abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:47:36 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163266439
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zeggen dat Cox een onbekende was :')
Dat was ze zeker, relatief dan. Haar enige echte claim to fame kwam na haar overlijden.

quote:
Helen Joanne "Jo" Cox[2] (née Leadbeater;[3] 22 June 1974 - 16 June 2016) was a British Labour Party politician. She was the Member of Parliament (MP) for the Batley and Spen constituency from her election in May 2015 until her death 13 months later in June 2016, having won the seat with an increased majority for Labour in the 2015 general election.[4]

Working first as a political assistant, she then joined the international humanitarian charity Oxfam, where she rose to become head of policy and advocacy at Oxfam GB. She was selected to contest the Batley and Spen parliamentary seat after the previous incumbent decided not to stand in 2015. Having held the seat for Labour, she became a campaigner on issues relating to the Syrian Civil War, and founded and chaired the all-party parliamentary group Friends of Syria; an obituary appearing in The Independent on the day of her death described her as having "campaigned tirelessly for refugees".[5]
Nou nou.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:55:12 #127
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163266634
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Absoluut niet de bedoeling dit. Het doel van de elite is een wereldregering en dat doel is nu compleet weg.
de elite waar je op doelt zijn meesters in the art of deception. Give a little, take a little more

Nog wat religieuze speculatie: De bijbel spreekt over dat 1 van de koppen van het beest (EU ws) vermorzeld wordt (brexit en gevolgen), maar sterker terugkomt door een wonder, de wereld zal hierom verwonderd zijn. 3 leiders zullen plaats maken voor 1: de 'antichrist', wiens naam 666 maakt. laat dat nou net op prins Harry van toepassing zijn, al zijn 3 namen komen volgens het Hebreeuws alfabet uit op 666.
Maar goed. :Y)
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:59:28 #128
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163266758
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:55 schreef Manke het volgende:

[..]

de elite waar je op doelt zijn meesters in the art of deception. Give a little, take a little more

Nog wat religieuze speculatie: De bijbel spreekt over dat 1 van de koppen van het beest (EU ws) vermorzeld wordt (brexit en gevolgen), maar sterker terugkomt door een wonder, de wereld zal hierom verwonderd zijn. 3 leiders zullen plaats maken voor 1: de 'antichrist', wiens naam 666 maakt. laat dat nou net op prins Harry van toepassing zijn, al zijn 3 namen komen volgens het Hebreeuws alfabet uit op 666.
Maar goed. :Y)
Tja ik hecht niet meer zoveel waarde aan zulk soort "voorspellingen" Niemand kan de toekomst voorspellen. En puur kijkend naar hoeveel invloed er is beoefend om de britten voor een bremain te laten stemmen lijkt mij niet dat dit is wat de elite wilde.
Feyenoord!
pi_163266836
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja ik hecht niet meer zoveel waarde aan zulk soort "voorspellingen" Niemand kan de toekomst voorspellen. En puur kijkend naar hoeveel invloed er is beoefend om de britten voor een bremain te laten stemmen lijkt mij niet dat dit is wat de elite wilde.
Blijkbaar was er net wat meer invloed op de mensen voor brexit te laten stemmen. Kunnen we nu concluderen dat "de elite" dat voor ogen had?
Conscience do cost.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:04:48 #130
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163266915
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Blijkbaar was er net wat meer invloed op de mensen voor brexit te laten stemmen. Kunnen we nu concluderen dat "de elite" dat voor ogen had?
Welke invloed dan? De moord op Cox bedoel je zodat mensen door hun sympathie juist voor een Bremain zouden stemmen? Of zo ongeveer alle EU politici met hun dreigementen en het schetsen van de angst scenarios bij een Brexit?
Feyenoord!
pi_163267033
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Welke invloed dan?
Degene die ervoor heeft gezorgd dat Brexit een feit is geworden.
quote:
De moord op Cox bedoel je zodat mensen door hun sympathie juist voor een Bremain zouden stemmen?
Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat dat nauwelijks van invloed zou zijn en blijkbaar is dat realiteit geworden.
quote:
Of zo ongeveer alle EU politici met hun dreigementen en het schetsen van de angst scenarios bij een Brexit?
EU politici vragen wat zij van een Brexit vinden is dan ook vragen aan een slager wat hij vindt van vlees eten. Daarnaast zijn de brexit-mensen nou ook niet bepaald vrij geweest van angstige scenario's schetsen.

Face it. "De elite" is lang niet zo eensgezind als geschetst wordt. Het zijn net mensen.
Conscience do cost.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:09:00 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163267039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Neuh, alles wat opvallend was, was ten voordele voor de Bremain groep. Dus dan is een Brexit er doorheen gekomen ondanks die acties. Dit laat mogelijk zien die 'elite' dus totaal niet almachtig zijn, ook tof.
Vrijheid
pi_163267064
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Neuh, alles wat opvallend was, was ten voordele voor de Bremain groep.
Die mening deel ik niet.
quote:
Dus dan is een Brexit er doorheen gekomen ondanks die acties. Dit laat mogelijk zien die 'elite' dus totaal niet almachtig zijn, ook tof.
Ik geloof sowieso niet in een almachtige elite. :P
Conscience do cost.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:12:31 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163267143
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Die mening deel ik niet.
Die Jo Cox moord had in ieder geval best een heftig effect op de peilingen. Niet heftig genoeg achteraf, maar toch.

quote:
[..]

Ik geloof sowieso niet in een almachtige elite. :P
Ik ook niet helemaal, in ieder geval niet als een eensgezinde groep psychopaten. Er zal wel een 'elite' zijn die achter de schermen rotzooi kan trappen maar zullen dat dan ook wel onderling doen, neemt niet weg dat ik nog steeds overtuigd ben dat de moord op Jo Cox een dubbele bodem had.
Vrijheid
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:18:41 #135
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163267321
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Neuh, alles wat opvallend was, was ten voordele voor de Bremain groep. Dus dan is een Brexit er doorheen gekomen ondanks die acties. Dit laat mogelijk zien die 'elite' dus totaal niet almachtig zijn, ook tof.
Eens.
Feyenoord!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:23:51 #136
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163267478
De elite is dan natuurlijk ook een echte Don Quichot.

Een onzichtbare vijand waar je wel tegen moet zijn, die handig gebruikt wordt om het volk te verenigen maar die eigenlijk niet bestaat.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:49:01 #137
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163268141
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
De elite is dan natuurlijk ook een echte Don Quichot.

Een onzichtbare vijand waar je wel tegen moet zijn, die handig gebruikt wordt om het volk te verenigen maar die eigenlijk niet bestaat.
Klopt er bestaat inderdaad geen elite in deze wereld.....

Jij hebt net zoveel geld en macht als een familie als de Rotschilds......Of het Vaticaan..... :')
Feyenoord!
pi_163268191
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij hebt net zoveel geld en macht als een familie als de Rotschilds......Of het Vaticaan..... :')
Blijf bij het onderwerp graag: de EU en hun praktijken.

Zou jammer zijn als het verzand in een algemene domme discussie waar je niet uit gaat komen over het Vaticaan of de Rothschilds. Bovendien zijn daar genoeg andere topics voor.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:56:25 #139
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163268312
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Blijf bij het onderwerp graag: de EU en hun praktijken.

Zou jammer zijn als het verzand in een algemene domme discussie waar je niet uit gaat komen over het Vaticaan of de Rothschilds. Bovendien zijn daar genoeg andere topics voor.
En jij gaat mij hier even over corrigeren? Begin dan bij degene waar ik op reageerde. Lijkt me wat toepasselijker......
Feyenoord!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:57:01 #140
116015 SicSicSics
pi_163268320
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:49 schreef Japie77 het volgende:
Dat zei ik niet. ;)
De elite bestaat niet. Je hebt verder overal bevoorrechte mensen.

Om het even bij Europa te houden. Wie zijn 'de elite' van Europa? En waarom zijn die meer elitair dan een Farage die al zijn halve leven in het EP zit? Of waarom zou een Euro kritische Cameron wél tot die elite behoren?

Zoals ik het verder lees roep je veel, maar zeg je weinig. De elite is voor globalisatie? Nou, dan behoor ik ook tot de elite. :D Ik geloof er niet in dat iedereen z'n eigen boontjes moet doppen. Ik geloof dat we dat beter samen kunnen doen! Ben ik nou onderdeel van de elite? En in welke zin ben ik dan machtig? Daar zou ik dan graag eens gebruik van maken :@
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_163268368
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En jij gaat mij hier even over corrigeren?
Ja. Dat zie je toch?

quote:
Begin dan bij degene waar ik op reageerde. Lijkt me wat toepasselijker......
Lijkt mij niet.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 15:18:56 #142
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163268742
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zei ik niet. ;)
De elite bestaat niet. Je hebt verder overal bevoorrechte mensen.

Om het even bij Europa te houden. Wie zijn 'de elite' van Europa? En waarom zijn die meer elitair dan een Farage die al zijn halve leven in het EP zit? Of waarom zou een Euro kritische Cameron wél tot die elite behoren?

Zoals ik het verder lees roep je veel, maar zeg je weinig. De elite is voor globalisatie? Nou, dan behoor ik ook tot de elite. :D Ik geloof er niet in dat iedereen z'n eigen boontjes moet doppen. Ik geloof dat we dat beter samen kunnen doen! Ben ik nou onderdeel van de elite? En in welke zin ben ik dan machtig? Daar zou ik dan graag eens gebruik van maken :@

Je zegt het hier letterlijk. Maar je gaat het natuurlijk weer terug draaien zoals we van je kennen.

Verder geen zin om hier op in te gaan aangezien je hier niet bent om serieus te discussieren. :W
Feyenoord!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 15:23:07 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163268827
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:12 schreef jogy het volgende:

Die Jo Cox moord had in ieder geval best een heftig effect op de peilingen. Niet heftig genoeg achteraf, maar toch.

Ik ook niet helemaal, in ieder geval niet als een eensgezinde groep psychopaten. Er zal wel een 'elite' zijn die achter de schermen rotzooi kan trappen maar zullen dat dan ook wel onderling doen, neemt niet weg dat ik nog steeds overtuigd ben dat de moord op Jo Cox een dubbele bodem had.
Maar jij denkt dat the powers that be in Remain een jonge moeder uit hun gelederen wel zou willen opofferen voor een zeer twijfelachtige uitkomst? Nee heb je, ja kun je krijgen?
Ik hoop toch wel op wat meer realiteitszin daar. Waar en of daar ook is :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 15:23:19 #144
116015 SicSicSics
pi_163268832
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 15:18 schreef Japie77 het volgende:
Verder geen zin om hier op in te gaan aangezien je hier niet bent om serieus te discussieren. :W
Ik ben serieus benieuwd wat jij nou als de elite beschouwd.
Is de elite het idee Europa?
Is de elite het idee Globalisatie?
Is de eilte iedereen die deze ideeën steunt?
Is de elite alleen een groepje rijke industriëlen die dat doel nastreven?

Wie bedoel je nou precies wanneer je zegt: De mensen in Engeland staan op tegen de elite en dat is mooi om te zien.

Tegen wie zijn ze opgestaan?

Verder zeg ik inderdaad dat de elite die jij bedoelt, niet bestaat. :) Maar dat is een aanname. De elite zoals ze wel vaker naar voren geschoven worden in NWO - BNW verhalen. Die bestaat niet als zodanig.
Fine, fuck you then!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 15:50:11 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163269342
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 15:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar jij denkt dat the powers that be in Remain een jonge moeder uit hun gelederen wel zou willen opofferen voor een zeer twijfelachtige uitkomst? Nee heb je, ja kun je krijgen?
Ik hoop toch wel op wat meer realiteitszin daar. Waar en of daar ook is :') .
Ik denk dat eventuele 'powers that be' (of bepaalde fracties van de verzameling 'elite' groepen die zich her en der er tegenaan bemoeien) zich niet echt emotioneel gaan voelen of enige loyaliteit voelen bij een parlementair niemendalletje die dood meer 'goed' kan doen dan levend. En heel goed zijn (of denken dat ze heel goed zijn) in het bespelen van de publieke opinie. En dat waarschijnlijk goed gepraat bij henzelf (als ze er behoefte aan hebben) dat het voor het groter goed is. Of zo. Ik vermoed hoe dan ook niet echt dat er heel veel empathische mensen zijn in de groepen die zich op schimmige wijze bemoeien met de (wereld) politiek.
Vrijheid
  vrijdag 24 juni 2016 @ 16:01:49 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163269628
En welk goed heeft ze dood precies gedaan?
Juist. En dat risico was er altijd al. Levensgroot. Zo dom schat ik een eventuele elite niet in.

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 24-06-2016 16:16:48 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 16:07:44 #147
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163269778
De britten op vakantie in grote problemen, pond gecrashed
http://www.telegraaf.nl/d(...)rashend_pond___.html

AMSTERDAM - De eerste gevolgen van het Britse besluit om uit de Europese Unie te treden zijn nu al merkbaar. Vanwege het kelderende pond hebben webshops hun deuren (deels) gesloten. Ook melden Engelsen op vakantie in Europa dat ze niet meer kunnen pinnen.
There is only one religion
pi_163270030
On topic:
De brexit heeft gewonnen, maar of Engeland daar blij mee moet zijn is nog maar de vraag. Dit kan wel eens het begin zijn van het uiteen vallen van het Verenigd Koninkrijk.

[ Bericht 24% gewijzigd door jogy op 24-06-2016 16:20:49 ]
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 24 juni 2016 @ 16:20:25 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163270056
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:01 schreef Copycat het volgende:
En welk goed heeft ze dood precies gedaan?
Haar dood heeft de race weer spannend gemaakt blijkbaar.

quote:
Juist. En dat risico was er altijd al. Levensgroot. Zo dom schat ik een eventuele elite niet in.
Het heeft niets met 'dom' te maken. Er is (imo) gegokt en verloren. Meer doen zou alleen maar nog erger opvallen, nu begonnen al relatief veel mensen zich achter de oren te krabben over de timing.
Vrijheid
  vrijdag 24 juni 2016 @ 16:22:47 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163270098
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Haar dood heeft de race weer spannend gemaakt blijkbaar.

[..]

Het heeft niets met 'dom' te maken. Er is (imo) gegokt en verloren. Meer doen zou alleen maar nog erger opvallen, nu begonnen al relatief veel mensen zich achter de oren te krabben over de timing.
Gegokt? Hoe dan?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')