abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2016 @ 23:26:31 #176
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163279127
Maar ik ga er voor het gemak vanuit dat de dader echt de dader was, dat de vrouw heeft bestaan en ze daadwerkelijk vermoord is. Anders zou de hele complotterij georkestreerd zijn door een verzameling zachthartige mensen die het niet over hun hart kunnen verkrijgen een moord te kunnen plegen, al is het wel een schattige gedachte.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 24 juni 2016 @ 23:27:44 #177
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163279165
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Was het wel leuk? Want dat is ook belangrijk!
Net een pretpark. Vond het wel gek dat er een looping zat in de metro.
Vrijheid
  vrijdag 24 juni 2016 @ 23:46:19 #178
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_163279798
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Allemaal aannames overgenomen van de msm die jij als feit brengt , ik zei alleen dat op internet meerdere kanten worden besproken dan in bnw waar men een beetje achterblijft en te smal denkt en steeds smaller gaat denken . Niet met de tijd mee gaan .
Ik weet niet wat er echt is gebeurd dus ik kan niet alvast zeggen dat iets onzin is , buiten bnw maar wat meer erin verdiepen met ruimdenkende mensen .
Dat dus.
Huig
  zaterdag 25 juni 2016 @ 00:15:44 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163280507
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Allemaal aannames overgenomen van de msm die jij als feit brengt, ik zei alleen dat op internet meerdere kanten worden besproken dan in bnw waar men een beetje achterblijft en te smal denkt en steeds smaller gaat denken . Niet met de tijd mee gaan.
Ik weet niet wat er echt is gebeurd dus ik kan niet alvast zeggen dat iets onzin is, buiten bnw maar wat meer erin verdiepen met ruimdenkende mensen.
Op zich fair enough, als een algemene stelling op wat de media brengt en wat er waar van is. Het puntje is echter dat op het moment en al een paar jaar een soort trend is ontstaan waar de meest onwaarschijnlijke optie te veel aandacht krijgt, die onwaarschijnlijke optie is laag hangend fruit van de conspiracy boom, mensen houden er van om laag hangend fruit te pakken want daar hoeven ze geen moeite voor te doen dus krijgen die onwaarschijnlijke opties onevenredig veel aandacht (zie de laatste posts van dit topic) en, naar mijn mening, werkt dat een gerichtere discussie alleen maar tegen. Ik heb het al een x aantal keer gezegd en ik heb niets meegekregen wat het tegenspreekt; De hoaxologie is een psy-op red herring ding wat enkel bestaat om zand in de radars van de complot theorie gemeenschap te werpen. En het werkt perfect, je hoeft alleen maar een paar knuppels met een youtube account, een paar nono's met een twitter en halve garen met een blogspot te hebben die suggesties de wereld in werpen die zo open en door hun vragende karakter niet te ontkrachten zijn dat je links, rechts en in het midden zo vaak aan het facepalmen bent dat je geen tijd meer hebt om zelf verder te zoeken want je knippert twee keer met je ogen en je hele familie is een hoax.
Vrijheid
pi_163282092
Het hele topic heeft een hoog House Of Cards-gehalte. Natuurlijk zullen regeringen vieze trucjes niet schuwen, maar als MI5 of MI6 dit zouden hebben bedacht is dit wel erg knullig uitgevoerd.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_163282405
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Tandeloos zeker niet want in dit geval zouden ze er mee weg komen. Ze zijn dan niet almachtig. Dat is ook leuk om te beseffen.
Tandeloos in de zin dat ze dus geen rechtstreekse sturing kunnen geven
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_163286490
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het welzijn van mijn familie heeft het meeste baat bij verandering. Niet een wereld waarin de rijken steeds rijker worden en de armen armer. Dat jij alleen een korte termijn blik hebt [..] moet je zelf weten. Ik zal altijd voor principes en idealen kiezen.
.
Van principes kun je niet eten japie, dat moet toch zelfs jij wel kunnen snappen.

En hoe word jouw familie er beter van als jij stopt met werken omdat de principes van je werkgever je niet aanstaan en er zodoende geen eten meer op tafel komt?

Kun je mij als een simplist wel van het hebben van een korte termijn visie beschuldigen maar dat betekend wel dat ik een visie heb in tegenstelling tot jou.

Of je staat zover van de realiteit af dat je domweg niet snapt dat er mensen zijn die moeten werken om rond te komen maar dan hoor je gewoon bij de 1%.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 18:40:59 #183
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163292465
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Van principes kun je niet eten japie, dat moet toch zelfs jij wel kunnen snappen.

En hoe word jouw familie er beter van als jij stopt met werken omdat de principes van je werkgever je niet aanstaan en er zodoende geen eten meer op tafel komt?

Kun je mij als een simplist wel van het hebben van een korte termijn visie beschuldigen maar dat betekend wel dat ik een visie heb in tegenstelling tot jou.

Of je staat zover van de realiteit af dat je domweg niet snapt dat er mensen zijn die moeten werken om rond te komen maar dan hoor je gewoon bij de 1%.
Grappig dat juist jij een simplist van de korte termijn mij beschuldigt van het hebben van geen visie als ik idealen en principes boven geld stel. :P

Ik denk dat jij je goed aan kan sluiten bij de "visie" van Rutte.

'Visie is als de olifant die het uitzicht belemmert'

http://www.volkskrant.nl/(...)egen-visie~a3502974/
Feyenoord!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:23:32 #184
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163432042
Zal de laatste aanslag een false flag zijn van de EU, omdat ze Turkije mee willen laten doen met de strijd tegen terrorisme, zodat de EU Turkije sneller kan inlijven, wat ze zo graag willen omdat het economisch uitstekend gaat met Turkije, en voor de EU telt alleen dat.
pi_163433238
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef Manke het volgende:
Zal de laatste aanslag een false flag zijn van de EU, omdat ze Turkije mee willen laten doen met de strijd tegen terrorisme, zodat de EU Turkije sneller kan inlijven, wat ze zo graag willen omdat het economisch uitstekend gaat met Turkije, en voor de EU telt alleen dat.
Die economie boeit geen kut. Kijk naar de andere landen die wij hebben uitgenodigd. Dus dat zou het argument al niet kunnen zijn. Een buffer creëeren, dat zou een valide argument kunnen zijn imo en dat wordt hiermee absoluut niet bereikt, integendeel zelfs.

Als "wij" alleen dmv aanslagen een doel willen bereiken, dan moeten die aanslagen op ons grondgebied plaatsvinden. Remember, dat is continu de reden om bij een willekeurige regenbui al te roepen dat het een hoax/false flag is.

Er is continu 1 probleem. Dat is de achterban en die is in dit geval bijzonder anti Turkije dus ik zie niet hoe dit überhaupt door de EU georkestreerd zou moeten zijn
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:41:59 #186
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163435412
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 00:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Op zich fair enough, als een algemene stelling op wat de media brengt en wat er waar van is. Het puntje is echter dat op het moment en al een paar jaar een soort trend is ontstaan waar de meest onwaarschijnlijke optie te veel aandacht krijgt,
Als we naar de feiten kijken zou het gewoon een politiek middel zijn die bewezen effectief is en vaker word ingezet , ik begrijp echt niet dat het onwaarschijnlijk is bij een regering die dat al eerder heeft gedaan , thats what they do .

De reden dat de afgelopen jaren meer politiek theater of propaganda is kan ook komen doordat er grote politieke doelen op de agenda staan in onze tijd waar wij aan mee moeten werken en in moeten geloven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163439671
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:41 schreef Summers het volgende:

[..]

Als we naar de feiten kijken zou het gewoon een politiek middel zijn die bewezen effectief is en vaker word ingezet , ik begrijp echt niet dat het onwaarschijnlijk is bij een regering die dat al eerder heeft gedaan , thats what they do .

De reden dat de afgelopen jaren meer politiek theater of propaganda is kan ook komen doordat er grote politieke doelen op de agenda staan in onze tijd waar wij aan mee moeten werken en in moeten geloven .
De verdwijning van Jo Cox lijkt me heel erg verdacht.
Wat voor familie gaat zo rustig 'n publiek statement/tribute op de dorps pleintje binnen 48 uurtjes na zo'n vreselijk dood geven? (shot in the face and stabbed multiple times with a 30cm knife)
Ik geloof er geen reet van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163440007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 17:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat voor familie gaat zo rustig 'n publiek statement/tribute op de dorps pleintje binnen 48 uurtjes na zo'n vreselijk dood geven? (shot in the face and stabbed multiple times with a 30cm knife)
Logischer als het over een half jaar had plaatsgevonden? Over tien jaar of binnen het uur? En ze is vermoord toch, wat maakt het uit hoe groot het mes was?

Oftewel, wanneer zou jij het wel geloven... ;)
pi_163440158
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef Manke het volgende:
Punt is alleen dat Turkije vrij regelmatig doelwit is van aanslagen de afgelopen maanden dus nee, in het grote geheel doet dat niet iets anders nu ineens.

Zou het daar de afgelopen jaren rustig zijn geweest dan had het nog anders kunnen zijn.
pi_163440180
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 17:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah, de psychologie van de koude grond. Alles is nep-isme.

Overigens vind ik verdwijnen een vreemd woord voor iemand die dood is?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 19:40:15 #191
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163441711
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 18:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Punt is alleen dat Turkije vrij regelmatig doelwit is van aanslagen de afgelopen maanden dus nee, in het grote geheel doet dat niet iets anders nu ineens.

Zou het daar de afgelopen jaren rustig zijn geweest dan had het nog anders kunnen zijn.
Maar nu is het IS, Turkije werd altijd verweten hen te steunen, nu is het een gezamenlijke vijand.
pi_163442378
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef Manke het volgende:

[..]

Maar nu is het IS, Turkije werd altijd verweten hen te steunen, nu is het een gezamenlijke vijand.
Het is al veel vaker IS geweest in Turkije, ook dat is niet nieuw hieraan.
pi_163442513
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef Manke het volgende:

[..]

Heeft IS de aanslag opgeëist dan?
pi_163443532
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 18:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Logischer als het over een half jaar had plaatsgevonden? Over tien jaar of binnen het uur? En ze is vermoord toch, wat maakt het uit hoe groot het mes was?

Kom nou - tis net zo stom als die ouders van James Foley ('onthoofd' door Jihadi John en vrienden) die binnen 24 uurtjes overal op TV te zien waren. Belachelijk.
Ik vertrouw niks van Teeveeland.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163449552
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 18:07 schreef opgebaarde het volgende:

Zelfs als het vlak voor hem was gebeurd had hij het niet geloofd.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 03:57:52 #196
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_163452290
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:54 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Het is wat het is.

Ik geloof er persoonlijk weinig van. Ik denk dat dit gewoon de spreekwoordelijke trigger is geweest van deze man.

Als ik Google zie ik ook dat het een 'loner' was.
Dat is dan ook les 1 wanneer er contract killers worden gebruikt. Het is altijd een loner met mentale problemen...wil je voorkomen dat er een uitgebreid onderzoek komt dan is het nogal cruciaal dat de persoon in kwestie

A) alleen handelde, waardoor er geen onderzoek plaats hoeft te vinden naar een hoop zaken met alle gevolgen van dien.
B) niet toerekeningsvatbaar is en dus geen motief had.

Ik weet niet of hier meer achter zit, maar het leek ze wel verdomd goed uit te komen. Brexit campagne stilgelegd, terwijl haar man de wereld (of eigenlijk de Britten) vooral duidelijk wilde maken dat we in haar nagedachtenis zouden moeten strijden waar zij voor stond.

De uitspraak over het schreeuwen van "Britain First" bleek na 2 uurtjes volkomen onzin te zijn. Die ene ooggetuige die meende dit gehoord te hebben (en kuch...heel toevallig...geen onbekende is - zie onderstaande link - ) heeft die bewering ook snel weer ingetrokken en geen van de andere getuige verklaarde en/of bevestigde dit.

http://www.breitbart.com/(...)ess-bnp-member-list/
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_163453884
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 03:57 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Dat is dan ook les 1 wanneer er contract killers worden gebruikt. Het is altijd een loner met mentale problemen...wil je voorkomen dat er een uitgebreid onderzoek komt dan is het nogal cruciaal dat de persoon in kwestie

A) alleen handelde, waardoor er geen onderzoek plaats hoeft te vinden naar een hoop zaken met alle gevolgen van dien.
B) niet toerekeningsvatbaar is en dus geen motief had.

Ik weet niet of hier meer achter zit, maar het leek ze wel verdomd goed uit te komen. Brexit campagne stilgelegd, terwijl haar man de wereld (of eigenlijk de Britten) vooral duidelijk wilde maken dat we in haar nagedachtenis zouden moeten strijden waar zij voor stond.

De uitspraak over het schreeuwen van "Britain First" bleek na 2 uurtjes volkomen onzin te zijn. Die ene ooggetuige die meende dit gehoord te hebben (en kuch...heel toevallig...geen onbekende is - zie onderstaande link - ) heeft die bewering ook snel weer ingetrokken en geen van de andere getuige verklaarde en/of bevestigde dit.

http://www.breitbart.com/(...)ess-bnp-member-list/
een contract killer is geen loner, die heeft dus contact (gehad) met anderen over de aanstaande moord.
Er is dan dus al sprake van een samenzwering waarbij meerdere betrokken zijn.

En volgens jou zit ook nog eens de echtgenoot van het slachtoffer in het complot?
pi_163453900
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 03:57 schreef Dhalsim het volgende:
Dus die link is er al niet.
Wat een politieke moord om brexit te voorkomen dus al minder aannemelijk maakt.
  woensdag 6 juli 2016 @ 08:30:29 #199
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163550509

Wat ... Junker heeft met leiders van andere planeten over Brexit gehad. :)
Exopolitics :o
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 6 juli 2016 @ 08:32:49 #200
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163550539
quote:
EU Madhouse: Polsbandje als middel tegen aanranding door migranten
Geplaatst op 4 juli 2016 door admin
In het kader van ‘psychiatrische inrichting EU‘ komt vandaag het anti-aanrandingspolsbandje naar u toe. Terwijl Europese meisjes en vrouwen onverminderd en in bosjes tegelijkertijd vrij wild (fair game) zijn in de ogen van de mannelijke immigranten (en u weet, de EU heeft ze graag, liefst 60 miljoen!) is nu een gepaste beschermingsmaatregel voor de Europese vrouw beschikbaar:

Om het probleem van aanrandingen bij Zweedse jonge meisjes tegen te gaan deelt de Zweedse politie nu polsbandjes uit waar vrij vertaald ‘kom niet aan me’ op staat gedrukt. Of de ‘onwetende’ ‘macho’s’, die natuurlijk zijn gehersenspoeld door die mannelijke seksistische Zweedse maatschappij, zich zullen laten afschrikken door deze snoeiharde maatregelen is nog maar de vraag.

Ja, alle immigranten ‘macho’s’ die graag in groepsverband (10+ man) kleine meisjes terroriseren, die laten zich uiteraard afschrikken door … een polsbandje. Ja, je kan je de schrik die deze polsbandjes teweeg brengt in ‘macho’ hoofden slechts voorstellen! Een polsbandje in een taal die ze niet willen, niet kunnen en niet willen kunnen lezen…

De EU, een psychiatrische inrichting, ja, klopt ongeveer wel.
http://langleveeuropa.nl/(...)ding-door-migranten/
Een polsbandje en dan wordt je niet meer verkracht. Dat moet wel heel erg afschrikwekkend zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')