Van Chinese makelij zeker.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:57 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb een tof elektro nummer gevonden dat ik met jullie wil delen, staat het niet op Youtube.
Is dit hem?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:57 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb een tof elektro nummer gevonden dat ik met jullie wil delen, staat het niet op Youtube.
Ook niet op soundcloud?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:57 schreef Kowloon het volgende:
de leeg-gemolken koequote:
Dat is geen elektro.quote:
Open deurtje erbij.quote:
Dat wordt nog ruzie met de provincies en de waterschappen.quote:
Heeft België ook waterschappen dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat wordt nog ruzie met de provincies en de waterschappen.
Nee, maar wel minstens zes andere bestuurslagen die je op die plek kan invullen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft België ook waterschappen dan?
http://www.demorgen.be/bi(...)eidsniveau-b25b1ca4/
Alsof die functie nog gebruikt wordt...quote:Op maandag 29 februari 2016 17:06 schreef Fylax het volgende:
Wie-o-wie? GC / Wie heeft het mooiste fotoboek?
Jahoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alsof die functie nog gebruikt wordt...
dat is natuurlijk veel te veel moeite even wat photootjes daar zettenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alsof die functie nog gebruikt wordt...
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:13 schreef Rezania het volgende:
Ik heb er echt zin in, geweldige salade.![]()
Ja, makkelijk. Alles wat jij laat liggen eet ik op.quote:
Die club zit echt maximaal in de sadomasochistische modus momenteelquote:Op maandag 29 februari 2016 17:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Varoufakis die Labour gaat adviseren.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, makkelijk. Alles wat jij laat liggen eet ik op.
De Tories doen het al niet veel beter.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die club zit echt maximaal in de sadomasochistische modus momenteel
Ik moet drie uur treinen hè, zoveel honger dan. En ik heb eerst een toets, van toetsen krijg ik ook honger.quote:
Gewoon daarna naar de Mac gaan, beste restaurant ooitquote:Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet drie uur treinen hè, zoveel honger dan. En ik heb eerst een toets, van toetsen krijg ik ook honger.
Daar krijg ik nog meer honger van.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon daarna naar de Mac gaan, beste restaurant ooit
Lesje hoe grandioos te verliezen door egoïsme.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Varoufakis die Labour gaat adviseren.
Dat referendum gaat hen ook weinig goed doen inderdaadquote:Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef Reya het volgende:
[..]
De Tories doen het al niet veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |