In dit tempo laten we binnen enkele jaren honderdduizenden asielzoekers toe. Tijd voor een flinke versobering van ons asielbeleid.quote:Krijgt Nederland dit jaar toch bijna 100.000 asielzoekers?
In 2016 komen er vermoedelijk bijna 100.000 nieuwe asielzoekers naar Nederland toe. Dat zijn er heel wat meer dan de ongeveer 58.000 mensen waar premier Mark Rutte (VVD) eerder deze maand nog vanuit ging.
Uit onderzoek van NRC Handelsblad en Reporter Radio blijkt dat het Centraal Orgaan opvang asielzoekers, het ministerie van Veiligheid en Justitie, de provincies en gemeenten uitgaan van 93.600 migranten in 2016.
'Aan de hoge kant'
Op basis van deze verwachting van het aantal asielverzoeken bepalen de instanties bijvoorbeeld hoe groot de opvangcapaciteit moet zijn. Vorige maand noemde Rutte het aantal van 58.000 zelfs 'aan de hoge kant'.
Volgens de premier was de hoge prognose van 93.000 die toen al rondzong, verouderd. Bovendien hield deze verwachting 'geen rekening' met nieuwe voorstellen om de migrantenstroom in te dammen, zoals bijvoorbeeld het plan-Samsom en de intensievere samenwerking met de Turken.
Tijdens overleg van de Landelijke Regietafel Verhoogde Asielinstroom werd al gezegd dat alle overheden die zijn betrokken bij de opvang van asielzoekers moeten uitgaan van een instroom van circa 93.600. Dat overleg had een paar weken geleden plaats op het ministerie van Binnenlandse Zaken, onder leiding van minister van Binnenlandse Zaken Ronald Plasterk (PvdA).
Oorlogsmisdadigers
Maandag werd ook bekend dat er onder de stroom migranten uit Syrië zeker twintig verdachten van oorlogsmisdaden naar Nederland zijn gekomen. Maar zij kunnen niet worden uitgezet, schrijft staatssecretaris van Asiel Klaas Dijkhoff (VVD) vandaag in een brief aan de Tweede Kamer, schrijft het AD.
Een speciale groep binnen de Immigratie- en Naturalisatiedienst deed vorig jaar 170 onderzoeken vanwege vermoedens van oorlogsmisdaden. Zestig onderzoeken richtten zich op verdachte Syriërs.
Na twee jaar leverde dat tegen twintig mensen genoeg bewijs op om van oorlogsmisdadigers te kunnen spreken. Ministerie van Veiligheid en Justitie wil volgens de krant niet zeggen tot welke groep of bij welk leger de verdachten hoorden. http://www.elsevier.nl/Ne(...)ielzoekers-2767977W/
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maandag werd ook bekend dat er onder de stroom migranten uit Syrië zeker twintig verdachten van oorlogsmisdaden naar Nederland zijn gekomen. Maar zij kunnen niet worden uitgezet
Dat zal zeker zo zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het worden er gelukkig steeds meer.
Ik heb daar wel eens artikel over gelezen. Ze krijgen geen verblijfsvergunning op grond van artikel 1F van de Conventie van Geneve (Vluchtelingenverdrag) omdat ze verdacht worden van oorlogsmisdaden (die groepen kan de minister aanwijzen in een ambtsbericht) maar mogen ook niet uitgezet worden omdat ze een risico lopen op foltering in het thuisland: artikel 3 Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. Dat artikel is absoluut. Daar kan geen uitzondering op worden gemaakt. Niet veel artikelen in dat verdrag zijn absoluut omdat men een mouw aan kan passen door in de Nederlandse wet die uitzondering te definiëren maar verbod op foltering is absoluut. Vandaar geen uitzetting, geen verblijfsvergunning dus dolen ze in de illegaliteit. In NL zijn naar verluidt 100 a 150 mensen die verdacht worden van oorlogsmisdaden die in de illegaliteit zitten. Kortom, het vluchtelingenverdrag en Europees Verdrag van de rechten van de mensen botsen waardoor men geen kant meer uit kan.....quote:
Nieuwe manieren om die grenzen dicht te knallen. Ik heb bijvoorbeeld een gracht vol haaien met automatische machinegeweren op hun rug nog niet voorbij zien komen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
Goed topic. Komt vast vol te staan met volledig nieuwe standpunten.
Hasbara trollquote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat zal zeker zo zijn.
Gezinsleden mogen namelijk in het kader van gezinshereniging straks ook komen.
Ik vind dit maar een vreemd verhaal. Hoezo dolen ze 'dus' in de illegaliteit?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:49 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens artikel over gelezen. Ze krijgen geen verblijfsvergunning op grond van artikel 1F van de Conventie van Geneve (Vluchtelingenverdrag) omdat ze verdacht worden van oorlogsmisdaden (die groepen kan de minister aanwijzen in een ambtsbericht) maar mogen ook niet uitgezet worden omdat ze een risico lopen op foltering in het thuisland: artikel 3 Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. Dat artikel is absoluut. Daar kan geen uitzondering op worden gemaakt. Niet veel artikelen in dat verdrag zijn absoluut omdat men een mouw aan kan passen door in de Nederlandse wet die uitzondering te definiëren maar verbod op foltering is absoluut. Vandaar geen uitzetting, geen verblijfsvergunning dus dolen ze in de illegaliteit. In NL zijn naar verluidt 100 a 150 mensen die verdacht worden van oorlogsmisdaden die in de illegaliteit zitten.
Aan doorzettingsvermogen geen gebrek hier.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
Hier een blog, wel gekleurd, maar je kunt veel vinden op het net. Heel veel. Ze dolen rond omdat ze niet uitgezet mogen worden op grond van artikel 3 EVRM: lopen een risico op foltering/marteling in het land van herkomst.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een vreemd verhaal. Hoezo dolen ze 'dus' in de illegaliteit?
"Ah, ik zie het al, meneer: wij verlenen u geen asiel omdat u wordt verdacht van oorlogsmisdaden. Prettige middag nog"
Nieuwe standpunten liggen inderdaad niet in de lijn der verwachting. Alhoewel.... je kunt natuurlijk altijd hopen dat ook naïevelingen eindelijk gaan inzien dat deze situatie niet houdbaar is.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
Hoeveel vluchtelingen neemt Israël eigenlijk op? Gezien hun gestook via hun puppet de VS in het Midden-Oosten vind ik dat ze ook een paar miljoen vluchtelingen mogen opvangen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef rutger05 het volgende:
Extreme hoeveelheden.
Ik vraag mij af hoelang het nog gaat duren voordat in de EU alleen nog vluchtelingen uit de eigen regio worden opgevangen, d.w.z. alleen vluchtelingen afkomstig uit Europese landen zelf.
De huidige vluchtelingenverdragen en wetgeving zal daarvoor op de schop moeten.
In Hongarije wordt je de gevangenis ingegooid als je simpelweg illegaal de grens passeert.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een vreemd verhaal. Hoezo dolen ze 'dus' in de illegaliteit?
"Ah, ik zie het al, meneer: wij verlenen u geen asiel omdat u wordt verdacht van oorlogsmisdaden. Prettige middag nog"
Ik vind het vooral vreemd dat iemand die wordt verdacht van oorlogsmisdaden, hier gewoon een beetje rond mag kuierenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:51 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Hier een blog, wel gekleurd, maar je kunt veel vinden op het net. Heel veel. Ze dolen rond omdat ze niet uitgezet mogen worden op grond van artikel 3 EVRM: lopen een risico op foltering/marteling in het land van herkomst.
http://njb.nl/blog/artike(...)recht-op.13464.lynkx
Zoiets jaquote:Op maandag 29 februari 2016 19:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Hongarije wordt je de gevangenis ingegooid als je simpelweg de illegaal de grens passeert.
En wij laten mensen die we verdenken van oorlogsmisdaden gewoon vrij rondlopen.
Israel heeft wel de mogelijkheden en financiële middelen om deze mensen te huisvesten?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef ccs het volgende:
[..]
Hoeveel vluchtelingen neemt Israël eigenlijk op? Gezien hun gestook via hun puppet de VS in het Midden-Oosten vind ik dat ze ook een paar miljoen vluchtelingen mogen opvangen.
Ik snap die post van Janneke sowieso niet, een beetje zeiken op de discussie, maar inhoudelijk niets toevoegen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nieuwe standpunten liggen inderdaad niet in de lijn der verwachting. Alhoewel.... je kunt natuurlijk altijd hopen dat ook naïevelingen eindelijk gaan inzien dat deze situatie niet houdbaar is.
We hebben nu al de grootst mogelijke moeite met het verwerken van 58.000 asielaanvragen en het opvangen van de ongecontroleerde stroom mensen die hier naartoe komen. Veel mensen verblijven nog steeds in de noodopvang.
Als er dit jaar inderdaad bijna 100.000 deze kant op komen, zijn de gevolgen niet te overzien. Met geen mogelijkheid kunnen we die mensen huisvesten. Op tal van plaatsen moeten noodopvangkampen worden ingericht, met alle problemen van dien, zoals onderlinge gewelddadigheden en andere wantoestanden. En vanuit de samenleving zal nog veel meer weerstand ontstaan dan er nu al is.
Maar ja.... bepaalde mensen zien dat niet in en blijven liever welkomstliedjes zingen.
Israël heeft volgens mij laten weten geen enkele vluchteling op te nemen. Op zich begrijpelijk gezien de gemiddelde moslim een diepgegronde jodenhaat heeft.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef ccs het volgende:
[..]
Hoeveel vluchtelingen neemt Israël eigenlijk op? Gezien hun gestook via hun puppet de VS in het Midden-Oosten vind ik dat ze ook een paar miljoen vluchtelingen mogen opvangen.
Dit riedeltje over "westerse bommen" duurt iets te lang. De situatie in Syrië is een direct gevolg van het Assad-bewind, dat op dat moment geen enkele westerse steun kreeg. En IS is ook niet door het westen gesteund. Dat is een initiatief van radicale moslims die - de naam zegt het al - een Islamitische Staat willen stichten, met ongeveer dezelfde barbaarse wetgeving als in buurland Saoedi-Arabië.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hasbara troll![]()
Ontopic : Is dat alles ?, als je de reacties hier ziet en de beelden in de media ziet zou je denken dat ze met 100 duizenden hier heen komen nadat hun huizen werden gesloopt door westerse bommen.
Israël is medeverantwoordelijk voor de oorlog in Syrië en de vluchtelingencrisis. Ze mogen best hun steentje bijdragen toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Israel heeft wel de mogelijkheden en financiële middelen om deze mensen te huisvesten?
Ja, maar wat je nu zegt, is geen nieuw punt.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Hongarije wordt je de gevangenis ingegooid als je simpelweg illegaal de grens passeert.
En wij laten mensen die we verdenken van oorlogsmisdaden gewoon vrij rondlopen.
Ik snap het wel. Ze hebben namelijk zelf inhoudelijk niks meer toe te voegen, laat staan in te brengen. Dus gaan ze de aandacht afleiden. De argumenten om actie te ondernemen tegen de asielinstroom groeien met de dag. Dat kunnen duizend Jannekes en Toefjes nog niet veranderen. De realiteit is oncomfortabel.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:55 schreef luxerobots het volgende:
Ik snap die post van Janneke sowieso niet, een beetje zeiken op de discussie, maar inhoudelijk niets toevoegen.
Israël probeert daar ook in vrede te leven en kamp al vele decennia met moslimterroristen. Verder is Israël al een paar keer op een achterbakse wijze achter in de rug aangevallen door moslimlanden, maar heeft deze smerige aanvallen gelukkig weten te overleven ondanks de enorme overmacht.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef ccs het volgende:
[..]
Ik vind het enigszins hinderlijk dat jij hier over andere users gaat zitten posten i.p.v. het onderwerp.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar wat je nu zegt, is geen nieuw punt.
Dat gaan mensen als Janneke dus nooit lezen, laat staan onder ogen zien.
[..]
Ik snap het wel. Ze hebben namelijk zelf inhoudelijk niks meer toe te voegen, laat staan in te brengen. Dus gaan ze de aandacht afleiden. De argumenten om actie te ondernemen tegen de asielinstroom groeien met de dag. Dat kunnen duizend Jannekes en Toefjes nog niet veranderen. De realiteit is oncomfortabel.
Land afpakken van arme Palestijnen (de autochtonen dus) noem ik niet echt in vrede leven. Bovendien wat hebben een stel Oost-Europeanen in het Midden-Oosten te zoeken?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:00 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Israël probeert daar ook in vrede te leven en kamp al vele decennia met moslimterroristen. Verder is Israël al een paar keer op een achterbakse wijze achter in de rug aangevallen door moslimlanden, maar heeft deze smerige aanvallen gelukkig weten te overleven ondanks de enorme overmacht.
Misschien kan je het beter on topic houden. Het gaat niet over Israël ondanks jouw haat tegen het Israël.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:03 schreef ccs het volgende:
[..]
Land afpakken van arme Palestijnen (de autochtonen dus) noem ik niet echt in vrede leven. Bovendien wat hebben een stel Oost-Europeanen in het Midden-Oosten te zoeken?
Israël is een buurland van het door oorlog getroffen gebied waardoor we met deze shit zitten. Hoe meer ontopic wil je het hebben?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:05 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Misschien kan je het beter on topic houden. Het gaat niet over Israël ondanks jouw haat tegen het Israël.
Dat riedeltje is gewoon terecht, is NL aan het bombarderen in Syrie ja of nee?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit riedeltje over "westerse bommen" duurt iets te lang. De situatie in Syrië is een direct gevolg van het Assad-bewind, dat op dat moment geen enkele westerse steun kreeg. En IS is ook niet door het westen gesteund. Dat is een initiatief van radicale moslims die - de naam zegt het al - een Islamitische Staat willen stichten, met ongeveer dezelfde barbaarse wetgeving als in buurland Saoedi-Arabië.
En dan hebben we het over de mensen uit oorlogsgebied. We hebben het nog niet gehad over al die mensen die hierheen komen vanuit de Balkan en een land als Marokko. Dat zijn geen gebieden waar "westerse bommen" vallen. Je riedel slaat dus helemaal nergens op.
Goed zo draai de zaken maar om als een echte hasbara trollquote:Op maandag 29 februari 2016 20:00 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Israël probeert daar ook in vrede te leven en kamp al vele decennia met moslimterroristen. Verder is Israël al een paar keer op een achterbakse wijze achter in de rug aangevallen door moslimlanden, maar heeft deze smerige aanvallen gelukkig weten te overleven ondanks de enorme overmacht.
Maar goed, dat is een andere discussie. Israël hoeft hier niet met de haren bij gesleept worden.
We zouden ook kunnen proberen om genoeg bewijs te verzamelen en deze mensen dan zelf de cel in doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd dat iemand die wordt verdacht van oorlogsmisdaden, hier gewoon een beetje rond mag kuieren
Iets met het paard van Troje.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:56 schreef ccs het volgende:
[..]
Israël is medeverantwoordelijk voor de oorlog in Syrië en de vluchtelingencrisis. Ze mogen best hun steentje bijdragen toch?
Los van het feit dat Nederland zich nooit in enige strijd in het Midden-Oosten had mogen mengen, zijn het wel altijd jullie moslims die roepen dat er moet worden ingegrepen tegen de wrede dictators en als het gebeurt, is het nog niet goed. Het is nooit goed, en het is altijd de schuld van het westen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:11 schreef PSVCL het volgende:
Dat riedeltje is gewoon terecht, is NL aan het bombarderen in Syrie ja of nee?
Je kan iemand niet terugsturen naar een oorlogsgebied.quote:
Dit zijn makkelijke te beïnvloeden mensen, een klein groepje schapen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:21 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Los van het feit dat Nederland zich nooit in enige strijd in het Midden-Oosten had mogen mengen, zijn het wel altijd jullie moslims die roepen dat er moet worden ingegrepen tegen de wrede dictators en als het gebeurt, is het nog niet goed. Het is nooit goed, en het is altijd de schuld van het westen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je stront in je ogen of zo? Je ziet toch hoe de genoemde users het topic meteen al sarcastisch insteken? Ze verwachten niks nieuws te lezen. Als je je zo manifesteert in een topic, verdien je het om een spiegel voorgehouden te krijgen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het enigszins hinderlijk dat jij hier over andere users gaat zitten posten i.p.v. het onderwerp.
Ja, ik kan lezen. Het is hun visie op dit topic, en dat mag.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je stront in je ogen of zo? Je ziet toch hoe de genoemde users het topic meteen al sarcastisch insteken? Ze verwachten niks nieuws te lezen. Als je je zo manifesteert in een topic, verdien je het om een spiegel voorgehouden te krijgen.
Nederland was niet in Irak actief, maar gaf slechts politieke steun. Bovendien is dat al een jaartje of 13-14 geleden. En de situatie in Afghanistan is ook alleen maar verslechterd door toedoen van moslimradicalen, net als in Syrië.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat riedeltje is gewoon terecht, is NL aan het bombarderen in Syrie ja of nee?
Was Nederland tijdens illegale inval in Irak actief met Amerika en co, was Nederland actief in Afghanistan?
De asielzoekers zijn het gevolg van jaren lang oorlogje spelen en plunderen.
Het is altijd de schuld van het westen. Zelfreflectie komt in het woordenboek van ontzettend veel moslims niet voor.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:21 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Los van het feit dat Nederland zich nooit in enige strijd in het Midden-Oosten had mogen mengen, zijn het wel altijd jullie moslims die roepen dat er moet worden ingegrepen tegen de wrede dictators en als het gebeurt, is het nog niet goed. Het is nooit goed, en het is altijd de schuld van het westen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima. Dan mag mijn visie op dit topic dus ook en hoef jij mij niet als een schooljuf de les te lezen. Bedankt.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik kan lezen. Het is hun visie op dit topic, en dat mag.
Jij gaf geen visie op het topic maar op users. Daar maak ik bezwaar tegen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima. Dan mag mijn visie op dit topic dus ook en hoef jij mij niet als een schooljuf de les te lezen. Bedankt.
Je verontwaardiging is bijzonder selectief, want je bezit over genoeg verstandelijke vermogens om in te kunnen zien dat het postgedrag van Janneke141 en Toefjes ook op een groep users is gericht, namelijk diegenen die wél de problemen van de grote asielinstroom zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaf geen visie op het topic maar op users. Daar maak ik bezwaar tegen.
Oh, dus jij bent de spreekbuis van 'een groep users'. Nee, dan heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je verontwaardiging is bijzonder selectief, want je bezit over genoeg verstandelijke vermogens om in te kunnen zien dat het postgedrag van Janneke141 en Toefjes ook op een groep users is gericht, namelijk diegenen die wél de problemen van de grote asielinstroom zien.
Ben jij moderator?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent de spreekbuis van 'een groep users'. Nee, dan heb ik niets gezegd.
Deed je dat maar eens wat vaker, niks zeggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent de spreekbuis van 'een groep users'. Nee, dan heb ik niets gezegd.
Ik snap überhaupt niet wat je nog in dit subforum doet, na zo'n uitlating.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je alleen NWS zou lezen, zou je denken dat het hier een apenland is.
Net als Janneke141 en Toefjes een tegengeluid laten horen.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deed je dat maar eens wat vaker, niks zeggen.
[..]
Ik snap überhaupt niet wat je nog in dit subforum doet, na zo'n uitlating.
Mensen met een andere mening dan de jouwe voor "apen" uitschelden getuigt anders niet van bijster veel intelligentie en fatsoen. Tot ziens!quote:Op maandag 29 februari 2016 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Net als Janneke141 en Toefjes een tegengeluid laten horen.
En nu ben ik klaar met je
De spreekbuis van Janneke141 en Toefjes die bijzonder hypocriet anderen de les denkt te kunnen lezen...quote:Op maandag 29 februari 2016 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Net als Janneke141 en Toefjes een tegengeluid laten horen.
En nu ben ik klaar met je
Net als de bombardementen van Saudi-Arabië in Jemen. Je hoort niemand over de vele burgerslachtoffers die SA maakt in Jemen (3.000 in totaal inmiddels). Het gaat alleen maar over de Russen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van het westen. Zelfreflectie komt in het woordenboek van ontzettend veel moslims niet voor.
Aan pro-Palestina-demonstraties nemen moslims in grote aantallen deel. Want daar is de vijand een niet-moslimland, terwijl in Palestina "broeders" wonen. Zijn de daders die moslims afslachten zelf ook moslim (zoals bij IS het geval is), dan horen we de Nederlandse moslims ineens nauwelijks meer.
Het is bijna overal in Noord-Afrika dezelfde ellende. Mensen leven in onderdrukking; niet in de laatste plaats dankzij de invloed van de alles-verstikkende religie die ze massaal omarmen en verdedigen. De haat richting het westen is enorm. Bemoeien we er ons niet mee, dan is het niet goed. En bemoeien we ons er wél mee, dan zijn wij de agressor en de boe-man.
Lachwekkend.
Ben jij niet van mening dat de grenzen dicht moeten?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nieuwe manieren om die grenzen dicht te knallen. Ik heb bijvoorbeeld een gracht vol haaien met automatische machinegeweren op hun rug nog niet voorbij zien komen.
Het verbaast mij inderdaad waarom er geen demonstraties tegen SA zijn. In het afgelopen jaar heeft SA immers al meer slachtoffers gemaakt dan Israel heeft gemaakt.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:44 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Net als de bombardementen van Saudi-Arabië in Jemen. Je hoort niemand over de vele burgerslachtoffers die SA maakt in Jemen (3.000 in totaal inmiddels). Het gaat alleen maar over de Russen.
Leve Wilders!!! We gaan een geweldige tijd tegemoet. Wilders gaat alle problemen oplossenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Alleen wegkijkers en naïevelingen geloven aartsleugenaar Rutte nog. Ik vermoed dat hij inmiddels de grootste leugenachtige MP van de laatste 2 eeuwen is.
Sowieso denken en geloven dat alles uiteindelijk wel goed komt omdat er politieke bestuurders zijn die precies weten wat te doen en alles wel op zullen lossen... Het scheelt ook enorm dat er in Nederland en Europa grotendeels eensgezindheid heerst.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Leve Wilders!!! We gaan een geweldige tijd tegemoet. Wilders gaat alle problemen oplossen![]()
![]()
![]()
Laatste 2 eeuwen? Ik kan me serieus niet zo'n ongeloofwaardig dieptriest figuur herinneren door heel de geschiedenis heen. Judas was heilig in vergelijking met Rutte.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Alleen wegkijkers en naïevelingen geloven aartsleugenaar Rutte nog. Ik vermoed dat hij inmiddels de grootste leugenachtige MP van de laatste 2 eeuwen is.
Ja, dat zou Amerika nooit doen nee, de vijand van mijn vijand steunen. Amerika had gedurende de Sovjet oorlog in Afghanistan ook totaal niet mujahadeen gesteund ofzo, nee nee. Totaal niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit riedeltje over "westerse bommen" duurt iets te lang. De situatie in Syrië is een direct gevolg van het Assad-bewind, dat op dat moment geen enkele westerse steun kreeg. En IS is ook niet door het westen gesteund. Dat is een initiatief van radicale moslims die - de naam zegt het al - een Islamitische Staat willen stichten, met ongeveer dezelfde barbaarse wetgeving als in buurland Saoedi-Arabië.
En dan hebben we het over de mensen uit oorlogsgebied. We hebben het nog niet gehad over al die mensen die hierheen komen vanuit de Balkan en een land als Marokko. Dat zijn geen gebieden waar "westerse bommen" vallen. Je riedel slaat dus helemaal nergens op.
Griekenland heeft de Europese Commissie gevraagd om 470 miljoen euro aan steun voor de vluchtelingencrisis. Het groeit ze boven het hoofd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:43 schreef Merode32 het volgende:
De grenzen op de balkan zijn zo goed als dicht, dat betekend dat alles in griekenland blijft hangen.
Moet rutte hier niet blij mee zijn? Zolang de balkan op slot zit kunnen ze niet door reizen naar nederland.
Amerika heeft sowieso geen moer te maken met "vluchtelingen" vanuit Marokko en de Balkan die hierheen komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:26 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ja, dat zou Amerika nooit doen nee, de vijand van mijn vijand steunen. Amerika had gedurende de Sovjet oorlog in Afghanistan ook totaal niet mujahadeen gesteund ofzo, nee nee. Totaal niet.
En Assad staat in zijn recht, als er in Nederland een gewapende opstand plaatsvind, denk je dat de regering dan niet het leger zou inzetten om de opstand neer zou slaan?
Dat weet ik, ik bedoel zolang de balkan hun grenzen dicht houd word de vluchtingenstroom naar nederland gestopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:12 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Griekenland heeft de Europese Commissie gevraagd om 470 miljoen euro aan steun voor de vluchtelingencrisis. Het groeit ze boven het hoofd.
De weinige landen die actie ondernemen. De rest staat er bij en kijkt er naar. Zal wel te maken hebben met Slavische temperament. Die trekken minder zwaar aan allerlei verdragen en afspraken in tegenstelling tot Germanen die feministisch zijn geworden de afgelopen eeuw. Het enige wat Germanen nog missen is dat de helft maar een vagina heeft en dat die bij de andere helft ontbreekt. Weinig man meer over bij die andere helft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik bedoel zolang de balkan hun grenzen dicht houd word de vluchtingenstroom naar nederland gestopt.
Daar zou rutte toch tevreden over moeten zijn?
Als Griekenland een chaos wordt gaan ze alsnog failliet en dan verdampen miljarden aan Europees en Nederlands geld. Ik denk niet dat men daar op zit te wachten. Volgens mij zijn de landen die de grens dicht doen erg kortzichtig bezig.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik bedoel zolang de balkan hun grenzen dicht houd word de vluchtingenstroom naar nederland gestopt.
Daar zou rutte toch tevreden over moeten zijn?
Rutte werd vanmiddag in het vragenuurtje gevraagd naar zijn leugens over het verwachte aantal asielzoekers in 2016 en over zijn leugens over de kosten van die boot van Beatrix waar hij weer gewoon vrolijk doorging met liegen. Om 18.50 uur gaat het debat over de MH-17 verder op Politiek24 waar hij straks zijn leugens over die ramp zal verdedigen met weer andere leugens.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Laatste 2 eeuwen? Ik kan me serieus niet zo'n ongeloofwaardig dieptriest figuur herinneren door heel de geschiedenis heen. Judas was heilig in vergelijking met Rutte.
Maar over een jaar is hij uit de politiek. Kan hij lekker hele dag binnen blijven, want op straat zijn er genoeg mensen die hem graag eens zonder beveiliging willen "spreken"
Die landverrader gaat het nog zwaar krijgen, laten we hopen dat dit EU jaar een flop wordt zodat hij niet snel naar Brussel vlucht en we hem hier eens even kunnen scheren.
Buitengrenzen moeten dicht, dat heeft de EU niet gedaan en nu hebben andere landen zelf maatregelen genomen. Is niks kortzichtig aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als Griekenland een chaos wordt gaan ze alsnog failliet en dan verdampen miljarden aan Europees en Nederlands geld. Ik denk niet dat men daar op zit te wachten. Volgens mij zijn de landen die de grens dicht doen erg kortzichtig bezig.
Het is voor mij een raadsel dat de stekker nog niet uit het kabinet is getrokken...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Rutte werd vanmiddag in het vragenuurtje gevraagd naar zijn leugens over het verwachte aantal asielzoekers in 2016 en over zijn leugens over de kosten van die boot van Beatrix waar hij weer gewoon vrolijk doorging met liegen. Om 18.50 uur gaat het debat over de MH-17 verder op Politiek24 waar hij straks zijn leugens over die ramp zal verdedigen met weer andere leugens.
Echt? Daar is anders een hele makkelijke verklaring voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:44 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Het is voor mij een raadsel dat de stekker nog niet uit het kabinet is getrokken...
Dat zou het wel zijn. Maar zo verliezen ze wel steeds meer vertrouwen van de kiezers.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Echt? Daar is anders een hele makkelijke verklaring voor.
Iedereen is bang voor wat er dan gekozen gaat worden.
Dan heb je nog die 1000euro die iedereen nog tegoed heeft. Geen geld meer naar de Grieken! Dat kwijtgeraakte bonnetje en dat het ZEKER niet om 5miljoen ging. Alle roddels over Mark Verheijen zijn opgeblazen onzin. Ohja, geen geld meer naar de Grieken! Iets met een onderste steen die ligt te wachten om naar boven gehaald te worden. Etc, etc.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Rutte werd vanmiddag in het vragenuurtje gevraagd naar zijn leugens over het verwachte aantal asielzoekers in 2016 en over zijn leugens over de kosten van die boot van Beatrix waar hij weer gewoon vrolijk doorging met liegen. Om 18.50 uur gaat het debat over de MH-17 verder op Politiek24 waar hij straks zijn leugens over die ramp zal verdedigen met weer andere leugens.
Ik krijg ook heel erg het idee dat ze daar totaal vergeten zijn dat we in een Democratie leven.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:49 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Dat zou het wel zijn. Maar zo verliezen ze wel steeds meer vertrouwen van de kiezers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |