Oh jazeker, maar het is wel een schofterige zet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan dat wel wettelijk? een dode contractant kosten rekenen
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klinkt saai maar ik heb het dan ook niet gelezen
Wel tof dat je de moeite neemt om dat even te meldenquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klinkt saai maar ik heb het dan ook niet gelezen
een smerige bloedhond ben je danquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh jazeker, maar het is wel een schofterige zet.
ik heb meldingsplichtquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel tof dat je de moeite neemt omdat even te melden
Ah, dat verklaart een hoopquote:
Is ook standaard zo, maar dan moet de 'klant' komen met overlijdensaktequote:Op donderdag 16 juni 2016 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ieder contract dat voortijdig wordt opgezegd kost ¤100,-. Altijd. Maar bij een overlijden kan je dat best kwijtschelden vind ik
Niemand op het bedrijf is het er ook mee eens, alleen de eigenaar.quote:
ik eet momenteel drie italiaanse bollen, 500 gram aardbeien en drink een innocent smoothie plus energizequote:Op donderdag 16 juni 2016 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niemand op het bedrijf is het er ook mee eens, alleen de eigenaar.
Maar goed, genoeg verhalen weer over de sociale werkplaats, hoe gaat het met jullie?
Moest lachenquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
En aangezien familie vaak nog in rouw is denken ze van; ach ja 100 euro dokken we wel
Eigenaar blij, 20 dode klanten dan kan ie weer op vakantie
Het is wettelijk ook geen probleem, ik vind het gewoon een laffe zet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar dit is geen wereldnieuws hoor. Schulden van een dood iemand wordt ook op de familie verhaald. Dit is dan wel een beetje triest maar wettelijk gezien gewoon in orde. Een contract dat je niet nakomt is feitelijk ook een schuld.
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is wettelijk ook geen probleem, ik vind het gewoon een laffe zet.
UWV is trots op jequote:Op donderdag 16 juni 2016 14:54 schreef Kurovski het volgende:
Net de rekening verstuurd voor 3 weken niks doen.
nee hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar dit is geen wereldnieuws hoor. Schulden van een dood iemand wordt ook op de familie verhaald. Dit is dan wel een beetje triest maar wettelijk gezien gewoon in orde. Een contract dat je niet nakomt is feitelijk ook een schuld.
Dus als jij je telefoonabonnement niet betaald heb je geen schuld?quote:
dat zijn schulden die al stonden, maar na overlijden kosten voor contractbreuk rekenen , uhm dan mag je van mij part langzaam in kokende olie zakkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:54 schreef BlauweTijger het volgende:
niet per definitiequote:Op donderdag 16 juni 2016 14:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus als jij je telefoonabonnement niet betaald heb je geen schuld?
moet je maar niet akkoord gaan met het contractquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zijn schulden die al stonden, maar na overlijden kosten voor contractbreuk rekenen , uhm dan mag je van mij part langzaam in kokende olie zakken
Haha :p eens.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zijn schulden die al stonden, maar na overlijden kosten voor contractbreuk rekenen , uhm dan mag je van mij part langzaam in kokende olie zakken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |