ik begrijp echt niet dat het onwaarschijnlijk is bij een regering die dat al eerder heeft gedaan , thats what they do .quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich fair enough, als een algemene stelling op wat de media brengt en wat er waar van is. Het puntje is echter dat op het moment en al een paar jaar een soort trend is ontstaan waar de meest onwaarschijnlijke optie te veel aandacht krijgt,
De verdwijning van Jo Cox lijkt me heel erg verdacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Als we naar de feiten kijken zou het gewoon een politiek middel zijn die bewezen effectief is en vaker word ingezet , ik begrijp echt niet dat het onwaarschijnlijk is bij een regering die dat al eerder heeft gedaan , thats what they do .
De reden dat de afgelopen jaren meer politiek theater of propaganda is kan ook komen doordat er grote politieke doelen op de agenda staan in onze tijd waar wij aan mee moeten werken en in moeten geloven .
Logischer als het over een half jaar had plaatsgevonden? Over tien jaar of binnen het uur? En ze is vermoord toch, wat maakt het uit hoe groot het mes was?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
De verdwijning van Jo Cox lijkt me heel erg verdacht.
Wat voor familie gaat zo rustig 'n publiek statement/tribute op de dorps pleintje binnen 48 uurtjes na zo'n vreselijk dood geven? (shot in the face and stabbed multiple times with a 30cm knife)
Ik geloof er geen reet van.
Punt is alleen dat Turkije vrij regelmatig doelwit is van aanslagen de afgelopen maanden dus nee, in het grote geheel doet dat niet iets anders nu ineens.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef Manke het volgende:
Zal de laatste aanslag een false flag zijn van de EU, omdat ze Turkije mee willen laten doen met de strijd tegen terrorisme, zodat de EU Turkije sneller kan inlijven, wat ze zo graag willen omdat het economisch uitstekend gaat met Turkije, en voor de EU telt alleen dat.
Ah, de psychologie van de koude grond. Alles is nep-isme.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
De verdwijning van Jo Cox lijkt me heel erg verdacht.
Wat voor familie gaat zo rustig 'n publiek statement/tribute op de dorps pleintje binnen 48 uurtjes na zo'n vreselijk dood geven? (shot in the face and stabbed multiple times with a 30cm knife)
Ik geloof er geen reet van.
Maar nu is het IS, Turkije werd altijd verweten hen te steunen, nu is het een gezamenlijke vijand.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Punt is alleen dat Turkije vrij regelmatig doelwit is van aanslagen de afgelopen maanden dus nee, in het grote geheel doet dat niet iets anders nu ineens.
Zou het daar de afgelopen jaren rustig zijn geweest dan had het nog anders kunnen zijn.
Het is al veel vaker IS geweest in Turkije, ook dat is niet nieuw hieraan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef Manke het volgende:
[..]
Maar nu is het IS, Turkije werd altijd verweten hen te steunen, nu is het een gezamenlijke vijand.
Heeft IS de aanslag opgeëist dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef Manke het volgende:
[..]
Maar nu is het IS, Turkije werd altijd verweten hen te steunen, nu is het een gezamenlijke vijand.
Kom nou - tis net zo stom als die ouders van James Foley ('onthoofd' door Jihadi John en vrienden) die binnen 24 uurtjes overal op TV te zien waren. Belachelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Logischer als het over een half jaar had plaatsgevonden? Over tien jaar of binnen het uur? En ze is vermoord toch, wat maakt het uit hoe groot het mes was?
Oftewel, wanneer zou jij het wel geloven...
Zelfs als het vlak voor hem was gebeurd had hij het niet geloofd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
Oftewel, wanneer zou jij het wel geloven...
Dat is dan ook les 1 wanneer er contract killers worden gebruikt. Het is altijd een loner met mentale problemen...wil je voorkomen dat er een uitgebreid onderzoek komt dan is het nogal cruciaal dat de persoon in kwestiequote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het is wat het is.
Ik geloof er persoonlijk weinig van. Ik denk dat dit gewoon de spreekwoordelijke trigger is geweest van deze man.
Als ik Google zie ik ook dat het een 'loner' was.
een contract killer is geen loner, die heeft dus contact (gehad) met anderen over de aanstaande moord.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 03:57 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Dat is dan ook les 1 wanneer er contract killers worden gebruikt. Het is altijd een loner met mentale problemen...wil je voorkomen dat er een uitgebreid onderzoek komt dan is het nogal cruciaal dat de persoon in kwestie
A) alleen handelde, waardoor er geen onderzoek plaats hoeft te vinden naar een hoop zaken met alle gevolgen van dien.
B) niet toerekeningsvatbaar is en dus geen motief had.
Ik weet niet of hier meer achter zit, maar het leek ze wel verdomd goed uit te komen. Brexit campagne stilgelegd, terwijl haar man de wereld (of eigenlijk de Britten) vooral duidelijk wilde maken dat we in haar nagedachtenis zouden moeten strijden waar zij voor stond.
De uitspraak over het schreeuwen van "Britain First" bleek na 2 uurtjes volkomen onzin te zijn. Die ene ooggetuige die meende dit gehoord te hebben (en kuch...heel toevallig...geen onbekende is - zie onderstaande link - ) heeft die bewering ook snel weer ingetrokken en geen van de andere getuige verklaarde en/of bevestigde dit.
http://www.breitbart.com/(...)ess-bnp-member-list/
Dus die link is er al niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 03:57 schreef Dhalsim het volgende:
De uitspraak over het schreeuwen van "Britain First" bleek na 2 uurtjes volkomen onzin te zijn. Die ene ooggetuige die meende dit gehoord te hebben (en kuch...heel toevallig...geen onbekende is - zie onderstaande link - ) heeft die bewering ook snel weer ingetrokken en geen van de andere getuige verklaarde en/of bevestigde dit.
Een polsbandje en dan wordt je niet meer verkracht. Dat moet wel heel erg afschrikwekkend zijn.quote:EU Madhouse: Polsbandje als middel tegen aanranding door migranten
Geplaatst op 4 juli 2016 door admin
In het kader van ‘psychiatrische inrichting EU‘ komt vandaag het anti-aanrandingspolsbandje naar u toe. Terwijl Europese meisjes en vrouwen onverminderd en in bosjes tegelijkertijd vrij wild (fair game) zijn in de ogen van de mannelijke immigranten (en u weet, de EU heeft ze graag, liefst 60 miljoen!) is nu een gepaste beschermingsmaatregel voor de Europese vrouw beschikbaar:
Om het probleem van aanrandingen bij Zweedse jonge meisjes tegen te gaan deelt de Zweedse politie nu polsbandjes uit waar vrij vertaald ‘kom niet aan me’ op staat gedrukt. Of de ‘onwetende’ ‘macho’s’, die natuurlijk zijn gehersenspoeld door die mannelijke seksistische Zweedse maatschappij, zich zullen laten afschrikken door deze snoeiharde maatregelen is nog maar de vraag.
Ja, alle immigranten ‘macho’s’ die graag in groepsverband (10+ man) kleine meisjes terroriseren, die laten zich uiteraard afschrikken door … een polsbandje. Ja, je kan je de schrik die deze polsbandjes teweeg brengt in ‘macho’ hoofden slechts voorstellen! Een polsbandje in een taal die ze niet willen, niet kunnen en niet willen kunnen lezen…
De EU, een psychiatrische inrichting, ja, klopt ongeveer wel.
http://langleveeuropa.nl/(...)ding-door-migranten/
Dit heeft niks met EU-beleid te maken maar meer de wereldvreemde politici in Zweden he.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een polsbandje en dan wordt je niet meer verkracht. Dat moet wel heel erg afschrikwekkend zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |