Net een pretpark. Vond het wel gek dat er een looping zat in de metro.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was het wel leuk? Want dat is ook belangrijk!
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Allemaal aannames overgenomen van de msm die jij als feit brengt , ik zei alleen dat op internet meerdere kanten worden besproken dan in bnw waar men een beetje achterblijft en te smal denkt en steeds smaller gaat denken . Niet met de tijd mee gaan .
Ik weet niet wat er echt is gebeurd dus ik kan niet alvast zeggen dat iets onzin is , buiten bnw maar wat meer erin verdiepen met ruimdenkende mensen .
Op zich fair enough, als een algemene stelling op wat de media brengt en wat er waar van is. Het puntje is echter dat op het moment en al een paar jaar een soort trend is ontstaan waar de meest onwaarschijnlijke optie te veel aandacht krijgt, die onwaarschijnlijke optie is laag hangend fruit van de conspiracy boom, mensen houden er van om laag hangend fruit te pakken want daar hoeven ze geen moeite voor te doen dus krijgen die onwaarschijnlijke opties onevenredig veel aandacht (zie de laatste posts van dit topic) en, naar mijn mening, werkt dat een gerichtere discussie alleen maar tegen. Ik heb het al een x aantal keer gezegd en ik heb niets meegekregen wat het tegenspreekt; De hoaxologie is een psy-op red herring ding wat enkel bestaat om zand in de radars van de complot theorie gemeenschap te werpen. En het werkt perfect, je hoeft alleen maar een paar knuppels met een youtube account, een paar nono's met een twitter en halve garen met een blogspot te hebben die suggesties de wereld in werpen die zo open en door hun vragende karakter niet te ontkrachten zijn dat je links, rechts en in het midden zo vaak aan het facepalmen bent dat je geen tijd meer hebt om zelf verder te zoeken want je knippert twee keer met je ogen en je hele familie is een hoax.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Allemaal aannames overgenomen van de msm die jij als feit brengt, ik zei alleen dat op internet meerdere kanten worden besproken dan in bnw waar men een beetje achterblijft en te smal denkt en steeds smaller gaat denken . Niet met de tijd mee gaan.
Ik weet niet wat er echt is gebeurd dus ik kan niet alvast zeggen dat iets onzin is, buiten bnw maar wat meer erin verdiepen met ruimdenkende mensen.
Tandeloos in de zin dat ze dus geen rechtstreekse sturing kunnen gevenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Tandeloos zeker niet want in dit geval zouden ze er mee weg komen. Ze zijn dan niet almachtig. Dat is ook leuk om te beseffen.
Van principes kun je niet eten japie, dat moet toch zelfs jij wel kunnen snappen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het welzijn van mijn familie heeft het meeste baat bij verandering. Niet een wereld waarin de rijken steeds rijker worden en de armen armer. Dat jij alleen een korte termijn blik hebt [..] moet je zelf weten. Ik zal altijd voor principes en idealen kiezen.
.
Grappig dat juist jij een simplist van de korte termijn mij beschuldigt van het hebben van geen visie als ik idealen en principes boven geld stel.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Van principes kun je niet eten japie, dat moet toch zelfs jij wel kunnen snappen.
En hoe word jouw familie er beter van als jij stopt met werken omdat de principes van je werkgever je niet aanstaan en er zodoende geen eten meer op tafel komt?
Kun je mij als een simplist wel van het hebben van een korte termijn visie beschuldigen maar dat betekend wel dat ik een visie heb in tegenstelling tot jou.
Of je staat zover van de realiteit af dat je domweg niet snapt dat er mensen zijn die moeten werken om rond te komen maar dan hoor je gewoon bij de 1%.
Die economie boeit geen kut. Kijk naar de andere landen die wij hebben uitgenodigd. Dus dat zou het argument al niet kunnen zijn. Een buffer creëeren, dat zou een valide argument kunnen zijn imo en dat wordt hiermee absoluut niet bereikt, integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef Manke het volgende:
Zal de laatste aanslag een false flag zijn van de EU, omdat ze Turkije mee willen laten doen met de strijd tegen terrorisme, zodat de EU Turkije sneller kan inlijven, wat ze zo graag willen omdat het economisch uitstekend gaat met Turkije, en voor de EU telt alleen dat.
Als we naar de feiten kijken zou het gewoon een politiek middel zijn die bewezen effectief is en vaker word ingezet , ik begrijp echt niet dat het onwaarschijnlijk is bij een regering die dat al eerder heeft gedaan , thats what they do .quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich fair enough, als een algemene stelling op wat de media brengt en wat er waar van is. Het puntje is echter dat op het moment en al een paar jaar een soort trend is ontstaan waar de meest onwaarschijnlijke optie te veel aandacht krijgt,
De verdwijning van Jo Cox lijkt me heel erg verdacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Als we naar de feiten kijken zou het gewoon een politiek middel zijn die bewezen effectief is en vaker word ingezet , ik begrijp echt niet dat het onwaarschijnlijk is bij een regering die dat al eerder heeft gedaan , thats what they do .
De reden dat de afgelopen jaren meer politiek theater of propaganda is kan ook komen doordat er grote politieke doelen op de agenda staan in onze tijd waar wij aan mee moeten werken en in moeten geloven .
Logischer als het over een half jaar had plaatsgevonden? Over tien jaar of binnen het uur? En ze is vermoord toch, wat maakt het uit hoe groot het mes was?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
De verdwijning van Jo Cox lijkt me heel erg verdacht.
Wat voor familie gaat zo rustig 'n publiek statement/tribute op de dorps pleintje binnen 48 uurtjes na zo'n vreselijk dood geven? (shot in the face and stabbed multiple times with a 30cm knife)
Ik geloof er geen reet van.
Punt is alleen dat Turkije vrij regelmatig doelwit is van aanslagen de afgelopen maanden dus nee, in het grote geheel doet dat niet iets anders nu ineens.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef Manke het volgende:
Zal de laatste aanslag een false flag zijn van de EU, omdat ze Turkije mee willen laten doen met de strijd tegen terrorisme, zodat de EU Turkije sneller kan inlijven, wat ze zo graag willen omdat het economisch uitstekend gaat met Turkije, en voor de EU telt alleen dat.
Ah, de psychologie van de koude grond. Alles is nep-isme.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
De verdwijning van Jo Cox lijkt me heel erg verdacht.
Wat voor familie gaat zo rustig 'n publiek statement/tribute op de dorps pleintje binnen 48 uurtjes na zo'n vreselijk dood geven? (shot in the face and stabbed multiple times with a 30cm knife)
Ik geloof er geen reet van.
Maar nu is het IS, Turkije werd altijd verweten hen te steunen, nu is het een gezamenlijke vijand.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Punt is alleen dat Turkije vrij regelmatig doelwit is van aanslagen de afgelopen maanden dus nee, in het grote geheel doet dat niet iets anders nu ineens.
Zou het daar de afgelopen jaren rustig zijn geweest dan had het nog anders kunnen zijn.
Het is al veel vaker IS geweest in Turkije, ook dat is niet nieuw hieraan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef Manke het volgende:
[..]
Maar nu is het IS, Turkije werd altijd verweten hen te steunen, nu is het een gezamenlijke vijand.
Heeft IS de aanslag opgeëist dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef Manke het volgende:
[..]
Maar nu is het IS, Turkije werd altijd verweten hen te steunen, nu is het een gezamenlijke vijand.
Kom nou - tis net zo stom als die ouders van James Foley ('onthoofd' door Jihadi John en vrienden) die binnen 24 uurtjes overal op TV te zien waren. Belachelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Logischer als het over een half jaar had plaatsgevonden? Over tien jaar of binnen het uur? En ze is vermoord toch, wat maakt het uit hoe groot het mes was?
Oftewel, wanneer zou jij het wel geloven...
Zelfs als het vlak voor hem was gebeurd had hij het niet geloofd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
Oftewel, wanneer zou jij het wel geloven...
Dat is dan ook les 1 wanneer er contract killers worden gebruikt. Het is altijd een loner met mentale problemen...wil je voorkomen dat er een uitgebreid onderzoek komt dan is het nogal cruciaal dat de persoon in kwestiequote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het is wat het is.
Ik geloof er persoonlijk weinig van. Ik denk dat dit gewoon de spreekwoordelijke trigger is geweest van deze man.
Als ik Google zie ik ook dat het een 'loner' was.
een contract killer is geen loner, die heeft dus contact (gehad) met anderen over de aanstaande moord.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 03:57 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Dat is dan ook les 1 wanneer er contract killers worden gebruikt. Het is altijd een loner met mentale problemen...wil je voorkomen dat er een uitgebreid onderzoek komt dan is het nogal cruciaal dat de persoon in kwestie
A) alleen handelde, waardoor er geen onderzoek plaats hoeft te vinden naar een hoop zaken met alle gevolgen van dien.
B) niet toerekeningsvatbaar is en dus geen motief had.
Ik weet niet of hier meer achter zit, maar het leek ze wel verdomd goed uit te komen. Brexit campagne stilgelegd, terwijl haar man de wereld (of eigenlijk de Britten) vooral duidelijk wilde maken dat we in haar nagedachtenis zouden moeten strijden waar zij voor stond.
De uitspraak over het schreeuwen van "Britain First" bleek na 2 uurtjes volkomen onzin te zijn. Die ene ooggetuige die meende dit gehoord te hebben (en kuch...heel toevallig...geen onbekende is - zie onderstaande link - ) heeft die bewering ook snel weer ingetrokken en geen van de andere getuige verklaarde en/of bevestigde dit.
http://www.breitbart.com/(...)ess-bnp-member-list/
Dus die link is er al niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 03:57 schreef Dhalsim het volgende:
De uitspraak over het schreeuwen van "Britain First" bleek na 2 uurtjes volkomen onzin te zijn. Die ene ooggetuige die meende dit gehoord te hebben (en kuch...heel toevallig...geen onbekende is - zie onderstaande link - ) heeft die bewering ook snel weer ingetrokken en geen van de andere getuige verklaarde en/of bevestigde dit.
Een polsbandje en dan wordt je niet meer verkracht. Dat moet wel heel erg afschrikwekkend zijn.quote:EU Madhouse: Polsbandje als middel tegen aanranding door migranten
Geplaatst op 4 juli 2016 door admin
In het kader van ‘psychiatrische inrichting EU‘ komt vandaag het anti-aanrandingspolsbandje naar u toe. Terwijl Europese meisjes en vrouwen onverminderd en in bosjes tegelijkertijd vrij wild (fair game) zijn in de ogen van de mannelijke immigranten (en u weet, de EU heeft ze graag, liefst 60 miljoen!) is nu een gepaste beschermingsmaatregel voor de Europese vrouw beschikbaar:
Om het probleem van aanrandingen bij Zweedse jonge meisjes tegen te gaan deelt de Zweedse politie nu polsbandjes uit waar vrij vertaald ‘kom niet aan me’ op staat gedrukt. Of de ‘onwetende’ ‘macho’s’, die natuurlijk zijn gehersenspoeld door die mannelijke seksistische Zweedse maatschappij, zich zullen laten afschrikken door deze snoeiharde maatregelen is nog maar de vraag.
Ja, alle immigranten ‘macho’s’ die graag in groepsverband (10+ man) kleine meisjes terroriseren, die laten zich uiteraard afschrikken door … een polsbandje. Ja, je kan je de schrik die deze polsbandjes teweeg brengt in ‘macho’ hoofden slechts voorstellen! Een polsbandje in een taal die ze niet willen, niet kunnen en niet willen kunnen lezen…
De EU, een psychiatrische inrichting, ja, klopt ongeveer wel.
http://langleveeuropa.nl/(...)ding-door-migranten/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |