Door: NU.nlquote:Het Britse parlementslid Jo Cox is gewond geraakt bij een schietpartij in Birstall, in de buurt van Leeds. Ze zou ook zijn neergestoken. Volgens Sky News verkeert de Labour-politica in kritieke toestand.
Cox zou in Birstall zijn voor gesprekken met inwoners in de lokale bibliotheek. Britse media melden op basis van ooggetuigen dat Cox na het incident bloedend op straat lag.
De politica is met een helikopter naar het ziekenhuis in Leeds gebracht. Volgens de BBC wordt het ziekenhuis bewaakt door gewapende agenten.
Cox is 41 jaar en moeder van twee kinderen.
Meer informatie volgt.
Het lijkt me ook heel sterk dat zij hier iets van weten/wisten of iets mee te maken hadden. Je ziet het vaker, mensen die geinspireerd zijn door de wat extremere visie van anderen en hun eigen verknipte geest daarop losgelaten hebben. Zie Breivik --> Wildersquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, sws zal het geen aanval geweest zijn vanuit een groep.partij. Lijkt me sws een loner.
Snap wel dat ze het benauwd krijgen nu.
twitter:RaheemKassam twitterde op donderdag 16-06-2016 om 18:38:48BREAKING: Maria Eagle has now DELETED her tweet about the “Britain First” claim/shout https://t.co/na2dDOAdqp reageer retweet
Dat zij bij een confrontatie tussenbeide zou zijn gekomen weet deze meneer zeker. Maar dat komt nergens terug in de verklaringen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
https://www.britainfirst.org/
Het clubje heeft een official statement op de voorpagina gezet.
Oud nieuws, waarom post je dit nogmaals?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:07 schreef damian5700 het volgende:
twitter:RaheemKassam twitterde op donderdag 16-06-2016 om 18:38:48BREAKING: Maria Eagle has now DELETED her tweet about the “Britain First” claim/shout https://t.co/na2dDOAdqp reageer retweet
We moeten afwachten idd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het lijkt me ook heel sterk dat zij hier iets van weten/wisten of iets mee te maken hadden. Je ziet het vaker, mensen die geinspireerd zijn door de wat extremere visie van anderen en hun eigen verknipte geest daarop losgelaten hebben. Zie Breivik --> Wilders
Áls dat het al is natuurlijk, dat schijnt nog onzeker te zijn
Nu gaan islam apologisten je voor hypocriet uitmaken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het lijkt me ook heel sterk dat zij hier iets van weten/wisten of iets mee te maken hadden. Je ziet het vaker, mensen die geinspireerd zijn door de wat extremere visie van anderen en hun eigen verknipte geest daarop losgelaten hebben. Zie Breivik --> Wilders
Áls dat het al is natuurlijk, dat schijnt nog onzeker te zijn
Daar werd naar gevraagd in het vorige topic. De BBC is hierover ook al gedraaid door nu te stellen dat het ging om de kreet 'Put Britain First'.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:08 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Oud nieuws, waarom post je dit nogmaals?
twitter:Independent twitterde op donderdag 16-06-2016 om 19:53:02Man who shot and stabbed Labour MP shouted ‘Britain First’, says eyewitness https://t.co/7ibYVMOWOV reageer retweet
twitter:RJBayley twitterde op donderdag 16-06-2016 om 22:10:28Just seen an eyewitness on @BBCNews saying #JoCox killer shouted "put britain first" or "Britain First". CC: It's now confimed @BritainFirst reageer retweet
Dat is het in principe ook. Al doet dat er nu niet toe.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
Nu gaan islam apologisten je voor hypocriet uitmaken.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:12 schreef Ceberut het volgende:
Het wordt bevestigd.twitter:RJBayley twitterde op donderdag 16-06-2016 om 22:10:28Just seen an eyewitness on @BBCNews saying #JoCox killer shouted "put britain first" or "Britain First". CC: It's now confimed @BritainFirst reageer retweet
Even wachten nog, denk ik.quote:Host of @castlefmscot's RJ Bayley Rock Show & @PopcornHorror's resident writer. Rock, Metal, Superheroes & Horror Forever. Tweets unaffiliated, possibly lies.
Dan lijkt het op een doelbewuste aanslag idd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:16 schreef Kijkertje het volgende:
Ooggetuigen zeggen tegen Britse media dat de schutter Cox opwachtte voor haar kantoor. Toen ze naar buiten kwam, zou ze van dichtbij zijn beschoten en gestoken. De man zou ook 'Britain First' hebben geroepen, de naam van een extreemrechtse beweging in Groot-Brittannië.
http://nos.nl/artikel/211(...)is-wat-we-weten.html
Hier een link met beeld:quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Even wachten nog, denk ik.
Beter BBC afwachten.
twitter:_SomeDad twitterde op donderdag 16-06-2016 om 22:16:47Witness who heard the phrase Britain First on BBC news #JoCox https://t.co/NGpTlR2QZe reageer retweet
http://www.independent.co(...)itness-a7085656.htmlquote:According to the Guardian 38-year-old Graeme Howard said he heard a man shout “Britain First” during the attack.
A second eyewitness Clarke Rothwell told the Examiner the man shouted “Britain First, Britain First”. She was reportedly within yards of the attack in Birstall.
[...]quote:Suspected killer Tommy Mair has two brothers: Scott Mair, 49, and a half-brother, Duane St Louis, the product of his mother Mary’s second marriage with the late Reginald St Louis, who came from Grenada.
quote:St Louis said Mair had Obsessive Compulsive Disorder (OCD): “He was obsessed with washing himself. He would scrub his skin with Brillo pads.”
He insisted his brother had never expressed any racist views and seemed fine having a mixed-race sibling. Neither did he have any strong political views that St Louis was aware of.
Mair had been volunteering for the past few years at a school for children with disabilities, he said.
Vreemdelingenhaat heeft weinig met pro- of anti-EU te maken, en daar lijkt dit om te gaanquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)itness-a7085656.html
twee getuigen met naam.. die hoorde zijn geschreeuw " (put) Britain first"
Dan vind ik een motief als nationalistische vreemdelingenhaat redelijk waarschijnlijk
Akkoord dan is het bevestigd dus.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hier een link met beeld:twitter:_SomeDad twitterde op donderdag 16-06-2016 om 22:16:47Witness who heard the phrase Britain First on BBC news #JoCox https://t.co/NGpTlR2QZe reageer retweet
Een deel van het anti-kamp meent immigratie tot een stop te kunnen brengen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Vreemdelingenhaat heeft weinig met pro- of anti-EU te maken, en daar lijkt dit om te gaan
Dat zit er wel achter hè, denk ik toch.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vreemdelingenhaat heeft weinig met pro- of anti-EU te maken, en daar lijkt dit om te gaan
Hij deed geen vlieg kwaad maar weet een politieke moordaanslag te plegen op een politieke tegenstander.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een deel van het anti-kamp meent immigratie tot een stop te kunnen brengen.
Het lijkt erop dat er een beetje te gehaast een link is gelegd met Britain First. Waarschijnlijk is dit ook de reden dat de Labour politica haar tweet had ingetrokken.quote:
Bart van U. riep ook wat vreemde dingen. Uit de achtergrondinformatie ontstaan ook wel enigszins het beeld van een wat geïsoleerde man die psychisch ook niet helemaal in orde is. Dat plaatst wel vraagtekens bij de waarde die je aan dergelijke vermeende uitroepen zou moeten hechten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)itness-a7085656.html
twee getuigen met naam.. die hoorde zijn geschreeuw " (put) Britain first"
Dan vind ik een motief als nationalistische vreemdelingenhaat redelijk waarschijnlijk
vreemdelingenhaat en een anti-EU-stelling heeft veel met elkaar te maken..quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als je erom moordt zou ik het toch een sterkere naam willen geven dan 'niet voor ongeremde immigratie zijn'quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Niet voor ongeremde immigratie zijn =/= vreemdelingenhaat.
Volgens mij worden moorden niet vaak gepleegd door mensen die dominant en in controle over hun leven zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij deed geen vlieg kwaad maar weet een politieke moordaanslag te plegen op een politieke tegenstander.
Het lijkt me dat rechts-extremisme wel een bepaalde voedingsbodem geeft voor dergelijke acties...quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bart van U. riep ook wat vreemde dingen. Uit de achtergrondinformatie ontstaan ook wel enigszins het beeld van een wat geïsoleerde man die psychisch ook niet helemaal in orde is. Dat plaatst wel vraagtekens bij de waarde die je aan dergelijke vermeende uitroepen zou moeten hechten.
De daad is gewoon verschrikkelijk, maar dit is [NWS], dus in dit verband zou je eigenlijk deze post(s) moeten lezen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij deed geen vlieg kwaad maar weet een politieke moordaanslag te plegen op een politieke tegenstander.
Nee, eigen land eerst. Heeft helemaal niets te maken met vreemdelingenhaat. Ik pleit ook voor Nederland eerst door onze regering.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
vreemdelingenhaat en een anti-EU-stelling heeft veel met elkaar te maken..
Dat is zo duidelijk als wat.
Maar als de man 'britain first' roept dan is dat zoiets als de Nederlandse kreet "eigenvolk eerst"
Duidelijk uit welke hoek dat komt.
idd..... die kreet is geen bewijs voor een anti-EU stellingname, maar dat zei ik ook niet.
Ja, ik vraag me af of dat in de praktijk natuurlijk zo is hè. Als je niet voor ongeremde immigratie bent ga je dan een aanslag plegen. Volgens mij is daar niemand voor. Daarbij is er geen ongeremde immigratie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Misschien wel ja.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af of dat in de praktijk natuurlijk zo is hè. Als je niet voor ongeremde immigratie bent ga je dan een aanslag plegen. Volgens mij is daar niemand voor. Daarbij is er geen ongeremde immigratie.
Als je tegen vreemdelingen bent en je gelooft al die filmpjes van die grappenmakers op youtube: ga je dan een aanslag plagen? Als je een beetje labiel bent, misschien wel?
Oh vast, maar dat is nog wat anders dan de conclusie dat het in deze zaak het motief zou zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het lijkt me dat rechts-extremisme wel een bepaalde voedingsbodem geeft voor dergelijke acties...
Toch wordt het van steeds meer kanten bevestigd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat er een beetje te gehaast een link is gelegd met Britain First. Waarschijnlijk is dit ook de reden dat de Labour politica haar tweet had ingetrokken.
Dat hopen we te vernemen de komende dagen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bart van U. riep ook wat vreemde dingen. Uit de achtergrondinformatie ontstaan ook wel enigszins het beeld van een wat geïsoleerde man die psychisch ook niet helemaal in orde is. Dat plaatst wel vraagtekens bij de waarde die je aan dergelijke vermeende uitroepen zou moeten hechten.
Ja, lopen echt veel mafketels rond hoor, ik zie dat toch ook wel op twitter, in het kamp van de mensen die zogenaamd tegen ongeremde immigratie zijn, maar eigenlijk gewoon anti-vreemdelingen zijn. Mensen maken elkaar via youtube filmpjes ook helemaal gek hoor.quote:
In denial ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, eigen land eerst. Heeft helemaal niets te maken met vreemdelingenhaat. Ik pleit ook voor Nederland eerst door onze regering.
Het is een nogal onzinnig argument, meerderen hier hebben al uitgelegd dat Schengen niet voor de UK geldt.quote:
Mijn post zou je in hetzelfde verband moeten lezen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:26 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De daad is gewoon verschrikkelijk, maar dit is [NWS], dus in dit verband zou je eigenlijk deze post(s) moeten lezen.
Chapeau voor dergelijke nuances. Met schreeuwen en voorbarige conclusies trekken schiet niemand wat op.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh vast, maar dat is nog wat anders dan de conclusie dat het in deze zaak het motief zou zijn.
Dat lees ik dus niet. Zelfs niet van de BBC.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch wordt het van steeds meer kanten bevestigd.
Wat is dit nu weer voor een populistische opmerking. Had van jou beter verwacht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Oké. My bad.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:30 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Mijn post zou je in hetzelfde verband moeten lezen.
Ik denk dat je reëel moet zijn, het tij is niet te keren of je dat leuk vindt of niet. Ik denk dan nog steeds dat we de seculiere staat als laatste redmiddel moeten zien, maar veel mensen zijn dat al aan het ondergraven. Dwz dat desecularisering de toekomst heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, eigen land eerst. Heeft helemaal niets te maken met vreemdelingenhaat. Ik pleit ook voor Nederland eerst door onze regering.
Schengen is irrelevant. Free movement of people geldt gewoon voor de UK.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een nogal onzinnig argument, meerderen hier hebben al uitgelegd dat Schengen niet voor de UK geldt.
Op de eerste pagina van dit topic is door Ceberut een link geplaatst met daarin een video van ooggetuige die het op BBC bevestigt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:30 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat lees ik dus niet. Zelfs niet van de BBC.
Geef anders even een linkje(s)
Feiten zijn populisme?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een populistische opmerking. Had van jou beter verwacht.
In een recente uitzending van de BBC: https://twitter.com/_SomeDad/status/743537828953464832quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:32 schreef J.B. het volgende:
[..]
Op de eerste pagina van dit topic is door Ceberut een link geplaatst met daarin een ooggetuige die het bevestigt.
Moet ik ook afstand nemen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:31 schreef Ceberut het volgende:
Heeft Wilders al afstand genomen van deze aanslag trouwens?
Whut?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:31 schreef Ceberut het volgende:
Heeft Wilders al afstand genomen van deze aanslag trouwens?
Alleen voor mensen met een EU nationaliteit volgens mij.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:32 schreef JimmyDean het volgende:
Schengen is irrelevant. Free movement of people geldt gewoon voor de UK.
Ik heb even op Twitter gezocht, maar ik kan nog geen afkeurende tweet van Wilders vinden. Meestal is hij er als de kippen bij.quote:
En hun partners/kinderen. En Syriërs dus, over drie tot vijf jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen voor mensen met een EU nationaliteit volgens mij.
Ik heb ook een video geplaatst van een ooggetuige die niets van zulks heeft gehoord: NWS / Brits parlementslid vermoord bij Leeds #3quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:32 schreef J.B. het volgende:
[..]
Op de eerste pagina van dit topic is door Ceberut een link geplaatst met daarin een video van ooggetuige die het op BBC bevestigt.
EU beleid geeft (of gaf in elk geval tot de Turkendeal) de facto ongeremde immigratie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het ene uiterste tegen het andere uitspelen is dat zeker.
De Syriërs die over drie tot vijf jaar een verblijfsvergunning hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
En hun partners/kinderen. En Syriërs dus, over drie tot vijf jaar.
Goh wat erg, nie wieder. Pray for Leeds.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kan dit niet gewoon over de gebeurtenissen gaan? Er zijn al 1000en topics voor discussie over immigratie... Sjees....
Natuurlijk wel. Als Italië/Griekenland alle asielzoekers burgerschap geeft, heeft de UK niks meer te zeggen. En het is dus juist in het belang van zuidelijke landen om asielzoekers burgerschap te geven, zodat ze doorreizen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De Syriërs die over drie tot vijf jaar een verblijfsvergunning hebben.
Lijkt mij geen instantie van ongebreidelde immigratie.
Nog niet 100%. Probleem is dat ooggetuigen niet alles 100% hebben. Die gast is echter gearresteerd dus er komt wel een verhaal uit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik heb ook een video geplaatst van een ooggetuige die niets van zulks heeft gehoord: NWS / Brits parlementslid vermoord bij Leeds #3
Dit is dus een herziening op de eerdere berichten hierover.
Of dit nu waar is of niet, jij beweert enkel tegen ongeremde immigratie te zijn, toch val je terug op simplistische leuzen in de trant van 'vaderland eerst', wat in eerste instantie wijst op een immigratiestop. Je doet namelijk geen enkele uitspraak over de immigratie zelf.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
EU beleid geeft (of gaf in elk geval tot de Turkendeal) de facto ongeremde immigratie.
Als, als, als.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
Natuurlijk wel. Als Italië/Griekenland alle asielzoekers burgerschap geeft, heeft de UK niks meer te zeggen. En het is dus juist in het belang van zuidelijke landen om asielzoekers burgerschap te geven, zodat ze doorreizen.
Nee ik ben totaal tegen immigratie op basis van vraag.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Of dit nu waar is of niet, jij beweert enkel tegen ongeremde immigratie te zijn, toch val je terug op simplistische leuzen in de trant van 'vaderland eerst', wat in eerste instantie wijst op een immigratiestop. Je doet namelijk geen enkele uitspraak over de immigratie zelf.
Als? Dit gebeurt....quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als, als, als.
En binnen de Unie kan de UK natuurlijk geen enkele druk uitvoeren. Want de EU is een eenzijdig orgaan.
Dat komt natuurlijk niet duidelijk naar voren in populistische leuzen over vaderlandsliefde en claimen dat je geen racist bent.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee ik ben totaal tegen immigratie op basis van vraag.
Ja, zit ook een twisted tragiek in allemaal.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:42 schreef tesssssssss het volgende:
Wilders is inderdaad wel verdacht stil, ja
Ik snap deze post niet echt, komt een beetje makkelijk over.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk niet duidelijk naar voren in populistische leuzen over vaderlandsliefde en claimen dat je geen racist bent.
Ik kan echter niets vinden over die claim van je.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
Als? Dit gebeurt....
En het VK heeft niet veel invloed op dit vlak nee. Ze konden maar net die magere deal over sociale voorzieningen krijgen. Binnen de EU kan vrijwel niet aan de "four freedoms" worden getornd.
Je gebruikt wat meer tekst dan je voorgangers, maar het zijn nog steeds dezelfde wilde speculaties die vooralsnog eerder thuishoren in NWS dan in BNW. Er is werkelijk waar geen enkele concrete aanwijzing dat hier sprake zou zijn van 'vuil spel'.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:44 schreef Bensel het volgende:
vreemd dat iemand zo ver kan gaan, terwijl degene geen enkele indicatie had, of lijkt te hebben. Alles word er nu bij de haren bijgesleept (van OCD word je echt geen killer). Andere vraag is hoe kwam hij aan een wapen. En als het doel iets politieks was, waarom deze vrouw specifiek?
Een persoonlijke vete zou kunnen, maar is vrij gemakkelijk te achterhalen door een journalist.
Nu kom ik in het speculatieve: het was duidelijk dat de polls richting een brexit wezen. Het tijdstip is erg toevallig: een kleine week voor het referendum. te kort om te vergeten, gemakkelijk in deze periode te spinnen op emotie, en te kort om adequaat onderzoek te verrichten voor het brexit kamp. Dit is het moment dat een dergelijke moord het meeste impact kan hebben op de uitslag van het referendum. 1 politiek persoon neerschieten om politieke redenen heeft weinig zin. Er zijn immers nog veel meer personenen die er (ongeveer) dezelfde mening erop na houden. Je kunt er niet ongestraft mee wegkomen.
Deze man was waarschijnlijk goed beinvloedbaar: arm, heeft echter nog dierbaren (en is dus chanteerbaar), schijnt psychische problemen te hebben. Daarnaast iemand die weinig impact heeft in de maatschappij. Een ideaal persoon dus om 'te gebruiken'
Dan zoek je niet goed. Je weet volgens mij ook niet echt waar je over praat. Prima verder hoor, roep maar gewoon dat ik racist ben en dan kan je je weer goed voelen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan echter niets vinden over die claim van je.
Je doet geen uitspraken over je echte mening maar bralt maar wat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap deze post niet echt, komt een beetje makkelijk over.
Statistiek. 26 jaar niets en dan zo vlak voor het referendum.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je gebruikt wat meer tekst dan je voorgangers, maar het zijn nog steeds dezelfde wilde speculaties die vooralsnog eerder thuishoren in NWS dan in BNW. Er is werkelijk waar geen enkele concrete aanwijzing dat hier sprake zou zijn van 'vuil spel'.
Mijn mening is dat ik tegen immigratie op basis van vraag ben, en voor de eerstvolgende 5 jaar een totale immigratiestop. Daarnaast werken aan een inclusief voorwaardelijk burgerschap voor alle Nederlanders.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je doet geen uitspraken over je echte mening maar bralt maar wat.
Zo duidelijk?
Zet dit verhaal aub voort in BNW.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Statistiek. 26 jaar niets en dan zo vlak voor het referendum.
Daar kan ook een oorzakelijk verband liggen...quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik doe dat niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
Dan zoek je niet goed. Je weet volgens mij ook niet echt waar je over praat. Prima verder hoor, roep maar gewoon dat ik racist ben en dan kan je je weer goed voelen.
Statistiek is inderdaad een verschrikkelijk slecht begrepen vakgebied.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet over de inhoud dan? En ik heb niet zo'n behoefte om "kansen" van jou te krijgen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik doe dat niet.
Je laat je weer enorm kennen. Jammer. Ik geef je namelijk gewoon de kans mijn ongelijk te bewijzen en je begint te miepen.
Kijk. Dit is beter.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
Mijn mening is dat ik tegen immigratie op basis van vraag ben, en voor de eerstvolgende 5 jaar een totale immigratiestop. Daarnaast werken aan een inclusief voorwaardelijk burgerschap voor alle Nederlanders.
Okéquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:44 schreef Bensel het volgende:
vreemd dat iemand zo ver kan gaan, terwijl degene geen enkele indicatie had, of lijkt te hebben. Alles word er nu bij de haren bijgesleept (van OCD word je echt geen killer). Andere vraag is hoe kwam hij aan een wapen. En als het doel iets politieks was, waarom deze vrouw specifiek?
Een persoonlijke vete zou kunnen, maar is vrij gemakkelijk te achterhalen door een journalist.
Nu kom ik in het speculatieve: het was duidelijk dat de polls richting een brexit wezen. Het tijdstip is erg toevallig: een kleine week voor het referendum. te kort om te vergeten, gemakkelijk in deze periode te spinnen op emotie, en te kort om adequaat onderzoek te verrichten voor het brexit kamp. Dit is het moment dat een dergelijke moord het meeste impact kan hebben op de uitslag van het referendum. 1 politiek persoon neerschieten om politieke redenen heeft weinig zin. Er zijn immers nog veel meer personenen die er (ongeveer) dezelfde mening erop na houden. Je kunt er niet ongestraft mee wegkomen.
Deze man was waarschijnlijk goed beinvloedbaar: arm, heeft echter nog dierbaren (en is dus chanteerbaar), schijnt psychische problemen te hebben. Daarnaast iemand die weinig impact heeft in de maatschappij. Een ideaal persoon dus om 'te gebruiken'
Ik merk het.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Statistiek is inderdaad een verschrikkelijk slecht begrepen vakgebied.
Hoogste cijfer 7,3quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Statistiek is inderdaad een verschrikkelijk slecht begrepen vakgebied.
Je krijgt de kans om je gelijk te krijgen. Hetgeen waarvoor je hier lijkt te zitten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom heb je het niet over de inhoud dan? En ik heb niet zo'n behoefte om "kansen" van jou te krijgen.
Bijna elke Nederlandse politicus heeft getwitterd dat het overlijden van Jo Cox tragisch is, en Wilders twittert over Ramadan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zit ook een twisted tragiek in allemaal.
Linksen die zo sociaal zijn als Cox, ook voor moslims en moslimas.
Terwijl alles waarvoor jij als linkse niet staat, wordt verpersoonlijkt door islam.
En dan vermoord worden (wel of niet) omdat je tegen een Brexit bent, omdat de dader denkt dat bij de EU blijven betekent dat er nog meer moslims binnen komen.
Dat is gangbaar in de praktijk, wist je bijvoorbeeld dat meer dan de helft van de asielzoekers die aankomen in Italië niet worden geregistreerd maar gestimuleerd worden verder te trekken? Dit heeft te maken met het Dublin principe waarbij het eerste ontvangende land verantwoordelijk is. De EU stimuleert dus zuidelijke landen om asielzoekers door te laten trekken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je krijgt de kans om je gelijk te krijgen. Hetgeen waarvoor je hier lijkt te zitten.
Ik heb je geen racist genoemd. Mijn uitgangspunt is dat de immigratie naar de UK niet door de EU wordt gestimuleerd op die wijze die jij claimt. Ik kan echter niets vinden over versnelde naturalisatie in Italië en Griekenland.
Hij was de ooggetuige. Op basis van haar vermoedens/aanwijzingen/hear say van zijn verklaring tweette Labour politica Maria Eagle dat de aanvaller 'Britain First' schreeuwde. Later trok ze deze tweet weer in.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nog niet 100%. Probleem is dat ooggetuigen niet alles 100% hebben. Die gast is echter gearresteerd dus er komt wel een verhaal uit.
Dat een focus op effectieve en intensieve integratie belangrijk is om de fouten van de vorige grote immigratie golf niet te doen herhalen. Het is belangrijk om het aantal toelatingen terug te brengen. Een complete stop is echter niet realiseerbaar noch humanistisch.quote:
Oud nieuws vriend, maar dat is niet hetzelfde als naturalisatie. En dat weet jij ook.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is gangbaar in de praktijk, wist je bijvoorbeeld dat meer dan de helft van de asielzoekers die aankomen in Italië niet worden geregistreerd maar gestimuleerd worden verder te trekken? Dit heeft te maken met het Dublin principe waarbij het eerste ontvangende land verantwoordelijk is. De EU stimuleert dus zuidelijke landen om asielzoekers door te laten trekken.
Bedoel je niet humaan? Vanuit welke basisfilosofie stel je dat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat een focus op effectieve en intensieve integratie belangrijk is om de fouten van de vorige grote immigratie golf niet te doen herhalen. Het is belangrijk om het aantal toelatingen terug te brengen. Een complete stop is echter niet realiseerbaar noch humanistisch.
Niet bijgehouden, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bijna elke Nederlandse politicus heeft getwitterd dat het overlijden van Jo Cox tragisch is, en Wilders twittert over Ramadan.
Of ik lees niet goed. Maar volgens mij wel.
Echt heel vreemd.
Verblijf is naturalisatie tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oud nieuws vriend, maar dat is niet hetzelfde als naturalisatie. En dat weet jij ook.
We gaan dus nog afwachten hoe het zit hieromtrent.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hij was de ooggetuige. Op basis van haar vermoedens/aanwijzingen/hear say van zijn verklaring tweette Labour politica Maria Eagle dat de aanvaller 'Britain First' schreeuwde. Lter trok ze deze tweet weer in.
Echter niet voordat Sky News hiermee aan de haal ging.twitter:RaheemKassam twitterde op donderdag 16-06-2016 om 18:38:48BREAKING: Maria Eagle has now DELETED her tweet about the “Britain First” claim/shout https://t.co/na2dDOAdqp reageer retweet
Humaan. Omdat je automatisch migranten weigert die echt geen andere keus hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
Bedoel je niet humaan? Vanuit welke basisfilosofie stel je dat?
En lijkt het je niet verstandiger eerst te zorgen voor een harmonieus maar realistisch burgersschapssysteem voor degenen die hier al zijn?
Geert is zo te zien op een ENF feestje.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet bijgehouden, eerlijk gezegd.
Lijkt me toch niet iets voor hem dat hij an sich zoiets niet zou veroordelen.
Hij wordt zelf al ik weet niet hoe lang bedreigd door mafketels van allerlei slag.
Niet logisch wat de suggestie is dus.
Nee Jimmy, wederom jammer. Je bent nu ordinair aan het speculeren. Had je bewijs gehad dan was het al lang en breed in mijn gezicht gewreven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
Verblijf is naturalisatie tegenwoordig.
O, ik denk dat ik wat wetten heb gemist dan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Verblijf is naturalisatie tegenwoordig.
Sowiesoquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We gaan dus nog afwachten hoe het zit hieromtrent.
En daarmee dus te migrantenstroom stopt. Een duidelijke boodschap: Europa accepteert geen vluchtelingen. Dan is het snel klaar kan ik je verzekeren.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Humaan. Omdat je automatisch migranten weigert die echt geen andere keus hebben.
Behalve dan dat dit economisch en sociaal-maatschappelijk veel moeilijker wordt als er op nieuw allerhande nieuwe Nederlanders bij komen.quote:En daarbij sluit het een het ander nog steeds niet uit gezien alle binnenlandse maatregelen ook uit overgangsfases bestaan.
Huj euro-fractie. Ja, kan. Daar zitten wel gekkies bij wrs, maar los daarvan schat ik Wilders niet dusdanig in dat wat nu de suggestie is dat-ie het wel mooi vindt dat er een Labour MP vermoord is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geert is zo te zien op een ENF feestje.
Noem mij een voorbeeld van een uitgewezen asielzoeker die uit Europa is gezet en niet uit de Balkan komt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee Jimmy, wederom jammer. Je bent nu ordinair aan het speculeren. Had je bewijs gehad dan was het al lang en breed in mijn gezicht gewreven.
Hoe is dat de suggestie dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huj euro-fractie. Ja, kan. Daar zitten wel gekkies bij wrs, maar los daarvan schat ik Wilders niet dusdanig in dat wat nu de suggestie in dat-ie het wel mooi vindt dat er een Labour MP vermoord is.
Wat precies, dat iedereen die Allahu Akbar roept iets met de islam te maken heeft?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Statistiek a la de zaak Lucia de Berk dit.
ik neem aan dat je andersom bedoeld, BNW ipv nieuwsquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je gebruikt wat meer tekst dan je voorgangers, maar het zijn nog steeds dezelfde wilde speculaties die vooralsnog eerder thuishoren in NWS dan in BNW. Er is werkelijk waar geen enkele concrete aanwijzing dat hier sprake zou zijn van 'vuil spel'.
Nog veel erger. Daar was het vooral onbegrip van hoe je de kans op iets kunt berekenen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Statistiek a la de zaak Lucia de Berk dit.
Wilders reageert als enige NLse politicus niet en dus... vindt-hij het wel okee dat een Britse Labour anti-Brexit collega wordt vermoord.quote:
Wat een idiote conclusie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wilders reageert als enige NLse politicus niet en dus... vindt-hij het wel okee dat een Britse Labour anti-Brexit collega wordt vermoord.
Waar heb jij het eigenlijk over?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat precies, dat iedereen die Allahu Akbar roept iets met de islam te maken heeft?
Ja, waar heb jij het over dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waar heb jij het eigenlijk over?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
Noem mij een voorbeeld van een uitgewezen asielzoeker die uit Europa is gezet en niet uit de Balkan komt.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog veel erger. Daar was het vooral onbegrip van hoe je de kans op iets kunt berekenen.
Hier is de redenatie dat X tot een bepaalde klasse gebeurtenissen hoort waarvan het laatste geval 26 jaar geleden was, derhalve is het een samenzwering van de remain campagne die de dader heeft betaald / beïnvloed om deze mevrouw te vermoorden.
Iets met een lul en een drumstel.
Ik weet het niet, jij spreekt mij opeens aan met Allahu Akbar, dus ik denk dat jij beter kunt uitleggen waar dat precies vandaan kwam.quote:
Ik ben blij voor je.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed zo, zelfkennis siert de mens.
Je begrijpt me verkeerd. Naturalisatie is afhankelijk van residentie (meestal 5 jaar).quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je vraagt nu opzettelijk het onmogelijke. Het lijkt me een stuk makkelijker bewijs te leveren voor de claim dat Italië hun neutralisatie procedure versneld.
Volgens mij zijn er een hoop Irakezen en Syriërs teruggekeerd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je vraagt nu opzettelijk het onmogelijke. Het lijkt me een stuk makkelijker bewijs te leveren voor de claim dat Italië hun neutralisatie procedure versneld.
Voor elke komt er eentje terug ja. Dat is niet echt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een hoop Irakezen en Syriërs teruggekeerd.
Andersom inderdaad. Speculatie richting het 'leave' kamp is niet echt. Er zijn ooggetuigen die de dader iets zouden hebben horen roepen over 'britain first'. Of dat het geval was is nog niet geheel duidelijk, maar het wijst wel enigszins op een politiek motief gericht op haar inzet voor vluchtelingen of de remain campagne.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:07 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik neem aan dat je andersom bedoeld, BNW ipv nieuws. Ik geef alleen een mogelijke invalshoek, Het is voorbarig, uiteraard, maar dat weerhoudt veel mensen er ook niet van om richting het brexit kamp/britain first te wijzen. in de post hiervoor zei ik ook al dat het heel goed een kwestie van wrong place, wrong time kan zijn geweest.
Jij komt ineens met statistiek à la de zaak Lucia de Berk. Is het zoveel moeite joh om uit te leggen waar je het over hebt? Gaat het echt te ver? Of wil je het gewoon niet, ik ga lekker trollen en zooien? Zolang één persoon het maar begrijpt. De rest is toch niet serieus te nemen. Hee, eigenlijk neem ik niemand serieus. Zoiets?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik weet het niet, jij spreekt mij opeens aan met Allahu Akbar, dus ik denk dat jij beter kunt uitleggen waar dat precies vandaan kwam.
Lees dan ff terug of reageer niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij komt ineens met statistiek à la de zaak Lucia de Berk. Is het zoveel moeite joh om uit te leggen waar je het over hebt? Gaat het echt te ver? Of wil je het gewoon niet, ik ga lekker trollen en zooien? Zolang één persoon het maar begrijpt. De rest is toch niet serieus te nemen. Hee, eigenlijk neem ik niemand serieus. Zoiets?
Echt ik heb daadwerkelijk geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij komt ineens met statistiek à la de zaak Lucia de Berk. Is het zoveel moeite joh om uit te leggen waar je het over hebt? Gaat het echt te ver? Of wil je het gewoon niet, ik ga lekker trollen en zooien? Zolang één persoon het maar begrijpt. De rest is toch niet serieus te nemen. Hee, eigenlijk neem ik niemand serieus. Zoiets?
Haha, hoog tijd dat je een beetje ryanaans leert. Hij draait om de hete brij heen maar wil hier gewoon weer een moslimdiscussie van maken. Al dan niet onder invloed van enige versnaperingen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Echt ik heb daadwerkelijk geen idee waar je het over hebt.
Maar volgens mij ben je boos, wat ik ook niet echt snap. Het zal wel.
Carl Saganquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Andersom inderdaad. Speculatie richting het 'leave' kamp is niet echt. Er zijn ooggetuigen die de dader iets zouden hebben horen roepen over 'britain first'. Of dat het geval was is nog niet geheel duidelijk, maar het wijst wel enigszins op een politiek motief gericht op haar inzet voor vluchtelingen of de remain campagne.
Er wordt verder niet geïmpliceerd dat het één of andere gecoördineerde actie vanuit het Leave kamp is.
Op basis van de vermeende feiten een uitspraak doen over de motieven van de dader is van een andere orde dan stellen dat er één of andere duistere samenzwering achter zou gaan. Je stelt feitelijk dat er mensen zijn die zonder enige scrupules een medestander zouden omleggen uit electoraal gewin. Dat is nogal een aantijging. Iets meer extraordinary claims klinkt je vast niet onbekend in de oren.
Ik weet het niet, toch maar even voordeel van de twijfel gegeven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, hoog tijd dat je een beetje ryanaans leert. Hij draait om de hete brij heen maar wil hier gewoon weer een moslimdiscussie van maken. Al dan niet onder invloed van enige versnaperingen.
http://rationalwiki.org/w(...)traordinary_evidencequote:
Ah ja, in de war met:quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
http://rationalwiki.org/w(...)traordinary_evidence
Edit: maar Hitchens gebruikte hem ook vast wel![]()
Pure onzin, heb het terug gelezen, waar reageer je nu op met je statistiek à la Lucia de Berk?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik weet het niet, toch maar even voordeel van de twijfel gegeven.
Als hij weer "Allahu Akbar" noemt weet ik echter genoeg.
Niet op jou... tering man, kunde gij lezen of wa?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pure onzin, heb het terug gelezen, waar reageer je nu op met je statistiek à la Lucia de Berk?
Deze domme uitspraak dus:quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet op jou... tering man, kunde gij lezen of wa?
Echt dude, wat wil je van me.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pure onzin, heb het terug gelezen, waar reageer je nu op met je statistiek à la Lucia de Berk?
Feitelijk natuurlijk al gebruikt in het werk van o.a. Hume en Laplace, maar Sagan maakte de uitspraak bekend onder een breder publiek.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kan ik ook lezen in dat artikel ja. Wijsneus.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Feitelijk natuurlijk al gebruikt in het werk van o.a. Hume en Laplace, maar Sagan maakte de uitspraak bekend onder een breder publiek.
Ik vroeg gewoon wat je bedoelde, maar je zat gewoon wat te trollen, terwijl ik ergens een discussie over aan het voeren was.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Echt dude, wat wil je van me.
Laat me met rust.
Oh, niet op het linkje geklikt verder.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan ik ook lezen in dat artikel ja. Wijsneus.
Nee ik zat niet te trollen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon wat je bedoelde, maar je zat gewoon wat te trollen, terwijl ik ergens een discussie over aan het voeren was.
Niet gek als iemand dan vraagt, wat bedoel je precies?
Geldt sws bij het bestaan van een God.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
hahaquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh, niet op het linkje geklikt verder.
Daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:28 schreef Monolith het volgende:
Op dit tijdstip heeft Ryan doorgaans dusdanig veel sherry weggetikt dat je hem beter gewoon kunt negeren.
Optimist!quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet op jou... tering man, kunde gij lezen of wa?
En alle andere bovennatuurlijke verschijnselenquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geldt sws bij het bestaan van een God.
En Monolith heeft nu zoveel wodka op dat-ie überhaupt, zij het indirect, het bestaan van een Ryan op FOK! toegeeft. Hallo, hoe is't? Hij reageert er dan weliswaar niet in een quote op, want stel je toch eens voor: Monolith die direct op een reactie reageert van een Ryan op FOK!, nee beter is het om met vriendje du_ke iemand totaal af te branden via onderhuidse ad hominems. Misschien kun je hem wel wegjagen ook van FOK!.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:28 schreef Monolith het volgende:
Op dit tijdstip heeft Ryan doorgaans dusdanig veel sherry weggetikt dat je hem beter gewoon kunt negeren.
Daar lijkt het niet echt op. Je zat gewoon weer een beetje te trollen. Als iemand toch denkt dat je ergens een punt van wil maken, ga je een beetje vochtig doen en nu met je vriendjes aanpappen.quote:
Nee. Maar als jij het toch al weet, dan is het ook verder niet nuttig om hierover door te gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet echt op. Je zat gewoon weer een beetje te trollen.
Ja, joh, is gewoon flauwekul wat je nu zegt, maar goed.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Maar als jij het toch al weet, dan is het ook verder niet nuttig om hierover door te gaan.
Laat het gaan, zou ik zeggen.
Dat zal wel joh.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:55 schreef Mutant01 het volgende:
Ryan volgens mij ben je niet helemaal lekker. Ik raad je aan om alles nog eens rustig te lezen, dan begrijp je het misschien.
Wat is deze?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En Monolith heeft nu zoveel wodka op dat-ie überhaupt, zij het indirect, het bestaan van een Ryan op FOK! toegeeft. Hallo, hoe is't? Hij reageert er dan weliswaar niet in een quote op, want stel je toch eens voor: Monolith die direct op een reactie reageert van een Ryan op FOK!, nee beter is het om met vriendje du_ke iemand totaal af te branden via onderhuidse ad hominems. Misschien kun je hem wel wegjagen ook van FOK!..
Drunken ragequote:
Ach schei maar uit.quote:
Nou, ik reageerde daar niet op.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach schei maar uit.
Het is zooi weekend voor mij, omdat ik kennelijk niet nozel gereageerd heb op een post van kosmoproleet. Je weet het hè, hoe het gaat. Kampjes en ik ben in het verkeerde kampje gevallen kennelijk..
Ik dacht werkelijk waar dat die kosmoproleet commentaar leverde op mijn post in 2de topic, waarin ik vertelde tegen Stimorol- dat als iemand Allahu Akbar roept bij een aanslag dat het dan met islam te maken heeft. Dat is geen Lucia de Berk statistiek, wat mij betreft.
Ik heb je het gewoon gevraagd, staat in 2de topic, daarom reageerde ik daarop op die manier.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou, ik reageerde daar niet op.
Had die post niet eens gezien. Als je je nou niet zo aangevallen voelt, komt het wel goed denk ik, wat dit betreft.
Het moet nog blijken, maar het lijkt op een politieke moord, en daarmee een aanslag. Zo is het ook in het nieuws gebracht.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Is dit nou een terroristische aanslag of niet? Oh wacht het gaat niet om een moslim...
Boehoehoehoehoehoehoehoe.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Is dit nou een terroristische aanslag of niet? Oh wacht het gaat niet om een moslim...
Wel jammer, nu kan DENK geen filmpje maken over de dubbele maat. Maar wees gerust, ze vinden wel weer iets anders om zielig mee te zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Boehoehoehoehoehoehoehoe.
Men stond elkaar nog net niet te wurgen om te vertellen dat die mafkees in Orlando niet een moslim was maar een ''schizofrene loner''
Ook dit kan terrorisme zijn, ja. En daar lijkt het tot nu toe wel op.
Ik vind het gewoon knap hoe de zogenaamde moslim''haat'' er weer bij de haren bij getrokken wordt.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:02 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wel jammer, nu kan DENK geen filmpje maken over de dubbele maat. Maar wees gerust, ze vinden wel weer iets anders om zielig mee te zijn.
Alsof het niet-moslims zijn die ervoor hebben gezorgd dat terrorisme wordt geassocieerd met de islam.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap hoe de zogenaamde moslim''haat'' er weer bij de haren bij getrokken wordt.
Dat weet je toch? Het verderfelijke westen met hun bommen, enzo. Of zoiets.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Alsof het niet-moslims zijn die ervoor hebben gezorgd dat terrorisme wordt geassocieerd met de islam.
Het was een Britse tokkie. Maar het kan best zijn dat IS de aanslag opeist, die claimen immers alle dood en verderf.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoop maar dat de dader geen moslim is. Dat speelt alleen maar Wilders in de kaart
haha mooi laat weer zien dat alle blanken racisten zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:15 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het was een Britse tokkie. Maar het kan best zijn dat IS de aanslag opeist, die claimen immers alle dood en verderf.
Het racisme in deze uitspraak ontgaat je waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haha mooi laat weer zien dat alle blanken racisten zijn
kun je ook inhoudelijk reagerenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:19 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het racisme in deze uitspraak ontgaat je waarschijnlijk.
Dit is toch wat jij en al die achterlijke PVV mongolen graag willen? Kogels voor linkse landverraders? Jij moet juist blij zijn en feest vieren dat er een jonge moeder van twee kinderen is vermoord! Na al je berichten op FOK! over jouw gewenste aanpak voor linkse politici (de kogel, de strop) is je wens eindelijk uitgekomen!quote:
Joh die Breivik-fan is alle schaamte allang voorbij...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 06:57 schreef J.B. het volgende:
[..]
Als dat hetgeen is waar jij je druk over maakt na deze moord moet je je echt schamen.
Ik kan niet voor andere PVV mongolen spreken maar in mijn geval was ik eerst nieuwsgierig toen ik het bericht hoorde, daarna een paar seconde "bah, moeder van twee kinderen" en direct daarna dacht ik aan de Brexit. Kijk, ik ben niet politiek correct, ik spreek mijn voorkeuren uit ongeacht wat andere mensen ervan denken. Een eventuele Brexit houdt mij al langer bezig. Daar verandert dit voorval niks aan. Voor een perfect wezen als jij is ieder mensenleven op deze planeet het belangrijkst maar zo ben ik niet. Als mijn computer bijvoorbeeld het nou zou begeven dan ben ik daar heel de dag ziek van maar iemand als jij heeft daar geen last van want die denkt gelijk aan al die mensen die dood gaan op aarde en dat een kapotte computer of een krasje op je nieuwe auto daarbij vergeleken niks voorstelt. Helaas, we zijn niet allemaal zo perfect als jij.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 06:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is toch wat jij en al die achterlijke PVV mongolen graag willen? Kogels voor linkse landverraders? Jij moet juist blij zijn en feest vieren dat er een jonge moeder van twee kinderen is vermoord! Na al je berichten op FOK! over jouw gewenste aanpak voor linkse politici (de kogel, de strop) is je wens eindelijk uitgekomen!
Maar serieus: je bent een sneu zielig haatfiguur dat meegewerkt heeft aan het klimaat waarin deze vrouw is vermoord. Dat jij en die andere Breivik-adept nog nooit een permban hebben gekregen is me een raadsel.
Inderdaad. Hoopte ik dat die kutbritten er eindelijk uit gingen, wordt weer niks.quote:
Het kan zomaar het verschil uitmaken. Elk procentje is belangrijk. Een deel van de zwevende kiezers zal nou toch voor "Remain" kiezen terwijl ze eerst voor "Exit" zouden kiezen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoopte ik dat die kutbritten er eindelijk uit gingen, wordt weer niks.
Er was nu een Britse landverrader aan het creperen. Moet wel een feestje zijn bij jou nu?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Vluchtelingen zijn de nieuwe Übermenschen. De rest mag creperen van die vieze landverraders in Den Haag.
Nee, deze dan:quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er was nu een Britse landverrader aan het creperen. Moet wel een feestje zijn bij jou nu?
quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
Pro-Europeanen hebben ons al de oorlog verklaart door onze democratie en soevereiniteit af te nemen. Dit is een oorlogsverklaring.
Een oorlog is onafwendbaar. Het nationalistische vuur als tegenwicht tegen deze verderfelijke pro-Europese ideologie groeit en wint aan invloed. Het zal een rechtvaardige oorlog worden voor de bevrijding van Nederland, de nieuwe republiek der Nederlanden.
Uiteindelijk is er maar één doel, één missie, één uitkomst. De omverwerping van de EU. Vooraanstaande pro-Europanen zullen worden berecht en vervolgd voor hun misdaden gepleegd tegen het volk. De EU vlag zal voorgoed uit het straatbeeld verdwijnen. Alle pro-Europese instellingen zullen tot de laatste steen worden afgebroken. Aanhangers van de verderfelijke pro-Europese ideologie zullen worden berecht en vervolgd. Voor degene die berouw tonen zullen anti-indoctrinatieprogramma's worden opgestart om het laatste restje pro-Europese gif uit hun denken te verwijderen. Nederland zal gezuiverd worden. Nederland zal weer schoon zijn. Lang leve de republiek der Nederlanden! Eigen land! Eigen baas!
Het VK is mijn land niet. Was ik niet duidelijk genoeg? Ik vind het Brexit-referendum belangrijker dan een mensenleven in het VK. Dit schaadt de kansen voor een Brexit dus waarom zou ik daar blij om zijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er was nu een Britse landverrader aan het creperen. Moet wel een feestje zijn bij jou nu?
Jij moet ook wel blij zijn dat zo'n linkse landverrader niet meer naar Brussel kon vluchten... Gisteren Cox, vandaag Rutte in jouw zieke fantasie.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Laatste 2 eeuwen? Ik kan me serieus niet zo'n ongeloofwaardig dieptriest figuur herinneren door heel de geschiedenis heen. Judas was heilig in vergelijking met Rutte.
Maar over een jaar is hij uit de politiek. Kan hij lekker hele dag binnen blijven, want op straat zijn er genoeg mensen die hem graag eens zonder beveiliging willen "spreken"
Die landverrader gaat het nog zwaar krijgen, laten we hopen dat dit EU jaar een flop wordt zodat hij niet snel naar Brussel vlucht en we hem hier eens even kunnen scheren.
Het gaat er om dat je direct over de Brexit begint in plaats van over deze laffe moord. Vermoedelijk zelfs gepleegd door een zielsverwant van je.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het VK is mijn land niet. Was ik niet duidelijk genoeg? Ik vind het Brexit-referendum belangrijker dan een mensenleven in het VK. Dit schaadt de kansen voor een Brexit dus waarom zou ik daar blij om zijn?
Omdat jij al maanden een stijve lul krijgt bij fantaseren over het opknopen of neerschieten van linkse landverraders. Mair moet jouw nieuwe held zijn (of blijft dat Breivik)?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het VK is mijn land niet. Was ik niet duidelijk genoeg? Ik vind het Brexit-referendum belangrijker dan een mensenleven in het VK. Dit schaadt de kansen voor een Brexit dus waarom zou ik daar blij om zijn?
Dus in Nederland zou je dit prima vinden? Of in andere landen waar ze niet toevallig stemmen over een exit uit Europa?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tuurlijk, linkse landverraders moeten dood volgens Braindead2000 en BarryOSeven. Strop of kogel.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus in Nederland zou je dit prima vinden? Of in andere landen waar ze niet toevallig stemmen over een exit uit Europa?
Doe je oordapparaatje even in. Volgende week is het referendum in het VK. Ik heb toch duidelijk gezegd dat dat referendum mij veel meer bezighoud dan dit voorval.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je direct over de Brexit begint in plaats van over deze laffe moord. Vermoedelijk zelfs gepleegd door een zielsverwant van je.
Dat akelige toontje waarin linkse landverraders door users als braindead2000, BarryOSeven en Elzies kogels en de strop worden toegewenst is er al maanden. Bij hen kan nu de vlag uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
Discussie krijgt hier wel een akelig toontje. even rustig ademhalen allen
Ik zou wat minder vaak aan de lijm gaan snuiven als ik jou was. Zulke dingen heb ik nog nooit gezegd.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat jij al maanden een stijve lul krijgt bij fantaseren over het opknopen of neerschieten van linkse landverraders. Mair moet jouw nieuwe held zijn (of blijft dat Breivik)?
Ah dus linkse landverraders graag de kogel alleen niet als het jou even niet lekker uitkomt?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Doe je oordapparaatje even in. Volgende week is het referendum in het VK. Ik heb toch duidelijk gezegd dat dat referendum mij veel meer bezighoud dan dit voorval.
Dat bedoel ik, je komt een topic over een laffe moord door een zielsverwant binnen en begint dan gelijk over de gevolgen voor de Brexit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Doe je oordapparaatje even in. Volgende week is het referendum in het VK. Ik heb toch duidelijk gezegd dat dat referendum mij veel meer bezighoud dan dit voorval.
Die hebben een mooie dag inderdaad. Het is dat Lelijknap even niet mag, anders was het feestje compleetquote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat akelige toontje waarin linkse landverraders door users als braindead2000, BarryOSeven en Elzies kogels en de strop worden toegewenst is er al maanden. Bij hen kan nu de vlag uit.
Ik denk het niet. Maar je weet het nooit zeker hè. Ik heb geen vakje in mijn brein waar regeltje voor regeltje staat wat belangrijker is. Als de situatie zich voordoet dan zal ik je vertellen wat ik denk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus in Nederland zou je dit prima vinden? Of in andere landen waar ze niet toevallig stemmen over een exit uit Europa?
Nee, dat gaat te ver. De schandpaal of met pek en veren het land uitjagen vind ik wel voldoende.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah dus linkse landverraders graag de kogel alleen niet als het jou even niet lekker uitkomt?
Nee kerel, jij krijgt een stijve van Jo Cox met kogels in haar hoofd en haar jonge kindjes die nu hun moeder moeten begraven. Had ze maar geen linkse landverrader moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat te ver. De schandpaal of met pek en veren het land uitjagen vind ik wel voldoende.
Zozo; schappelijk, hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat te ver. De schandpaal of met pek en veren het land uitjagen vind ik wel voldoende.
Klopt, behalve dat gedeelte dat het een zielsverwant is. Hoe werkt dat bij jou? Als het nou eentje van Ukip was die vermoord werd, was je dan gelijk je interesse voor het referendum in het VK verloren?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je komt een topic over een laffe moord door een zielsverwant binnen en begint dan gelijk over de gevolgen voor de Brexit.
quote:When you shout BREAKING POINT over and over again, you don’t get to be surprised when someone breaks. When you present politics as a matter of life and death, as a question of national survival, don’t be surprised if someone takes you at your word. You didn’t make them do it, no, but you didn’t do much to stop it either.
Sometimes rhetoric has consequences. If you spend days, weeks, months, years telling people they are under threat, that their country has been stolen from them, that they have been betrayed and sold down the river, that their birthright has been pilfered, that their problem is they’re too slow to realise any of this is happening, that their problem is they’re not sufficiently mad as hell, then at some point, in some place, something or someone is going to snap. And then something terrible is going to happen.
framing,het werktquote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:12 schreef Reya het volgende:
In dat verband vind ik dit wel een aardige passage:
[..]
Als jij daar lekker van kan slapen dan mag je dat best denken hoor. Ik heb gezegd dat het me niet zo bezighoud. Of je me gelooft of niet zal me een zorg zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee kerel, jij krijgt een stijve van Jo Cox met kogels in haar hoofd en haar jonge kindjes die nu hun moeder moeten begraven. Had ze maar geen linkse landverrader moeten zijn.
Je zit er dus niet zo mee dat twee kinderen van drie en vijf geen moeder meer hebben?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als jij daar lekker van kan slapen dan mag je dat best denken hoor. Ik heb gezegd dat het me niet zo bezighoud. Of je me gelooft of niet zal me een zorg zijn.
Op het moment niet nee. Toen ik het las wel even, een paar seconde, misschien zelfs een minuutje. En jij? Ben je er nog steeds kapot van? Kan je er niet van eten en slapen?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Je zit er dus niet zo mee dat twee kinderen van drie en vijf geen moeder meer hebben?
Heb het in een ander topic ook gezegd, maar ik vind jou en je radicale standpunten eng. Je doet alsof je jarenlang gruwelijk onderdrukt en gemarteld bent onder een soort extreemlinkse dictatuur. Hoe jij je gedraagt is de opmaat naar geweld. Je maakt jezelf wijs dat jou zo veel onrecht aan is gedaan dan je er bijna juichend bij staat als jouw 'onderdrukkers' worden beloond met de dood. Je strooit te pas en te onpas met termen als "landverraad" en probeert mensen die wat jou betreft niet kritisch genoeg zijn geweest weg te zetten als absolute vijanden van het volk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zie het als een buitengewone tragedie. De verdere politieke implicaties laten me daarentegen dan weer bijzonder koud.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op het moment niet nee. Toen ik het las wel even, een paar seconde, misschien zelfs een minuutje. En jij? Ben je er nog steeds kapot van? Kan je er niet van eten en slapen?
Klinkt niet zo heel gek inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Ben bang dat je betoog aan dovemansoren is gericht. Bij het eerstvolgende excuus gaat hij weer radicaal raaskallen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb het in een ander topic ook gezegd, maar ik vind jou en je radicale standpunten eng. Je doet alsof je jarenlang gruwelijk onderdrukt en gemarteld bent onder een soort extreemlinkse dictatuur. Hoe jij je gedraagt is de opmaat naar geweld. Je maakt jezelf wijs dat jou zo veel onrecht aan is gedaan dan je er bijna juichend bij staat als jouw 'onderdrukkers' worden beloond met de dood. Je strooit te pas en te onpas met termen als "landverraad" en probeert mensen die wat jou betreft niet kritisch genoeg zijn geweest weg te zetten als absolute vijanden van het volk.
Als iemand je dan wijst op je verachtelijke taalgebruik en je overduidelijke minachting voor menselijk leed, dan geef je hun ook de wind van voren.
Ik wil het maar even gezegd hebben. Je gaat er niks mee doen want het bord voor je kop is zeker enkele meters dik, maar misschien dringt het ooit tot je door dat je een treurig, geradicaliseerd hoopje mens bent waar met recht nog steeds heel veel mensen op neerkijken. Hopelijk blijven ze dat doen, ook al worden ze door jouw geloofsgenoten overhoop geknald. Voor dit soort treurige intimidatie mag niemand ooit buigen.
QFT, maar het zal weinig nut hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb het in een ander topic ook gezegd, maar ik vind jou en je radicale standpunten eng. Je doet alsof je jarenlang gruwelijk onderdrukt en gemarteld bent onder een soort extreemlinkse dictatuur. Hoe jij je gedraagt is de opmaat naar geweld. Je maakt jezelf wijs dat jou zo veel onrecht aan is gedaan dan je er bijna juichend bij staat als jouw 'onderdrukkers' worden beloond met de dood. Je strooit te pas en te onpas met termen als "landverraad" en probeert mensen die wat jou betreft niet kritisch genoeg zijn geweest weg te zetten als absolute vijanden van het volk.
Als iemand je dan wijst op je verachtelijke taalgebruik en je overduidelijke minachting voor menselijk leed, dan geef je hun ook de wind van voren.
Ik wil het maar even gezegd hebben. Je gaat er niks mee doen want het bord voor je kop is zeker enkele meters dik, maar misschien dringt het ooit tot je door dat je een treurig, geradicaliseerd hoopje mens bent waar met recht nog steeds heel veel mensen op neerkijken. Hopelijk blijven ze dat doen, ook al worden ze door jouw geloofsgenoten overhoop geknald. Voor dit soort treurige intimidatie mag niemand ooit buigen.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:50 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het ontvoeren en doden van vooraanstaande pro-Europeanen. Aanslagen gepleegd op pro-Europese instellingen. Het omverwerpen van pro-Europees gezinde regeringen. Ik stel het mij in die trant voor. Guerrilla tactieken.
Is de oorlog nu begonnen, Elzies? Ben je al onder de wapenen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:12 schreef Elzies het volgende:
[..]
Absoluut. Als er oorlog uitbreekt ben ik voorbereid.
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het hoorde. Zeker als het een politiek motief heeft. Ook hier weer, zoveel goede argumenten om een Brexit te ondersteunen (overigens ook om er tegen te zijn) en dan besluit toch iemand om maar even een statement te makenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:34 schreef Twiitch het volgende:
Ik lees het nu pas. Wat lopen er toch een boel amoebes rond joh.
Mijn God. En dat staat er gewoon nog?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:33 schreef Ludachrist het volgende:
Is de oorlog nu begonnen, Elzies? Ben je al onder de wapenen?
dat komt omdat je ontzettend jankt, verantwoordelijk voor deze moord haha gast serieusquote:Op vrijdag 17 juni 2016 06:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is toch wat jij en al die achterlijke PVV mongolen graag willen? Kogels voor linkse landverraders? Jij moet juist blij zijn en feest vieren dat er een jonge moeder van twee kinderen is vermoord! Na al je berichten op FOK! over jouw gewenste aanpak voor linkse politici (de kogel, de strop) is je wens eindelijk uitgekomen!
Maar serieus: je bent een sneu zielig haatfiguur dat meegewerkt heeft aan het klimaat waarin deze vrouw is vermoord. Dat jij en die andere Breivik-adept nog nooit een permban hebben gekregen is me een raadsel.
Er zijn heel wat mensen in dit land vermoord, verkracht, beroofd, gemolesteerd enz als gevolg van links-progressief beleid. Of/hoeveel ik daar onder gebukt ga weet ik niet maar het irriteert me wel. Maar ik zie al dat jij ver van de werkelijkheid staat. Het gedemoniseer komt al heel mijn bewuste leven uit de links-progressieve hoek. Janmaat werd bedreigd en is een aanslag op gepleegd, Fortuyn werd vermoord en Wilders moet 24/7 beveiligd worden en dan heb jij het gore lef om mij van alles te beschuldigen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb het in een ander topic ook gezegd, maar k vind jou en je radicale standpunten eng. Je doet alsof je jarenlang gruwelijk onderdrukt en gemarteld bent onder een soort extreemlinkse dictatuur. Hoe jij je gedraagt is de opmaat naar geweld. Je maakt jezelf wijs dat jou zo veel onrecht aan is gedaan dan je er bijna juichend bij staat als jou 'onderdrukkers' worden beloond met de dood. Je strooit te pas en te onpas met termen als "landverraad" en probeert mensen die wat jou betreft niet kritisch genoeg zijn geweest weg te zetten als absolute vijanden van het volk.
Natuurlijk, want ik heb Fortuyn zelf doodgeschotenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zijn heel wat mensen in dit land vermoord, verkracht, beroofd, gemolesteerd enz als gevolg van links-progressief beleid. Of/hoeveel ik daar onder gebukt ga weet ik niet maar het irriteert me wel. Maar ik zie al dat jij ver van de werkelijkheid staat. Het gedemoniseer komt al heel mijn bewuste leven uit de links-progressieve hoek. Janmaat werd bedreigd en is een aanslag op gepleegd, Fortuyn werd vermoord en Wilders moet 24/7 beveiligd worden en dan heb jij het gore lef om mij van alles te beschuldigen.Het misdadige criminele gedrag komt eerder uit jouw hoek dan uit mijn hoek.
Ga lekker bij je moeder huilen achterlijke dwaas ken dat hele mens niet. Heb heerlijk geslapen inderdaad maar niet over een moord op Rutte dus jammer voor je.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij moet ook wel blij zijn dat zo'n linkse landverrader niet meer naar Brussel kon vluchten... Gisteren Cox, vandaag Rutte in jouw zieke fantasie.
Zij zijn echte patriotten, aldus henzelf, maar als ik ze dan vraag (wat ik meerdere malen heb gedaan) wat ze tot op heden voor Nederland gedaan hebben blijft het angstvallig stil. Althans, nooit een antwoord van hen gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
Dit.quote:[b]Op vrijdag 17 juni 2016 08:12 schreef Reya het volgende:D/b]
[..]
Staats propaganda, die mafketels in Brussel doen er ALLES aan om de Brexit tegen te houden, en wij, wij moeten vooral bang zijn. Ik hoop van harte dat Brexit alsnog doorgaat gevolgd door een Nexit, FRexit etc etcquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:16 schreef Kijkertje het volgende:
Ooggetuigen zeggen tegen Britse media dat de schutter Cox opwachtte voor haar kantoor. Toen ze naar buiten kwam, zou ze van dichtbij zijn beschoten en gestoken. De man zou ook 'Britain First' hebben geroepen, de naam van een extreemrechtse beweging in Groot-Brittannië.
http://nos.nl/artikel/211(...)is-wat-we-weten.html
Dat is wat een ooggetuige heeft verklaard, beste jongen. Heeft geen ene hol met staatspropaganda te maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:55 schreef Zieke_Geest het volgende:
[..]
Staats propaganda, die mafketels in Brussel doen er ALLES aan om de Brexit tegen te houden, en wij, wij moeten vooral bang zijn. Ik hoop van harte dat Brexit alsnog doorgaat gevolgd door een Nexit, FRexit etc etc
Landverraad is duidelijk aan de orde. De meerderheid heeft deze EU niet gewild en ook afgewezen in het referendum van 11 jaar geleden. Er wordt alleen nog gekeken naar het Europese belang of naar het wereldbelang.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk, want ik heb Fortuyn zelf doodgeschoten
Als je iets verder zou kijken dan de radicale rode waas die permanent voor je ogen hangt en misschien wat meer posts van anderen zou lezen dan zou je weten hoe volkomen uit de lucht gegrepen jouw aantijging aan mijn adres is en dat ik mij altijd bedien van nuance, gezonde kritiek en echt niet het evangelie van de linkse kerk verspreid. Ik heb wel meer dan genoeg van jouw posts voorbij zien komen om met enige zekerheid het volgende te kunnen stellen: je bent geradicaliseerd. En er blijkbaar nog trots op ook, dat je verstoken van enige nuance andere mensen blijft beschuldigen van zaken die helemaal niet aan de orde zijn (landverraad). Dat vind ik heel, heel treurig.
De meeste mensen houden hun eigen paranoia voor de waarheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wat een ooggetuige heeft verklaard, beste jongen. Heeft geen ene hol met staatspropaganda te maken.
Ik heb hier eerder voor gewaarschuwd en nu is de dood van een pro-Europese politici een gegeven feit. Wat door sommige als geroeptoeter vanuit een zolderkamer werd bestempeld werd gisteren bewaarheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
De kogels en messteken kwamen uit Brussel.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:03 schreef KoosVogels het volgende:
Toch knap dat je dit zo weet te spinnen dat het de schuld is van de EU.
[/quote]quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb hier eerder voor gewaarschuwd en nu is de dood van een pro-Europese politici een gegeven feit. Wat door sommige als geroeptoeter vanuit een zolderkamer werd bestempeld werd gisteren bewaarheid.
[quote]
Tegelijkertijd spreken we hier wel over een psychisch gestoorde loner. Niet over een georganiseerde aanslag. Maar dat neemt niet weg dat de spanningen tussen nationalisten en pro-Europeanen toeneemt, ook binnen West-Europese landen. Dan is het wachten op een aanslag zoals gisteren, hoe treurig ook. Alleen denk ik dat deze actie vlak voor het referendum ten nadelen kan uitvallen voor het NEE! kamp. Dus er zal nog genoeg ge complot worden waarom juist deze man (die politiek niet actief was) besloot deze vrouw te doden.
Maar ongeacht de uitslag, de rijen worden tussen beide kampen er niet mee gesloten. De ideologische onoverbrugbare verschillen zullen blijven bestaan. De spanningen zullen daarom alleen maar toenemen. Feit blijft overeind staan dat de EU inmiddels hele samenlevingen verdeeld en daarom in de huidige vorm geen bestaansrecht meer mag hebben.
Uiteindelijk blijven er twee wegen over. Vertrek uit de EU op democratische wijze of via afgesproken handelsverdragen. De andere optie is wat we in Oost-Oekraïne zien. Bestrijding van de pro-Europeanen middels geweld. Dat betekent dat we naast het islamitisch terrorisme een nieuwe tak van terrorisme gaan zien. Terrorisme jegens de EU, jegens pro-Europese politici en jegens pro-Europese instellingen. Dat kan een effectieve oorlog worden aangezien de EU niet beschikt over een leger en het rechtse nationalisme een steeds grotere rol krijgt toebedeeld binnen het politieke spectrum.
Laat ik voorop stellen dat ik voor de democratische weg ben. Niemands welvaart is gebaat bij nog meer ellende. Bovendien speelt dit Rusland in de kaart. Zo realistisch ben ik ook wel. Maar landen en regio's moeten de vrije keuze krijgen wel of niet deel te nemen aan de EU. Stel Brexit komt er en de Schotten en de Ieren willen er toch bij dan moet daarover nieuwe handelsverdragen komen. Dan haal je de angel eruit.
Verder is een drastische hervorming van de huidige EU nodig om de boel nog bij elkaar te houden. Dat betekent dat de invloedssfeer van de EU aan banden moet wordt gelegd. Het ideologische plaatje van één Europese superstaat, met één regering en één leger is van de baan en behoort niet meer tot de doelstellingen van de EU.
Dus even alle standaard tekst uit de Elzies-generator opzij zettend: vind jij dit soort moorden een terechte actie van het anti-Europeesche verzet richting de landverraders?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb hier eerder voor gewaarschuwd en nu is de dood van een pro-Europese politici een gegeven feit. Wat door sommige als geroeptoeter vanuit een zolderkamer werd bestempeld werd gisteren bewaarheid.
Tegelijkertijd spreken we hier wel over een psychisch gestoorde loner. Niet over een georganiseerde aanslag. Maar dat neemt niet weg dat de spanningen tussen nationalisten en pro-Europeanen toeneemt, ook binnen West-Europese landen. Dan is het wachten op een aanslag zoals gisteren, hoe treurig ook. Alleen denk ik dat deze actie vlak voor het referendum ten nadelen kan uitvallen voor het NEE! kamp. Dus er zal nog genoeg ge complot worden waarom juist deze man (die politiek niet actief was) besloot deze vrouw te doden.
Zo rechtvaardigen sommigen ook de aanslagen die worden gepleegd door moslimgekkies. Het is het westen dat blijft provoceren en bloed blijft vergieten. De aanslagen zijn slechts een antwoord daarop.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De kogels en messteken kwamen uit Brussel.
Landverraad is het moedwillig weggegeven van staatsgeheime informatie of info van strategisch belang aan een kwaadwillende buitenlandse mogendheid. Sorry, maar daar is alleen in jouw hoofd sprake van.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Landverraad is duidelijk aan de orde. De meerderheid heeft deze EU niet gewild en ook afgewezen in het referendum van 11 jaar geleden. Er wordt alleen nog gekeken naar het Europese belang of naar het wereldbelang.
Bij een gerichte moord ligt de verantwoordelijkheid natuurlijk bij de dader, maar het klimaat die door de EU wordt gecreëerd veroorzaakt scheuringen en spanningen binnen samenlevingen. Veroorzaakt als reactie hierop de opkomst van het rechtse nationalisme. Dan hoef je geen helderziende te zijn te weten dat dit een keer fout gaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:03 schreef KoosVogels het volgende:
Toch knap dat je dit zo weet te spinnen dat het de schuld is van de EU.
Dus de EU creëert een klimaat waarin geweld normaal wordt, niet de mensen die oproepen tot verzet en revolutie?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:08 schreef Elzies het volgende:
[..]
Bij een gerichte moord ligt de verantwoordelijkheid natuurlijk bij de dader, maar het klimaat die door de EU wordt gecreëerd veroorzaakt scheuringen en spanningen binnen samenlevingen. Veroorzaakt als reactie hierop de opkomst van het rechtse nationalisme. Dan hoef je geen helderziende te zijn te weten dat dit een keer fout gaat.
Wat begint bij minachting en schelden, eindigt bij geweld en doodslag. Dat is nu eenmaal een universeel gegeven.
Je boodschap behoefde geen verdere uitleg, beste Elzies. Je kunt de apologeten in de internationale moslimgemeenschap de hand schudden. De gebruiken precies dezelfde redenering om aanslagen goed te praten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:08 schreef Elzies het volgende:
[..]
Bij een gerichte moord ligt de verantwoordelijkheid natuurlijk bij de dader, maar het klimaat die door de EU wordt gecreëerd veroorzaakt scheuringen en spanningen binnen samenlevingen. Veroorzaakt als reactie hierop de opkomst van het rechtse nationalisme. Dan hoef je geen helderziende te zijn te weten dat dit een keer fout gaat.
Wat begint bij minachting en schelden, eindigt bij geweld en doodslag. Dat is nu eenmaal een universeel gegeven.
Hopelijk keer je ter halve ...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:08 schreef Elzies het volgende:
Ik heb duidelijk opgeschreven dat ik voor een democratisch uittreden uit de EU ben. Omdat het alternatief leidt tot onrust en geweld. Daar waarschuw ik telkens voor. Dat wordt meestal door pro-Europeanen op een wat arrogante manier afgedaan als grote onzin. Gisteren blijkt dat het wel degelijk kan gebeuren. Zodra er eentje begint dan volgen er genoeg copy cats die hetzelfde gaan doen. Dat zien we ook bij andersoortig terrorisme.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus even alle standaard tekst uit de Elzies-generator opzij zettend: vind jij dit soort moorden een terechte actie van het anti-Europeesche verzet richting de landverraders?
1 oog getuige? ja dat is echt keihard bewijs zeg!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wat een ooggetuige heeft verklaard, beste jongen. Heeft geen ene hol met staatspropaganda te maken.
Denk dat die ooggetuige meer gezien heeft dan wij bij elkaar op Fok!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:13 schreef Zieke_Geest het volgende:
[..]
1 oog getuige? ja dat is echt keihard bewijs zeg!
Daarom is het ook een citaat en geen hard bewijs.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:13 schreef Zieke_Geest het volgende:
[..]
1 oog getuige? ja dat is echt keihard bewijs zeg!
Dit is wel waar. Bij aanslagen van moslims roepen we geheel terecht om universele veroordeling door de gemeenschap van de aanslagen, en niet om goedpraterij de de islam echt niet een gewelddadige religie is.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je boodschap behoefde geen verdere uitleg, beste Elzies. Je kunt de apologeten in de internationale moslimgemeenschap de hand schudden. De gebruiken precies dezelfde redenering om aanslagen goed te praten.
Jij waarschuwt voor geweld?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:12 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk opgeschreven dat ik voor een democratisch uittreden uit de EU ben. Omdat het alternatief leidt tot onrust en geweld. Daar waarschuw ik telkens voor. Dat wordt meestal door pro-Europeanen op een wat arrogante manier afgedaan als grote onzin. Gisteren blijkt dat het wel degelijk kan gebeuren. Zodra er eentje begint dan volgen er genoeg copy cats die hetzelfde gaan doen. Dat zien we ook bij andersoortig terrorisme.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
Een oorlog is onafwendbaar. Het nationalistische vuur als tegenwicht tegen deze verderfelijke pro-Europese ideologie groeit en wint aan invloed. Het zal een rechtvaardige oorlog worden voor de bevrijding van Nederland, de nieuwe republiek der Nederlanden.
Uiteindelijk is er maar één doel, één missie, één uitkomst. De omverwerping van de EU. Vooraanstaande pro-Europanen zullen worden berecht en vervolgd voor hun misdaden gepleegd tegen het volk. De EU vlag zal voorgoed uit het straatbeeld verdwijnen. Alle pro-Europese instellingen zullen tot de laatste steen worden afgebroken. Aanhangers van de verderfelijke pro-Europese ideologie zullen worden berecht en vervolgd. Voor degene die berouw tonen zullen anti-indoctrinatieprogramma's worden opgestart om het laatste restje pro-Europese gif uit hun denken te verwijderen. Nederland zal gezuiverd worden. Nederland zal weer schoon zijn. Lang leve de republiek der Nederlanden! Eigen land! Eigen baas!
Ach gut, gaan we de moslimvergelijking maken? Laten we hier vooral alle ideologische en culturele verschillen op één hoop gooien. Dat doet de inhoudelijke discussie geen recht.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je boodschap behoefde geen verdere uitleg, beste Elzies. Je kunt de apologeten in de internationale moslimgemeenschap de hand schudden. De gebruiken precies dezelfde redenering om aanslagen goed te praten.
Ho eens ff. Ben zelf ook anti-EU, en zeker geen vreemdelingenhater.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Bij aanslagen van moslims roepen we geheel terecht om universele veroordeling door de gemeenschap van de aanslagen, en niet om goedpraterij de de islam echt niet een gewelddadige religie is.
Nu wordt er om eenzelfde veroordeling geroepen, maar bedienen de anti-EU'ers zich van dezelfde retoriek als de moslimvertegenwoordigers. Hoe moeilijk is het nu om geweld te veroordelen, ook als het door iemand wordt gedaan die dezelfde basisset aan normen en waarden heeft?
Sorry, ik chargeer ook door ze allemaal over één kam te scheren. Een aantal anti-EU'ers is de daad aan het goedpraten. Net zoals er in de moslimgemeenschap mensen zijn die de aanslagen goedpraten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ho eens ff. Ben zelf ook anti-EU, en zeker geen vreemdelingenhater.
Het heeft inderdaad weinig met pro- of anti-EU te maken; eerder met verdraagzaamheid voor mensen die er een andere mening op nahouden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ho eens ff. Ben zelf ook anti-EU, en zeker geen vreemdelingenhater.
Nou ja, dat is dus de kern. Waarom mensen niet gewoon respecteren die iets anders vinden en op argumenten het debat aan gaan? Waarom moet er gelijk met geweld gedreigd worden, of zelfs worden toegepast?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad weinig met pro- of anti-EU te maken; eerder met verdraagzaamheid voor mensen die er een andere mening op nahouden.
Nee, je stelt dat er een klimaat is gecreëerd (door de pro-Europese elite) waarin dit soort moorden kunnen gebeuren. Je legt de schuld neer Brussel en alle pro-Europese politici.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:16 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ach gut, gaan we de moslimvergelijking maken? Laten we hier vooral alle ideologische en culturele verschillen op één hoop gooien. Dat doet de inhoudelijke discussie geen recht.
Ik heb duidelijk opgeschreven dat de dader verantwoordelijk is voor de moord. Maar het klimaat waarin het gebeurd, daar kan de EU zijn bloederige handen mee afvegen. Net als in Oost-Oekraïne waar het bestoken van burgerdoelen met instemming van diezelfde EU plaats vind.
Die anti-EU'ers waar jij hebt over hebt zijn "ware patriotten". Aldus henzelf.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, ik chargeer ook door ze allemaal over één kam te scheren. Een aantal anti-EU'ers is de daad aan het goedpraten. Net zoals er in de moslimgemeenschap mensen zijn die de aanslagen goedpraten.
Ik vind dat onverteerbaar, in beide gevallen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:16 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ach gut, gaan we de moslimvergelijking maken? Laten we hier vooral alle ideologische en culturele verschillen op één hoop gooien. Dat doet de inhoudelijke discussie geen recht.
Ik heb duidelijk opgeschreven dat de dader verantwoordelijk is voor de moord. Maar het klimaat waarin het gebeurd, daar kan de EU zijn bloederige handen mee afvegen. Net als in Oost-Oekraïne waar het bestoken van burgerdoelen met instemming van diezelfde EU plaats vind.
Paradoxaal genoeg is er nu juist volgende week de gelegenheid om op volledig democratische wijze te besluiten of het VK al dan niet bij de EU blijft. Een gebrek aan democratie lijkt me dan wel het laatste argument om zo'n laffe daad goed te praten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus de kern. Waarom mensen niet gewoon respecteren die iets anders vinden en op argumenten het debat aan gaan? Waarom moet er gelijk met geweld gedreigd worden, of zelfs worden toegepast?
Ja, de revolutieroepers. Maar zelf nog geen vinger uitsteken. En als de tanks door de straten rollen zijn ze ook een stuk minder actiebereid.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die anti-EU'ers waar jij hebt over hebt zijn "ware patriotten". Aldus henzelf.
Schrijf ik hier in de ik-vorm of schets ik hier een scenario?quote:
Welke extreem linkse dictatuur? Het grootste deel van de naoorlogse kabinetten zaten die nepliberalen van de VVD erin die door velen als rechts gezien wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, de revolutieroepers. Maar zelf nog geen vinger uitsteken. En als de tanks door de straten rollen zijn ze ook een stuk minder actiebereid.
Volkomen onbegrijpelijk. Denk dat je eerdere post, over de gebruikte retoriek, heel goed de vinger op de zere plek legt. Mensen wordt van alles aangepraat, dit had net zo goed een Brexit-voorstander kunnen zijn die door een soort Volkert van der G. wordt omgelegd.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Paradoxaal genoeg is er nu juist volgende week de gelegenheid om op volledig democratische wijze te besluiten of het VK al dan niet bij de EU blijft. Een gebrek aan democratie lijkt me dan wel het laatste argument om zo'n laffe daad goed te praten.
Ik zou ook snel m'n handen er vanaf trekken ja, dat kenmerkt laffe kuthonden en Breivik-adepten als jou wel. Maandenlang op FOK! roepen om stroppen en kogels voor linkse landverraders en als iemand dan je zieke fantasie uitvoert zijn andere mensen dwaas.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ga lekker bij je moeder huilen achterlijke dwaas ken dat hele mens niet. Heb heerlijk geslapen inderdaad maar niet over een moord op Rutte dus jammer voor je.
Mafklapper
In nog veel meer kabinetten die van het CDA (en voorgangers). Je zou eigenlijk een kruistocht tegen christendemocraten moeten beginnen, als je het zuiver wilt houden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Welke extreem linkse dictatuur? Het grootste deel van de naoorlogse kabinetten zaten die nepliberalen van de VVD erin die door velen als rechts gezien worden
kijk, nog zo'n debiele Breivik-adept die zijn handen ervan aftrekt. Lekker feestje gehad na de eerste kogels voor een linkse landverrader?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Schrijf ik hier in de ik-vorm of schets ik hier een scenario?
Ja, ik ben voor de omverwerping van de EU. Ik zie de EU liever vandaag als morgen in elkaar storten. Ik omarm het principe van eigen land, eigen baas. Daar is niets mis mee.
Ik weet wat je probeert. Je probeert het zo te verdraaien dat ik terrorisme tegen de EU goed ga praten. Dat ik deze moord ga goedpraten. Ik weet inmiddels hoe pro-Europeanen denken, hoe ze halve waarheden in hun eigen voordeel proberen te keren. Daar trappen we natuurlijk niet in, hoeveel regels je van mijn eerdere reacties al dan niet in jouw voordeel probeert te citeren.
Ontken je nu dat je in eerdere posts opgeroepen hebt tot geweld tegen pro Europeanen? En dat je opgeroepen hebt tot gewapende strijd?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor de omverwerping van de EU. Ik zie de EU liever vandaag als morgen in elkaar storten. Ik omarm het principe van eigen land, eigen baas. Daar is niets mis mee.
Ik weet wat je probeert. Je probeert het zo te verdraaien dat ik terrorisme tegen de EU goed ga praten. Dat ik deze moord ga goedpraten. Ik weet inmiddels hoe pro-Europeanen denken, hoe ze halve waarheden in hun eigen voordeel proberen te keren. Daar trappen we natuurlijk niet in, hoeveel regels je van mijn eerdere reacties al dan niet in jouw voordeel probeert te citeren.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:40 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zij hadden hun Arabische Lente, wij krijgen onze Westerse Zomer. De geur van oorlog hangt in de lucht. Je kunt hem ruiken, haast voelen. Ik voel het bloed in mijn aderen koken door deze vibratie. Wat een machtige strijd is in aantocht.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:54 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik ben ook tevreden met levenslang achter de tralies. Maar ze zullen boeten om de misdaden gepleegd tegen het volk. Het recht zal zegevieren. Misdaad zal worden bestraft. Het volk zal zijn gerechtigheid krijgen.
Niet zo terugkrabbelen Elzies, gewoon blijven staan achter je mening.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:12 schreef Elzies het volgende:
[..]
Absoluut. Als er oorlog uitbreekt ben ik voorbereid.
Denk dat het idd in deze sfeer gezocht moet worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:28 schreef bladwijzer het volgende:
Zo'n dader heeft niet echt politieke of religieuze motieven, die dienen alleen als excuus.
Het is gewoon een moord door en labiele gast die alles aangrijpt om zijn frustraties te uiten.
Door persoonlijk falen in het leven en de maatschappij om zich heen wijzend om schuldigen te zoeken.
Sympathiseren met een extreme beweging want daar kunnen ze elke gek gebruiken.
Dan pleeg je een moord en heb je status, ben je eindelijk iemand die meetelt.
Opsluiten in een inrichting en de sleutel weggooien.
Het klimaat is gecreëerd door de EU. Hoe anders verklaar je het steeds toenemende anti-EU sentiment door de bevolking van de lidstaten? De opkomst van het rechtse nationalisme, zoals in Polen en Frankrijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je stelt dat er een klimaat is gecreëerd (door de pro-Europese elite) waarin dit soort moorden kunnen gebeuren. Je legt de schuld neer Brussel en alle pro-Europese politici.
Dat is jouw goed recht. Maar weet wel dat apologeten van moslimextremisme dezelfde redenering gebruiken. Het westen heeft volgens deze figuren een klimaat gecreëerd waarin extremisten worden gedwongen aanslagen te plegen.
Wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet zo terugkrabbelen Elzies, gewoon blijven staan achter je mening.
Als de shit de ventilator raakt stuur ik Elzies wel als verkenner vooruit. Aan zijn taal te horen is hij poepgoed.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een posts. Wat een engnek.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als je het wilt doen doe het dan goed en benoem de context in plaats van dit soort achterlijkheid. Ik voel me nul komma nul verantwoordelijk voor dit. Al is het alleen al dat mijn woede zich over het algemeen richt richting Rutte en niet naar linkse landverraders zoals jij of zij.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zou ook snel m'n handen er vanaf trekken ja, dat kenmerkt laffe kuthonden en Breivik-adepten als jou wel. Maandenlang op FOK! roepen om stroppen en kogels voor linkse landverraders en als iemand dan je zieke fantasie uitvoert zijn andere mensen dwaas.
Al gepost?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:28 schreef bladwijzer het volgende:
Zo'n dader heeft niet echt politieke of religieuze motieven, die dienen alleen als excuus.
Het is gewoon een moord door en labiele gast die alles aangrijpt om zijn frustraties te uiten.
Door persoonlijk falen in het leven en de maatschappij om zich heen wijzend om schuldigen te zoeken.
Sympathiseren met een extreme beweging want daar kunnen ze elke gek gebruiken.
Dan pleeg je een moord en heb je status, ben je eindelijk iemand die meetelt.
Opsluiten in een inrichting en de sleutel weggooien.
https://www.splcenter.org(...)zi-national-alliancequote:Thomas Mair, alleged killer of British MP Jo Cox, was a longtime supporter of the neo-Nazi National Alliance.
zulke mongolen heb je wel nodig in een oorlog.quote:
Roep ik in een van die reacties op tot geweld? Ik waarschuw voor geweld. Ik voorspel wat er kan gebeuren en hoe ik me daarbij zou voelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
dit was gewoon een gestoorde gek.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Al gepost?
[..]
https://www.splcenter.org(...)zi-national-alliance
lol, als het eerste schot gevallen is is de broek nat.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:33 schreef flibber het volgende:
[..]
zulke mongolen heb je wel nodig in een oorlog.
ff in de goede richting zetten en ze gaan los.
en als ze sterven is er weinig aan verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |