Van Chinese makelij zeker.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:57 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb een tof elektro nummer gevonden dat ik met jullie wil delen, staat het niet op Youtube.
Is dit hem?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:57 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb een tof elektro nummer gevonden dat ik met jullie wil delen, staat het niet op Youtube.
Ook niet op soundcloud?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:57 schreef Kowloon het volgende:
de leeg-gemolken koequote:
Dat is geen elektro.quote:
Open deurtje erbij.quote:
Dat wordt nog ruzie met de provincies en de waterschappen.quote:
Heeft België ook waterschappen dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat wordt nog ruzie met de provincies en de waterschappen.
Nee, maar wel minstens zes andere bestuurslagen die je op die plek kan invullen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft België ook waterschappen dan?
http://www.demorgen.be/bi(...)eidsniveau-b25b1ca4/
Alsof die functie nog gebruikt wordt...quote:Op maandag 29 februari 2016 17:06 schreef Fylax het volgende:
Wie-o-wie? GC / Wie heeft het mooiste fotoboek?
Jahoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alsof die functie nog gebruikt wordt...
dat is natuurlijk veel te veel moeite even wat photootjes daar zettenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alsof die functie nog gebruikt wordt...
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:13 schreef Rezania het volgende:
Ik heb er echt zin in, geweldige salade.![]()
Ja, makkelijk. Alles wat jij laat liggen eet ik op.quote:
Die club zit echt maximaal in de sadomasochistische modus momenteelquote:Op maandag 29 februari 2016 17:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Varoufakis die Labour gaat adviseren.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, makkelijk. Alles wat jij laat liggen eet ik op.
De Tories doen het al niet veel beter.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die club zit echt maximaal in de sadomasochistische modus momenteel
Ik moet drie uur treinen hè, zoveel honger dan. En ik heb eerst een toets, van toetsen krijg ik ook honger.quote:
Gewoon daarna naar de Mac gaan, beste restaurant ooitquote:Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet drie uur treinen hè, zoveel honger dan. En ik heb eerst een toets, van toetsen krijg ik ook honger.
Daar krijg ik nog meer honger van.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon daarna naar de Mac gaan, beste restaurant ooit
Lesje hoe grandioos te verliezen door egoïsme.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat referendum gaat hen ook weinig goed doen inderdaadquote:Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef Reya het volgende:
[..]
De Tories doen het al niet veel beter.
Beide grote partijen zitten daar nu serieus in zak en as. Al bij al wel een boeiende situatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat referendum gaat hen ook weinig goed doen inderdaad
Ik vind het wel een aangename vent.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een goede econoom absoluut.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aangename vent.
Omdat hij Labour verder de punt in gaat helpenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aangename vent.
Een dergelijk referendum zou in Nederland naar mijn idee ook wel eens plaats mogen vinden. Ik ben wel jaloers op de Britten.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat referendum gaat hen ook weinig goed doen inderdaad
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat hij Labour verder de punt in gaat helpen?
Dat weet ik niet, maar wat betreft de onderhandelingen aangaande de Griekse staatsschuld speelde hij het goed. Helaas waren niet alle leden van het Griekse team (zoals Tsipras) standvastig genoeg om vast te houden aan de gekozen onderhandelingskoers.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar krijg ik nog meer honger van.
Dat was eerder een regelrechte wanprestatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar wat betreft de onderhandelingen aangaande de Griekse staatsschuld speelde hij het goed. Helaas waren niet alle leden van het Griekse team (zoals Tsipras) standvastig genoeg om vast te houden aan de gekozen onderhandelingskoers.
Oh zo. Maar daar heeft hij dus gefaald qua uitkomst. Inzet boeit dan niet zo veel.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar wat betreft de onderhandelingen aangaande de Griekse staatsschuld speelde hij het goed. Helaas waren niet alle leden van het Griekse team (zoals Tsipras) standvastig genoeg om vast te houden aan de gekozen onderhandelingskoers.
Hij heeft de Griekse positie daarin meer kwaad dan goedgedaan. Dus hoe je dat goed spelen kan noemen ontgaat mij eerlijk gezegd.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tja, Hans Wiegel.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een dergelijk referendum zou in Nederland naar mijn idee ook wel eens plaats mogen vinden. Ik ben wel jaloers op de Britten.
succesquote:Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet drie uur treinen hè, zoveel honger dan. En ik heb eerst een toets, van toetsen krijg ik ook honger.
Dat is wel erg gemakkelijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh zo. Maar daar heeft hij dus gefaald qua uitkomst. Inzet boeit dan niet zo veel.
Varoufakis die was toch hoogleraar in de spel-theorie?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die club zit echt maximaal in de sadomasochistische modus momenteel
Tot 2085 met dat debiele schuldenpakket opgezadeld zitten, dat is pas een wanprestatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was eerder een regelrechte wanprestatie.
Ja, die dacht zijn theorie ook in serieuze onderhandelingen uit te kunnen spelen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Varoufakis die was toch hoogleraar in de spel-theorie?
Dat kan altijd op een gunstiger moment weer afgeschreven worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tot 2085 met dat debiele schuldenpakket opgezadeld zitten, dat is pas een wanprestatie.
Wellicht, maar zo is wel politiek op het hoogste niveau. Relevant is wiens idee uiteindelijk wint. Varoufakis verdween, Griekenland schikte in, en we zijn alweer een jaartje verder.quote:
Het momentum voor grootschalige afschrijving was al lang vervlogen toen Varoufakis in beeld kwam. Dat komt wel weer in beeld wanneer de Grieken werk maken van de hervormingen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tot 2085 met dat debiele schuldenpakket opgezadeld zitten, dat is pas een wanprestatie.
Dat moment gaat niet komen, immers het argument dat tegen afschrijving gebruikt werd, namelijk gezichtsverlies voor Duitsland en co., zal altijd op gaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat kan altijd op een gunstiger moment weer afgeschreven worden.
Het kan dus afgeschreven worden als andere zaken de media bezighouden.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat moment gaat niet komen, immers het argument dat tegen afschrijving gebruikt werd, namelijk gezichtsverlies voor Duitsland en co., zal altijd op gaan.
Dat is vooral aan de slappe knieën van Tsipras en Tsakalotos te wijten, niet aan Varoufakis.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wellicht, maar zo is wel politiek op het hoogste niveau. Relevant is wiens idee uiteindelijk wint. Varoufakis verdween, Griekenland schikte in, en we zijn alweer een jaartje verder.
Ja, maar in dat geval is het dus zaak dat Varoufakis die andere lui weet te overtuigen. Overtuiging is alles in de politiek.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is vooral aan de slappe knieën van Tsipras en Tsakalotos te wijten, niet aan Varoufakis.
Alsof dat dat ooit ongemerkt gaat gebeuren. Verder dan het verlengen van de looptijd zal men niet komen omdat anders het gezichtsverliesverhaal weer tevoorschijn komt.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het kan dus afgeschreven worden als andere zaken de media bezighouden.
geef eens een voorbeeldvraagquote:Op maandag 29 februari 2016 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is maar statistiek, komt wel goed.
Varoufakis probeert natuurlijk optimaal resultaat te halen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja, maar in dat geval is het dus zaak dat Varoufakis die andere lui weet te overtuigen. Overtuiging is alles in de politiek.
Ik denk ook dat Varoufakis gelijk had om niet akkoord te gaan, maar ik ben geen Griek.
Inflatie gedurende 80 jaar helpt ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alsof dat dat ooit ongemerkt gaat gebeuren. Verder dan het verlengen van de looptijd zal men niet komen omdat anders het gezichtsverliesverhaal weer tevoorschijn komt.
Wat is het gemiddelde van 6 en 9?quote:
Uiteraard. Maar dat is wel een beetje een kip-ei verhaal vind ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja, maar in dat geval is het dus zaak dat Varoufakis die andere lui weet te overtuigen. Overtuiging is alles in de politiek.
Oja, die enorme inflatie in de Eurozone.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Inflatie gedurende 80 jaar helpt ook.
Dan wordt het geld minder waard.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oja, die enorme inflatie in de Eurozone.
Kan je die van jou niet aan hem uitlenen? Jij zult dat stofmasker toch ook nodig hebben bij de PvdA.quote:
ach, ze zijn leuk bezig en daar gaat het toch om in het leven niet waar?quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ach, ze zijn leuk bezig en daar gaat het toch om in het leven niet waar?
Best basisstatistiek hoor.quote:
De PvdA is alles behalve saaiquote:Op maandag 29 februari 2016 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kan je die van jou niet aan hem uitlenen? Jij zult dat stofmasker toch ook nodig hebben bij de PvdA.
dit zegt me allemaal vrij weinigquote:Op maandag 29 februari 2016 17:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
maak een contingentie tafel etc.
Binnen een eeuw kan veel veranderen. Zie 80 jaar geleden.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oja, die enorme inflatie in de Eurozone.
Dat valt ook wel mee bij de sociaal-democraten.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je op het percentage grijze mannen doelde.
Ziet eruit als een raar slagschip.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:51 schreef Rezania het volgende:
Nou Pax, de allereerste vraag dan.
[ afbeelding ]
Propedeusequote:
Stochastischquote:Op maandag 29 februari 2016 17:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon tussen de 0 en 1.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, beter lezen. Het is een kansdichtheidsfunctie.quote:
Rednecksquote:
Of de favoriete skyline van onze hoogbouwfappers.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ziet eruit als een raar slagschip.
Het ziet er allemaal maar erg ingewikkeld uit. Ik heb gister een poging gedaan om de logica hierachter te snappen: https://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Hall_problem maar dat was ook geen al te groot succes.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Contingency_table
Youtube.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal maar erg ingewikkeld uit. Ik heb gister een poging gedaan om de logica hierachter te snappen: https://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Hall_problem maar dat was ook geen al te groot succes.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal maar erg ingewikkeld uit. Ik heb gister een poging gedaan om de logica hierachter te snappen: https://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Hall_problem maar dat was ook geen al te groot succes.
Dan moet ik toch eerst de functie weten?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, beter lezen. Het is een kansdichtheidsfunctie.
ieder ze eigequote:Op maandag 29 februari 2016 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Functie staat in de grafiek.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eerst de functie weten?
Ik heb geen ideequote:Op maandag 29 februari 2016 17:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Heel NWS is tegenwoordig een toppertje.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het topic over die geëxecuteerde Nederlandse IS strijders is ook wel weer een toppertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
De grap is dat het in de VS al niet meer te stoppen is: over enkele decennia zijn de blanken in de minderheid.quote:![]()
Heb er ook een artikeltje over gemaakt.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het topic over die geëxecuteerde Nederlandse IS strijders is ook wel weer een toppertje
'IS executeert 8 Nederlandse strijders'(she/her)![]()
Naar mijn idee ligt de kansdichtheid toch altijd tussen de 0 en 1.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, beter lezen. Het is een kansdichtheidsfunctie.![]()
En in het Griekenlandtopic wordt opnieuw gepleit voor het afschieten van asielzoekers.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het topic over die geëxecuteerde Nederlandse IS strijders is ook wel weer een toppertje![]()
Oh dit figuurtje snap ik nog welquote:Op maandag 29 februari 2016 17:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe is dit ingewikkeld?![]()
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heel NWS is tegenwoordig een toppertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acceptabel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klaar om 85% van de reacties weg te gooien?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb er ook een artikeltje over gemaakt.
'IS executeert 8 Nederlandse strijders'![]()
Het oppervlakte van de hele grafiek is 1 ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Naar mijn idee ligt de kansdichtheid toch altijd tussen de 0 en 1.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ach en puur racisme ook weer helemaal in bij die figuren. Triest om te lezen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
En in het Griekenlandtopic wordt opnieuw gepleit voor het afschieten van asielzoekers.![]()
Ik houd het in de gaten.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klaar om 85% van de reacties weg te gooien?(she/her)![]()
quote:Oh oh ohquote:Op maandag 29 februari 2016 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat x is getest onder een nulhypothese.
Nou dit is aan mij niet besteed. Ik ga me weer even storten op de TBS-regeling.![]()
Het is vooral heel vermoeiend en om moedeloos van te worden. Gelukkig staan de posts op Fok niet voor de algehele maatschappij.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach en puur racisme ook weer helemaal in bij die figuren. Triest om te lezen.![]()
Gewoon schandalig zoals dat geschreven is.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
'IS executeert 8 Nederlandse strijders'[i]In verscheidenheid verenigd[/i]![]()
Je weet waar je je klachten kwijt kunt.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gewoon schandalig zoals dat geschreven is.
(she/her)![]()
Aha, dat is er niet aan af te zien. Gelukkig functioneert de FP amper op m'n iPad. Kan ik het makkelijker blijven ontwijken.quote:![]()
Hoogstandje weer hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
'IS executeert 8 Nederlandse strijders'
Vraagje, vind je jezelf wel leuk?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
quote:
ik zou zeggen dit maar dat is fout natuurlijkandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Nee, ik heb de FP al heel lang geleden opgegeven. Net als kastelen bouwen in de zandbak.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet waar je je klachten kwijt kunt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]![]()
Nee, je snapt het niet. Het gemiddelde niveau van de FP ligt veel lager dan het niveau van NWS, dus moet je nagaan wat er al weg is.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, dat is er niet aan af te zien. Gelukkig functioneert de FP amper op m'n iPad. Kan ik het makkelijker blijven ontwijken.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Zolang je je dat maar blijft beseffen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is vooral heel vermoeiend en om moedeloos van te worden. Gelukkig staan de posts op Fok niet voor de algehele maatschappij.![]()
Hartstikke. Ik geniet elke dag van mezelf. Vind jij jezelf leuk?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoogstandje weer hoor.
Vraagje, vind je jezelf wel leuk?(she/her)![]()
Apart geschreven, Fylax.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet waar je je klachten kwijt kunt.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Hij zal zelf ook wel vrolijk aan het juichen zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoogstandje weer hoor.
Vraagje, vind je jezelf wel leuk?![]()
Jongens, sssst. Je mag geen kritiek leveren op Fylax.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Hehequote:Op maandag 29 februari 2016 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Het gemiddelde niveau van de FP ligt veel lager dan het niveau van NWS, dus moet je nagaan wat er al weg is.![]()
Tong80, ook al zo'n parelquote:Op maandag 29 februari 2016 18:03 schreef Rezania het volgende:
Jongens, sssst. Je mag geen kritiek leveren op Fylax.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Geen zalm vanavond, wat een armoede.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Als je alleen NWS zou lezen, zou je denken dat het hier een apenland is.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zolang je je dat maar blijft beseffen.![]()
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:04 schreef Heilwasser het volgende:
Geen zalm vanavond, wat een armoede.(she/her)![]()
Je mag geen kritiek hebben op FOK!s eigen kansenparels, de ironie.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Meer uitkering trekken.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:04 schreef Heilwasser het volgende:
Geen zalm vanavond, wat een armoede.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Sowieso als je kijkt naar die primaire reacties op nieuwsberichten overal. Niet voor niets hebben de meeste media het uitgeschakeld. Het niveau is overal om te huilen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je alleen NWS zou lezen, zou je denken dat het hier een apenland is.![]()
quote:
dit is zeker niet goed zo?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Nogmaals, het oppervlakte van de grafiek is gelijk aan 1.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is zeker niet goed zo?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dit dacht ik ook maar durfde het niet te zeggenquote:Op maandag 29 februari 2016 18:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou zeggen dit maar dat is fout natuurlijk![]()
Beetje teleurstellend dit jongens, had toch wel verwacht dat alfa's op z'n minst nog statistiek kunnen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Het was dan ook niet mijn bedoeling jouw som op te lossen, maar enkel om een triviaal doch niet onjuist antwoord te geven.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het oppervlakte van de hele grafiek is 1 ja.![]()
Ik had een 8.7 op m'n wiA eindexamenquote:Op maandag 29 februari 2016 18:08 schreef Rezania het volgende:
Beetje teleurstellend dit jongens, had toch wel verwacht dat alfa's op z'n minst nog statistiek kunnen.![]()
![]()
Ik heb op dit moment statistiek op school.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:08 schreef Rezania het volgende:
Beetje teleurstellend dit jongens, had toch wel verwacht dat alfa's op z'n minst nog statistiek kunnen.(she/her)![]()
Ik een 9,6. En nu? Dat stelde echt geen drol voor.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had een 8.7 op m'n wiA eindexamenGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Zodra je werkt laat je dat aan de cijferneukautisten over.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:08 schreef Rezania het volgende:
Beetje teleurstellend dit jongens, had toch wel verwacht dat alfa's op z'n minst nog statistiek kunnen.![]()
Wel leuk dat ik als één van de weinige totaal geen moeite heb met de statistiek deze periode, allemaal door wiskunde A.
Ik ben die cijferneukautist.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zodra je werkt laat je dat aan de cijferneukautisten over.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Wiskunde hahahaha-A.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Hoe verwacht je dan dat wij het antwoord weten als dat blijkbaar niet tot de statistiek hoort zoals we die hebben moeten lerenquote:Op maandag 29 februari 2016 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik een 9,6. En nu? Dat stelde echt geen drol voor.![]()
Waarom zou je Wiskunde A doen?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik een 9,6. En nu? Dat stelde echt geen drol voor.![]()
Havoquote:.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
ik heb wel ooit eens een keer een 6 gehaald maar toen was alles nog in het nederlandsquote:Op maandag 29 februari 2016 18:08 schreef Rezania het volgende:
Beetje teleurstellend dit jongens, had toch wel verwacht dat alfa's op z'n minst nog statistiek kunnen.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Het behoort wel tot de statistiek die je hoort te kennen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe verwacht je dan dat wij het antwoord weten als dat blijkbaar niet tot de statistiek hoort zoals we die hebben moeten lerenHet oppervlakte van de grafiek is gelijk aan 1, want de kans is 1 in totaal. Er zijn zestig vakjes, dus stappen van 1/60 op de y-as.quote:
Bij jou draait het toch ook allemaal om kansberekening? En dan die veiligheidsfactor er overheen natuurlijk.quote:![]()
Nee. Ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij jou draait het toch ook allemaal om kansberekening? En dan die veiligheidsfactor er overheen natuurlijk.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Mooi. Balkje dimensioneren dat alles kan, moet er zo'n veiligheidsmarge overheen dat het lelijk wordt.
De roverheid heeft het niet zo op edgy architectuur.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Hmmmquote:Op maandag 29 februari 2016 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het behoort wel tot de statistiek die je hoort te kennen.
[..]
Het oppervlakte van de grafiek is gelijk aan 1, want de kans is 1 in totaal. Er zijn zestig vakjes, dus stappen van 1/60 op de y-as.
Het zal wel![]()
Dat heb ik wel, dus bedankt.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik wens je dan ook erg veel plezier met je sommetjes.Ik deed vmbo, toen ging ik havo doen met wiskunde A omdat ik dacht dat ik iets met economie wilde doen. Toen kwam ik op het vwo terecht, nog steeds met wiskunde A. Halverwege de zesde kwam ik erachter dat ik LST wilde studeren en daarvoor had ik wiskunde B nodig. Wiskunde A alsnog maar afgerond en wiskunde B in een half jaar ingehaald.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Toch wel, gewoon de boel zo goedkoop mogelijk uitvoeren terwijl de kans op ongelukken beperkt blijft.quote:![]()
Je moet de vakjes tellenquote:Op maandag 29 februari 2016 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het behoort wel tot de statistiek die je hoort te kennen.
[..]
Het oppervlakte van de grafiek is gelijk aan 1, want de kans is 1 in totaal. Er zijn zestig vakjes, dus stappen van 1/60 op de y-as.
ik wou nog zeggen lengte x breedte en dan optellen
bijna goedandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Die trekt zich daar steeds meer uit terug. De controlerende functie wordt steeds meer bij de bouwers zelf te liggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:13 schreef GSbrder het volgende:
Mooi. Balkje dimensioneren dat alles kan, moet er zo'n veiligheidsmarge overheen dat het lelijk wordt.
De roverheid heeft het niet zo op edgy architectuur.![]()
Nice. Mooie lijdensweg.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:13 schreef Rezania het volgende:
Ik deed vmbo, toen ging ik havo doen met wiskunde A omdat ik dacht dat ik iets met economie wilde doen. Toen kwam ik op het vwo terecht, nog steeds met wiskunde A. Halverwege de zesde kwam ik erachter dat ik LST wilde studeren en daarvoor had ik wiskunde B nodig. Wiskunde A alsnog maar afgerond en wiskunde B in een half jaar ingehaald.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Nee ik bedoel meer de zinnen en woordkeuze. Het onderscheidt zich van andere nieuwswebsites.quote:Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Aha, jij bent ook geen hardcore bèta dus.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:13 schreef Rezania het volgende:
Ik deed vmbo, toen ging ik havo doen met wiskunde A omdat ik dacht dat ik iets met economie wilde doen. Toen kwam ik op het vwo terecht, nog steeds met wiskunde A. Halverwege de zesde kwam ik erachter dat ik LST wilde studeren en daarvoor had ik wiskunde B nodig. Wiskunde A alsnog maar afgerond en wiskunde B in een half jaar ingehaald.![]()
![]()
Ach, heb uiteindelijk 1 jaar langer over de middelbare gedaan en ben alsnog op een niveau en richting terecht gekomen waar ik blij mee ben, er zijn ergere dingen.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Nu wel. Economie.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha, jij bent ook geen hardcore bèta dus.Trouwens, dat economische, dat was accountancy uiteindelijk.
Klopt, links stemmen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, heb uiteindelijk 1 jaar langer over de middelbare gedaan en ben alsnog op een niveau en richting terecht gekomen waar ik blij mee ben, er zijn ergere dingen.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Die scoorde ook matig bij kansberekening.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:18 schreef xpompompomx het volgende:
Cool:
Vissers vinden mummie op Stille Oceaan
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 18:19:57 ]![]()
Extreemrechts stemmen is nog erger.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, links stemmen bijvoorbeeld.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]![]()
Had ik al gepost, vind het een zeer bijzondere vondst.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:18 schreef xpompompomx het volgende:
Cool:
[ afbeelding ]![]()
Kan altijd erger ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Extreemrechts stemmen is nog erger.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Ik moest aan parmaham denken bij het lezen van het artikel.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik al gepost, vind het een zeer bijzondere vondst.![]()
Letterlijke quote:quote:
Oh hoorde dat je single was geworden. Drankje doen vanavond?Carpe Libertatem![]()
Apart. Dreef al sinds 2009 rond blijkbaar. Toont maar weer aan hoe fucking groot de zee is.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:18 schreef xpompompomx het volgende:
Cool:
[ afbeelding ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
"Nu wel", jaja, zo makkelijk gaat dat niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu wel. Economie.Trouwens, dat economische, dat was accountancy uiteindelijk.
![]()
Zusje van je ex?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Letterlijke quote:
Oh hoorde dat je single was geworden. Drankje doen vanavond?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja, of ben jij nog steeds ook een luiervervuiler omdat je dat vroegâh ooit deed?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
"Nu wel", jaja, zo makkelijk gaat dat niet.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dat is een beetje onsmakelijk Kowloon.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik moest aan parmaham denken bij het lezen van het artikel.![]()
Kaas met maden, dat is pas onsmakelijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een beetje onsmakelijk Kowloon.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dit is een veilig deel van de stad. Ik draag een wapen om dat zo te houden.
Jaja.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Feitelijk wel hetzelfde procedé.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een beetje onsmakelijk Kowloon.![]()
Nice, impulsieve dame, altijd een plus.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Letterlijke quote:
Oh hoorde dat je single was geworden. Drankje doen vanavond?[i]In verscheidenheid verenigd[/i]![]()
Cruz.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is een veilig deel van de stad. Ik draag een wapen om dat zo te houden.
Jaja.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Volgens de site gaan ze t ook nog over onze Greet hebben, maar ze kondigen er niks van aan. Kennelijk bukken ze weer voor de pvv-knokploegen.quote:
Ik zag gisteren op Facebook een filmpje van chocoladerepen met levende wormpjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas met maden, dat is pas onsmakelijk.![]()
Beta, dat ben je of dat ben je niet. Niet dat half-half gedoe van jou (of van mijquote:Op maandag 29 februari 2016 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, of ben jij nog steeds ook een luiervervuiler omdat je dat vroegâh ooit deed?).
![]()
Wat een kutargument om te zeggen dat er onder Mao, Stalin en Hitler geen wapens waren onder het volk
"Het mogen dragen van wapens houdt de regering eerlijk want dan kunnen ze ons hun wil niet opleggen".
Zucht...[i]In verscheidenheid verenigd[/i]![]()
Het bouwbesluit wordt nochtans steeds strenger. Vooral op energieprestatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die trekt zich daar steeds meer uit terug. De controlerende functie wordt steeds meer bij de bouwers zelf te liggen.
Gewoon tochtige corporatiehokken produceren van 6 hoog zonder lift, in Amsterdam verhuur je toch wel.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Volgens Ben Carson had de holocaust nooit plaatsgevonden als de joden wapens hadden gehad.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:25 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een kutargument om te zeggen dat er onder Mao, Stalin en Hitler geen wapens waren onder het volkVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mooi argument inderdaad. Om de overheid 'eerlijk' te houden zei die knuppel. Ja dat zien we.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:25 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een kutargument om te zeggen dat er onder Mao, Stalin en Hitler geen wapens waren onder het volkHeilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
ik heb eerst Wijsbegeerte gedaan, toen psychologie, midenstandsdiploma Textielbrevetquote:Op maandag 29 februari 2016 18:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, dus bedankt.
[..]
Ik deed vmbo, toen ging ik havo doen met wiskunde A omdat ik dacht dat ik iets met economie wilde doen. Toen kwam ik op het vwo terecht, nog steeds met wiskunde A. Halverwege de zesde kwam ik erachter dat ik LST wilde studeren en daarvoor had ik wiskunde B nodig. Wiskunde A alsnog maar afgerond en wiskunde B in een half jaar ingehaald.
en dan nog wat LOI cursussen Kunstgeschiedenis e.d. maar ja toen kreeg je Internet he.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Het recht om een wapen te dragen staat toch gewoon in de Amerikaanse grondwet? Ben je het daar niet mee eens, dan moet je dus de grondwet veranderen. Zo moeilijk is het allemaal niet.![]()
Dat kan he.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer de zinnen en woordkeuze. Het onderscheidt zich van andere nieuwswebsites.(she/her)![]()
Of gewoon tirannie Amerika laten overnemen. Zoals Plato had voorspeld.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:27 schreef Kowloon het volgende:
Het recht om een wapen te dragen staat toch gewoon in de Amerikaanse grondwet? Ben je het daar niet mee eens, dan moet je dus de grondwet veranderen. Zo moeilijk is het allemaal niet.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Misschien moeten ze het uit de grondwet halen, dan kunnen ze het per staat regelen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:27 schreef Kowloon het volgende:
Het recht om een wapen te dragen staat toch gewoon in de Amerikaanse grondwet? Ben je het daar niet mee eens, dan moet je dus de grondwet veranderen. Zo moeilijk is het allemaal niet.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]![]()
Op het vmbo zitten, dat moet een litteken achterlaten.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Grondwetten verbieden. De Europese grondwet ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het uit de grondwet halen, dan kunnen ze het per staat regelen.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Zou kunnen, maar vooralsnog staat het er in. Dus tsja, dan snap ik wel dat er verzet komt als je wapenbezit toch in wil perken.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het uit de grondwet halen, dan kunnen ze het per staat regelen.![]()
Ja, maar dat hoort je niet meer te eten. Die kaas met maden wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op Facebook een filmpje van chocoladerepen met levende wormpjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Beta, dat ben je of dat ben je niet. Niet dat half-half gedoe van jou (of van mij).
Je moet ook niet op het dak gaan zitten.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:28 schreef GSbrder het volgende:
Op het vmbo zitten, dat moet een litteken achterlaten.
Ik denk dat er in de staat New York wel een meerderheid voor een verbod is maar in Texas dan waarschijnlijk weer niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vooralsnog staat het er in. Dus tsja, dan snap ik wel dat er verzet komt als je wapenbezit toch in wil perken.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]![]()
Het blijft gevaarlijk, dat knallen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vooralsnog staat het er in. Dus tsja, dan snap ik wel dat er verzet komt als je wapenbezit toch in wil perken.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Hehe, die Rez is bij vlagen grappig.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Lijkt me de meest veilige plek van het vmbo.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet ook niet op het dak gaan zitten.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Ik ben nooit neergestoken op mijn vmbo, hooguit een keer dat ik iemand een stoel tegen ze bakkes kreeg of door een ruit heenliep.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me de meest veilige plek van het vmbo.
Zie je nu in waarom ik niks in de EU zie?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik denk dat er in de staat New York wel een meerderheid voor een verbod is maar in Texas dan waarschijnlijk weer niet.![]()
Voorbereidend Middelbaar Beroeps Onderwijsquote:Op maandag 29 februari 2016 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me de meest veilige plek van het vmbo.
daar lijkt me niks mis mee?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Donner, wat een koning.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Mij niet gezien.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoort je niet meer te eten. Die kaas met maden wel.
[ afbeelding ]
[..]![]()
Ik zie er niks in, maar ja het is niet anders.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zie je nu in waarom ik niks in de EU zie?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ik zie dit ook alleen als tussenoplossing om de grote steden daar veiliger te makenquote:Op maandag 29 februari 2016 18:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zie je nu in waarom ik niks in de EU zie?
Uiteindelijk moet er gewoon een algeheel verbod op vuurwapens komen.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]![]()
Zo bijzonder dat mensen immigratie en islam zulke belangrijke thema's vinden. Zelfs belangrijker dan zorg en economie blijkbaar.![]()
![]()
Nou ja, bijna de helft van Nederland doet havo/vwo.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Voorbereidend Middelbaar Beroeps Onderwijs
daar lijkt me niks mis mee?
Dus het is al snel de mindere helft die daar zit.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
en dat zwarte Piet gedoequote:Op maandag 29 februari 2016 18:33 schreef robin007bond het volgende:
Zo bijzonder dat mensen immigratie en islam zulke belangrijke thema's vinden. Zelfs belangrijker dan zorg en economie blijkbaar.
het is nooit goedandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Terechte klacht. Vond men de economie maar belangrijker.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:33 schreef robin007bond het volgende:
Zo bijzonder dat mensen immigratie en islam zulke belangrijke thema's vinden. Zelfs belangrijker dan zorg en economie blijkbaar.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Met z'n Donnerpunten. De heldquote:.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Dat lijkt maar zo. De media schreeuwen moord en brand, maar Jan Lul wil gewoon weten of hij z'n baan behoudt en hoe laat hij morgen bij de huisarts moet zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:33 schreef robin007bond het volgende:
Zo bijzonder dat mensen immigratie en islam zulke belangrijke thema's vinden. Zelfs belangrijker dan zorg en economie blijkbaar.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Omdat de GBL over die laatste onderwerpen z'n gore muil houdt.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:33 schreef robin007bond het volgende:
Zo bijzonder dat mensen immigratie en islam zulke belangrijke thema's vinden. Zelfs belangrijker dan zorg en economie blijkbaar.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]![]()
Mensen denken alleen aan onderwerpen waar GBL een mening over heeft?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat de GBL over die laatste onderwerpen z'n gore muil houdt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
of zijn kind niet aan de Party-drugsquote:Op maandag 29 februari 2016 18:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. De media schreeuwen moord en brand, maar Jan Lul wil gewoon weten of hij z'n baan behoudt en hoe laat hij morgen bij de huisarts moet zijn.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Nee, maar dan wordt er geen olie op het vuur gegooid dus brandt het niet zo hard.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen denken alleen aan onderwerpen waar GBL een mening over heeft?[i]In verscheidenheid verenigd[/i]![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-verstopeitjes.dhtml
Die HEMA-eieren heten dus al meer dan tien jaar verstopeitjes.![]()
wat is GBLquote:Op maandag 29 februari 2016 18:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat de GBL over die laatste onderwerpen z'n gore muil houdt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Sywert en Jesse bij Matthijs. Alle vaderlandse helden in één ruimte.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
De "grote blonde leider", een koosnaampje voor Geert Wilders.quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
haha ik vind het meer een vlaaienbakkerquote:Op maandag 29 februari 2016 18:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De "grote blonde leider", een koosnaampje voor Geert Wilders.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Dat dacht ik eerst ook, totdat ik dit topic zag:quote:Op maandag 29 februari 2016 18:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. De media schreeuwen moord en brand, maar Jan Lul wil gewoon weten of hij z'n baan behoudt en hoe laat hij morgen bij de huisarts moet zijn.
POL / Waar op te stemmen bij de volgende verkiezingen?![]()
Klavergodquote:Op maandag 29 februari 2016 18:43 schreef Heilwasser het volgende:
Sywert en Jesse bij Matthijs. Alle vaderlandse helden in één ruimte.
Zal wel een vaste baan hebben, dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, totdat ik dit topic zag:
POL / Waar op te stemmen bij de volgende verkiezingen?Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Die post bedoel je. Die is wel erg.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
POL / Waar op te stemmen bij de volgende verkiezingen?[i]In verscheidenheid verenigd[/i]![]()
Ja die mensen zijn er ook, maar men zal geldzaken en zorg echt niet vergeten bij de stemkeuze.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
POL / Waar op te stemmen bij de volgende verkiezingen?Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Preventieve Islamisering.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-verstopeitjes.dhtml
Die HEMA-eieren heten dus al meer dan tien jaar verstopeitjes.![]()
Dat hoop ik maar.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja die mensen zijn er ook, maar men zal geldzaken en zorg echt niet vergeten bij de stemkeuze.![]()
Goed topic is dat.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
POL / Waar op te stemmen bij de volgende verkiezingen?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Hé bah, grappen over dergelijke enge ziektes kunnen echt niet. Doet mij denken aan deze zeer geslaagde grap van de speld die verder ook geen ophef veroorzaakte:quote:
http://speld.nl/2016/02/2(...)-gevecht-tegen-harm/For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Ja, het was gezellig op Facebook.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hé bah, grappen over dergelijke enge ziektes kunnen echt niet. Doet mij denken aan deze zeer geslaagde grap van de speld die verder ook geen ophef veroorzaakte:
http://speld.nl/2016/02/2(...)-gevecht-tegen-harm/![]()
Morgen de hele dag knoflook zweten en knoflookscheetjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:00 schreef Friek_ het volgende:
Vijf teentjes knoflook in het eten. Jaja.![]()
Ik ben gewoon hetero mag dat ookandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
omdat er stond politiekquote:Op maandag 29 februari 2016 19:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, maar wel normaal doen en er niet te koop mee lopen aub.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Touché.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, maar wel normaal doen en er niet te koop mee lopen aub.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Hoi Salaheddine.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, maar wel normaal doen en er niet te koop mee lopen aub.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Ik kom ook dichter bij de mensen te staan per minuut. Goed teken.quote:For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Doen ze wel vaker bij de Speld. Grappen maken over dat onderwerp. Elke keer weer feest op feestboek.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, het was gezellig op Facebook.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Welk vleesch?quote:Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Waarom ironisch reageren Ryon? Sommige mensen denken dan dat je het meent en die PVV'ers hebben niet de intelligentie om te zien dat je opmerking ironisch is.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik kom ook dichter bij de mensen te staan per minuut. Goed teken.![]()
![]()
Dat is oprecht het probleem van die mensen. Het veel grotere probleem is dat de boze burger oprecht denkt dat er een elite is die hem/haar loopt te naaien en dat Wilders (of Trump of le Pen) de manier is om die elite te stangen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom ironisch reageren Ryon? Sommige mensen denken dan dat je het meent en die PVV'ers hebben niet de intelligentie om te zien dat je opmerking ironisch is.
Eerlijk is eerlijk: wat mij betreft gaan de volksvertegenwoordigers ook iets meer de taal van het volk leren spreken. Niet iedereen, maar degene die het wel doen hoeven niet meteen verbannen te worden.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Geen idee wat ze in Brabant doen. Ik gooi er rund of lam bij.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Rookworst uiteraard. Doen ze dat bij jullie in Brabant niet.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
zilvervliesrijstquote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Technisch gezien kan dat ook in rookworstvorm.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Geen idee wat ze in Brabant doen. Ik gooi er rund of lam bij.![]()
Klopt. Het is echt heel sneu.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is oprecht het probleem van die mensen. Het veel grotere probleem is dat de boze burger oprecht denkt dat er een elite is die hem/haar loopt te naaien en dat Wilders (of Trump of le Pen) de manier is om die elite te stangen.
Eerlijk is eerlijk: wat mij betreft gaan de volksvertegenwoordigers ook iets meer de taal van het volk leren spreken. Niet iedereen, maar degene die het wel doen hoeven niet meteen verbannen te worden.Ze denken het echt oprecht.
Ik mag het eigenlijk niet zeggen als linkse, maar stiekem kots ik toch ook wel een beetje op dat simpele volk. Aan de andere kant zijn hun omstandigheden ook vaak slechter, waardoor ze sneller een zondebok zoeken.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 19:25:34 ]![]()
Correct.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Technisch gezien kan dat ook in rookworstvorm.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Je eet echt kosjer?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Geen idee wat ze in Brabant doen. Ik gooi er rund of lam bij.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]![]()
Niet echt, maar ben geen fan van rookworst.quote:Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.![]()
Och, jongen toch, wil je er over praten?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
maar ben geen fan van rookworst.![]()
![]()
Goede rookworst van de slager is niks mis mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet echt, maar ben geen fan van rookworst.![]()
Die van de Hema is ook primaquote:Op maandag 29 februari 2016 19:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Goede rookworst van de slager is niks mis mee.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: