Ik ben ook een normale knulquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was een geniale troll ipv verspreider van random diarree.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dankje
Maar heb het al sinds m'n 19de
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met eigen spaargeld begonnen, geen lening. Gebruikte materialen gekocht en machines waarvan ik ze zelf kon repareren.
Klein begonnen, en eerst begonnen met autos en boten poetsen. In contact gekomen met een persoon die het leuk vond hoe ik het deed en bij zijn ruimte continu per object bij kunnen huren, per auto, boot etc etc.
Na een aantal jaar zoveel stallingsklanten kunnen genereren dat ik genoeg had om direct een compleet pand te vullen.
Veel opzij gezet, spaargeld was ook een hoop en een eigen pand en huis kunnen aanschaffen.
Was ook erg verbaasd..quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:47 schreef Chai het volgende:
Zo raar die posts van RozeVla gisteren. Blijkbaar gaat er toch een persoon achter schuil die zich irl normaal kan voordoen.
Eens. Vertrouwd maar ook weer niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms is dat echt lekker, soms echt niet.
Sowwwwwquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter ff aardig doen, hij heb geld toch
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik wil masterberen dan masterbeer ik gewoon hoor
hijs gekquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik wil masterberen dan masterbeer ik gewoon hoor
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker je kind laten vergroeien en voor slaapproblemen zorgen.
Kan niet, zag hem vandaag voor het eerst.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij heb je deze al een keer gepost.
Vergroeien aan wat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker je kind laten vergroeien en voor slaapproblemen zorgen.
heb je volgens mij al wel eerder gepostquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan niet, zag hem vandaag voor het eerst.
Watquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn bedrijf heeft weer een nieuw dieptepunt hoor. Is er iemand overleden en moet het contract opgezegd worden. Zijn we niet coulant en brengen we ¤100,- opzegvergoeding in rekening
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn bedrijf heeft weer een nieuw dieptepunt hoor. Is er iemand overleden en moet het contract opgezegd worden. Zijn we niet coulant en brengen we ¤100,- opzegvergoeding in rekening
bij een zogenaamd goedkope energie maatschappij?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Zoveel is dat toch niet?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Schoft en co.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij een zogenaamd goedkope energie maatschappij?
Snap ik. Was bij mijn werk bij KPN ook zoquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik schaam me gewoon. Gelukkig volgende week een paar sollicitaties, kan ik hier snel weg
o lol had gekopieerd uit gesloten topic, niet goed opgeletquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo quote je een post van mij uit KLB hier?
Ohnohquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:38 schreef Drug het volgende:
[..]
o lol had gekopieerd uit gesloten topic, niet goed opgelet
bij wie de dode?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Meeste bedrijven brengen het niet in rekening. Denk dat wij ongeveer de enige zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik. Was bij mijn werk bij KPN ook zomaar goed, ik ken de regels niet echt en als er elke week zo'n situatie is mis je wel een boel geld
quote:
wacht even, iemand is dood, dat contact wordt opgezet en dat moet 100 euro kosten?quote:
yupquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
wacht even, iemand is dood, dat contact wordt opgezet en dat moet 100 euro kosten?
kan dat wel wettelijk? een dode contractant kosten rekenenquote:
klinkt saai maar ik heb het dan ook niet gelezenquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhnohVooruit
![]()
Maar ik weet nog niet precies wat ik wil gaan doen, om je vraag nog even te beantwoorden. Ik begon aan de opleiding met het idee de recherchekundige kant op te gaan. Dat lijkt me nog steeds interessant, maar tijdens de opleiding natuurlijk kennis gemaakt met verschillende facetten in de veiligheid, en nu is mijn interesse wat breder.
In ieder geval gericht op de sociale veiligheid en wil bijdragen aan een veiligere samenleving. In welke rol, dat zien we dan wel weer
Oh jazeker, maar het is wel een schofterige zet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan dat wel wettelijk? een dode contractant kosten rekenen
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klinkt saai maar ik heb het dan ook niet gelezen
Wel tof dat je de moeite neemt om dat even te meldenquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klinkt saai maar ik heb het dan ook niet gelezen
een smerige bloedhond ben je danquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh jazeker, maar het is wel een schofterige zet.
ik heb meldingsplichtquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel tof dat je de moeite neemt omdat even te melden
Ah, dat verklaart een hoopquote:
Is ook standaard zo, maar dan moet de 'klant' komen met overlijdensaktequote:Op donderdag 16 juni 2016 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ieder contract dat voortijdig wordt opgezegd kost ¤100,-. Altijd. Maar bij een overlijden kan je dat best kwijtschelden vind ik
Niemand op het bedrijf is het er ook mee eens, alleen de eigenaar.quote:
ik eet momenteel drie italiaanse bollen, 500 gram aardbeien en drink een innocent smoothie plus energizequote:Op donderdag 16 juni 2016 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niemand op het bedrijf is het er ook mee eens, alleen de eigenaar.
Maar goed, genoeg verhalen weer over de sociale werkplaats, hoe gaat het met jullie?
Moest lachenquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
En aangezien familie vaak nog in rouw is denken ze van; ach ja 100 euro dokken we wel
Eigenaar blij, 20 dode klanten dan kan ie weer op vakantie
Het is wettelijk ook geen probleem, ik vind het gewoon een laffe zet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar dit is geen wereldnieuws hoor. Schulden van een dood iemand wordt ook op de familie verhaald. Dit is dan wel een beetje triest maar wettelijk gezien gewoon in orde. Een contract dat je niet nakomt is feitelijk ook een schuld.
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is wettelijk ook geen probleem, ik vind het gewoon een laffe zet.
UWV is trots op jequote:Op donderdag 16 juni 2016 14:54 schreef Kurovski het volgende:
Net de rekening verstuurd voor 3 weken niks doen.
nee hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar dit is geen wereldnieuws hoor. Schulden van een dood iemand wordt ook op de familie verhaald. Dit is dan wel een beetje triest maar wettelijk gezien gewoon in orde. Een contract dat je niet nakomt is feitelijk ook een schuld.
Dus als jij je telefoonabonnement niet betaald heb je geen schuld?quote:
dat zijn schulden die al stonden, maar na overlijden kosten voor contractbreuk rekenen , uhm dan mag je van mij part langzaam in kokende olie zakkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:54 schreef BlauweTijger het volgende:
niet per definitiequote:Op donderdag 16 juni 2016 14:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus als jij je telefoonabonnement niet betaald heb je geen schuld?
moet je maar niet akkoord gaan met het contractquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zijn schulden die al stonden, maar na overlijden kosten voor contractbreuk rekenen , uhm dan mag je van mij part langzaam in kokende olie zakken
Haha :p eens.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zijn schulden die al stonden, maar na overlijden kosten voor contractbreuk rekenen , uhm dan mag je van mij part langzaam in kokende olie zakken
quote:
helaas maakt bezit hebberig en sommige bedrijven/mensen slaan daar in doorquote:
lid 2 sub e; is niet van toepassing indien....quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:00 schreef Kurovski het volgende:
Burgerlijk Wetboek Boek 7 Geldend van 01-04-2016 t/m heden
Art 730
Indien de zee-arbeidsovereenkomst is aangegaan bij de reis en de reis door toedoen van de scheepsbeheerder niet aanvangt of, nadat zij is aangevangen, wordt gestaakt, eindigt de zee-arbeidsovereenkomst. De zeevarende heeft in die gevallen recht op schadevergoeding gelijk aan het bedrag van het voor de reis vastgestelde loon.
Nu nog even een certificeringsclaim.
wat was er eerder; hebberig of bezit?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
helaas maakt bezit hebberig en sommige bedrijven/mensen slaan daar in door
Er is geen lid 2.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lid 2 sub e; is niet van toepassing indien....
Haha ja daar hoor je het niet zo vaak natuurlijk xDquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Wat klinkt dat raar... cum laude geslaagd voor vmbo
haah precies hahaquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja daar hoor je het niet zo vaak natuurlijk xD
hahaquote:
TRquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
Op zaterdag 11 juni 2016 20:20 schreef Murdera het volgende:
Wat een kankertopic.
TRquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
Op zaterdag 11 juni 2016 20:20 schreef Murdera het volgende:
Wat een kankertopic.
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:
Evengoed gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Wie niet caret heeft niets te verliezen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |